Starcraft: Episode I. – Rebel Yell (MOD)
Próbaszerkesztőnk, Felyx küldte be nekünk ezt a hírt.
Üdvözlök ismét mindenkit, ideje hogy új hírrel jelentkezzem én is. Darc1n hívta fel a figyelmem egy igen érdekes MOD-ra szeretett játékunk második epizódjához, ezt szeretném most röviden megismertetni veletek. Biztosan sokan közületek szerették az eredeti Starcraft I. kampányt, nektek kedveskedtek az sc2mapster.com szorgos fejlesztői, azzal hogy elhozták ezt a kampányt Starcraft II.-re.
Térjünk is rá a részletekre:
Amit ezzel a moddal kapunk:
- mind a 10 eredeti küldetést és a tutorialt
- eredeti Starcraft I. egységeket és épületeket, mégpedig eredeti statokkal, beleértve az egyedi modelleket is
- az eredeti Terran háttérzenét
- minden párbeszédet, a karakterek eredeti hangjait és egyéb szövegeket a kampányból
- egyedi klasszikus emblémák, mint például Alpha Squadron, Sons of Korhal stb.
„Művészi licenc”:
(néhány említésre méltó eltérés az eredeti kampányhoz képest)
- Medic-ek! Az eredeti kampányban nem voltak jelen, de hol van ebben a szórakozás? Bizony a marine-oknak szükségük van rájuk!
- Kerrigan-nek van Snipe képessége (természetesen az eredeti ghost tulajdonságokkal együtt), mert ezt nem lehetett kihagyni!
- Mission 4 „The Jacobs Installáció” – majd meglátjátok, miről beszél a fejlesztő
- A nehézségi szint nehezebb és lefoglal egészen a küldetések végéig. A fejlesztő szavaival élve: „ne aggódjatok leteszteltem, bár nem vagyok kifejezetten jó”. Az utolsó küldetések mindenestre komolyabb kihívással kecsegtetnek.
Azok számára, akik szeretnék kipróbálni, de a szükséges angoltudással nem rendelkeznek, lefordítottam, hogy hogyan is lehet letölteni és instalálni a mod-ot:
- Kezdjük rögtön a mod honlapjával, ahonnan le tudjátok tölteni a szükséges fájlokat: http://www.sc2mapster.com/maps/sc1-episode-1-rebel-yell/
- kattintsatok a linkekre a „Recent files” alatt, a képernyő jobb oldalán (a pálya csomag és maga a mod két külön letöltés).
- Amikor végeztetek a letöltésekkel, másoljátok be a mod fájlt (SC1mod.SC2Mod) a „Starcraft II/Mods” könyvtárba.
- Ezek után másoljátok be a pályákat a „Maps” könyvtárba a Starcraft II. főkönyvtárán belül, ha szeretnétek használni a mentés funkciót (készítsétek el a könyvtárat, ha még nem létezik).
- Az egérrel húzzatok egy pályát a Starcraft II.exe fájlra. Emellett bizonyosodjatok meg róla, hogy a Galaxy Editor pálya teszt nehézségi foka normálra legyen állítva (ezen a beállításon van alapból, ha nem állítottad át).
Ha minden igaz, akkor a Zerg kampány is hamarosan érkezni fog, addig is jó szórakozást kívánok mindenkinek, aki kipróbálja és remélem tetszett a hír!
Comments (25)
paulkemp
| #
Lehet én vagyok az értetlen, de ez a húzd az sc2.exe-re pontosan mit takar?
Reply
Gate
| #
Válasz paulkemp #1 üzenetére:
Szimplán megnyitod a fájlt SC2.exe-vel.
Reply
GeryGTK
| #
ÉS csak a terran kampány? lesz a többi is?
Na jó az uccsó mondatot lehagytam…
Reply
Darc1n
| #
Válasz paulkemp #1 üzenetére:
Megfogod egérrel a map fájlt mintha mondjuk ki akarnád helyezni az asztalra, csak nem az üres felületre húzod ki, hanem rá az sc2 parancsikonjára, mintha egy mappa lenne és bele akarnád rakni :).
Reply
paulkemp
| #
Válasz paulkemp #1 üzenetére:
Válasz Darc1n #4 üzenetére:
Kösz-kösz!
Reply
FlyInMyEye
| #
Nekem bugos… 2 pályától ha meghal egy unit (ellenség vagy az enyém mind1) véget ér a map:) Azért köszi!
Reply
Rayman
| #
Válasz FlyInMyEye #6 üzenetére:
Nincs errol meg youtubeon valami bemutato? Mert eloszor talan jobb volna latni is.
Es ez nem szegi meg a licensz szerzodest?
Reply
bakter24
| #
Ezek csak sima pályák. Amugy nekem nem bugos, a negyediknél járok, nagyok király 😀
Reply
Atlasy
| #
Jó volt microzgatni a raynorral 😀
Reply
Foccer
| #
Válasz Rayman #7 üzenetére:
Szia!
Szerintem nem szegünk meg vele semmit. Mivel az sc2 galaxy editorral készítették a mod-ot, és az sc2 motorral játszol vele (amiért ugye fizettünk), így szerintem teljesen jogosan használható ez a mod is.
Egyébkétn az első 3 pályát én is letoltam gond nélkül. Egy kcsiit zavaról, hogy minden pálya után ki kell lépni, de így is jó a nosztalgia 🙂
üdv, föccer
Reply
Foccer
| #
Hééé, hol van az 04 pálya? 🙁
üdv, föccer
Reply
FlyInMyEye
| #
Válasz Rayman #7 üzenetére: Nem szegsz vele meg semmit:)
Ha kibírod a hápogást mögötte akkor itt találsz videót:
http://www.youtube.com/watch?v=yn8H2DrCHQo
http://www.youtube.com/watch?v=5UrgVrWGI_I
stbstb…
Reply
84Noname
| #
nekem is ugyanez a bug…. 2. maptól. Elsőn nem volt bajom…
Reply
84Noname
| #
A BUG EGYÉBKÉNT AZÉRT VAN, MERT A MOD FILE-NAK KÖZVETLENÜL A „MODS” MAPPÁBAN KELL LENNIE, HA EGY ALMAPPÁBAN VAN (ÉN PL CSINÁLTAM NEKI EGY ALMAPPÁT), AKKOR NEM MŰKÖDIK.
Reply
FlyInMyEye
| #
Válasz 84Noname #14 üzenetére: NEKEM KÖZVETLENÜL A MOD MAPPÁBAN VAN ÉS ÍGY BUGOS!
Azért köszi;)
Reply
Rayman
| #
Válasz FlyInMyEye #12 üzenetére:
Nem is olyan rossz, ki kene probaljam.
Reply
johnnybgoode
| #
Sztem nagyon komoly lett! Vártam már, hogy mikor jön valami ilyesmi próbálkozás, de ezt sztem nagyon eltalálták! Engem meggyőztek, jöhet a többi :)!
Reply
WarFire
| #
Nagyon pró lett. Várom a folytatást 🙂 Annyi kár, hogy az egységek szája nem mozog, ha a régi hangukon szólalnak meg, de hát nem lehet minden tökéletes.
Reply
Nazgrel
| #
Kellemetlen lenne, ha a Phoenix tényleg valami hasonló lenne…
Reply
nemesmarcell
| #
nekem amikor a játékot indítom, kiírja mindig, hogy unable launch the game, pedig elvileg mindent jól csináltam, mi lehet a baj? (ha a modot nem másolom át, és úgy próbálok indítani a térképet mod nélkül, úgy működik)
Reply
Hunyi
| #
Nekem mondjuk sokkal jobban bejön ez a köpős módszer a hydráknál, mint az a „bot” köpés 😛
Reply
Delapoer
| #
Válasz Hunyi #21 üzenetére:
a hivatalos sztori alapján (SC könyvek) tüskéket lőnek a vállukból, és nem köpnek vmi zöld savat(?), mint ahogy az sc1-ben látszott (bár az nekem is jobban bejönne)
Reply
Delapoer
| #
végigtoltam a 10 pályát, és ezek a tapasztalataim:
1-6. pálya : minden rendben volt, tetszett (4. nem igazán, nyilván nem is erre írták a játék grafikai motorját, ötletes persze, de nekem belefájdult a fejem pálya végére :S)
7. küldetést nem kaptam, gép offline volt, azért végigöltem, de így nincs sok értelme…
8. mission trigger hibás, nem fogta föl, hogy kész; a gép emellett igencsak imba volt, megizzadtam rajta
9. működött minden, meglehetősen könnyű volt a 8.hoz képest (pár battlecruiser és ghost elég volt hozzá)
ami nagyon zavaró volt: a textúra nélküli protoss egységek (shuttle, dragoon, scout, reaver … ), mikor jön 3-4 féle fehér gömb, és találd ki, h mégis mi az? (legalább vmi gagyi kis képet rakhattak volna rájuk szvsz)
10. nagyon húzós pálya, nem hiszem, hogy 5 perc után ki kéne tudnom védeni, hogy 20 tankkal betámad a gép, kb. 20-30 mp-enként töltöttem újra a játékot, persze nem vagyok progamer, de az egyszeri SC fant megkínozzák vele sztem 😛
mindent összevetve tetszett, csak a TvT pályák szenvedősek, nem kicsit…
Reply
NBoti
| #
Én nem értem. Akarhányszor belépek egy pályába mindegyre irja hogy defeat. Miért? Valaki tudna segiteni?
Reply
cheese
| #
Én nem találom a mods mappát. Bemegyek a Starcraft 2 mappákba és nincs olyan hogy mond! Valaki tud segíteni?
Reply