Starcraft: Episode I. – Rebel Yell (MOD)

Darc1n . Ismertető 3377

Próbaszerkesztőnk, Felyx küldte be nekünk ezt a hírt.

cikk4-1

Üdvözlök ismét mindenkit, ideje hogy új hírrel jelentkezzem én is. Darc1n hívta fel a figyelmem egy igen érdekes MOD-ra szeretett játékunk második epizódjához, ezt szeretném most röviden megismertetni veletek. Biztosan sokan közületek szerették az eredeti Starcraft I. kampányt, nektek kedveskedtek az sc2mapster.com szorgos fejlesztői, azzal hogy elhozták ezt a kampányt Starcraft II.-re.

Térjünk is rá a részletekre:

Amit ezzel a moddal kapunk:

  • mind a 10 eredeti küldetést és a tutorialt
  • eredeti Starcraft I. egységeket és épületeket, mégpedig eredeti statokkal, beleértve az egyedi modelleket is
  • az eredeti Terran háttérzenét
  • minden párbeszédet, a karakterek eredeti hangjait és egyéb szövegeket a kampányból
  • egyedi klasszikus emblémák, mint például Alpha Squadron, Sons of Korhal stb.

„Művészi licenc”:

(néhány említésre méltó eltérés az eredeti kampányhoz képest)

  • Medic-ek! Az eredeti kampányban nem voltak jelen, de hol van ebben a szórakozás? Bizony a marine-oknak szükségük van rájuk!
  • Kerrigan-nek van Snipe képessége (természetesen az eredeti ghost tulajdonságokkal együtt), mert ezt nem lehetett kihagyni!
  • Mission 4 „The Jacobs Installáció” – majd meglátjátok, miről beszél a fejlesztő
  • A nehézségi szint nehezebb és lefoglal egészen a küldetések végéig. A fejlesztő szavaival élve: „ne aggódjatok leteszteltem, bár nem vagyok kifejezetten jó”. Az utolsó küldetések mindenestre komolyabb kihívással kecsegtetnek.

Azok számára, akik szeretnék kipróbálni, de a szükséges angoltudással nem rendelkeznek, lefordítottam, hogy hogyan is lehet letölteni és instalálni a mod-ot:

  • Kezdjük rögtön a mod honlapjával, ahonnan le tudjátok tölteni a szükséges fájlokat: http://www.sc2mapster.com/maps/sc1-episode-1-rebel-yell/
  • kattintsatok a linkekre a „Recent files” alatt, a képernyő jobb oldalán (a pálya csomag és maga a mod két külön letöltés).
  • Amikor végeztetek a letöltésekkel, másoljátok be a mod fájlt (SC1mod.SC2Mod) a „Starcraft II/Mods” könyvtárba.
  • Ezek után másoljátok be a pályákat a „Maps” könyvtárba a Starcraft II. főkönyvtárán belül, ha szeretnétek használni a mentés funkciót (készítsétek el a könyvtárat, ha még nem létezik).
  • Az egérrel húzzatok egy pályát a Starcraft II.exe fájlra. Emellett bizonyosodjatok meg róla, hogy a Galaxy Editor pálya teszt nehézségi foka normálra legyen állítva (ezen a beállításon van alapból, ha nem állítottad át).

Ha minden igaz, akkor a Zerg kampány is hamarosan érkezni fog, addig is jó szórakozást kívánok mindenkinek, aki kipróbálja és remélem tetszett a hír!


Comments (25)

  • paulkemp

    |

    Lehet én vagyok az értetlen, de ez a húzd az sc2.exe-re pontosan mit takar?

    Reply

  • Gate

    |

    Válasz paulkemp #1 üzenetére:
    Szimplán megnyitod a fájlt SC2.exe-vel.

    Reply

  • GeryGTK

    |

    ÉS csak a terran kampány? lesz a többi is?

    Na jó az uccsó mondatot lehagytam…

    Reply

  • Darc1n

    |

    Válasz paulkemp #1 üzenetére:
    Megfogod egérrel a map fájlt mintha mondjuk ki akarnád helyezni az asztalra, csak nem az üres felületre húzod ki, hanem rá az sc2 parancsikonjára, mintha egy mappa lenne és bele akarnád rakni :).

    Reply

  • paulkemp

    |

    Válasz paulkemp #1 üzenetére:
    Válasz Darc1n #4 üzenetére:

    Kösz-kösz!

    Reply

  • FlyInMyEye

    |

    Nekem bugos… 2 pályától ha meghal egy unit (ellenség vagy az enyém mind1) véget ér a map:) Azért köszi!

    Reply

  • Rayman

    |

    Válasz FlyInMyEye #6 üzenetére:
    Nincs errol meg youtubeon valami bemutato? Mert eloszor talan jobb volna latni is.
    Es ez nem szegi meg a licensz szerzodest?

    Reply

  • bakter24

    |

    Ezek csak sima pályák. Amugy nekem nem bugos, a negyediknél járok, nagyok király 😀

    Reply

  • Atlasy

    |

    Jó volt microzgatni a raynorral 😀

    Reply

  • Foccer

    |

    Válasz Rayman #7 üzenetére:

    Szia!

    Szerintem nem szegünk meg vele semmit. Mivel az sc2 galaxy editorral készítették a mod-ot, és az sc2 motorral játszol vele (amiért ugye fizettünk), így szerintem teljesen jogosan használható ez a mod is.

    Egyébkétn az első 3 pályát én is letoltam gond nélkül. Egy kcsiit zavaról, hogy minden pálya után ki kell lépni, de így is jó a nosztalgia 🙂

    üdv, föccer

    Reply

  • Foccer

    |

    Hééé, hol van az 04 pálya? 🙁

    üdv, föccer

    Reply

  • 84Noname

    |

    nekem is ugyanez a bug…. 2. maptól. Elsőn nem volt bajom…

    Reply

  • 84Noname

    |

    A BUG EGYÉBKÉNT AZÉRT VAN, MERT A MOD FILE-NAK KÖZVETLENÜL A „MODS” MAPPÁBAN KELL LENNIE, HA EGY ALMAPPÁBAN VAN (ÉN PL CSINÁLTAM NEKI EGY ALMAPPÁT), AKKOR NEM MŰKÖDIK.

    Reply

  • FlyInMyEye

    |

    Válasz 84Noname #14 üzenetére: NEKEM KÖZVETLENÜL A MOD MAPPÁBAN VAN ÉS ÍGY BUGOS!
    Azért köszi;)

    Reply

  • Rayman

    |

    Válasz FlyInMyEye #12 üzenetére:
    Nem is olyan rossz, ki kene probaljam.

    Reply

  • johnnybgoode

    |

    Sztem nagyon komoly lett! Vártam már, hogy mikor jön valami ilyesmi próbálkozás, de ezt sztem nagyon eltalálták! Engem meggyőztek, jöhet a többi :)!

    Reply

  • WarFire

    |

    Nagyon pró lett. Várom a folytatást 🙂 Annyi kár, hogy az egységek szája nem mozog, ha a régi hangukon szólalnak meg, de hát nem lehet minden tökéletes.

    Reply

  • Nazgrel

    |

    Kellemetlen lenne, ha a Phoenix tényleg valami hasonló lenne…

    Reply

  • nemesmarcell

    |

    nekem amikor a játékot indítom, kiírja mindig, hogy unable launch the game, pedig elvileg mindent jól csináltam, mi lehet a baj? (ha a modot nem másolom át, és úgy próbálok indítani a térképet mod nélkül, úgy működik)

    Reply

  • Hunyi

    |

    Nekem mondjuk sokkal jobban bejön ez a köpős módszer a hydráknál, mint az a „bot” köpés 😛

    Reply

  • Delapoer

    |

    Válasz Hunyi #21 üzenetére:
    a hivatalos sztori alapján (SC könyvek) tüskéket lőnek a vállukból, és nem köpnek vmi zöld savat(?), mint ahogy az sc1-ben látszott (bár az nekem is jobban bejönne)

    Reply

  • Delapoer

    |

    végigtoltam a 10 pályát, és ezek a tapasztalataim:
    1-6. pálya : minden rendben volt, tetszett (4. nem igazán, nyilván nem is erre írták a játék grafikai motorját, ötletes persze, de nekem belefájdult a fejem pálya végére :S)
    7. küldetést nem kaptam, gép offline volt, azért végigöltem, de így nincs sok értelme…
    8. mission trigger hibás, nem fogta föl, hogy kész; a gép emellett igencsak imba volt, megizzadtam rajta
    9. működött minden, meglehetősen könnyű volt a 8.hoz képest (pár battlecruiser és ghost elég volt hozzá)
    ami nagyon zavaró volt: a textúra nélküli protoss egységek (shuttle, dragoon, scout, reaver … ), mikor jön 3-4 féle fehér gömb, és találd ki, h mégis mi az? (legalább vmi gagyi kis képet rakhattak volna rájuk szvsz)
    10. nagyon húzós pálya, nem hiszem, hogy 5 perc után ki kéne tudnom védeni, hogy 20 tankkal betámad a gép, kb. 20-30 mp-enként töltöttem újra a játékot, persze nem vagyok progamer, de az egyszeri SC fant megkínozzák vele sztem 😛

    mindent összevetve tetszett, csak a TvT pályák szenvedősek, nem kicsit…

    Reply

  • NBoti

    |

    Én nem értem. Akarhányszor belépek egy pályába mindegyre irja hogy defeat. Miért? Valaki tudna segiteni?

    Reply

  • cheese

    |

    Én nem találom a mods mappát. Bemegyek a Starcraft 2 mappákba és nincs olyan hogy mond! Valaki tud segíteni?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.