Heart of the Swarm Battle Report #3
Ma 4:00-kor mutatták be a legújabb Battle Reportot, amit Day[9] és Rob Simpson kommentáltak. Ez egy izgalmas 20 perces PvT mérkőzés, egy olyan pályán, amit eddig még nem láthattatok. A Blizzard felhívja a figyelmünket, hogy a játék még fejlesztés alatt áll, tehát amit látunk az még változhat, nem kell a balance miatt háborogni.
Forrás: battle.net
Comments (32)
Eyesis
| #
Ez elég jónak tűnik, annyira sok új lehetőség van, illetve lesz 🙂 Király lesz, már nagyon várom! Remélem bétázhatok is majd Vele 🙂
Reply
TinyBee
| #
SZép kis battle report!Jókat nevettem a protosson…
Bár tudom hogy egységbemutatásról szól gyakorlatilag remélem legalábbis.
De könyörgöm mért nem hozott területi sebzéses egységet ht colo?Vagy ott az oracle cloackos képessége azt is használhatta volna.
Az elején mért öleti be az egységeit?Helion ellen mért zealotot hoz?
Valahogy az az érzésem hogy két alacsony ligás játékos játszik, csak tudnám az mért jó ha ők tesztelik a játékot…
gg
Reply
kuvasz
| #
Válasz TinyBee #2 üzenetére:
Ők nem tesztelték a játékot, hanem bemutatták herp.
Hülye, aki komolyan veszi a battle report-okat. Annyi a céljuk, hogy az új egységek animációit és szerepét bemutassa, mert papíron leírva nem ugyanaz, mint működés közben látni.
Azért remélem életképes lesz az FFE is, akkor izgalmasak lesznek az early game-ek is. Ha tényleg több lehetőséget adnak az új dolgok, és nem haszontalanná teszik a régieket, akkor örülni fogok a kiegészítőnek. Bár kicsit tartok tőle, hogy mégtöbb egység jut a reaper sorsára.
Reply
xplode
| #
Válasz TinyBee #2 üzenetére:
jah én is csak néztem, h milyen butaságokat csinálnak, protossal david kim játszott (legalábbis az ő neve volt) aki elvileg egy elég jó játékos (nem mondom h pro). oracle cloak volt csak kb 3 sec-ig mert 2 viking lekapta azonnal 😀
mondjuk érthető volt h sok zealotot hozott a helion ellen, gondolom az volt a céljuk vele h megmutassák h mennyire jók ellenük a battle helionok. de ahogy kuvasz is írta, ezek tényleg csak az új egységek bemutatója, lehet később még lesznek érdekes battle reportok ahol már rendesen fognak játszani
Reply
TinyBee
| #
Válasz kuvasz #3 üzenetére:
Nem veszem komolyan csak jobban is felépíthették volna a játékot.Szerintem a protoss részről keveset láttunk az új egységekből.Az oracle meg támogató egység szerintem ott lett volna a helye a seregnél.
Ami érdekes volt hogy a mini mothership lőtávja nagyobb a tankénál?! Az azért LOL…
Reply
Eyesis
| #
Nekem tetszenek ezek a reportok, mert mindig kedvet kapok, hogy várjam a HotS-ot 🙂
Válasz TinyBee #5 üzenetére:
Attól, hogy te már játszottál annyit, hogy masteres a plecsnid, még nem kéne lenézni a többi embert a világon, ráadásul ők vannak többen.
Reply
Nazgrel
| #
Kis szubjektív szomorkodás:
-warhound: nagyon antipatikus (és unalmas), bár legalább hatékony a-click egység
-tempest: elmebeteg range, őszintén szólva nem tudom, hogy megengednék-e ekkora léptéket ennyire korlátolt FOV-val rendelkező játékban; legalább már kevesebbet sebez – apropó, ha jól rémlik úgy volt, hogy mutaliskek irtására kell, ennek ellenére összecsődült vikingekkel kezdeni sem tud semmit – ami mondjuk lehet nem is baj.
-battle hellion: csúnya támadóanimáció, de legalább az egység fun (és ami fontosabb: *lehet* helye széleskörű mid/late gameben – bár nem lesz)
-mother ship core: akarom vissza a neural parasiteolható Mothershipeket, ettől függetlenül szimpatikus.
-carrier delete: most, hogy van igencsak hatékony szerepe PvZ-ben, nem vagyok benne biztos, hogy szükségszerű kivenni
-widow mine: *omnomnomn*
Válasz TinyBee #5 üzenetére:
Nem nagyobb, ugyanakkora. (Mindkettő 13.)
Reply
TinyBee
| #
Válasz Eyesis #6 üzenetére:
Nem néztem le senkit csak azt hittem jobban megtervezik magát a játékmenetet így jobban bemutatva az új egységeket.
De már tudom te nagyon szeretsz kötözködni….
Reply
Krisztian
| #
Behalok. Tegnap este az álmondtam, hogy sc2.hu-n olvasok egy főcímet :Heart of the swarm. És ma tényleg így lett XD. Remélem a megjelenésének dátumát is megálmodom :D. Amm a játékmenet tetszett, de kicsit úgy nézett ki mintha a warhound nem tudna levegőbe lőni de lehet hogy én gondolom rosszul. Viszont ha így van tvz mutalisk play vicces lesz kicsit :). A tempes damage növelést én sem támogatom de kicsit furcsa, hogy egy ilyen böszme hajó milyen kicsit sebez, meg valami plash damage-et is vártam volna. De összességében tetszik a kiegészítő 🙂 .
Reply
Eyesis
| #
Válasz TinyBee #8 üzenetére:
„Jókat nevettem a protosson…”
„Bár tudom hogy egységbemutatásról szól gyakorlatilag remélem legalábbis.”
„Valahogy az az érzésem hogy két alacsony ligás játékos játszik, csak tudnám az mért jó ha ők tesztelik a játékot…”
Na de mindegy, nem számít.
Szeritnem Te várd meg, amikor már kijön a HotS és majd a pro játékosok replay-ait nézgesd.
Reply
TinyBee
| #
Válasz Eyesis #10 üzenetére:
„Szeritnem Te várd meg, amikor már kijön a HotS és majd a pro játékosok replay-ait nézgesd.”
Ez mi akart lenni ? xD
De akkor sem néztem le őket csak nem értem hogy mért így oldották meg.De egy szóval sem mondtam hogy szar játékosok csak azt hogy alacsonyabb ligások…
ui.:a lényeg hogy csak azt akartam leírni hogy jobban is megtervezhették volna magának a meccs menetét ha már battle reportról van szó..
Reply
Eyesis
| #
Válasz TinyBee #11 üzenetére:
Fejlesztés alatt van a játék, és azzal vannak elfoglalva, hogy az animációk, a lövések, a mozgások jók legyenek, és szeretnék látványilag bemutatni az új egységeket a sok alacsony ligásnak vagy azoknak, akik valaha voltak már alacsony ligásak, de már nem játszanak.
Ebből adódik, hogy felesleges pro játékosokat felvonultatni, akik tönnybire az imba cuccokat használják ki, vagy all-in-eket csinálnak, sajtolnak, és nagy ritkán úgy makróznak, hogy csak a szerintük jó egységeket hozzák és azokkal úgy mikróznak, hogy hatákonyak legyenek.
Ezért mondtam, hogy ha Te arra vársz, hogy olyan vodokat láthass youtube-on, ahol pro gamerek tolják a HotS multit, akkor várd meg amíg lefut a beta, bár már betaban is láthatsz ilyen meccseket, de ott még fröcsögnek az imba cuccok.
Reply
Krisztian
| #
jajj sry elnéztem a tempes sebzését
Reply
Atesz
| #
Mondjátok, hogy teljesen hülye vagyok, de nekem ebből a gémből az jött le, hogy a protosson tovább könnyitenek, a terrannak meg játszhatóvá teszik az endgamet. Megmagyarázom mire gondoltam. Protossnál eddig is előny volt az gyorsabb utánpótlás warp, de ez legalább kockázatos volt mert ha meghalt a protoss sereg bazi nagy előny volt az ellenek, erre a sereget is ki lehet menteni. A másik, tempest még mindig tul erős szerintem mármint az a kibaszott nagy range, még ha 1-t ütne akkor is tul erős lenne a range miatt. A terran változások jók, már csak az egységeket élete és ütése a kérdés, de az ugyis a jövő zenéje. Javitsatok ki ha szerintetek hülyeség amit irok.:)
Reply
84Noname
| #
Atesz…egyet kell értsek. Mármint…ha a pvz-re gondolsz. Terran ellen ez a csapatkimentés jó, mert nyitottabb a játék. Megéri felfutni rámpán vagy -mint a vodban- harasst csinálni. Nagy kárt így se tudsz okozni, de a játék látványosabb lesz, ami semmiképp se rossz. A blink is használhatóbb lesz, most agresszíven lehet blinkelni, mert nem rohadsz meg mire letellik a coldown, ha visszaér az ellen. Agreszív blink, kiszedsz egy techépületet vagy 2 droppshipet, vagy bármi kulcsfontosságút aztán go haza. Persze ott a másik oldala, hogy a tetű kemper játékosnak is kedvez, mert basetrade szituban vagy ellenséges harassra hazateleportál instant…
Reply
saskanyok
| #
Látom a lőtávon még mindig sokan szörnyülködnek, így hát én is beállok a sorba! Elég kiábrándító nézni, hogy beteszi a pálya közepére és minden irányba mindent tud lőni, mert szinte az egész pályát. (Kötekedőknek jelezném, hogy enyhe iróniát építettem bele)
Maga a warhound animációja nekem nem tetszik és én is vártam az anit air képességét.
Minden esetre kedvcsinálónak valóban szuper videó.
Reply
Darksoldier
| #
Ez egy Demo játék, nem komoly ladder meccs volt, direkt olyan egységeket gyártottak, és taktikákat játszottak amik a legújabb unitokat mutatták meg. Semmi köze nincs egy éles játékhoz amit valójában tolnak az alfa verzióban házon belül, az sem lehetetlen, hogy előre el volt döntve ki mit csinál és ki nyer.
Reply
SilentBob
| #
ha kiszeded az observereket, nem ér sokat a tempest 😉
viszont ez a mothership core, nagyon gusztustalan ötlet szerintem :/
Reply
XERT
| #
de könyörgöm h néz ki az a szerencsétlen warhound…. :/ ezen már csak röhögni lehet… jah nem még azt se…
Reply
Nazgrel
| #
Válasz XERT #19 üzenetére:
Gyakorlatilag egy rosszabb fajta Transformers a terran fél arzenálja. Látványvilágban illeszkedik, csak mondjuk nem egy StarCraft univerzumban…
Reply
84Noname
| #
A goliatot nem tudom miért nem hozzák vissza, ha képtelenek már egy normális külsőt kitalálni…
Reply
XERT
| #
jah nah az zsir volt
Reply
Krisztian
| #
. Elősször én is kiakadtam a mothership core-on de ha belegondolsz elég jól lehet vele expelni és talán a makró gamet fogja népszerűsíteni a csíz helyett. Bár az a veszély is fenn áll hogyha a tossnak nemjön be a csíz akkor simán meglép. … bakker XD majd meglátjuk. A tempest range ben egyet értek. t hoz ravent vagy scannt zerg overseert toss observert. Ha meg van vakítva a tempes a range kb a fele. obszival is csak 1 irányba lehet 22 range szóval oldalról támadnak nekik a vikingek akkor úgyanúgy 10 range lesz neki. Én mondjuk zerg játékos vagyok szal természetesen a tempesttől kicsit énis félek.
Reply
Thedoman
| #
Én is egyet értek azzal h a tempest range nem imba detectelni kéne az obsot v időben fogni az oraclet.
Warhondnak én se találtam az aa sebzését, és szeritem a video mine v akármi nagyon imba lesz, fogja az airt. groundot, és ha 1x bedropol…
Reply
Formaster
| #
Nem értem én ezt az obsos dolgot. Elég egy reptetett Phoenix is visionnek. Biztos nerfelik a tempestet, 1 monitoron nem is látni ekkora range-t. *_*
Reply
breach
| #
Válasz Thedoman #24 üzenetére:
csak sajnos a blizzard azt nem latta be, hogy nem minera meg egy ujabb marauderra volt szuksege a terrannak, hanem egy jobb AA-ra vagy casterra.
kiprobaltam a hotsos customot mar tobbszor. a warhound eros toss ellen, terran ellen se rossz, de zerg ellen nincs tulsok valtozas. a viperrel egyutt erosebb a BLinfestor. bar ugyis sok minden valtozik, mothership core energizeja is nagyon eros. marmint 25energyert 100at vagy 200at adni eleg erdekes.
Reply
sweeping
| #
Én is leírom a véleményemet, szerintem a Tempest egész jól balanszolt mivel:
300 mineral és 300 gázba kerül, tehát nem olcsóság. 75 sec a gyártási ideje ráadásul 6 helyet foglal el.
Ilyen téren hasonló mint a carrier, nem hiába annak a szerepét próbálja betölteni.
A sebzése 45 (+15 armored) viszont több mint 5 secenként lő egyet, annyi a feltöltési ideje.
Tehát 9dps-t oszt ki, armored ellen 12-t. Illetve kicsit kevesebbet, ezek kerekített számok.
Alapból ugye csak 12 rangel rendelkezik, tehát mid gamenél hamarabb nem lehet vele harassolni/támadni.
Addigra meg fel lehet készülni ellene
Reply
papa zozo
| #
Elnézve az új egységeket és lehetőségeket:
Tetszik az elgonolás hogy a Terran mech játéknak több terepet kívánnak adni a warhound-al, bár „csak” a marauder egy erősebb változata, ugyanazt a szerepet tölti be, ellenben tényleg a+move egység a kinézete pedig szánalom, ahogy a battlehellion-é is. Inkább hozták volna vissza a Goliath-t több HP-val éssebzéssel. Csináljanak Transformers-t vagy Mechwarrior-t, de ez Starcraft! Legalább a Protoss ellen használhatónak tűnik:D A widowmine az irreális, remélem nem gondolták komolyan.
Oracle: jónak tűnik, bár nem kellene újabb spell főleg, hogy ha a Tempestnek még a vision-t is meg kell oldja. Elnyom a p 6 FF-t, blinkel, storm, mothership core ha gáz van, közben oracle harrass meg hallu phoenix a vision miatt… legalább nem lesz ezentúl easy-race, leszdolgabőven. :DDD Tempest: a 22 range az vicc, ahogy a 7,5/10 DPS is. Az supply-re vetítve 1,25/1,67 DPS, árra nézve még rosszabb. Általánosan használhatatlan lesz (mert ugye vison is kell neki, azt meg kiszedik gyorsan), 1-2 szituációban lesz erős, mint a videóban a tankok (bár az nem valami költséghatékony, mert 300/300 és a DPS miatt nem elég egy kettő) vagy scv-k ellen. Hiába a range, mert sebzést nem okoz (árához és supplyhoz viszonyítva!). Mégjó hogy a muták ellen tervezték… Inkább carrierrel kellett volna kezdeni valamit, pláne hogy az egy ikon. Szerintem itt nem (csak) az egyes egységek statjai, de koncepcionális szinten halad rossz irányba a Blizzard.
Reply
Nazgrel
| #
Az biztos, hogy Blizz ránk erőlteti a detectorokat – ami természetesen nem is baj: ultra burrowed chargeja, burrowed baneling movement (egyáltalán ez bent van még?), swarm host, tempest range – observer függősége (egy-egy berepülő légi egység ugyebár most sem jelentene nagyobb gondot, mint eddig siege tankek esetében), widow mine, oracle, + eddigiek.
Koncepció nekem speciel tetszik, a kivitelezés… felemás. Az biztos viszont, hogy a terrant nem a-move egységekkel tápolnám. Egyébiránt egyetértek papa zozo kollégával, ekkora dps mellett kétlem, hogy kompetitív szférában használni fogják (persze csak élesben derül ki, hogy hogyan illeszkedik a hatékony buildekbe).
Reply
Krisztian
| #
Ezeket csak most vettem észre :. Mondta blizz, hogy a bc-t is népszerűsíteni szeretnék. Mivel a warhound csak földre tud lőni, ezér vikingeket kell, hozni és majd később (mivel lehet a tempest még ígyis erős lehet viking ellen) bc-t kell hozni. A mothership core még feltudja tölteni az egységek energiáját. Néhány frissen warpolt-ht vel is meg lehetne csinálni (mint anno a khaidarin amulettel) és akkor instant storm.
Reply
sweeping
| #
https://www.youtube.com/watch?v=WCp71rokSe0
Void ray vs tempest, tekerjetek az első perchez.
David Kim is megmondta, hogy a Tempest gyenge. Amellett hogy néhányan úgy gondolják imba, pont az ellenkezője buffolni kellene. Microzni nem lehet vele, lassú.
A dps pedig csekély az újratöltődési idejének köszönhetően.
Ezért is győzte le a void ray
Reply
gabesz1701
| #
Örülök, hogy nem csak én vagyok az egyetlen akinek nem tetszik a Warhound kinézete. Szerintem nagyon gagyira sikeredett, és örülnék ha valakinek ott a Blizz-nél is feltűnne, hogy tervezni kéne egy újat 🙂
Reply