A Starcraft 2 Heart of the Swarm 99%-a már készen van

DACA . Hírek 1424

Legalábbis a Blizzard szerint. Megjelenési dátumot még mindig nem kaptunk, MLG-n is csak annyit mondtak, hogy nyáron el fogják indítani a bétát.
A küldetéseket már elkészítették, az új egységek is megvannak a multiplayerhez, már csak ezeket kell javítgatni, szépítgetni. Dustin Browder szerint ez  egy hosszabb folyamat még, tehát senki se várja a játékot még jövőhétre.

Browder hozzátette, végigjátsszák újra és újra a játékot, amit szinte vagy tökéletesnek látnak majd, vagy még találnak újabb száz kisebb hibát, amit javítani kell.
A Heart of the Swarmban tehát a Zergeké lesz a főszerep, húsz új küldetéssel gyarapodik a StarCraft története. Hét új egység lesz a multiplayerben, melyek újabbnál újabb taktikai lehetőségeket fognak hozzáadni majd a kiegészítőhöz.

Ha minden jól megy, hamarosan kapunk egy listát a jelenlegi változtatásokról.

Forrás:


Comments (27)

  • TomChaos

    |

    a WoL-ben 29 küldetés volt… Azért 20 egy kicsit soványnak hangzik…

    Reply

  • zola09

    |

    Jöjjön amint lehet. 😀 WoL kampányát még mindíg nem vittem végig, lehet elkéne kezdeni 🙂

    Reply

  • FaLtY

    |

    Háát ez már megint csak „parasztvakítás” ebből 2013 lesz szerintem 😀 a Béta meg fut majd 3 hónapig.
    de lehet, hogy ez csak QQ remélem nem lesz igazam

    Reply

  • esfrost

    |

    Hát, mivel nyárra igérik a bétát, egy 3-3,5 hónapos bétával is van esély a november, decemberi megjelenésre.

    Reply

  • sweeping

    |

    Lehet, hogy ez csak egy kiegészítő, de szerintem hasonlóan hosszú lesz a bétája mint a WOL-nak. Tehát ez már eldőlt, ez biztos hogy 2013 🙂 El kellett volna már indulnia a bétának ha idén szerették volna kiadni, vagy még júniusban el kellene indulnia, de nemfog 🙂

    Szerk: Mondjuk még 2012 december vége még reális lehet, nekik is jó lenne, ha karácsony előtt ki tudnák adni 🙂

    Reply

  • TomChaos

    |

    Hmmmm… ki tudja… lehet, hogy a D3 bétához hasonlóan a béta lejártakor inkább hipp-hopp kiadják. Max az utána felmerülő problémákat az első patchel javítják.
    Amúgy lehet rossz az okfejtésem, de talán már csak azért is csökkenhetne a béta ideje, mert most nem az összes egységet kell belőni, hanem csak az új egységeket kell szinkronizálni. Azok jóval kevesebben vannak mintha mondjuk a teljes 3 nép közötti balance-ot próbálnánk a 0-ról belőni.

    Reply

  • Isaac

    |

    Elég ellentmondásos ez a cikk ezzel az interview-al ami az előző heti MLG Anaheim-on történt Dustin-al.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7wZe8m9P7fw
    A lényeg az hogy állítása szerint még el se kezdték az új HotS Feature-ket ami ugye az ígéretük szerint tartalmazni fogja ezeket a dolgokat (Multiplayer resume from replay, Global Play, Multilanguage support,Clan/group system, Unranked matchmaking, Multiplayer replay viewing).
    Ebben a cikkben inkább a Zerg kampányról van szó és nem az egész játékról. A cím szerintem szándékosan félrevezető mivel úgy állítja be mintha már mint ha már készen állnának piacra dobni a terméküket amikor még alig a fele van kész.

    Reply

  • Tapir

    |

    elég szomorú, hogy a választásos elágazásokkal együtt lesz 20 küldetés, még ha lesz „egy csomó” ilyen pár perces fajmegfertőzős mini küldetés is, amit még régebben beharangoztak

    Reply

  • Formaster

    |

    Már volt 2 év erre a játékra. Ha tényleg 99%-os, akkor nyárra lesz béta, onnan már csak csiszolni kell ezt azt.

    Amit még mindig nem látok sehol , hogy külön multija lesz a HotS-nak, vagy felpatchelik a mostani multit az új unitokkal? Szerintem, ha külön ladderen fog menni a HotS, az azért megtolja majd a várakozási időt az ellenfél keresésére mindkét multiban.

    Plusz akkor egy MLG-n vagy nagy bajnokságon melyiket játszanák majd?

    Reply

  • huncs

    |

    A játékosok nagy részének csak a multi számít, megéri nekik szerinted felpeccselni a wol-t hots-ra? ki venné meg akkor a hots-t? Lesz külön multija mindkettőnek, ha a wolt indítod el, akkor wol egységek, wol felület, ha a hotsot akkor hots egységek, hots felület.

    MLG-k meg szépen átállnak majd hotsra.

    Reply

  • Krisztian

    |

    Jól néz csak 99% ban készenvan bétázunk még 4 hónapot azt csak kijön …

    Reply

  • Rayman

    |

    Azert ez a par uj egyseg is kelloen kimozditja a jatekot.
    En csak abban remenykedek, hogy ez mar nem lesz olyan draga, es megis megkapjuk azokat a 30 kuldeteseket:20 nyilt kuldetes+10(?) titkos, rejtet kuldetes=30 😀

    Reply

  • Platschu

    |

    Nagyon kíváncsi leszek, hogy 2 év alatt mennyi mindent tudtak hozzáadni az egyébként is szuper alapjátékhoz és mégis mire ment el ennyi idő… Már nagyon várom, hogy a kampányban milyen egyedi zerg fajokat ismerhetünk majd meg. Ám a küldetések száma kapcsán kicsit én is húzom a szám, mert nekem nem csili-vili átvezető animációk kellenek, hanem hogy legyen vagy 100-150 pálya a kampányban. Akár ugyanabból a típusból több egymás után vagy választhatóan vagy a gép által véletlenszerűen kiválasztva. Ezt most arra értem, hogy a WoL-ben is voltak szuper jó ötleteik (ld. láva tavak, lökés hullám, éjszakai harc, óriás lézer), de mind csak 1-1 pályára volt lekorlátozva.

    Reply

  • Kaeiir

    |

    Válasz Rayman #12 üzenetére:
    Mennyi az a drága? WOL-nak mennyi volt a kezdő ára?

    Válasz Platschu #13 üzenetére:
    Őszintén szólva én meguntam volna, ha ugyanazok a típusú pályák mennek többször. Pont ez volt a szép az egészben, hogy mindegyikben volt valami egyediség.

    Reply

  • Platschu

    |

    Kaeiir : Tiszta sor. 🙂 Viszont miért nem lehet A-B-C-D pályát legyártani (könnyű, közepesen nehéz és nagyon nehéz), aztán a játékos választhasson, majd ha ehhez hozzáveszed a különböző játéknehézségeket is, akkor már csak a kampány egy pályájánál lenne 15-20 lehetőség. Húsz ilyen fordulónál azért 20^20 kombináció már jobban hangzik, nem? 🙂 Tehát kész a motor, kész a hangok, az átvezető videók egy részét is a játék motorjával állítják elő, tehát ne mondják már, hogy olyan nagy kunszt lenne még pár pályát előállítani.

    Ez persze érvényes a ladderre is. Miért kell mindig 5-10 pályán játszani? Miért nem lehet berakni vagy harmincat? :S

    Reply

  • scraped

    |

    Válasz Platschu #15 üzenetére:
    Azért, mert a jelenlegi közül sem mind egyenlő esélyű pálya. Valamelyik T-nek kedvez, valamelyik P-nek, valamelyik meg Z-nek. Marha nehéz balanszolni, örülnék neki, ha lenne 5-10 balanszos pálya.

    Reply

  • Shazeen

    |

    Igen a 2 küldi kicsit kevésnek tűnik. De ha mondjuk úgy változik a küldik nehézsége, mint pl SC1-ben hogy a Terran után a Zerg picit nehezebb volt, a Protoss meg már tényleg komoly volt, akkor a 20 küldi is elégnek tűnik, ha a HOTS bekeményít, és a küldik is hosszabbak lesznek. Nekem nem volt túl szimpatikus a told le a pályát bizonyos idő alatt. Én szeretek a singleplayer küldikben pepecselni, hogy megismerjem a játékot, összeszedjem ugye a cuccokat upgradek stb.

    Reply

  • xplode

    |

    csak hogy a single player rész nem éppen a játék lényege, mindenki a multira koncentrál, az a lényeg, a single player rész csak kb mint egy bonus, h ha megis már megvetted, legyen valami benne, egy kis szórakozás, és történet, de egy rtsnek nem igazán kell tartalmaznia komoly single részt. ez a kb 20 misszió éppen elég, 1-2 olyan délután keresztül tolni, amikor az embernek nincs éppen multizni kedve, különben unalmas lenne és a játékosok 99% néhány misszió után egyáltalán nem foglalkozna vele többet. kellene a francnak 150 misszió! XDDD

    Reply

  • dandartabornok

    |

    miért van az hogy ennyien sírnak, hogy csak 20 küldetés lesz…
    az eredetiben összesen volt annyi, mint most a wol-ban és sokkal jobban tudott (és jobb) történetet elmesélni
    a történet legyen jó, mint hosszú
    quality over quantity

    Reply

  • Szabolcs85

    |

    99 százalékig kész van? Amindenit. 2014-ben talán már meg is jelenik.

    Reply

  •  

    |

    kurva single playerre nem kÉne 1 percet se pazarolniuk, kár hogy még van igény rá egyáltalán
    milyen jó game lehetne ha minden energia ami abba a 20 kületésbe ment a multi csiszolása lenne
    jöhetne évente 1 új rész ami felrázza az egész scenét ha nem kéne ennyit baszakodni a random botok elleni pályákkal

    Reply

  • Rayman

    |

    A single player igenis fontos! Az ilyen battlenet verpistikek meg nem is igazi rajongok.

    Reply

  • huncs

    |

    A közösséget, a vitákat, a későbbi kapcsolatokat, a játék fennmaradását, nem a sztorija határozza meg, hanem, hogy milyen a multija. Nekem egyáltalán nem lesz fontos, mennyi küldetés lesz, amúgy a 20 éppen elég, lehet ezt sem csinálom végig.

    Reply

  • 84Noname

    |

    21.: A Single az egyetlen, amit ez a szerencsétlen balanceteam nem tud elcseszni… na ennyit erről….

    Reply

  • Isaac

    |

    Válasz 84Noname #25 üzenetére:
    Jó látni hogy még mindig a balance miatt sírsz. 🙁

    Reply

  • Krisztian

    |

    Válasz Isaac #26 üzenetére:
    De igaza van 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.