Legendák vs TLO

sweeping . Hírek 876

Azt hiszem ezek azok a szavak, amik egy TLO kaliberű játékosnak is nagyon sokat jelentenek. A legnagyobb terrán legendától ilyet hallani felemelő érzés lehet. De úgy érzem, hogy méltán lehet a kedvenc játékosa boxernek, hiszen hihetetlenül kreatív, és nagyon ügyes játékos. Na és most következzen a replay pack amire Geo hívta fel a figyelmemet. Ez a csomag 3 replayt tartalmaz, egyikben boxer ellen játszik, a másik kettőben pedig NaDa ellen tolja, aki legalább akkora legendának számít mint boxer.
A replay pack letöltéséhez kattintsatok ide
Aki esetleg még több Boxer replay-re vágyna, annak ajánlom ezeket a replayeket is.


Comments (17)

  • Desy

    |

    Válasz Errad #1 üzenetére: ez azért kb 2 hónapja volt itt hír de azér köszi!

    tlora meg 1 év múlva senki nem fog emlékezni, gg.

    Reply

  • szupertank

    |

    Válasz Desy #2 üzenetére: rád se, gg.

    Reply

  • ZeroINT

    |

    Válasz szupertank #3 üzenetére:
    Szerintem igaza van.. amint belejönnek a koreaiak jöhet a GG.

    Reply

  • Zentie346

    |

    Válasz ZeroINT #4 üzenetére:
    azért reménykedek hogy ez nem fog megtörténni, mert sc1hez képest le lett egyszerűsítve a játék. gondolok itt arra hogy buildingek 1 hotkeybe stb. régi sc-ben egykoreai képernyője játék közben szabályszerűen vibrált, olyan gyorsan kapkodtak ide-oda. nem azt mondom hogy ide nem kell sebesség meg jó apm se micro, de mostmár sokkal inkább agymunka kezd lenni ez a játék. szóval megvan az esélye a non-korean playereknek is 8)

    Reply

  •  

    |

    szerintem is esélytelenek a fehérek. max még pár gsl selejtezőn átjutnak, aztán már a 64-ben se lesznek HA erősödik a mezőny. de ha meg marad az sc1 a #1 esport odakint akkor még bármi lehet, de akkor meg nem számít mert csak bohóc 2. számú játék lesz, mint anno a cs: source. meglátjuk.

    Reply

  • Geo

    |

    Válasz Desy #2 üzenetére:
    azt nagyon benezted, nada 2 napja csatlakozott az OGShez (aminek a tesoklanja a Liquid`)

    Reply

  • MiD

    |

    Husky már csinált kommentárt a repekhez, szóval, aki szereti, az nézheti 🙂

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Desy #2 üzenetére:
    az a hír arról szólt hogy Nada sc2zik de nem választott klánt mert megvárta hogy melyik a jobb, na és idáig várt.

    Reply

  • Vargos

    |

    Válasz Zentie346 #5 üzenetére:

    Koreaiak között is a gyors és a gondolkodni tudó nyert. SCII, a játék ugyan lassult, de micró intenzívebb. Szerintem csak egy ideig lassú utána felfut egy kényelmes sebességre. Amint kiküldöd az első unitot verni kell a billentyűzetet.

    Sc1-ben arra kellett figyelni hogy oszd el a saját erőforrásaidat időben: micro, macro, time management.
    Sc2 pedig szerintem: micro, macro, felerősödött a decision management és mid gametól bejön a time management is ugyanúgy.

    Reply

  • triazz

    |

    TLO-ra senki nem fog emlékezni pár hónap múlva? Mekkora durva jósok vannak itt…ezen szakadok már fél órája :D!

    Reply

  • Errad

    |

    Válasz Desy #2 üzenetére:
    Akkor légy oly kedves linkeld be azt a hírt, ahol erről írtak!
    2 mondatot írtál abból 2 úgy blődség ahogy van.

    Reply

  • Blase

    |

    Válasz Zentie346 #5 üzenetére:
    Te mégis miről beszélsz? bw-hez kb 10x ennyi “agymunka” kellett mint ehhez. Én szeretem az sc2-t már vagy 2 éve követem mi történik vele, és remélem hogy lesz akkora siker mint az egy, de pár helyen annyria le lett egyszerüsítve a játékmenet hogy fájdalom. Nem véletlenül lett úgy lenerfelve a storm se, annyira könnyű spammelni a az autocast miatt hogy túl erős lett volna. Ez csak egy példa volt, a lényeg hogy a a bwnek sokkal bonyolultabb és nehezebb játékmenete van mint a kettőnek.

    Reply

  • Vargos

    |

    Válasz Blase #13 üzenetére:

    BW nehezebb kezelhetetlenebb volt, de bonyolultabbnak nem nevezném. SCII kieg nélkül, majdnem ott van ahol az SC+BW. A könnyítések sok emberrel elhitetik a skill faktor enyhülését. Talán igaz is egy szintig, de csak önáltatás. Olyan az SCII egy BW-snek, mintha trabantból egy ferrariba ülnél, könnyen beelőzöd kezdetben a másikat, de mikor kiegyenlítődnek az erő viszonyok meg kell küzdeni a winért. A nagyobb külföldi kupákon nem véletlen vannak ugyanazok a nevek a döntőben, pedig bárki indulhat.

    Reply

  • triazz

    |

    #14
    Ott a pont!

    Reply

  • Rufa

    |

    Válasz triazz #15 üzenetére:
    Milyen tartalmas hozzászólás! 😛 imádom az ilyeneket 🙂 (máshol ezt hívják hsz-vadászatnak)

    Hát egyenlőre úgy néz ki TLO-val bizony számolni kell mert sem Nada, sem Boxer nem képes őt meg fogni. A Helion Thor taktika félelmetesen erős, főleg hogy 8 perc alatt kihozott kb 6 thort.. HuskyStarcraft csatornáját csodáljátok meg, vodok miatt, Bratok vs TLO TVZ szintén izgalmas..
    Persze lényegre térve a trabantos hasonlattal élve kicsit másképp, én azt mondom hogy játékmenetben az SC1 volt a ferrari (pörgős,vibrálómonitor stb) és az SC2 a trabant, hiszen lényegesen lassabb… de vezetni mind a kettőt szinte ugyanúgy kell… Aki viszont száguldozni akar egy trabantal, annak jártasnak kell lennie a “száguldozásban”, amit a ferrarival alapból megszok az ember….Szerintem egy exferráris mindig is gyorsabban (ügyesebben) fog száguldozni mint egy ős trabantos,csak a váltót kell megszokni. hú remélem sikerült érthetően fogalmaznom.

    Reply

  • Geo

    |

    SC:BWben nehez volt makrozni, rengeteg APM kellett hogy jol csinald, itt az megszunt, a Zerg makro most sem konyu mivel larvae inject meg creep-spreading olyan repetitiv muvelet amit sokszor meg kell ismetelni bizonyos idokoznkent. A masik 2 faj makro-mechanikja kicsit elnezeobb, mert fel tudod gyujteni az energiat es elhasznalhatod egyszerre.
    A mikro mas, nem foltetlen rosszabb. SC:BWben az egysegek hulyek voltak. A lingek folyton 1 vonalban akartak menni, a dragoonok ossze vissza szrencsetlenkedtek, az egysegek bentragadtak a terran bazisban. Valamiert a jatek tele volt glitchekkel mint a muta stack, magic box casting, vulture patrol mikro. Ezek mind eltuntek, viszont maskent mukodnek a seregek. Felgyulnek szep nagy labdakba. Viszont sokkal tobb es erosebb lett az AoE demage, ES ha egy meele vagy kisebb range-dszel rendelkezo unit beszorul egy sor moge, nem tor utat maganak, szoval a sereg-menedszment semmivel nem konnyebb, hiaba van infinite unit selection. BWben mondjuk nehezebben mukodok kombok voltak, pl ling-lurker-defiler vagy corsair-shuttle-reaver, nem hasonlithatoak egy MMM vagy rocs-hydrahoz

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.