Archive for 2012. április 7. szombat

Változik a match-making rendszer

Új szezon, új pályák, és ezúttal új rendszer is! Igaz, csak próbaképp. Részemről kap egy jó pontot a Blizz, amiért élesben mer kísérletezgetni, és amiért nem balance terén teszi ezt. Már a StarCraft II megjelenése óta alaposan figyelemmel követjük, hogy mennyire működik jól a match-making rendszer, hogy bizonyosak lehessünk abban, hogy a ladderezés a lehető legélvezetesebb és legkiélezettebb meccseket produkálja. Ez a rendszer rendkívül sikeres volt, az egymás ellen játszó felek közti minimális tudáskülönbség pedig a meccsek nagy részét szorossá tette. Az nagyon jó, hogy a meccsek többsége ilyen kiélezett, de ez azt is jelenti, hogy mindkét játékosnak a tudása maximumát kell nyújtania, mert gyakran már a legapróbb hiba is végzetes ilyenkor. Egyrészről szórakoztatónak tartjuk az ilyen meccseket, de másrészről nem vagyunk benne biztosak, hogy az is szórakoztató, ha minden egyes meccs ilyen. Próbaképp, egy szezon erejéig lazítunk a match-making rendszerünkön a 7. Szezonban, hogy több színt vigyünk a ladderbe. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy nem lesztek mindig közel egy szinten az ellenfeleitekkel. Gyakran fogtok némileg erősebb, vagy épp gyengébb játékosok ellen is játszani, hogy egy sokkal kerekebb élményt nyújtson a ladderezés. Ezek a változtatások arra is lehetőséget biztosítanak, hogy esetleg gyorsabban lépjen ligát valaki. Szóval aki sorjában veri a nála erősebb játékosokat, az azt is eredményezheti, hogy akár hamarabb kerül jobb ligába. Mint mindig, most is figyelemmel kísérjük majd, hogy milyen hatással járnak ezek a változtatások, és ha kell, tovább állítgatjuk a match-making rendszert. Izgatottan várjuk már a tapasztalataitokat és a visszajelzéseiteket az új rendszerrel kapcsolatban, amint elindul a 7. Szezon. Találkozunk a ladderen! Forrás

Hero . Hírek 1965 37 hozzászólás