Változások a HotS multiban
Dustin Browder (aki ezt hallgatja, miközben „blogol”) friss infókkal jelentkezett a HotS multijáról, azon belül is az új egységekről. Volt idő, amikor gondolkoztam, hogy írjak a tervezett egységekről, de oly rég volt a BlizzCon, hogy nem szerettem volna feleslegesen felhozni a témát. Most viszont friss és ropogós a dolog, úgyhogy körvonalakban elmondom, hogy Dustin mit mivel magyaráz (lefordítani felesleges lenne), meg hogy én mit gondolok a dologról.
Terran
Shredder: Ennek az egységnek búcsút inthettek. Tudjátok, ez egy kis robot, amit aktiváltok és megöl mindent a földön, a föld alatt és a levegőben. Én ezer meg egy érvet tudnék felhozni, hogy miért halva született egy egység ez, de Dustin azzal indokolja a lépést, hogy egyrészt nagyon összezavarta a játékosokat, másrészt szinte észrevétlenül tudta eltüntetni az ellenfél munkásait a mineraloknál. A map controlra – amire szánták elvileg – pedig alig-alig használták.
Warhound: Funkciójában túlságosan is hasonlított a Thorra, ami nem nyújtott elegendő újdonságot a Terranok számára, ezért ettől az egységtől is elbúcsúzhatunk. Hála a jó égnek, ugyanis ha valakit ezért a desginért (meg unit tervért) fizettek volna, az bizony már a bűncselekmény kategóriájába esne. Helyette különböző factorys egységeket próbálgatnak, viszont állításuk szerint nincs könnyű dolguk, hiszen a WoL-ban annyira rugalmas a Terran, hogy nem egyszerű új stratégiákkal előrukkolni. Biztos vagyok benne, hogy a Terran gyűlölők remek újdonságokat tudnának javasolni Dustinnak.:D Vespene-t szedő MULE? Valaki?