Egy pár új artwork
Volt Sons of The Storm frissítés és voltak Karune kék posztok, ezek a képek illetve információk tehát a következők:
Az első a régen elfeledett Soul Hunter, amit Karune Purifier (avag ‘megtisztító’) néven emlegetett. Hogy őszinte legyek, az alap ingame koncepció annyira nem tetszett, de ez az artwork különösen megfogott.
A második képen az eredeti Firebat koncepció rajzát, a harmadikon pedig a Marauderét láthatjuk. Látszik, hogy a Firebat valamiért nem jött be nekik, ezért átalakított formában a Marauderként akarják a formát tovább vinni. Sajnos ez rossz hír a Firebat rajongóknak, ugyanis gyanítom, hogy csak az egyik maradhat meg a végleges játékban, és a Marauder igen régóta bennt van. Természetesen a Firebat benne lesz a pálya készítőben, ahogy Karune hatszázhuszonharmadszorra is elmondta a hivatalos fórumon.
A negyedik kép egy kicsit vicces. Az van rajta, hogy Omegalisk, de ez valójában az új Ultralisk eredeti koncepció rajza. Karune elmondása alapján az eredeti ingame modellben a csápok véletlenszerűen felnyársaltak egy-egy Marine-t, amit vicces volt nézni, de ez egy olyan random faktor amit nem engedhetnek meg egy ilyen kompetitív játékban. Szerintem valamit nagyon félreértett, mert ez így sántít. Mindenesetre ez az Ultralisk eredeti koncepciója. Szerintem az ingame verzió nagyon jól sikerült.
Comments (38)
Promie Motz
| #
a Soul Hunter volt a zerg bejelentésig a kedvenc egységem 😛 kár hogy még annál is korábban kivették
Reply
CsorvaGep
| #
Jó kis rajzok de amúgy az tényleg érdekes volt hogy az ultra csapott egyet oldarra és a marine függölegesen esett szét. És tényleg elég random módon hogy melyik szeletelődött, melyik csak döglött.. Amúgy most jut eszembe, hogy régen az ment hogy ha lezuhan egy egység (pl egy bat) akkor a roncs sebzi a körülötte lévőket (meg persze azt is akire ráesik 😀 ) Szóval van hasonló vagy ez csak nagyon korai dolog volt???
Reply
Aston
| #
#2: Összekeversz valamit. Amiről beszélsz az Ultrával kapcsolatban az most is megvan, és az csak egy animációs dolog, amiről írtam az pedig egy régi feature a régi koncepció alapján, amit kivettek.
Ezt a lezuhanós dolgot pedig nem tudom honnan vetted.
Reply
I3ull
| #
Kár a firebat-ért…sajnálom csumázom a terrant és a linghentelőt xD
Reply
84Noname
| #
A soulhunter koncept tényleg jó, de a „szörfdeszkáját” akkot is gáznak tartom…
Reply
geri1992
| #
valahogy az ultra nem tűnik olyan újnak
Reply
Aston
| #
#6: Ja mert rosszul írtam, ez egy régi koncepció az sc2-es új ultraliskhoz 🙂 .
Reply
Aston
| #
Apropó az első képről eszembe jutott. Régen sok kritikát kapott az SC2, hogy túl Warcraftos. Sokan Samwise Didiert szidták, hogy nem neki kéne a vezetőnek lennie, és idáig nem értettem miért mondják, DE , nézzetek rá az első képre, hát ez 100% Warcraft !!!! Spellbreaker tutira egy + deszkával. Samwise úgy látszik kicsit nehezen asszimilálódik az SC2 artjához, de reméljük a legjobbakat.
Reply
Zedas
| #
#8: Ugyeugye! A sok szidó között élen állok 🙂
Samwise monnyon le! Bazz az a fegyver is az első képen, omg. Ránézésre WoW-módra iszonyatosan űberelképesztően powerfulnak néz ki, ám a gyakorlatban teljesen felesleges. SC1 grafikája hitelesnek tűnt nekem (igen, tudom, azt is Samwise csinálta jórészt), de ezek a manga sztájl konceptartok kikészítenek (ott vannak félméterszer háromméteres kardok, ami mondjuk ott tuti is, de itt…)
Reply
Blase
| #
Azért kicsit legyetek empatikusabbak. Neki sem lehet könnyű ekkora nyomás alatt dolgozni. Főleg úgy nem ha állandóan kritizálják. Ha valami nem jó úgyis szólnak miatta és kijavítja. Nekem tetszenek a concept, bár tényleg nagyok benne a túlzások.
Reply
Aston
| #
Szerintem amikor az SC1 grafikáját csinálták akkor ő még csak ilyen ugribugri kisgyerek volt (mármint a Blizzardnál). A WoWhoz nagyon sok köze van/volt.
Reply
BlaZ
| #
orulok hogy lesz bat (remelem a kampanyban is) es orulok hogy a marauder orokbiti kedvenc egysegem hirnevet a multiban, ismet mondom: remelm lesz akkora „csudimudijo”-gyerek mint a bat volt, es dohanyzani fog (vagy mar a marine dohanyzik?)
az „omegaliszk” szerintem meg nem vicces. Ne nyarsaljon fel randomra marineket, jo?
=)
Reply
Alyr
| #
Én személy szerint sosem értettem miért kell egyáltalán változtatni a firebat és néhány egyéb unit design-ján, főleg hogy miért kell ilyen ultrahiperübertáp szupercsávónak kinéznie.. szerencsétlenek ezrével mentek harcolni, ha ilyen csili-vili high-tech cuccokat kaptak volna akkor mennyibe került volna vajon egy ilyen unit elvesztése? Sokkal valósághűbb volt a „marine-ra rápakolok egy jó kis lángszórót” koncepció.. na mindegy, úgyis kihalt szegény a játékból, RIP 🙁
Reply
Aston
| #
#12: Pedig milyen fun lett volna ahogy az Ultralisk tépet a csatamezőn és egy nagyobb Marine sereghez érve pikk-pakk 3-4 Marine lóg a levegőben a csápjain, a többi pedig vertikálisan és horizontálisan félbevágva fekszik a földön 😀 ..
#13: Azért kell változtatni, mert a régi modellek 2D-sek ezek meg 3D-sek lesznek, és egyébként is új játék lesz ezért mindent a legjobb tudásuk szerint akarnak megcsinálni a jelenleg elérhető módszerekkel és erőforrásokkal.
Az meg hogy egy Marine miért olyan csilli-villi, nem is olyan csilli-villi. A Starcraftban bolygók vannak kifogyhatatlan erőforrásból, és nézz meg egy bármilyen kolóniát vagy Space Platformos pályát, minden vasból van, a Marine öltözete ehhez képest cérnaszál a ruhagyárban.
Reply
BlaZ
| #
Aston, a #13as reakcioddal teljesen egyetertek, de hallod, akkorsem vicces.
kepzeld magad a helyzetukbe. epp atesel a neuralis reszocializacion (ami nagyon kellemes lehet amugy) kint talalod magad egy koszos poros veres es tetemekkel teli csatamezon es konkretan odaalsz az ultra ele (ha nem forgattak ki a beleid a zerglingek) es kb mintha kovet haigalnal neki a gauss agyu „kakitse” er, o meg viccbol mondjuk felnyarsal majd kettetep vagy hasonlo, mondjuk azt mar nem erzed, de mondjuk ha valami nagyon jo haveroddal vagy a fronton (lelki szemeid elott lasd ahogy derekben ketteszedi Voriant egy ultra) az paras lehetne azert, he.
bocs Vorian, nem isemrem Aston haverjait.
=DDD
Reply
Alyr
| #
#14: Én alapvetően a firebat új öltözetére értettem, pontosabban a concept art-ra. Nem a 3D-vel van bajom, az természetes, hogy valamit változtatni kell és nem lehet a régi modelleket egy az egyben áthozni, csak mikor mindenki 3 tonnás badass ruhát hord, akkor kicsit furcsán néz ki, főleg az SC1 után, ami ilyen téren szerintem visszafogottabb volt. Persze tudom, változnak az idők, mások az igények, stb. A Marine-ra nem mondtam, hogy csili-vili, az speciel teljesen korrekt lett szerintem, már a koncepció rajzokon is rendben volt (engem egyedül a pajzs zavar, de valószínűleg csak túl konzervatív vagyok 😀 ).
Reply
Blase
| #
Hát gondolom a life upgrade-del nincs bajod 😀 valahogy meg kellett oldani ezt a kinézetén is szerintem nem akartak még több páncélt rárakni mert már tényleg brutális lett volna
Reply
Aston
| #
#16: Jó akkor úgy mondom, hogy a Firebat vagy a Marauder azért lesz ilyen monstrum, mert 4 év eltelt a BroodWar óta és a Terranok fejlesztettek 🙂 .
Reply
BlueSky
| #
és azért hordanak „badass ruhát” mert talán bünözök és némi elretentés kell ide (rendfentartáshoz mert tudjuk protoss és a zergek helyből kiröhögik a kis firebatet vagy maraudert :P)
és szerintem a csere jógos volt mert ott ahol lézerekkel lövöldöznek és olyan ürlényeket ölnek amik ha lángszoró tüztávolságába ér már kitud nyírni és ha ezt a gondolatot viszed tovább te mit választanál? olyan fegyvert mivel messziről is kiszedsz a zergling hordából 1et vagy közel engeded magadhoz hogy kicsit alápörkölj és ő vagy a másik jószág átharapja a torkod
Reply
Alyr
| #
#17: Dehogyis, maga az upgrade az rendben van, azzal semmi bajom 🙂 .
#19: Igen, a csere abszolút érthető: közeli tűz + full sebzés minden protoss pajzsra vs. távoli tűz + lassítás + extra sebzés páncélosok ellen.
Reply
atttti
| #
Uff, pedig mennyivel kúlabb lenne egy ilyen ultralisk 🙁
(Ezekkel a null randomitás dolgaikkal teljesen kiszívják az életet a játékból, ha null random faktort akarok akkor sakkozok XD)
Reply
Aston
| #
#19: Szerintem úgy gondolkoztak, hogy a Marine az aki lelövi távolról a lingeket, ha pedig közel ért, akkor ott már a lőfegyver szart se ér, a lángszóró viszont aprítja őket mint séf az uborkát.
#21: Random faktor ígyis-úgyis lesz benne. Gondolj bele az is egy random faktor, hogy észreveszed-e a dark templarokat, ahogy elsuhannak oldalt a bázisod mögé, hogy leaprítsák a munkásokat. Van amikor egyből kiszúrod, de van amikor már csak akkor veszed észre amikor támadnak (mert szól a kompjúter). Ez is egy ilyen kvázi random dolog.
Reply
Blase
| #
szerintem a Blizzardosok a random faktor alatt az egységek randomitását értik. MInt például ez a csápos ultra is. az, hogy egy játékos mit vesz észre vagy mit nem egy másik fajta random faktor. és talán pont ezt hívják skillnek…
Reply
Crafty_FOX
| #
#21 atttti
De mi van akkor ha tul lassu nekem a sakk de mégse akarok mázlibol nyerni vagy kikapni ?
#22 Aston
Ez tényleg nem random faktor. Ez egy olyan dolog ami idővel a megfelelő faj ellen várható és kalkulálható. Ez azt jelenti hogy pont nem random hogy mikor hány dt oson be a bázisra és az sem random hogy te készültél e rá vagy nem. Az máskérdés hogy mint mindenbe egy árnyalalatnyi random faktor sc ben is marad , mert választhatod fajnak az rnd-t és akkor scoutig biztos nem tud rádkészülni az ellenfél. A te hátrányod hogy minden fajjal tudnod kell játszani az ellenfélé meg hogy 4 személyes pályán mondjuk amig meg nem talál azt se tudja mire számítson.
Na az hogy ilyenkor melyik irányba vigye a parasztot deriteni tényleg egy oylan döntés, amit 0 paraméterrel kell meghoznia ergo teljesen véletlenszerűen bízva a megérzéseiben hogy miharabb rátalál a kezdőpoziciódra. Egyébként ez az rnd probléma nem csak akkor áll fenn ha az ellenfél faja rnd hanem mindig csak iylenkor a legsúlyosabb mert még alap dolgokat sem sejthetsz az ellenfeledről.
Egyébként minél több start location van egy 1v1 küzdelemben annál nagyobb az rnd faktor.
Vannak rendező elvek is. Ezek segítségével kiváltható némi rnd. Plwc3 ban a feleket egymás mellé rakta a játék mindig (1 páyla kivétel emerald shores ne kérdezzétek miért sztem bugos 😀 ) ezért ha 2v2-t toltatok egy 6 személyes mapon volt egy bizonyos „középső location” ahol tutira volt egy ellenfél tudnilik 6 pontbol 2 őn ti ültök ebből lehet tudni hogy a másik oldal középső pontoton biztos hogy van valaki, ha pedig kör elrendezésű a pálya akkor a veletek szembe eső 4 kezdő helyből a középső 2 valamelyikén szintén biztos playert találtok. Ezért a bölcs teamerek oda derítettek így legalább az egyik ellenfélről biztosan információhoz jutottak. Ehez persze az kell hoyg a játék egymás mellé tegye le a csapatokat 8ez gondolom igy lesz) 1v1 be meg ima kell a 4 es mapokon 🙂
Reply
Hydra
| #
nem akarok beszólni de:
„a harmadik kép elég vicces” ez van a főoldalon az Ultraliskes képhez írva…
az nem a 4. kép véletlenül???
Reply
BlueSky
| #
látszik nem érted azt hogy mire gondolt aston, maga a playerből is származik random faktor (az hogy milyen szinten játszik teljesen mind1) mert mondjuk veled is megeshet hogy nem veri ki a szemedet a dt fénygörbitése és lazán beoson…és ez minden emberrel előfordul csak kérdés az hogy hány mérkőzésből fordul elő 1x
wc3 ban szimetrikusan rakja le a playereket mert ha jobban megnézed minden minimum 1 tengelyre tükrös és a prog arányosan szorja szét az embereket úgy hogy akik 1 teambe vannak lehetőleg 1más mellé kerüljenek
Reply
Aston
| #
#25: Kösz Hydra! Javítottam. Egyre hülyébb vagyok úgy látszik 😀 ..
Reply
Blase
| #
#26: Nem egészen randomitás az hogy észreveszed-e a DT-t vagy nem. Egy jó játékos figyel a DT-re is, egy kezdőbbnél lehet hogy beoson, így az hogy észreveszi-e nem szerencse kérdése hanem skill. Jó azt elismerem, hogy van benne egy kis mák, de szerintem egy progamer hamarabb kiszúrja mint egy kezdő…
Reply
razieel
| #
Válasz Blase #28 üzenetére:
Én alapból úgy játszom, hogy teljesen lezárom a nyersanyaglelőhelyek azon részét, ahol nincs detector és védelem :D, ha nem is veszem észre, akkor sem tud mit csinálni az ellen 😀
Reply
BlueSky
| #
Válasz Blase #28 üzenetére:
mondom hogy ez is random faktor csak ember „tőkéletlenségéből” származik. mert bármelyik pro lehet fáradt, másnapos, felkavart vagy bármi más vagy csak szimplán elbízta magát és beoson
vagy észre veszi e a mini mapon a scoutot mikor épp vmit lerak/irányít
EZEK úgyan úgy RANDOM FAKTOROK ami emberből ered és mint tudjuk mindenhol zajlik az élet ezért elég nehéz kizárni de nem lehetetlen és feljebb is írtam hogy a pro és a kezdő játékosoknál más-más az előfordulási arány x számú játékot tekintve
Reply
razieel
| #
Válasz BlueSky #30 üzenetére:
idegesítő, hogy mindenhol random faktorokat láttok, ennyi erővel a játékok mind random faktorosok, mert hát lehet elmegy a net, lagol, anyuci bejön és elküld aludni meccs közben… ne röhögtessétek ki magatokat 😀
random faktor alatt azt értik, hogy nem kiszámítható a pontos eredménye egy eseménynek. random faktor az , ha nem tudod hogy egy ultra 12 vagy 15 marine-t tud elintézni face tu face, nem az, hogy lehet hogy egy pro játékos tesója játszik az accal, vagy tom is én 😛
Reply
Aston
| #
Az emberi tényezők egy része mindig is random faktor lesz egy RTS-ben, ennyit akartam ezzel mondani. Ettől lesz egy kicsit más íze egy Real-Time játéknak mint egy körökre osztottnak.
Reply
Garnju
| #
Oké főbunkó közbeszól
(kis mentség, 3 sör, 2 jim beam whiysky, 1 zöld absint van bennem.) So, Blase-nek frankóra igazaa van. Ez a WC3-as … képivilálg engem is kiakaszt. Tetszett a WC3-m de…ahogy Artanis is mondta :this is not warcraft in 3d . Ez valahogy nem Starcraft. Egy Wayne Chapman-től (Tier Nan Gourdien tróligai a műértőkenek) nem várok el Warjammer 40k-t. Ennyi. Remélem mindenki megértette hogy mire gondolok ha nem akkor majd megbeszéljük
Reply
Tassadar
| #
Könyörgök…Normális postokkal foglalkozzatok ne egymás oltogatásával…ha ez így megy tövább mindenkit le psi-stormozok aztán megnézhetitek magatokat 😀
Reply
Blase
| #
szerintem nem oltogattunk hanem kúltúráltan vitázgattunk 😀
Reply
Aston
| #
#35: Szerintem is.
Reply
BlaZ
| #
a kulturarol volt mar itt szo
nemkell eroltetni. =)
Reply
I3ull
| #
Hozzá akartam fűzni valami okosat,értelmeset de már mindent elmondtak előttem ^^
Reply