Heart of the Swarm 2.0.7 patch
A tegnapi szokásos szerdai karbantartás mellett a Blizzard megjelentette a HotS 2.0.7-es javítást is, mely több problémát is orvosolt a játékban. A balance részhez ezúttal még nem nyúltak a fejlesztők, de elképzelhető, hogy hamarosan jön majd az is.
A patch a következő hibákat javította:
Általános
- Egy zavaró jelenség, az ún. „patch loop” került javításra. Ez a dolog nagyon bosszantó volt, hisz újra és újra letöltötte a patcheket a játék, függetlenül attól, melyik régióban játszunk éppen.
- A Story módban az „Érd el a 70-es szintet Kerrigan-el” öcsit mostantól többféleképpen is el lehet majd érni, mint pl. a Master Archives útján.
- Javítva egy hiba, mely megakadályozta egyes személyes beállításaink elmentését a Bnet profilunkban.
- Javítva az a hiba, amitől a játék összeomlott néha a töltőképernyőn.
- Kijavították azt a hibát, ami a játék teljesítményének romlását eredményezte, ha túl sok replay vagy mentett állás volt egyszerre egy mappában.
- Javítva egy hiba, mely miatt fekete képernyő fogadott minket a kampány betöltése közben.
- Egy UI hiba javításra került, ami akkor lépett fel, amikor betöltöttük egy kampány játék állásunkat.
- Az ún. Product.SC2Archive fájl mostantól nem válik hibássá, amikor egy játékállást töltünk be.
Játékmenet
- A Mothership Core mostantól a seregünk részévé válik, ha a „Select All Army Units” (F2) gombot nyomjuk le.
- Az elpusztítható kövekre most már külön kell kiadni a támadási parancsot. Ha jobb klikkel a kövekre nyomunk, akkor az egységeink nem fogják azt megtámadni.
- A kövek elhelyezését módosították a Neo Planet S LE és Whirlwind LE nevezetű pályákon.
Forrás:
Comments (11)
FoAMDFun
| #
Nálam játék közben, – ha F10 billentyűt nyomok – sokkal gyorsabban jelenik meg a menü. Eddig ha vége lett a játéknak és F10 majd „S” gombot nyomtam, mindig lassabban lépett ki.
Reply
Secondborn
| #
Valaki tudja, hogy egyes új HotS melee térképek esetén miért vannak a kezdőhelyhez eső legközelebbi rámpa alján egy kisebb sziklahalom (vagy valamiféle egyéb törmelék) ? Csak mert nem értem, mit lehet vele csinálni vagy mit akadályozz meg…
Reply
sident
| #
Igen, sokan tudják, és Én el is árulom a titkot. Van ez a protoss nevezetű idegen faj, akik olyan fejlett(imba) technológiával rendelkeznek, hogy odateleportálnak a rámpád aljára 3 pylon felépítéséhez szükséges anyagot, majd felépül a pylon, de mivel olyan fejlettek, hogy macrozniuk sem kell eközben, ezért amint felépül, képesek ugyanezen lépéseket megtenni 2-3 cannonal is, ezért!
Reply
pRaZz1n
| #
Válasz sident #3 üzenetére:
Pls kill yourself
Reply
Raindropp
| #
Secondborn:
Ahogy sident is leirta kicsit kacifantosabban, protossok es terranok eloszeretettel szivattak meg ugy foleg zerg ellenfeleiket, hogy pylon+cannonnal vagy bunkerekkel odafalaztak a rampa aljara. Ha valaki ugyesen csinalta ezt igen nehez volt kivedeni, ezert talaltak ki, hogy odatesznek valami neutral cuccost kovet, vagy supplyt, es ezzel jelentosen megnehezitettek ennek a kivitelezeset.
Reply
SalyT
| #
Sziasztok!
Patcheltem a játékot 2.0.6ról, és totál játszhatatlan lett a játék. A framerate 32-35ről visszaesett 4-7re (mindegy, hogy milyen grafikai beállításokkal próbálom). :/
Ilyenkor mit lehet tenni, van valami ötletetek? Csak mert hőn szeretett Blizzardunk eddig nem volt hajlandó nyilatkozni az ügyben. :/
Reply
Secondborn
| #
Válasz Raindropp #5 üzenetére:
Köszönöm a választ. Bár azért nehezen hiszem, hogy ennyivel letudták ezt, hiszen nem nehéz lerombolni és különben is; ha a csapdába került(?) játékosnak van távolsági egysége, sőt védelmi épülete, akkor baj nélkül támadhatja a rámpa alján lévőket (legalábbis én úgy tudom, hogy a környezeti magaslatok fölé egyik épület se lát). Persze, igaz ami igaz, ez értékes perceket vehet el.
Reply
viasz
| #
Válasz Secondborn #7 üzenetére:
Ez tulajdonképpen egy csíz, azaz a játék legelején csinálják, és akkor tud sokat számítani. Pl. nem tud gyorsan expelni az ellenfél, míg te lazán megteszed ezt. Ha csak pár percet nyersz, már nagy előnyben vagy.
Reply
Platschu
| #
Én pár hibát észleltem, amit még mindig nem javítottak ki.
1. Ha fel akarom adni a meccset és kilépni, akkor a menü olyan lassan jön fel, hogy gyakorlatilag lefagyasztja a játékot a még bent lévőknek is.
2. Néha a magyar billentyűzet átvált a másik kiosztásra és ilyenkor a chatablakba bármit írok, akkor az enter megnyomása után csak körbe-körbe ugrál a lehetséges fogadófelek között.
3. Ha építettél valamit a gázlelőhely és a bázisos közzé (pl. pylon vagy cannon), akkor a program nem képes felismerni a legrövidebb utat a dolgozók számára és helyette a bónuszköröket nekem kell lerövidíteni azzal, hogy az épület másik oldalára vezetem őket és onnan küldöm őket szedni.
4. Megállnak félkörívben a Stalkerek, erre a velük együtt menő DT-k csak téblábolnak hátul. Ez marha idegesítő mindegyik fajnál. :S
Reply
Matthew
| #
Sziasztok!
Előre is köszönöm a válaszokat annak, akinek van türelme ezt elolvasni és írni is rá… 🙂 –>
Nem rég kezdtem el az SC2 WoL kampányát (aztán majd jön a HoTS, multiban már azt játszom pl, csak most úgy gondoltam ideje a sztorit is végigvinni.). Viszont… most eléggé felhúztam magam, mert vagy béna vagyok, vagy én nem tudom… de én ezt nem értem.
– Miért nincs egy normális küldetés lista a játékban? Vagy én nem találom? Régi mentéseket lehet vissza töltögetni, de nem látom, hogy kilistázná akárhol is a questeket, és hogy azokon hány achivement nem teljesült a háromból.
– Ha autosave-t töltök, és nem nyomok a restartra, akkor nem enged az achit megszerezni, de ha rányomok arra, hogy a saját mentésemet töltse be (mert szemfülesen mentettem a quest közepén) akkor meg csodák csodájára mégis kezdhetem a questet a közepétől is és sokkal könnyebben meg van az achivement mint egy restarttal. Ennek mi az értelme így akkor?
– Research lista nincs véletlen? Pl mennyit hagytam ki? Ha betöltök egy korábbi mentést, megszerzem a researchöt, akkor azt egy központi rendszerbe menti, vagy cseszhetem az egészet már utólag?
– Ugyanez a kérdésem a pénzzel kapcsolatban… ha újra rájátszok egy régebbi pályát (nyomok egy restartot az autosave lista által), és szerzek plusz pénzt, akkor az megmarad?
…
Nagyon megtetszett az SC2, de valahogy ez most komolyan felidegesített, nem mellesleg ez a sok mellékszál a történetben nálam nem több izgalmat okoz, hanem csak még súlytalanabbá tett vagy 2-3 mellékszereplőt.
:/
Reply
Matthew
| #
Nah, a Bridge „alatt” a küldetés lista meg van……… ejjjjjjjj. Eddig valahogy ez nem tűnt fel.
Reply