StarCraft II Napok a Millenárison!

nf.purple . e-Sport, Hírek 2406

Nagy örömömre szolgál bejelenteni az első MSCL-es offline rendezvényt amelyet a Millenárison szervezünk 2012 február 4.-én, szombaton 15:00 órától. A rendezvény ingyenes lesz!

  • UPD: Van lehetőség saját gamer laptop használatára, aki rendelkezik ilyennel, hozza el és akkor biztosan tud tesztelni 1v1 versenyt!
  • Térkép: A hírben a tovább után találjátok a térképet! (Millenáris, TEÁTRUM ahová jönni kell)
  • Kapunyitás: 15:00 CET
  • Facebook-esemény: ITT jelezd kérlek ha jössz és még nem tetted meg.

StarCraft II Napok: Nulladik Nap

A szombati rendezvény hivatalos neve Nulladik Nap, de miért is? Ezen a rendezvényen szeretnénk felmérni, hogy mire vagyunk képesek, mennyien érdeklődtök egy offline rendezvény felől és jöttök el végül, illetve pontosan milyen programokra is vágytok! Mi már összeállítottunk egy csokornyi programot, amelyek csak arra várnak, hogy teszteljétek őket. Gyertek el, nézzétek meg egy példa oktatási óránkat, szurkoljatok a legjobb játékosoknak a King of the Hill showmatchen, vagy vegyetek részt a mókás csapatversenyeken és miniversenyeinken. Munkánkat kérdőív kitöltésével tudjátok majd értékelni és segíteni, amely után minden résztvevő tombolasorsoláson vesz részt!

Térkép

Millenáris H-1024 Budapest, Kis Rókus u. 16-20. Hajóterem


 

Googlemaps térkép ITT (annak aki kocsival jön)

 

Bemutató oktatási óra

Ismered az nfteam oktatási programját? Nem? Akkor itt a lehetőség, hogy megtekintsd tanáraink oktatását, amelyet egy példa oktatási órán mutatunk be. Az egyórás időszakban mindent úgy fogunk csinálni, mintha csak neten oktatnánk, így a jelenlévő érdeklődők pontos képet kapnak a dologról és persze tanulhatnak is belőle. A nulladik napon Terran vs. Protoss matchup rejtelmeibe fogunk kicsit mélyebben belenézni! Az órát plazmatévéken követhetik majd a nézők.

King of the Hill

Az MSCL következő versenysorozata a régóta várt KotH, amely végre az eseményt megillető körülmények között valósulhat meg! Az első összecsapást a királyi címért nfteamMate és nfteamBreach fogja vívni, a nyeremény a dicsőségen kívül pedig 10.000 huf lesz. A király következő kihívóját a következő eseményig nyílt szavazás keretében fogjuk eldönteni. A showmatch BO3-as rendszerben lesz levezényelve, a rendezvény résztvevői plazmatévéken követhetik majd az eseményeket. Természetesen streamelni fogunk azoknak, akik nem tudják élőben megnézni az összecsapásokat.

Beat the Pro

Aki volt már PlayIT-en vagy Budapest GameShow-n az már ismerheti ezt a formulát: a jelentkező bátor játékosok hazánk legjobbjait hívhatják ki egy mérkőzés erejéig, és ha sikerül győzniük, nyereményben részesülnek! A kihívható játékosok nfteamBreach és nfteamMatelesznek. A szerencsés kihívók egy-egy G4G polókupont nyerhetnek! Szabályok: a kihívó játékos választ pályát a ladder map pool-ból. A meccsre összesen 20 perc áll majd rendelkezésre, addig le kell tudnod győzni ellenfeled. Az idő letelte után a pontok döntenek. Segítség gyanánt a pro játékosok sorsolt handicappel fognak játszani. Mindenkinek sok sikert kívánok!

Teszt miniversenyek

Kísérleti jelleggel a megjelent résztvevők, illetve a top nfteam játékosok versenyformákat tesztelhetnek a gépteremben – ebből fontos információkat szeretnénk szerezni a következő StarCraft II Napok versenyeinek megtervezéséhez. A nyertesek HSL pontokkal lesznek gazdagabbak!

Kérdőív és tombola

Mindenképp töltsd ki kérdőívünket a helyszínen, ekkor résztveszel az esti tombola sorsoláson! Oktatási órákat, HSL pontokat, Pendrivet, Plazmagömböt és sok más érdekességet is nyerhetsz! Támogatóink: Digital Planet és Orosz Gyula Családi Pincészete.

Programok időrendben

StarCraft II Napok: Nulladik Nap

15:00 – Kapunyitás
15:30 – Bemutató óra (Terran vs. Protoss mu.)
16:30 – Beat the Pro meccsek
18:00 – King of the Hill showmatch: Mate vs. Breach BO3
20:00 – Tombolasorsolás
21:00 – Záróra

Az egyes programok menetrendjében elképzelhető csúszás.

Folyamatos programok és lehetségek: Tombola kérdőív, HSL bónusz jelentkezés, Teszt miniversenyek
A helyszínen büfé fog üzemelni!

Találkozó

A programok mellett megismerheted a StarCraft élet prominens játékosait, versenyzőit, élőben kérdezhetsz tőlük játékról, életről. De a látogatók között biztosan lesz olyan játékos is, akivel már játszottál Battle.neten és érdemes megismerni! A StarCraft II Napok egyben találkozó is, ahol a közösség formálódhat, fejlődhet. Lehet az itt születő ismeretségekből alakul új magyar StarCraftos csapat? Lehet az elkövetkező évek top játékosai itt kapnak kedvet a játékhoz? Ki tudja, de mi ottleszünk, hogy lássuk!

Helyszín és szabályok

Hol? Millenáris H-1024 Budapest, Kis Rókus u. 16-20. Hajóterem

A rendezvény területén alkoholt fogyasztani és dohányozni tilos. Az épületen kívül dohányzóhelyiség van kijelölve. A szervezők fenntartják a jogot, hogy ha valaki a helyszín vagy a rendezvény házrendjét megszegi azt a rendezvényről kitilthassák. A rendezvény ideje alatt biztonsági szolgálat teljesít majd szolgálatot. A rendezvény területét záróra idején el kell hagyni.

További StarCraft II Napok

A szombati rendezvény után még 11 alkalom van betervezve SCIIN-ek számára, szintén a Millenárison – fél éven keresztül! Minél többen vagyunk, annál több forrást tudunk biztosítani a programok számára, tehát gyertek el sokan, mutassátok meg, hogy érdemes rendezvényeket szervezni Nektek.

A rendezvény célja

A StarCraft II Napok rendezvényekkel szeretnénk egy kicsit megmozgatni a magyar StarCraftos élet állóvizét, versenyekkel, showmatchekkel növelni a magyar eSport ismeretségét, amely téren még nagy elmaradásaink vannak már a környező országokhoz képest is. Gyere el február 4.-énés légy részese a formálódó közösségi életnek! Részvételeddel te is teszel a magyar eSportért és a magyar StarCraftos közösségért!

Amennyiben kérdésed van a rendezvénnyel kapcsolatban, írj bátran az mscl@mscl.hu címre, StarCraft II Napok subject-el vagy ide kommentbe!


nf.purple

[url=http://sc2sig.com/profile/eu/228154/1/Purple/][img]http://sc2sig.com/s/eu/228154-1.png[/img][/url] [url=http://sc2sig.com/profile/eu/228154/1/Purple/[/url]

Comments (66)

  • Boshi

    |

    balimko tesó, te leszel az első akit offline megmérkőzök :DDD

    Reply

  • TarzanBorz

    |

    Ha a szervezeshez szukseges akkor en szivesen bedobom a laptopom.Bar ne varjatok tole tul sokat 😐

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz nf.purple #37 üzenetére:
    Hát van amiről megváltozott most a véleményem, remélem következő alkalommal tényleg több 1v1 lesz. KotHról lényeges információ lemaradt, bár én még ezzel a rendszerrel se értek egyet (Lásd: korábbi hozzászólásom). Amúgy inkább azért nem megyek le, mert nem nagyon érek rá. Este felé megyek barátomhoz szülinapozni, és 1v1s dolgok meg akkor kezdödnek csak.

    Reply

  • nf.purple

    |

    Válasz Yashok #53 üzenetére:
    Nincs gond, a kovetkezon két 1v1 verseny is lesz a KotH mellé és semmi egyéb!
    ————-
    A kihíváshoz: a kihivasra lesz egy kis „random” h kik kerulhetnek sorra (4-5 jatekra lesz eleg idő) a KotH meg más tészta!
    ————–
    1v1: a többi program mellett fog futni párhuzamosan, már 2-től! teszt verseny lesz, szoval nem szentiras a pontos kezdés.

    Reply

  • esox

    |

    Hát a kocsival neccesen de kiálltam már meg letakarítottam, de ha így esik tovább kettőig a hav lehet nem fogunk elindulni 🙁

    Reply

  • Puding1337

    |

    ajj de mentem volna, de pont ilyenkor esik a hó : ‘(

    Reply

  • balimko

    |

    Aki ott volt tudja, aki nem legközelebb ne hagyja ki!
    Bár ez még csak a 0. Starcraft 2 napok beta teszt volt, szerintem kifejezetten jól sikerült.
    A programok jók voltak, szerencsére sokan voltunk, így a hangulat fantasztikus volt!
    Mindenki szintjének, megfelelő kihívást találhatott, beszélgethetett ismerős ismeretlen, új ismerős arcokkal, én pl találkoztam több emberrel, akit nemrég HSL-en „ismertem” meg.

    Jó volt kis hazánk legjobbjait nézni egymással, illetve nemzetközi komoly játékosokkal versengeni, már a puszta jelenlétüktől úgy éreztem hogy fejlődött a játékom!- ÉS tényleg….hazajöttem ladderen ISZONY win streak … 😀

    Szóval legközelebb aki most lustaságból, vagy a kései értesülés vagy a hó miatt nem tudott jönni, mindenképpen jöjjön el!

    Nagyon jó volt, nagyon jó lesz ez!

    Ezúton köszönöm meg a szervezők munkáját, minden jó volt, ami meg fejlesztendő volt az már most elkezdett fejlődni!

    Üdv,

    Bali

    Reply

  • nf.purple

    |

    Válasz balimko #57 üzenetére:
    Nagyon koszonjuk! ISZONY 4 eva 🙂
    ——
    Holnap beszamolo hir, sok sok képpel, videoval, replayel … mindennel!
    Koszonom nektek a mai napot.

    Reply

  • cputesterror

    |

    Nos, ez szép ez mind szép és jó dolog, egyrészt, hogy van egy olyan réteg, akik összeülnek az adott helyszínen lásd: millenáris és egymás közt beszélik meg a játékkal kapcsolatos dolgaikat szocializálódnak, és hasznos jó tanácsokkal látják el egymást miközben nézik a PRO-kat akarom mondani progamer-eket akik csinálják a show-t nekik, de ők nem játszhatnak, csak nézhetik. Na most másrészt, én is csak azért mentem volna el, hogy találkozhassak azokkal akikkel csak Ts en beszélek, vagy skype-on és sokat játszok velük, sajnos a február eleji havazás döntött, nem én, de nem azért mentem volna el hogy nézzem a pro-kat, hát persze azért azt ne felejtsük, hogy yashock megkapta azt „no ezis olyan program, amit nem neked és a top játékosoknak találtunk ki.”

    mind1 nem kezdek in medias res-el kezdjük szépen az elejétől, sorba szedve, ugye ez a magyar közösségért, van csak értük. Ez csupa jó szándék és semmiféle önös szándék nélkül jött létre. Egyből azzal kezdünk itt a nagy lehetőség, hogy betekinthess a Coach-olási folyamatokba, hogy aztán majd ha kedvet kapsz hozzá, otthonról folytasd a tanulást természetesen pénzért, de úgyis megvan rá az indok hogy ezzel a magyar közösséget támogatjuk nem pedig az NFTEAM-et, na jól van, lehet csak nekem szúrja a szemem, hogy a magyar közösség és az NFTEAM nem ugyanaz.

    Itt említés esik arról is, hogy lesz TvP és kik lesznek benne, naná, hogy máté meg breach. Ha már ennyire önzetlen a dolog, akkor mért nem más high masteres, vagy pro terran, protoss mérkőzik, mért kell ennyire kötni az ebet a karóhoz?

    Akkor ott van a KOTH szerintem a pénz otthon maradt, ahogy azt mondani szokás, igazságos talán úgy lett volna, erős példát fogok mondani, hogy mindenki értse, mondjuk white ra is ott lett volna 10 k forintért (vagy breach és máté nem egy klánba lenne), ez így nem fair, hogy beállítotok 2 embert mátét meg breach et 4 nappal a rendezvény előtt, és nincs semmi visszajelzés a többi magyar klántól (ha már magyar közösségről beszélünk) hogy, „várjál már ez minket is érdekel, mi is küldenénk a legjobbjainkat”.

    Beat The Pro csak ugyanazt tudom mondani mint yashock, de hogy purple-t idézzem: no ez is olyan program, amit nem neked és a top játékosoknak találtunk ki.

    Jól van ez nem baj, ha csak az NFTEAM nek találsz ki foglalatosságot, vagy programokat, akkor légy szíves ne használjuk a magyar közösség kifejezést, kicsit elüt a mondandódtól. Purple úgy látom komoly gondokkal küzdesz értő olvasás terén, vagy komoly definíció zavaraid vannak, a magyar közösségért végzett munka az amit Gépzsír végez, tetszik tudni háttérben dolgozni, csókolom! Így hagyunk érvényesülni másokat is. Szegény Gépzsírt nem akartam bele keverni, még csak a nevét sem felhozni, de valami muszáj volt mondjak, hogy érzékeltessem veled a problémád súlyosságát. De ide sorolhatnám Darc1n-t is aki nélkül te igazán nem tudtad volna kihírezni, mik is vannak terveidben hétvégére. Ők azok akik megalkották a magyar közösséget, nem pedig te, te maximum annyit csináltál, hogy ellopod mások ötleteit és azt hazudod, hogy persze, hogy a HSL is az én eszemből pattant ki, következő lépés mi lesz az sc2.hu, nfteam.hu lesz? De erre ne térjünk ki olyan gyorsan, nézzük az nfteam-et amire te azt hiszed, hogy az a magyar közösség magja, a mozgató rugója az egész dolognak. Meg, hogy te csináltad. Az nfteam ben nincs olyan ember, aki saját munkátok lenne, akiből ti csináltatok mastert, akit ti coacholtatok fel, teszem azt bronzról plat-ra, csak régi bw-s játékosok vannak benne, semmi extra, semmi olyan ami saját lenne. Kész anyagból könnyű dolgozni, hozottból már más…

    Azt hittem, hogy megálljt fogok tudni parancsolni az indulataimnak, de már a gyomrom se bírja amit csinálsz, meg felnézek sc2.hu ra mást se látok csak nfteam es bejegyzést vagy nincs egy olyan bejegyzés, ahol ne látnám orosz gyuri nevét vagy pruple nevét, szinte már csak az van, persze könnyű azzal jönni, hogy ti vagytok az egyetlen aki tesz a magyar sc2 e sportért, de ez is elég nagy gyűjtőfogalom, az esport nem csak a sc2 ből áll, ahogy azt te hiszed… ez is csak a fogalmi zavaraidra vezethető vissza. Nem különben én, mint yashock, vehető ez is kritikának, ha úgy veszed, De én inkább úgy fogalmaznék, hogy ez a cenzúrázatlan IGAZSÁG. Nyers és lényegre törő, hogy megértsd, és ez egy vissza válasz egyből arra, hogy nem fogok többet írni mert felesleges, főleg neked. Meg vitatkozni is, ugyan minek, nem szabad primitív ember szintjére lemenni, mert ha lemész ott úgy is csak ő nyerhet.

    BiromCTE

    Reply

  • breach

    |

    Válasz cputesterror #59 üzenetére:
    tehat ott voltal? mert ha nem akkor nemtudom mirol irsz?
    szerintem a koth az igy van jol ahogy van. ha felsorolsz nalam vagy matenal jobb terrant vagy tosst magyarorszagrol. a kovetkezo hetre az kerul be, akirol a szavazas dont.
    a beat the pro, az teljesen jovolt, siman lehetett nyerni, nemcsak a proknak volt, ezert mar itt nem ertem mit irsz.
    elmondom neked, hogy az nfteamben van olyan masteres (tortenetesen haze) aki segitseg es persze temerdek munka aran feljutott a masterba es tartja is azt. szoval meg egy olyan pont az irasodban, ami nem allja meg a helyet.
    nem hogy orulnel, hogy van kezdemenyezes ilyen szinten, inkabb teljesen erthetetlen modon fikazol, foleg, hogy aki ott volt pontosan latta, hogy nem NFTEAM-es buli volt, hanem magyar sc2 scene.
    csak sajnos ugy latszik nem vagy eleg ertelmes, hogy ezeket a dolgokat felfogd, vagy csak az indulataid (???) szolnak beloled.
    legkozelebb ha ilyen hosszu dolgok leirsz, akkor nezz utana, kerdezz korbe, mert lehet a „tenyek” amit felsorolsz kozel sem allnak a valosaghoz.

    Reply

  • nf.purple

    |

    Válasz cputesterror #59 üzenetére:
    Olyanokhoz hasonlitasz, akik valoban sokat tesznek a magyar StarCraft scene-ert, de osszeveve sem dolgoznak a magyar kozossegert annyit es annyi ideje mint én!

    Olyan butasagokat irtal, olyan felkészuletlenul, hogy csak annyit tudok irni, mint breach is: nezz utana, kerdezz korbe. Te igazság harcosa. Jezusom.

    Reply

  • Darc1n

    |

    Válasz cputesterror #59 üzenetére:
    Breach és Purple felindulása jogos, de kérlek, hogy ebbe az irányba több beszélgetés ne folyjék már, mert nem érsz el vele semmit.
    Gyere el legközelebb és inkább nézd meg a saját szemeddel, szeretettel várunk. Biztos vagyok benne, hogy változna a véleményed és ha te jól érzed magad, az nekünk, szervezőknek is ugyanakkora öröm.

    Reply

  • esox

    |

    Válasz cputesterror #59 üzenetére:
    Fúú. Na akkor szépen sorban. Coach. Ha nem szeretnél nem veszel órát. Szerintem sok olyan játékost érdekelni fog ez a lehetőség aki szeretne fejlődni, tud és nem sajnál pár ezer Ft-ot kiadni ezért. Totál korrekt. Mit vártál, hogy majd ingyen fogják áldozni az idejüket? Még erre is? Versenyek online és offline és már többször is előjött ez, hogy ugye saját zsebből kell elég sok mindent megoldani. A showmatch meg biztos annyi embert érdekelt volna ha egy dia-master páros csap össze nem MO legjobb játékosai közül kettő.

    „Jól van ez nem baj, ha csak az NFTEAM nek találsz ki foglalatosságot, vagy programokat, akkor légy szíves ne használjuk a magyar közösség kifejezést, kicsit elüt a mondandódtól.”
    Te fogyatékkal élsz. Ha nfteames program kell otthon maradnak vesznek pár üveg bort és játszanak együtt. Tuti ilyen színvonalas rendezvényeket találnak ki a maguk szórakoztatására ingyen belépővel. Ideje lenne kicsit a dolgok pozitív oldalát nézni és észrevenni mennyi munka és pénz van bármilyen esemény mögött (nem feledve amit kapsz érte élményt, tapasztalatot egy két új arcot) és amikor ilyen szinten primitív hsz-eket kapnak a szervezők az veszi el a kedvüket a további munkától.

    „De erre ne térjünk ki olyan gyorsan, nézzük az nfteam-et amire te azt hiszed, hogy az a magyar közösség magja, a mozgató rugója az egész dolognak. Meg, hogy te csináltad. Az nfteam ben nincs olyan ember, aki saját munkátok lenne, akiből ti csináltatok mastert, akit ti coacholtatok fel, teszem azt bronzról plat-ra, csak régi bw-s játékosok vannak benne, semmi extra, semmi olyan ami saját lenne. Kész anyagból könnyű dolgozni, hozottból már más…”

    :DD ez csak vicces inkább.

    „Azt hittem, hogy megálljt fogok tudni parancsolni az indulataimnak, de már a gyomrom se bírja amit csinálsz, meg felnézek sc2.hu ra mást se látok csak nfteam es bejegyzést vagy nincs egy olyan bejegyzés, ahol ne látnám orosz gyuri nevét vagy pruple nevét, szinte már csak az van, persze könnyű azzal jönni, hogy ti vagytok az egyetlen aki tesz a magyar sc2 e sportért, de ez is elég nagy gyűjtőfogalom, az esport nem csak a sc2 ből áll, ahogy azt te hiszed… ”
    Az én gyomrom is felfordul ettől a zavaros maszlagtól. Azért olvasod az Ő nevüket a leggyakrabban mert ők a legaktívabbak. Lehet jelentkezni cikkfordítónak vagy egyéb témákban lehet híreket írni. Tuti nem fogják azt mondani, hogy ááá túl sok a szabadidőm nem kell a help. „az esport nem csak a sc2 ből áll” Ezt megint nem értem. Mit szeretnél, hogy írjanak a magyar cs válogatott szerepléséről?

    Divat lesz lassan az nfteam prefixen lovagolni de az értelmesek remélem meglátják azt amit a fiatalok talán nem vagy csak késve. Ők akarnak valamit és tesznek érte. Lehet mögöttük állni, melletük állni vagy evezni szembe az árral de az szerinted előre viszi az általad elképzelt scenet?

    Reply

  • FaKeToSs

    |

    Válasz cputesterror #59 üzenetére:
    Igen gyere el legközelebb és nézd meg, reméljük miután kihúztad saját seggedből a fejed, kutató tekinteted képes lesz majd befogadni, és elegendő információt juttatni abba a csökött nyomorult agyadba te szerencsétlen fogyaték.
    Az oktatás mint olyan 1 db showmatch erejéig volt elérhető, ami inkabb szolt arrol hogy imbazzuk a masik fajt es hülyülünk (mellesleg megjegyzem többször ilyen nem lesz valószínűleg), igen pénzért csinaljuk aminek az eredetileg beigert fele helyett a teljes összege a HSL-be, illetve ebbe folyik, ami nem nfteam buli, hanem szinvonalas versenyek, bocs hogy ilyen formáját választjuk annak hogy fenntartsuk ezeket és nem megyünk el dolgozni másod\harmadállásba hogy aztán hasonló nyomorultak kommentjét olvassam. Legközelebb így fogjuk.
    Szeretném mondjuk a bizonyitekot latni ahol purple leirja, hogy a HSL az ő fejéből pattant ki, az alapvető ötlet egy volt BW-s verseny (szintén HSL) alapján működik, amit többször le is írt. A jelentős nyereményalap mellett (Nincs tudomásom arról hogy akár te, akár gépzsír, aki mellesleg rugalmatlan szabalyu tourok kiirasa mellett 1-2 cikk megirasa között nemsok mindent csinál, letett volna 100.000ft nagyságrendű kp-t + tárgynyereményt) az oldalt is össze kell rakni, a vérfogyatékos hozzászólásodból nem is gondolom, nem is várom el hogy tudd egy ilyen mennyibe kerülhet, elárulom szintén több100.000 ft, és amikor Gyulát bírálod jogtalanul akkor a többi ember munkáját is szarba se veszed. Lehet menni oktatni neked is, és felajánlani a TELES BEFOLYT összeget (legalabbis a 90%kát biztos) ilyenekre, miért is nem csinálod? Áh megvan mert
    1: lusta vagy hozzá nyílván, és nem dolgozol ingyen
    2: senki nem jelentkezne hozzád oktatásra, nyilvan azert mert én és Breach nem a legjobbak vagyunk, ez is azt bizonyítja, meg a HSL ranking is, meg minden. Ugye?:_)

    Amennyit én és Dénes játszottunk az konkrétan egy bo3as showmatch volt, valamint a beat the pro már többször bevállt és látványos tevékenység, emellett a másik teremben lehetett tourozni, 0.naphoz híven gyerekcipős, kevés géppel, de legközelebb már több lesz, de nyugodtan te is jöhetsz beat the pro-ra azon kívül hogy jólérzem magam azért annyira a látszat ellenére nem leányálom hogy elmegy az egész szombatom úgy hogy ezért persze nem kapok pénzt, de ha ellenem nyernek akkor ők kapnak nyereményt, amit szintén MI biztosítunk.

    Más klánok is kitehetnek ide akármit, ha van cw, streamelik, vagy csak hogy szurkoljunk nekik. Miért nem teszik? Nyílván azért mert olyan sokon szerepelnek, ugye? Áll a zászló, és nyílván élnek is majd vele ha lesz lehetőség, és nagyon fogok neki örülni hogy más magyar csapatnak is lehet szurkolni. Itt ragadnám meg az alkalmat hogy bocsánatot kérjek tőled, amiért Breach és Stunter versenyzése ki van hírezve, olyan szar játékosok ők, majdnem annyira mint az ellenfeleik akiket láthatsz magyar kommentárral élőbe versenyezni, mint ret, demuslim, sarens stb..
    A streamereinknek sincs jobb dolga, ha másnap dolgoznia kell mint este 7től éjfélig ott ülni és beszélni, csak azért csinálják mert figyelem és szeretethiányosak és imádják ha sokan nézik őket, és közben a többi streamet ami készül róla elhallgattatjuk.

    Az alapvető baj, hogy te valami versenyt vizionálsz mindig, valami megmagyarázhatatlan frusztráltságból indul ez ki nálad, nyilvan a körülmények áldozata vagy és nem önszántadból vagy ilyen kibirhatatlanul idióta, de minél több a releváns hír egy híroldalon, annál jobban működik, annál többen olvassák és nyújt szórakozást, az nfteammel kapcsolatos hírek (Amiknek azért utánanézhetnél hogy hány hírből hány nfteames, sztem 30 az 1 hez körülbelül) nem más híreket löknek ki, hanem más hírek mellé jön, felesleges dolgok(Kit rúgtunk ki, kit vettünk fel, kinek a pofája nem tetszik, hány gamet toltunk ma) nincs kihírezve, mert nem releváns, az viszont hogy 5-6000€-s összdijazasu tornakon kijutottunk a csoportbol elvertük az eSubát és rájátszásba kerültünk, az valamennyire érdekelhet másokat, és a streamnézőszám alapján érdekel is.

    Valóban az esport biztos hogy nem csak sc2ből áll, de nyílván ebben vagyunk érdekeltek, és ha esport felvirágozásárol beszelunk, emlitjuk nyilvan elsősorban sc2re gondolunk, nincs itt semmilyen fogalmi zavar.

    Miért kéne a saját munkánknak lennie a nálunk játszó játékosoknak? Szerinted ez így működik? Teleraktuk csak volt BW-sel (Stunter nem bw-zett soha, teszem hozzá)? Semmi extra? Nálatok nyilvan televan GM jatekossal a B team is. Nemtom kinek képzeled magad hülyegyerek, de nyílván a többi BW- játékosra is igy gondolsz, akik a valódi proscene felét teszik ki? Semmi extra? Akkor neked ki az extra? Te magad?:D

    Reply

  • zopal

    |

    Válasz cputesterror #59 üzenetére:

    Ez hihetetlen. Tényleg azzal van bajod, hogy valaki szervez egy ilyen esemélyt?

    ( Amin ráadásul ott sem vagy, de véleményed az persze van)

    Reply

  • balimko

    |

    Válasz cputesterror #59 üzenetére:

    Drága Cputesterror!

    Normális esetben minden válaszom úgy kezdem, hogy köszönöm leveled, de ez esetben eltekintenék ettől nagyon sajnálom.
    Sajnos hozzáfűzésed, mint ahogy azt írod is puszta indulatok szüleménye, de ez nem is lenne baj, mert írd ki magadból, olvasd el, nyugodj meg és –NE küld el legközelebb.

    Én is leírom az elejéről:

    – Amit válaszul írni akartam indulatból, az szükségtelen, mert magad írtad le az elején :
    „Nos, ez szép ez mind szép és jó dolog, egyrészt, hogy van egy olyan réteg, akik összeülnek az adott helyszínen lásd: millenáris és egymás közt beszélik meg a játékkal kapcsolatos dolgaikat szocializálódnak, és hasznos jó tanácsokkal látják el egymást miközben nézik a PRO-kat akarom mondani progamer-eket akik csinálják a show-t nekik…” Történetesen ugyanis pontosan ez történt a 0. SC2 napokon!
    – Még azt is leírtad, hogy te miért jöttél volna el. Erre azt kérdezném, hogy akkor miért nem jöttél el, és azért nem fogadnám el a hó helyzetet, mert két jó barátom az ország másik végéből, leálló / késő vonatokkal simán eljött, mert ez csak döntés kérdése. Te azért nem jöttél el, mert valami érthetetlen okból azok kis csoportjába tartozol akik ok nélkül (= irigység) ki nem állhatod az Nfteamet.
    – Nagyon jól látod, hogy a magyar sc2 közösség nem ugyanaz, viszont azt valamiért nem látod, hogy az nfteam építi leginkább a közösséget!
    – A Beat the Pro-hoz fűzött gondolatod annyival magyaráznám, hogy ennek a dolognak nem az a lényege, hogy nyerj, de mindenképpen jó élmény az egyik magyar élversenyzővel egy jó hangulatú közösség előtt szórakoztató kommentárral játszani egyet. Megjegyzem volt aki nyert, és ha jól emlékszem mindenki jól érezte magát, akár nézte, akár játszott. Honnan tudom? ÉN OTT VOLTAM!
    – Azt végképp nem értem, ha nem akarsz neveket írni, akkor miért írsz? Gépzsír az egyik legklasszabb hírszerkesztő most az oldalon ez így van. Viszont Purple és az NFteam akik idejüket és pénzüket nem kímélve törekszenek újabb és újabb közösségformáló programok, versenyek megszervezésére. Neked egy dolgod van, ha TE a közösség szószónoka akarsz lenni, legyél ott, mutasd meg magad, és terjeszd a hírt ismerőseid közt. Ha meg képesnek érzed magad rá akkor csinálj TE ilyen programokat, legyél TE a magyar közösséget összefogó vezéregyéniség!
    – Pl.: Nagyon örülök, hogy a HSL a te fejedből pattant ki, de valahogy mégsem te valósítottad meg!? (Ez pont a facebook esete….)
    – Ha pedig nem ez a célod akkor, mint hsz-em elején írtam, írd ki magadból a dühöd, de ne küldd el, mert ezzel nem formálod ám a közösséget, pedig ha jól láttam felháborodásod annak akart hangot adni, hogy nem a közösség épül, hanem az Nfteam….
    – Arra meg én is allergiás vagyok, ha olyan esményről nyilatokozol, ahol nem voltál ott, mint egy rossz kritikus…
    Remélem a továbbiakban megfogadod a tanácsom! További szép napot!
    Bali

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.