StarCraft II Beta – Patch 1 (version 0.3.0.14093)
A Starcraft II béta első patch megérkezett, melyben rengeteg balansz változtatás van és egy kevés bugfix. Meglepő, hogy egy pár képességet kivettek a játékból és újakkal helyettesítették. A magyar fordítást Westynek köszönjük!
BALANCE CHANGES
TERRAN
- Viking
The armor value for this unit in Fighter Mode has decreased from 1 to 0.
The damage done by this unit in Fighter Mode has changed from 6 (+8 armored) to 10 (+4 armored).
- Reaper
The damage done from D-8 Charges has decreased from 40 to 30.
The delay between attacks for D-8 Charges has decreased from 2.5 to 1.8.
- Orbital Command
The build time for this upgrade has decreased from 50 to 35.
PROTOSS
- Observer
Gravitic Boosters: The cost of this research has decreased from 150 minerals and 150 vespene gas to 100 minerals and 100 vespene gas.
- High Templar
Phase Shift: This ability has been removed from the game.
New ability: Feedback – Drains all energy from the target unit and causes damage equal to the amount of energy drained.
- Colossus
The building pathing radius for this unit has decreased from .75 to .5625.
- Mothership
Vortex: The energy cost of this ability has increased from 75 to 100.
Vortex: The target radius of this ability has decreased from 3.0 to 2.5.
Temporal Rift: This ability has been removed from the game.
Wormhole Transit: This ability has been removed from the game.
New ability: Mass Recall – Teleports all of the player’s units in the target area to the Mothership.
- Nexus
Chrono Boost can no longer target allies.
- Gateway
The build time of this building has increased from 50 to 65.
ZERG
- Infestor
Fungal Growth: The damage done by this ability has decreased from 48 to 36.
Fungal Growth: This ability now prevents affected units from burrowing.
Neural Parasite: Functionality changed – The Infestor now channels this spell, which lasts 10 seconds or until the Infestor is destroyed. You can now target all units with this ability.
Terran Infestation: The ability’s energy cost has reduced from 50 to 25 and Infested Terrans now spawn 1 at a time.BUG FIXES
Addressed an issue causing people to receive an “Internal Battle.net Error” message with their game client.
Muting your microphone will no longer cause your microphone to be turned off in the operating system once the program has exited.
Please note that the voice chat functionality has only partially been implemented. There are many known issues with voice chat that we expect to address in a future patch.
The “Medium” graphical settings were reconfigured to work better on appropriate machines. The video settings “auto-detect” functionality has been reset as a result.
Added a frame rate limiter to the game menus to prevent some graphics cards from running at higher frame rates than necessary.
A klikk után pedig a fordítás Westytől (köszi!)
TERRAN
Viking:
– Fighter Módban 1-ről 0-ra csökkent az armorja.
– Fighter Módban a sebzése megváltozott: régen 6 (8 armored ) most: 10 ( 4 armored ) (Most jobb páncélozatlan egységek ellen, és ugyan olyan erős páncélozottak ellen, tehát ez gyakorlatilag buff.)Reaper:
– D-8 charege-dzsal való sebzés lecsökkent 40ről 30-ra.
– D-8 charege támadási sebesség változtatás: 2.5 1.8
– (A fórumon azt írták, hogy páncélozatlanokra ez 0.666 DPS növekedés, páncélozott épületekre viszont nerf)Orbital Command:
– 50 másodpercről 35-re csökkent az építés időtartama.PROTOSS:
Observer
– Gravitic Boost: A fejlesztés költsége 150 mineral 150 gázról lecsökkent 100 mineral 100 gázra.High Templar
– Phase Shift: Kivették a játékból.
– Új képesség Feedback: Minden Energy-t elszív a célponttól és annyit sebez rajta, amennyit elszívott tőle.Colossus:
– Közelebb tud elmenni az épületekhez (azt hiszem a build pathing radius ezt jelenti) .75ről .56-ra változtatták.Mothership:
– Vortex: 75-ről 100-ra emelkedett az Energy költsége a képességnek.
– Vortex: Az aoe hatás területe 3.0-ról 2.5-re csökkent
– Temporal Rift: Kivették a játékból.
– Wormhole Transit: Kivették a játékból.
– Új képesség: Mass Recall: Gyakorlatilag az Arbiter magához teleportáló képessége. úEzentúl nem lehet szövetségeseket Chrono Boostolni.
Elég kemény nerf: A Gateway ezen túl 15 másodperccel hosszabb ideig épül (45 -> 60)
ZERG:
Infestor:
– Fungal Growth: A képesség sebzése 48-ról 36-ra csökkent.
– Fungal Growth: A képesség megakadájozza a célpontjait attól, hogy burrowt használjanak.
– Neutral Parasite: Megváltozott a használata: Az infestor mostantól „channelezi” a spellt. Aki nem tudja ez mit jelent, a lényeg annyi, hogy amíg használja ő nagyjából iráyníthatatlan. 10 másodpercig is tart és ami a lényeg, hogy mindene fajta egységre hatásos.
– Terran Infestation: A képesség 50 helyett 25 Energybe kerül és egyenként spawnolnak az infested terranok. (Tehát visszakerült!)BUFIXES
– Internal Battle.net Error üzenetet kiváltó hibát kijavították.
– Ha lenémítod a mikrofonodat, most már nem fog kikapcsolódni a windowsban, ha kilépsz a játékból.
– Mindenki vegye tudomásul, hogy a voice chat még sok bugtól küszköd: nem végeztek egyenlőre az implementálásával. Az is béta.
– A Medium beállítás újra lett gondolva, most már jobban fog futni közepes masinákon.
– Az „auto-detect” videó beállítás is újra lett konfigurálva ha jól veszem ki. „Has een reset as a result”.
– Kapott a bejelentkező egy FPS korlátozót, mert pár videókártya majdnem kiégett régebben, túl gyorsabb pörgette a vga-kat az elúszó battlecursier.
Comments (56)
Elrood
| #
Válasz Westy #50 üzenetére:
Videóból elnézve elég kevés időt lehet irányítani az egységet. Innen nézve szerintem nincs elég idő egy CC megépítésére. (Pedig megnézném, hogy néz ki az inf cc)
Reply
84Noname
| #
De vazeg…. azt peccselték volna, hogy legyen közös rep nézés…
Reply
Westy
| #
Nincs közös replay nézés itt sem? Uh, az nagy fail…. Ezt már a warcraft 3ban sem értettem. Nagyon fontos pedig.
Reply
Shakuras
| #
Nem értem hogy az infestor honnan fossa az acél töltényeket az infestmarinokhoz… tiszta komédia…
kész szánalomvicc az egész skill inkább akkor a hatcheriböl lehessen keltetni infested terrant mert campaingba legalább elképzelhető hogy fertözéssel magukba olvasztottak valamennyit a terranbol…
a Neural parasite meg ha jol értettem megint minden unitra lehet használni? még robotokra is?? mert ha igen megint röhej… azért a balanszolás maradjon már a realisztikum határain belül vagy legalább nevezzék át a skill-t mert neural mint idegrendszer azt hiszem vagy valami ilyesmi nem igazán passzol ahhoz hogy olyanokat irányitsunk vele aminek nincs ilyenje mint pl a robotoknak…
Jah ha jol követtem az eseményeket. Itt sc2-ben nem igazán lövöldözik le az overlordokat. Ugyebár a sztori alapján te az overlordokon keresztül irányitod a zerg egységeket. Nah ha több ovit ütsz le mint amennyit el tud tartani akkor lazán be lehetne tenni hogy az utoljára épitett zerg egységek hát eszeveszetten támadni mindent azt nem, de simán csak irányithatatlanná válnának az jobb lenne. A random kicsit tulzás lenne mert dolgozokat nem igazán akarja elvesziteni senki. De valószinűleg kicsit erős lenne és nem menne ki másra a z elleni küzdelem csak arra hogy overeket lövöldözzünk. De ügyes balanszolgatással szerintem érdekes lenne és tényleg új és zergre jellemző.
Reply
RaynorJimmy
| #
Válasz Shakuras #54 üzenetére:
Ravennel ha van elég energiád dobhatsz le ágyút mert az csak úgy terem 🙁 Vulture-el anno volt 3 aknád és kész nem termelődött több. Ezek apróságok de számít. Mondjuk a végtelen muníció az is érdekes de az valahogy nem annyira zavar mert az egységek hamar elhaláloznak.
Reply
Shakuras
| #
Válasz RaynorJimmy #55 üzenetére: Hát sc1-ben megszoktam hogy energiábol emp rakétákat lö a verssel de az nem is olyan fura meg ghost lockdown rakétákat de ezek sokkal könnyebben elfogadhatoak ugyanannyira minthogy a tank meg minden más egység sosem fogy ki a lőszerből. Itt ha bevezetnék a municiot akkor p jönne ki jól annak télleg végtelen a lövése. (pl dragoon sc1ben földböl szivja az energiát és azt lövi el.)
Reply