HotS újdonságok
A PTR már nagyban teszteli az 1.4-es patchet, de a Blizzard mellette már a StarCraft 2 kiegészítőjét, a Heart of the Swarm-ot is gőzerővel készíti. Néhány újabb információ látott napvilágot a Creepcolony jóvoltából. Van amit már hallhattunk előtte, de jó ezeket újra és újra elolvasni:
- Valószínűleg a játék 2012 tavasza előtt már biztosan nem fog a boltok polcaira kerülni. (szerk.: ez tényleg elég valószínű)
- A Map Store a HotS megjelenése körül jöhet majd. Itt majd pályákat vehetünk, amiket kreatívabb játékosok készítenek majd és publikálnak. A pénz egy része a Blizzardhoz kerül, valamennyi a pálya készítőjéhez.
- A Blizzard DOTA is a HotS megjelenése körül jön majd. Egyelőre nincs információ arról, hogy ezért fizetni kell-e majd valamennyit.
- A kiegészítő ára alacsonyabb lesz mint a Wings of Libertyé. De ez is majd még kiderül.
- Még több információ október 21-én és 22-én a BlizzCon-on!
Az oldal emellett minden hónapban szavazást indít a HotS-al kapcsolatban, legutóbb azt kérdezték meg, hogy tetszik-e nekik a játék hősközpontú hadjárata. 66%-a az olvasóknak támogatja ezt, míg 34%-a nem.
Forrás:
Comments (67)
mikroman
| #
Worlon: Hú, de véleményformáló vagy. Nem rossz dolog ez, csak kár hogy hanyag vagy az írogatásban (is). Nézzük az elejétől:
#37
– story: A történeti szál csak részben Mengskről és az ellene szervezkedésről szólt. Amint Kerrigen megjelent Mr Raynor szemében picit eltolódott a cél. Főként miután felvillantottak neki egy esélyt, hog yesetleg helyrehozjatja a múltbéli hibáját és megmentheti (vagy lelőheti, bár ez Mengsnél és Tycusnál volt inkább terv). Különben se kell az egyik legfőbb szereplőt kiírni a történetből az egész mese harmadánál. Nekem nincs gondom a történettel. 🙂
– Sc1 történetében tévedtél. Egyszerűbb volt ezt elővenni mert ez tény.
– balance: sc1-et azért igen sokat patchelgették és egyszerűbb is volt picit. Az sc2 picit frissebb, de gőzerővel finomítgatják. Az egyensúly meg nincs durván sehol se megborulva. Egyszerűen minden faj gyökeresen eltér és ezt ki is kell használni.
– zerg építés és bo: csacskaság és naivitás. Nem erről szól a zerg. Nem is egysíkú. Persze ha medium gép ellen nyomod (vagy ha kemény vagy hardon), akkor lehet ugyanazt nyomni azonos eredménnyel, de ez multiban nem igaz. Max akkor ha mindig elvernek akkor lesz azonos a kimenetel. A counter önmagában kevés. Nyomtam már le lingekkel heliont kis veszteséggel pedig nem egészen a ling van abban a felállásban előnyben. Másrészt igen ritka az, hogy egy egységgel nyerhetsz. Sokkal inkább egységkombókkal dolgozgatunk és ezeknél is nagyon fontos az összetétel, meg hogy hogyan helyezkedsz 🙂
#39: nem értek egyet. Lásd feljjebb! + szerintem sc1 sokkal egyszerűbb volt épp amiatt, hogy sc2-ben specializáltabbak az egységek ott meg nem (vagy kevésbé). Persze attól még nem jobb mint az elődje, csak kicsit más.
#44: lásd a #47-et. Mivel válaszként írtad így utaltál az előzményre és annak írójára. Szerintem ez személyeskedés. Ejnye-bejnye 😀
Építő jellegű tartalom a te írásaidban is kevés (vagy jól elbújt). Kritikának és véleménynek köszönöm/köszönjük csak kár, hogy nem vagy elég kocka ahhoz, hogy hitelesen védd meg az állításaidat. Kivéve ami a véleményed. De az is gyökértelen néhol… 😀
Most gondolj bele: ennél sokkal kevesebb naprakészség és figyelem elég ahhoz, hogy bárki szavazhasson ha elég öreg. Így meg részben beleszól az ország jövőjébe. Rémisztő, nem? 😀
Reply
Hero
| #
A bejegyzés a HotS leendő/várható újdonságairól szól, nem pedig arról, hogy jobb-e az SC2 az elődjénél vagy sem. Utóbbinak semmi köze ehhez, szóval próbáljatok a témánál maradni, mert annak nem lesz sok értelme, ha minden egyes HotS update után beirkálja valaki (vagy valakik), hogy szerinte még mindig szar az egész és az SC1 a király.
Edit: Válasz Julien #50 üzenetére:
Azt azért remélem te is látod, hogy a hozzászólások több, mint felének köze sincs most a témához.
Reply
Worlon
| #
Nektek aztán van időtök, ha a másikat kell fikázni. Inkább kockulnátok ezerrel…
Vagy inkább ehelyett tanulni kéne, hogy majd ha egyetemre kerültök (már aki), akkor ne azt kelljen elmesélni a 19 éveseknek, hogy kell közös nevezőre hozni.
Én így látom a dolgokat, nem kell ezzel egyet érteni, sőt…, az a jó, de ettől szintén nem kell a másikat hülyének nézni.
Én büszke vagyok rá, hogy nem az a fajta ember vagyok, aki haza megy és egész nap játszik, vagy el se megy onnan és napi 25 órát kockul. Lehet így többet tévedek SC ügyben, de ennyi baj legyen. Ettől még szintén az marad a véleményem, ami. És ettől még mindig nem leszek se troll, se hülye. Tudjátok ennyi idősen az ember nem ér rá éjjel nappal játszani, hanem dolgozik is, mert apuci meg anyuci nem tartja el.
Hajrá magyar tizenévesek, kockuljatok, legyetek SC2 zsenik!!! Legalább annál könnyebb dolgunk lesz a munkaerőpiacon…
Azt meg végképp nem értem, hogy mi köze az SC2-ről alkotott véleménynek a szavazásról. (amúgy itt meg mindegy, hogy kire szavazol, úgyis szar lesz)
Reply
mikroman
| #
A megjelenés valószínüsíthető csúszásának nem örülök (ha ez csúszás). A jó oldalát nézve addigra tán megtanulok zerggel játszani és nem csak viccelődni 😀
A map store elég nehezen kezelhetőnek tűnik. Ha jó mapokat csinálnak és normálisan le tudják bneten védeni hogy ki juthat hozzá (csak aki kifizette) akkor tán van benne pár lehetőség. Elég meggyőző munkát kell végezniük, hogy hajlandóak legyenek a játékosok fizetni érte. Majd meglátjuk. Hol van még 2012?
#53: Megint Offolsz. Ez nem a kockulásról szól hanem arról, hogy mit írogatsz. Eddigiek alapján az jön le, hogy van véleményed csak nem vagy képben. El vagy tévedve. Nem kicsit. Nagyon. Remélem vizsgákon alaposabb leszel! (persze ha abban a korban vagy) 😀
Reply
dudi
| #
Scatter véleményén azért kiakadtam.
– Szerintem a zene zseniális és tökéletes passzol a játékhoz, abszolút 10/10.
– Campaign nem nagyon érdekel szerintem a játékosok 90%+ a multi miatt játszik vele hosszabb ideig, soha nem érdekelt az RTS-ekben a campaign, csak a skirmish/multi.Felőlem ki is vehetnék, de akinek fontos, hosszú távon ő sem a campaign miatt játszik. És szerintem az emberek nagyrésze nem a campaign miatt fogja megvenni a kiegeket.
– Egységek átlagnál lényegesebben karakteresebbek és mindegyik használható, nincs még egy olyan RTS ahol ennyire teljesen különbözők lennének a „fajok”, ennyire egyedi lenne minden egység. Ilyen szempontból kanyarban nincs egy más RTS sem.
– Ha lagzik és sokat tölt akkor a te géped/neted szar.
– Ha A-Move-al játszol only akkor elég béna lehetsz
– 3 szor adják el a játékot, megtehetik mivel nincs igazából konkurencia, annyival sokkal jobb mint akármelyik más RTS.
– Hogy mondjak vmi rosszat is a játékról, a zerg hatchery nekem se tetszik 😀
– Ha ennyire szar meg minden, akkor lécci ajánlanál vmi hasonló játékot ez helyett ???!! <- 1 million dollar question 😀
Reply
Worlon
| #
Válasz mikroman #54 üzenetére:
Köszi a jókívánságokat, de már lediplomáztam.
Reply
rawel
| #
Válasz Worlon #53 üzenetére:
Szerintem nyugodj meg mert ez a fröcsögés itt nem divat, majd ha idősebb leszel visszapillantva másként látod a dolgokat és valószinűleg szerényebb is leszel, a mostani trollkodós stilusodat pedig levetkőzöd. Ha ezt igy folytatod tovább előbb-utóbb megunja egy admin és kitesz innen, aztán akkor nem marad más számodra mint a tankönyv meg az iskolapad, szóval egy kicsit érettebb hozzállást kellene tanusitanod.
Reply
Worlon
| #
Válasz rawel #57 üzenetére:
Édes-kedves barátom. Olvasd el az előző és az azelőtti hozzászólásomat is, mielőtt élből elkezdesz fikázni ismét.
KÖSZÖNÖM!!!
Reply
rawel
| #
Válasz Worlon #58 üzenetére:
Te szándékosan háritod át másra a saját stilusodat? Az #53-as hozzászólásban oltogatsz és fikázol mindenkit, szerintem ideje lenne egyszer és mindenkorra befejezned. És én ilyen emberrekel nem barátkozom, szóval ezt a megszólitást mellőzd kérlek. Az, hogy fiatal vagy még nem mentség mindenre.
Reply
mikroman
| #
Térjünk vissza a hírhez. Ti benne vagytok a jelzett 66%-ban? Én igen, csak Kerrigant picit átdolgozhatnák. Nem nagyon emlékeztet arra a képre se aminél James oly nagyon sóhajtozott a WoL-ben és még zergként is jobb nő volt. Bár lehet csak azért tűnt annak mert Caprica Six hangjával visszhangzott a koponyámban 😀
Reply
Worlon
| #
Nekem tetszik ez a megoldás, nem baj, ha hősként nagyobb hangsúlyt kap. Nekem Kerigen arca nem tetszik. Igaz nem kell minden áron bombázónak lennie, de olyan durci az arca 😀
Reply
GeryGTK
| #
Válasz Worlon #61 üzenetére:
Aza baj h a mostani ingame arca tökre nem az ami a sc2.com oldalon virít. olyan zöldes meg béna. remélem ezen még csiszolnak kicsit…
ui. julien te egy tipikus senki vagy ugyanazt tolod mindig. szánalmas.
Reply
Nazgrel
| #
Válasz Worlon #49 üzenetére:
Tehát az elméleted szerint közvetlenül nem szabad személyeskedni, de az teljesen rendben van, hogy „sugallod” (elvégre vele tartasz diskurzust), hogy retardált. Értem.
Válasz Julien #50 üzenetére:
Te egyébként miért jársz ide? Nem tervezek trollkodni, de abszolút érthetetlen számomra, hogy minden cikkben ütközöl valakivel, végül az oldalt szapulod, ámbátor rendszeresen visszanézel cikkeket, majd hozzászólásokat olvasgatni. Feltételezem ez csak számomra paradox.
Reply
Rayen
| #
Tipikus magyar fórum: „Ki tud még a másiknál is okosabbat írni” és „Én úgy is jobban megállom a helyem az életben”. Mindegy, írnék én is pár dolgot a HotS-ról.
– mint zerg játékos, ezt a rész várom a legjobban, kiváncsi vagyok az új egységekre (remélem lesznek), szeretném ha lenne a zergeknél valami „Lurkerhez” HASONLÓ egység
– a map store-ról csak akkor alkothatunk véleményt, ha már lássuk is, hogy valójában miről szól, az eddigi információk alapján viszont én sem tartom jó ötletnek
– ha gőzerővel dolgoznak az jelenti, hogy ismét valami jó játékot kapunk majd a pénzünkért
– remélem az ára tényleg barátságosabb lesz mint az első részé
Reply