QnA 37 – kiegészítések
Karune szokásához híven a mostani kérdés-válasz adag után is késséggel állt a felmerülő kérdések megválaszolásához. Lássuk mit tudtunk még meg:
- A Nomad új Pók Aknája (Spider Mine, ügye milyen tré ha lefordítom?) loccsanó sebzést (splash, ki hitte volna) okoz.
Ezen kívül a Reapereket aknáik lerakásában csak a cooldown (..) szabályozza, más megkötés nincs. - A Nomad új aknáinak sosem jár le a szavatossági ideje, vagyis ha nem robbantják fel őket, akkor csak idő kérdése, hogy az egész pályát telerakjuk halálos robbanó csomagokkal, hasonlóan az eredeti játék Vulture massoláskor fennálló jelenségéhez.
- Felmerült a kérdés, hogy ugye a Nomad az Tier3 egység, és az aknái leginkább Tier1 egységek ellen jók, akkor mire aknáink lehetnének, az ellenfél már régen Tier2-Tier3 egységekkel fog nyomulni. Karune elmondja, hogy az egyik legszebb dolog az eredeti Starcraftban (és a Starcraft II-ben is), hogy a Tier1 egységek a játék legvégéig használhatóak maradnak, köszönhetően a különféle fejlesztéseknek és a csak Tier2-3-on elérhető új képességeknek, mint például a Zealotok Charge-a.
- Szegény Phase Cannonnak nem lesz-e valami új képessége, ha már a mobilitását elvesztette? Ezt a kérdést tette fel Karunenak az egyik fan. Karune azt mondta, hogy a fejlesztők jelenleg egy „új fajta bázis védelmet” akarnak kipróbálni, és ezek a változtatások sosem maradnak pár verziónál hosszabb ideig a játékban (ügye arra akart ezzel célozni, hogy folyamatosan jönnek-mennek a képességek), és a jelenlegi verzió szerint a Phase Cannon teljesen megegyezik a Starcraft I-ben lévő épülettel.
- Jaj hát miért nincsen ScreenCraft, pedig az a legjobb mindig. Így siránkozott egy rajongó, és Karune azzal vigasztalta, hogy csak olyan dolgokról adnak ki a fejlesztők képet, ami már elég valószínű, hogy a játékban marad. Rengeteg olyan dolog van, ami hétről-hétre változik, és a végén mégsem lesz benne a kiadott verzióban.
- A Marauder egyetlen célpontra lő és nincsen terület sebzése.
- Szegény Pistike (ezúttal is elnézést kérek minden István nevű olvasónktól) azt hitte, hogy a Baneling elleni védekezéskor alkalmazott mikrózás azt jelenti, hogy a Zerglingekkel koncentráltan kell támadni a Banelingeket, és akkor hatásosak lesznek ellenük. Karune elmagyarázta neki, hogy nyilvánvalóan a ranged egységeiddel akarsz majd mikrózni és koncentráltan lőni a Banelingekre, hiszen a közelharci egységek ellen az egyik legjobb fegyver a zöld durranó lufi (szinoníma szótár: Baneling) alkalmazása.
Comments (10)
inkwizitor
| #
mint mindíg: Köszönjük Aston papának 😀
Reply
geri1992
| #
kár hogy elvettéka phase cannon mobilitását-ez lett volna a legnagyobb stratégiai húzás a starcraftban
valamit pedig jó lenne újitani a protoss védelmén
Reply
Zedas
| #
A cooldown -t még lefordíthattad volna lehűlésre hogy még színvonalasabb legyen 🙂
Reply
Aston
| #
@4: Eredetileg az is benne volt (hűvösle) … kicsit már fáradt voltam tegnap …
Reply
mrobed
| #
Egyett értek veledd nekem is nagyon tetcett a képesége!!! Sok strategiátt talältam ki rá!!! De remélem a map editorba bene lesz!!!
Reply
Leto
| #
Szerintem Karuna az 1-es válaszban azt írta, hogy a Spider Mine-oknak splash sebzése lesz, nem a Reaperek Spider Mine-jainak (szép is lenne…Reaper + Spider Mine az SCV-k közé 😀 ) és aztán ettől függetlenül mondta hogy a Reaperek aknája (ami nem a Spider Mine) meg csak cooldownos lesz.
Ha tévedek akkor előre is elnézésedet kérem. 🙂
Reply
SzuL
| #
mér, hányféle akna lesz? :O
Reply
Leto
| #
#1: A Nomad által lerakható Spider Mine, azonos az SCI-ben a a Vulture Pókaknájával
#2: A Reaperek gyors időzített „aknája”, amit azért nem bombának mondunk, mert rátapadhat az épületekre és járművekre, így az aknák közé kell sorolni 😀
Reply
Aston
| #
+1 pont Letonak. Rosszul írtam, mert a Nomadnak vannak Spider Mine-jai, a Reapereknek sima Mine-jai vannak, így a legelső állítás nyilvánvalóan a Nomadra vonatkozott.
Reply
Leto
| #
Látod ha nincs is mindig időm hozzászólásokat írni meg fórumozni de azért figyelek 😀
Reply