StarCraft II Beta – Patch 17 (version 0.20.0.16036)

ZsoL . Patch 2560

A második fázis első patch-e következik. A változások nagy része visszaállítja a nem dokumentált eltéréseket a phase 1 óta, tehát annyira nem izgi a dolog, de parancsoljatok:

Bug Fixes

  • A 250mm Strike Cannons többé nem sebzi a rejtett célpontokat.
  • A Barracks építési ideje 65-ről 60 másodpercre csökkent.
  • A Bunker építési ideje 40-ről 30 másodpercre csökkent.
  • Az átalakuló Baneling-ek visszavonásával visszakapjuk a nyersanyagok 75%-át, mint más Zerg egységeknél.
  • A Hellion hatótávolsága visszaállt 6-ról 5-re.
  • A Reaper építési ideje 45-ről 40 másodpercre csökkent.
  • A Zealot építési ideje 38-ról 33 másodpercre csökkent.

Forrás: B.Net fórumok


Comments (39)

  • Depyangel

    |

    Sajna ezzel együtt az EU szerver megint offline… 🙁
    Mostmár hellionnal nem lesz olyan könnyű harassolni a zerget 😀
    De a zealotnak annyira nem örülök.. 1v1-ben általában mindig proxi gatewayel rusholnak le.. és most még gyorsabban jön majd mégtöbb zealotja az ellennek.. 🙁

    Szerk: Úgy látom, most már a replayeket sem indítja el. :O legalábbis én csak egy fekete képet kaptam 🙁

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Ez kemény, köbö a fele ezeknek visszaállítás régi tulajdonmságokra.

    Remélem, a Reapereket is kijavították, vagy elgalábbis nekem több játékban is írtó bugosak voltak a 3v3 mapon, mindenben elakadtak.

    Reply

  • protos_drone

    |

    ezaz, vissza a zealotot! viszont a reaperes meccsek eleje szorosabb lesz egy picit…

    Ezekszerint viszont minden rendben volt eddig, és gyakorlatilag a balanszot nem kellett érdemben piszkálni (fura is volt, hogy barakkba meg zealotba belenyúltak, hiszen ez a játék gerincét érinti, lehet hogy csak tesztelték, hogy mi lesz, és jobb nem lett, hát visszaállították 🙂 )

    Reply

  • Tokman

    |

    Ezaz!
    Végre lehet szivatni újra zerget ha fast expel.(bunker+reaper).
    Azt a 65secet nemtudom ,hogy gondolták egyébként semmi nem jött ki időre mármint bo.
    Helion úgyis zealot meg ling ellen kell azok meg közelharci egységek szval nem nagy probléma,
    egyébként a sugár sebzése továbbra is 6os távolságig sebez!

    250mm Strike Cannons can no longer deal damage to hidden targets.
    Öh szval, eddig sem lehetett rányomni semmire hacsak nem volt detector/scan,
    mostmár ha rányomom egy dt-re nem fogja sebezni, vagy egy föld alatti egységre akkor sem?
    Még ha látom akkor sem? = Ultra kitud jönni -.- burrow unburrow elég habin hangzik.

    Reply

  • nypeti

    |

    egy kér dolojó jó ebben ár a ripernek nem örulök h tövidebb lett :S
    most mi az h az EU szerverek offlinek ? ez a oatch miatt van ? és ha igen mikor lessz jó ??

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #5 amikor befejezik rajta azokat a munkákat, amiket éppen csinálnak rajta 😉 addig kiteszek nektek egy jó kis VOD-ot, hátha valaki nem látta még

    Reply

  • lokids

    |

    „A Reaper építési ideje 45-ről 40 másodpercre csökkent.”

    Ezt nem kellett volna…

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #7 Előző pecsben emelték meg. Minden fajjal fogható a reaper, csak deríteni kell, hogy arra megy. Mass zelával ne mfogja meg az ebmer, de már 1-2 stalkerral röhögve.

    Reply

  • fosztogato

    |

    Lol a hellionon kívül az összes invizible change volt és most mindet vissza állították 😛

    Amúgy kérem szépen a reaper eleinte 30 sec alatt készült majd fel nyomták 40-re valamint az utolsó patchen megnövelték titokban…
    A hellion is alapvetően 5-ös ranggel kezdett, és aztán növelték hatra, de minél közelebb van a célponthoz annál messzebb sebez, vonalban, tehát összességében nem nagy nerf, csak a roachot eg qweent nehezebb így szopatni.

    Reply

  • nypeti

    |

    ez igaz ha az ember jól csinálja meglehet fogni, általában mem 🙁

    Reply

  • Sabika

    |

    Egész jó kis patch!Bár én protoss vagyok és kicsit a zealot gyártása így nagyon gyors lesz.Szerintem, mert én nem éreztem hogy gond lenne a gyártási idejével.

    Reply

  • Delebriel

    |

    A reaper bug nálam is igen csak sokszor előjön. Tegnap több meccsen is a reaperek fele állandóan beakadt egy rámpa oldalán… egyszerűen nem fogja fel, hogy a rámpán is fel lehet menni, nem csak a jet pack-el. Remélem azzal csinálnak valamit mire kiadják a véglegest.

    A bunker építési idő csökkentése is kellett nagyon. Általában akkor kezdik el építeni, amikor látják hogy gáz van, 40 sec meg egyszerűen túl sok volt.

    Reply

  • Plevi

    |

    Lehet úgy lesz a starcraft2-ben is mint a wowban,hogy szerda 11-ig karbantartás.

    Reply

  • VampirAngyal

    |

    Nekem hibát írt ki a patch letöltése közben, vmi olyasmit h nincs elég helyem, pedig volt még bőven, a javaslata az volt, hogy rakjam újra, szal most ezt teszem!

    Reply

  • fosztogato

    |

    Válasz Sabika #11 üzenetére:
    A zelot a 16-os patch előtt is 33 sec volt, de ez is láthatatlan változtatás volt. 😛 Valószínűleg belső tesztre. Amúgy az inflestoros dolog szerintem direkt van így, így legalább van is értelme ledobálni pár inflested terrant. Apropó bunker az a béta elején épült 40 secig, aztán az első pár patchban levitték 30-ra.

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz Promie Motz #13 üzenetére:
    baszki ez mekkora BUG

    Reply

  • ZsoL

    |

    Válasz Sabika #17 üzenetére:
    Kerdes az, hogy javitsak-e ezt a bugot, vagy bennehagyjak? Ebbol is siman lehet olyan sztori mint anno a quake-nel a strafejump dologbol… A kesobbi verziokban szandekosan implementaltak ezt a „bug”ot

    Reply

  • nypeti

    |

    hát a petch… hogy elrontja a betat… mikor lessz jó ? ki tudja ??

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Reapers! Move in!

    Reply

  • Shieldy

    |

    hónapok után most adtam volna még egy esélyt a játéknak, időm is pont lett, erre nem enged fel. offline ismét a játék, vagy csak az én szopatásomra lett kitalálva, hogy belépni sem enged, de még char nevet sem tudok adni?

    Reply

  • Harbinger

    |

    Szerintetek nem drága kicsit a baneling egyébként? Én úgy érzem, hogy nem éri meg. Nagyon-nagyon kevés helyzet van, amikor megéri csinálni. Ha olyan egységek jönnek, akkor vagy nem öli meg öket, mert sok a HPjuk, vagy lelövik őket. és azért 25min/gas egységenként, hogy hátha bejön… kicsit sok. Főleg, hogy akkor már rögtön sokat kell, hogy haszna is legyen.

    A reaper bug meg engem is idegesít. Nekem simán a kanyarodó rámpák szélénél is beakad. A Reaper rush pedig egy genya dolog mindenhogy.

    Reply

  • nypeti

    |

    Válasz Shieldy #21 üzenetére:
    ja ez elég szemétség engem se enged fel és senkit se itt eu ban (asszem)

    Reply

  • FonixShield

    |

    Válasz Shieldy #21 üzenetére:
    Nekem sem lép be. Még a karakterem nevét sem írja ki..

    Reply

  • Alg

    |

    Válasz Harbinger #22 üzenetére:

    Szerintem egyáltalán nem drága, nagyon erős tud lenni ha jól használják…

    Reply

  • nypeti

    |

    lol ez nagyon fura most… be is tudom írni a e mailomat meg a passom és tobább megy amikor rá kell kattintani az e-mailra és amikor rákattintok vissza megy az e-mailos fázisba…. lol… ilyat még nem láttam xd (de hogy mit össze nem szarakodnak ezek az eu serverek)

    Reply

  • nakedman

    |

    baneling gas kosztja pont azért van hogy váltania kelljen a zergnek, vmit vmiér…

    Reply

  • onezer

    |

    De most egy patch miatt offline-ok a szerverek?? Vagy egyáltalán miért? 🙁

    Reply

  • VampirAngyal

    |

    Válasz nypeti #28 üzenetére:

    Nem ugyanannyi, hanem ott -1 van, ha ők nem állítgatják az órát nyáron,akkor -2,legalább is sztem!

    Reply

  • Zenorbi

    |

    🙁 proxy reaper rush eddig is védhetetlen volt számomra, most végképp. 2v2-ben bromze-ba vagyok, nem tudom mi van, de a hülye rendszer bedob ilyeneket, hogy ugya az ellenfél is bronze 2v2-es, de 1v1 platinum vagy gold. Vagyis egyértelműen rossz bosorolás. Kezdem megutálni a placement rendszert, mert hogy bronze-ban sorozatban kapjak reaper-t, majd 6 pool-t, majd fast voidot, hát megőrülök. Derítek, de nem vagyok pro (míly meglepő, azért bronze). Szerintem ezt a proxy reaper-t úgy lehetne nerf-elni, hogy a felugrást fejleszthetőbe tenni, mivel minden tier 1-es egység a rámpát használja, kivéve reaper. Ja, és még vision se kell a reapernek, nem úgy mint a blink-nek.

    Reply

  • Shieldy

    |

    Válasz nypeti #23 üzenetére:
    Válasz FonixShield #24 üzenetére:
    Jobb nem lett, de legalább megnyugodtam, hogy nem a géppel van probléma. Mást nem tudunk csinálni, csak várni.

    Reply

  • Alg

    |

    Válasz Zenorbi #31 üzenetére:
    2v2-bne mi is úgy kerültünk bronzba, hogy az 5 pace ment 2-3 lett, de mindenellenfél goldos volt…

    1v1ben az első 5-6 meccs volt hülyén megoldva, aztán kb. helyreállt a dolog (gondolom akit rossz helyre rangsorolt az pár nap alatt visszajutott oda ahová való)

    Reply

  • nakedman

    |

    Válasz Zenorbi #31 üzenetére:

    nemtom milyen fajjal tolod, de terránal simán levadászod marineal, ad abszurdum reaperrel, zergel zergling, prtotossal meg lefüleled a gázt-techlabot a barrackon és már mész is stalkerre…

    Reply

  • pogix11

    |

    azaz faster zela rush 😛
    bár a zela akkor a legjobb amikor charge-t kapnak
    pörögnek mint a kis energizer nyuszik 😀 😛

    Reply

  • lokids

    |

    Válasz nakedman #34 üzenetére:
    Ha proxyzik, akkor nagyon nehéz. Még T-vel is, ha a 10-11. scv-vel rakod a barakkot.
    P-vel a szokásos 9pylon-11gw még rosszabb. Mivel ugye a 9. probot küldöd felfedezni, mire meglátod, hogy esetleg nincs a bázisán épület kezdhetsz kapkodni, mert a gw-t akkor raktad, cyber még sehol sincs.

    Reply

  • FonixShield

    |

    Most be tudtam lépni, de úgy láttam hogy nincsenek még multiplayer beüzemelve. Most megint belépek, csak kijöttem szólni..:)

    Reply

  • nakedman

    |

    proxy reapert ha visszavered nyertél igen jó eséjel, legalábbis protossal: http://www.youtube.com/watch?v=q_TGwkamkMI

    ha abból indulunk ki h értenek hozzá akkor a konklúzió 1értelmű 🙂

    Reply

  • Gaby

    |

    Császtok Változások még amit nem láttam kiírva nagy rosszul olvastam el a protossnál low grafikán a pilon építési sugara már csak csillagokkal van jelölve. Ezt azért írom le mert valahol láttam. hogy páran kipróbálták az SCII-őt 2 magos atomon ion 2 vel és azt írták hogyha ez változna már játszhatóbb lenne azzal is.
    http://a.imageshack.us/img193/5343/sc2protlowgraf.jpg

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.