GC 2012 – Heart of the Swarm összefoglaló

DACA . Hírek 1380

A korábbi napokban többször is beszámoltunk arról, hogy a StarCraft 2 első kiegészítőjének, a Heart of the Swarmnak a bétája hamarosan elindul. A Blizzard részt vett a 6 napos GamesComon, ahol többek között az IEM mellett a HotS-ot is ki lehetett próbálni, és Kölnben voltak David Kimék is.

A Gamescom startja előtt még a Blizzard kiadta a Heart of the Swarm BattleReport 3 változatát, melyben ismételten Day9 és Rob Simpson kommentálta a HotS eseményeit, ezúttal egy PvT összecsapáson.

HotS videókban nem igazán jeleskedett a show, az IGN készített két rövidebb videót a játékmenetről, de semmi érdemleges igazából nem történik bennük. A harmadik videó a HotS kiállítását mutatja be közelebbről, akik ott jártak a rendezvényen, azok ki is próbálhatták a játékot.

StarCraft II: Heart of the Swarm Victory – Gamescom 2012

StarCraft II: Heart of the Swarm Hatchery – Gamescom 2012

Heart of the Swarm Gamescom 2012

Néhány új infó a HotS egységeiről/képességeiről:

  • A Mothership Core Energize képessége nem lesz használható Nexusra.
  • A Battlecruiserek speed boost képességét eltávolították, helyette a bc-k sebzését megnövelték.
  • Az Ultralisk Charge képesség nem ad az Ultraliskeknek speed boost-ot.
  • A Widow Mine-ok időzítőjét kiszedték a játékból (Battle Report 3-ban még ott voltak). A területre ható sebzését (splash damage)-et jelentősen lecsökkentették, míg egy kiszemelt egységre több sebzést fog bevinni.

David Kim-et (balancért felelős) faggatták a Millenium munkatársai a kiegészítőről:

  • Az új egységek mellett nagyon fontosnak tartják, hogy a WoL-es egységeket is újragondolják és finomítsák őket. Így például a BC kap sebzés növelést, az Ultralisk burrow charge képességet, vagy a Reaper auto health képességet.
  • A beígért klán támogatást továbbra is a HotS-al együtt szeretnék majd elindítani.
  • A WoL 1.5-ös javítása a Heart of the Swarm terepét készítette elő, mint pl. UI-ban, de ez még a játék megjelenéséig változhat.
  • A Blizzard All-Star (DOTA) megjelenése is a HotS-al jön, de egyelőre még nem tudják, hogy ez a játék Arcade részében fog-e helyet kapni, vagy más úton lesz játszható.
  • A Tempest-el kapcsolatban volt a legtöbb kérdése a rajongóknak, még pedig a range-ükkel kapcsolatban. A Blizzard már nagyon várja a HotS bétájának indulását, hogy a pro játékosok milyen visszajelzéseket mondanak majd ezzel az egységgel kapcsolatban.
  • Lesznek új „dance” animációk a játékban, amik David Kim szerint nagyon jók lettek.
  • A Mothership late gameben ugyanolyan hatásos lesz, mint a WoL-ben, ugyanolyan lehetőségekkel.
  • Ha két Viperrel egyszerre ugyanazt az egységet húzzuk oda magunkhoz, az ellenfél egysége valahol a két Viperünk között fogja találni magát. (szerk.: aranyos).
  • A megjelenéssel kapcsolatban még mindig nincsenek kézzelfogható információk, a béta nagyon közel van, amint a balance jobban néz ki, a játék megjelenhet.
  • A Diablo 3 béta tesztje nem sok tapasztalatot adott a HotS béta készítésénél, mivel a két játék teljesen különböző. A HotS bétája természetesen a WoL-hez lesz hasonló.
  • A Blizzardnak továbbra is nagyon fontos lesz, hogy a casual játékosok, illetve a pro játékosok is nagyon jól szórakozzanak a játékkal, és az e-sport tovább virágozzon. Az új egységek visszajelzéseinél külön figyelnek a pro játékosok véleményére.
  • David Kim szerint a legnagyobb különbség a WoL és HotS multija között, hogy a kiegészítőben a játékosoknak sokkal több taktikai lehetőségük lesz, még több egységet láthatunk majd a csatamezőkön, több változatosságot ígérnek. (a Terranok mech-je finomítva lett, a Protossok mechanikája fejlődött stb.)

Forrás:

Teamliquid


Comments (14)

  • joeace

    |

    Lesznek új “dance” animációk — na végre ! mégicsak érdemes lesz megvenni ! 😀

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Fingtam #2 üzenetére:
    Mi köze ehhez Magyaroszághoz? A riporter megkérdezte, hogy szereztek -e bármilyen plusz tapasztalatot a Dibalo 3 bétájából, amit a HotS bétában hasznosíthatnak, és a válasz az,volt, hogy nem, mert totál más a két játék. Szerintem azt azért csak megtapasztalták, hogy ha egyszerre ráengednek mindenkit a szerverekre, akkor azok könnyen összeomlanak 🙂 Zseniális a neved amúgy, talán belőled lehet majd egy új SkillToss, ha ügyes vagy 🙂

    Reply

  • spani

    |

    nem semmi, sikerült 3db telefonos videót összehozni az 5 nap alatt? ez fantasztikus rendezvény lehetett, kár hogy nem lehettem ott.

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Válasz Fingtam #3 üzenetére:
    Mondtam, hogy visszatér még fetrengeni egy kicsit valami hasonlóan kreatív álnéven … 🙁
    Amire kíváncsi leszek a tempest (hogy műxik majd „élesben”), és az autoheal reaper :).

    Reply

  • spani

    |

    Köszönöm isaac mester, pont erre a majomra vagyok kíváncsi.

    Reply

  • crepitation

    |

    Válasz spani #6 üzenetére:
    Miért van ennyi retardált faszkalap mostanában ezen az oldalon? Az ilyen értelmetlen kommentek helyett számolj már el 3-ig vagy inkább még tovább mielőtt úgy döntesz hogy érdemes elküldened.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Ezt a 3-ig számolós technikát neked sem sikerült tökélyre fejleszteni ahogy elnézem… Ezt a 3 videót + a 2 „majmot” remélem végtelenítve nézed egész nap.

    Reply

  • spani

    |

    Nem értem miért veri itt mindenki a faszát a blizzardra minha annyira jó gamet csináltak volna hogy isteniteni kellene őket

    Reply

  • insomania

    |

    szerintem ez 2 ban lesz még.
    Válasz spani #9 üzenetére: Nem tetszik ne vedd meg.Ne játsz vele.Ne irj baromságokat.

    Reply

  • Isaac

    |

    Jaj Noname & spani ti vagytok, a kedvenceim 🙂
    Annyira örülök, hogy ilyen jól összejöttetek. Biztos nehéz lehetett mikor az L4 megszűnt a legtöbb társ továbblépett más game-re vagy már csak alkalmanként jöttek fel játszani. Lefogadom, hogy nehéz volt egyedül a Bneten tengődni egyes egyedül a gondolattal, hogy ez a game nem jó 🙁
    De végül is minden jóra fordult, mert ti folytattátok még akkor is, amikor az utolsó csepp remény is úgy tűnt, hogy elvész mikor úgy látszott, hogy a sötétség teljesen elnyeri a fényt TI mégsem adtátok fel nem voltatok hajlandóak abbahagyni a küzdelmet. Tudtátok, hogy ha egyszer is akár egy pillanatra is feltámad bennetek a kétség mindennek vége lesz. Tudván, ha a láng, ami izzik bennetek egy pillanatra is elalszik akkor mindennek vége lesz. Jöttek is támadások jobbról és balról is, de TI bátran elé álltatok és kiáltottátok
    NEM Félünk, NEM fogunk elfutni, NEM fogunk veszíteni, NEM fogunk hallgatni másik véleményére, mert mi jobban tudjuk, mert mi egyek vagyunk és ezt senki nem veheti el tőlünk. De a küzdelemnek még korán sincs vége, sőt az ellenség újra és újra új erőre kap, és újabb támadásokat indít, de hőseink nem félnek kiállnak egymásért még akkor is, ha nincs igazuk, még akkor, ha mindenki ellenük van, még akkor is, ha az ég leszakad és csak az ő lándzsáik hajlandóak az eget fenntartani miközben másik jól szórakoznak rajtuk 🙂
    Srácok Never give up never surrender
    What the Fuck did i just write O_o

    Reply

  • nf.purple

    |

    Válasz Isaac #11 üzenetére:
    hallod enis kerek abbol a drogbol amit magadhoz vettél 🙂

    Reply

  • Isaac

    |

    Válasz spani #13 üzenetére:
    Kár hogy nem vettem meg mivel már bétában elaludtam rajta annyira uncsinak találtam de jokes on you Noname barátod megvette ups 🙂

    Reply

  • Claptoni

    |

    Válasz Isaac #11 üzenetére:
    Ezen akkorát nevettem… 😀

    Videókra visszatérve: ahogy láttam, nincs benn a carrier , hiányzik az ikonja a stargateből…. 🙁
    Viszont azon röhögtem, hogy 1v1-ben a void ray megöli a tempestet… tehát még mindig működni fog team leaguekben a jó öreg „én void rayekre megyek” taktika… 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.