HotS újdonságok

DACA . Hírek 1822

A PTR már nagyban teszteli az 1.4-es patchet, de a Blizzard mellette már a StarCraft 2 kiegészítőjét, a Heart of the Swarm-ot is gőzerővel készíti. Néhány újabb információ látott napvilágot a Creepcolony jóvoltából. Van amit már hallhattunk előtte, de jó ezeket újra és újra elolvasni:

  • Valószínűleg a játék 2012 tavasza előtt már biztosan nem fog a boltok polcaira kerülni. (szerk.: ez tényleg elég valószínű)
  • A Map Store a HotS megjelenése körül jöhet majd. Itt majd pályákat vehetünk, amiket kreatívabb játékosok készítenek majd és publikálnak. A pénz egy része a Blizzardhoz kerül, valamennyi a pálya készítőjéhez.
  • A Blizzard DOTA is a HotS megjelenése körül jön majd. Egyelőre nincs információ arról, hogy ezért fizetni kell-e majd valamennyit.
  • A kiegészítő ára alacsonyabb lesz mint a Wings of Libertyé. De ez is majd még kiderül.
  • Még több információ október 21-én és 22-én a BlizzCon-on!

Az oldal emellett minden hónapban szavazást indít a HotS-al kapcsolatban, legutóbb azt kérdezték meg, hogy tetszik-e nekik a játék hősközpontú hadjárata. 66%-a az olvasóknak támogatja ezt, míg 34%-a nem.

Forrás:


Comments (67)

  • Zwiebel

    |

    Őszintén szólva nekem ez a map store-os cucc nem igazán jön be. Jó hogy ez a jövő meg minden, de azért egy ilyen játékba, hogy pénzért lehet megvenni a játékosok által kreált mapokat, hát… Nekem kicsit fura… SAJÁT VÉLEMÉNY

    Reply

  • piistii87

    |

    egyik sem jó hír

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Válasz Zwiebel #1 üzenetére:
    Főleg úgy, hogy „A pénz egy része a Blizzardhoz kerül, valamennyi a pálya készítőjéhez”. Ebből a valamennyi nem igazán tetszik. A végén eljutunk oda a protoss küldetéslemezben, hogy a ladder mapokért is fizetni kell, a user mapokért már itt fizetni kell, tehát majd csak a kampány lesz „ingyenes” (már amennyire ingyenes az a 9-10.000 FT amit a játékért fizetünk ki).

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz Thomas_cs #3 üzenetére:
    „A végén eljutunk oda a protoss küldetéslemezben, hogy a ladder mapokért is fizetni kell, a user mapokért már itt fizetni kell, tehát majd csak a kampány lesz “ingyenes”

    Ezt azért gondolom te sem gondoltad komolyan.
    Sokat gondolkodtam ezen a Map Store-on már régebb óta, volt amikor én is elleneztem és nem nyerte el tetszésemet. De véleményem szerint ebben jó és rossz is van egyaránt. Egyrészt a mezei játékosokat jobban fogja motiválni hogy készítsenek jó minőségű pályákat ha kapnak érte valamennyi pénzt. Az hogy Blizzard is kaszál ezzel nem keveset, az szerintem nem meglepő.
    Véleményem szerint mielőtt egy pálya a Map Store-ba kerül majd, a Blizzard átnézi hogy valóban megéri-e az árát vagy sem. Amúgy nem sima pályákra kell csak itt gondolni, hanem akár egy kisebb kampányra is, vagy egyéb kis mini játékokra.
    Ezeket nem lesz muszáj megvásárolni, ezek mind csak extrák, köze SINCS a ladderhez! Ezt jó ha mindenki megérti majd.

    Reply

  • Yashok

    |

    A „de a Blizzard mellette már a StarCraft 2 kiegészítőjét, a Heart of the Swarm-ot is gőzerővel készíti” mondat és a „Valószínűleg a játék 2012 tavasza előtt már biztosan nem fog a boltok polcaira kerülni” mondat nem nagyon illik össze… Itt a „gőzerővel” szónál van a hangsúly

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz Yashok #5 üzenetére:
    Jó munkához idő kell, ezt tudhatnád, főleg a Blizzard esetében. Ezzel a két mondattal semmi probléma nincsen, hiába készítenek valamit gőzerővel, ha az a valami sok-sok időt igényel. Ebbe semmi logikátlanság nincs.

    gőzerővel készítenek valamit = nem garancia arra, hogy gyorsan kész lesz az a valami. Magyarán nincs köze a megjelenéshez.

    Reply

  • cucu851223

    |

    Lassan ott tart a blizzard is mint a cod, illetve hasonló játékok, lesz egy alap játék, és lesz hozzá egy csomó DLC amit valószínűleg meg kell venni a teljes játék élményhez (legalább nem évente dobnak ki egy új részt). Az hogy egy része a a készítőhöz jut gondolom nem lehetett kikerülni, ami ugyan ösztönzi a kreatív embereket hogy készítsenek pályákat, de nem hinném hogy ez egy túl nagy összeg lenne. Egyenlőre engem mindez az okostelefonos app marketekre emlékeztet, gondolom árakban is hasonlók lesznek.
    Mindenesetre ezzel kapunk hideget is ,meleget is, kíváncsian várom.

    Reply

  • Worlon

    |

    Lenne egy kérdésem. Teszem fel, én megveszek 1 mappet a Mapstoreban. Akkor ha valakivel ezen akarok játszani, akkor Ő neki is meg kell vennie, vagy ő automatikusan áttölti tőlem?
    Mert ha az első variáció van, akkor is szopás, ha meg a második, akkor még inkább, mert én megveszem, más meg ingyen kapja…

    Reply

  • cucu851223

    |

    Válasz Worlon #8 üzenetére:
    Biztos hogy mind2 embernek megkell majd vennie!

    Reply

  • piistii87

    |

    de régebbi hírben még azt olvastam hogy a blizzard teljesen elvetette ezt a map fizetős ötletet hirtelen még is belekerül? akkor azt mondták hogy ez nem megvalósítható

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz piistii87 #10 üzenetére:
    Igen, még most sem 100%-os ez, de egyre valószínűbb, mivel a Diablo 3-al is lesz valami.

    Reply

  • Worlon

    |

    Látom Blizzard is beáll az ElectronicArts és Valve féle lehúzós sorba. Nem az a baj, hogy azután akarnak pénzt, amit ők csináltak, hanem azután amit más.
    Ez a MapStore ötlet lehet, hogy papíron jó, de a valóságban nem hiszem. Főleg így, hogy mindenkinek meg kell vennie.
    Eleve, nem is értem, hogy minek vegyek mappet???
    Ott a ladder, amit blizz ad. Ha customot akarok, akkor úgyis a nagy versenyek mappooljából szemezgetünk.
    Egy turret def. v. ilyesmi pályáért meg nem adok ki több ezret. Ha meg ki is adok, mi a garancia, hogy más is megveszi, és fog vele játszani?
    Mostani TD mappeknél is van, hogy 10 percet is kell várni, mire megtelik, és jelenleg ez a 2. legjátszottabb TD map.
    Így is nehéz egy új mappet népszerűsíteni, hát még ezután, hogy fizetni is kell érte????

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Válasz Worlon #12 üzenetére:
    nemtom de a squadron deffens ami az első és kb 5 mpet kell várni. A valve pl a portál2höz ingyen DLC-t ad ki szal nem értelek. Ha nem kell a map nyilván nem kell megvenni, am egyenlőre énse tudom, hogy ez hogy tudna működni. Nem játszák annyira sokan a sc2-t. Minden régióban úgy 1Millióan, nem? vagy tévedek?

    Reply

  • Worlon

    |

    Még annak lenne értelme, hogy aki nem vette meg a térképet, az nem tudja kreálni, csak játszani rajta.
    Amúgy én nem értem Blizzt, végig azt hallgattuk, hogy milyen fontos nekik a közösség, Közösség így meg a Közösség úgy… Jelenleg a klán rendszer nem, hogy a holdba, de kb. a marson van.
    Régi jó SC1-s játék kreálást is felváltotta ez a behívogatós fosság. Nem sokat játszom, de akkor is épp elég felkérni az embereket a csatlakozásra. Hát ha még mondjuk 10-15 embert kéne mindig hívni (van aki csak nézi).
    Arról nem is szólva, hogy 1 év alatt nem sikerült megoldani a közös Rep nézést. Én egyre kevésbé bízom abban amit a Blizzard mond. Számomra szánalmas ez az egész amit a Bnet 2-vel művelnek, még mindig fényévekre vannak a Bnet 1-től, ha levonom a csicsa-picsa efekteket.

    Reply

  • Delebriel

    |

    Hát az a tény, hogy fizetni kell majd egy jobb pályáért tutira megnöveli majd a várakozási időt a Game Lobby-ban. Én pl. kb. csak Starjeweled-ezek ha nem sima meccset tolok, de soha nem fizetnék egy pályáért. Ez mondjuk én vagyok, de szerintem inkább abból a fajta játékosból van több, mint én. Szvsz nagyon kevesen fognak customozni… talán nem is az ára miatt majd, hanem a sok hercehurcáért ami az internetes vásárlással járhat majd. Egy hozzá nem értő személynek nem éri majd meg a vesződést a sok utalgatás meg regisztrálgatás.

    EDIT: A közös rep nézést én se értem mondjuk, hogy miért nincs a listán… nagyon fontos lenne pedig szvsz.

    Reply

  • Scatter

    |

    Ha a HotS-ot is úgy elcseszik mint a WoL-t akkor köszi, végeztem a söcö 2-vel.

    Reply

  • piistii87

    |

    Válasz Scatter #16 üzenetére:
    miért cseszték volna el a WoL ?

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz DACA #6 üzenetére:
    Ja csak ez nem jó munka… Bw-t sokkal gyorsabban készítették el, mégis jobb játék, és nem is kell fizetni benne semmit játékon kivül…

    Reply

  • Scatter

    |

    Válasz piistii87 #17 üzenetére:
    Hátfúú, hol is kezdjem…

    Nincs elég liga, a matchmaking rendszer nincs kidolgozva, a pontrendszer irreleváns, a battle.net maga laggos és hosszúak a betöltési idők, a zene abszolút lapos és jellegtelen, ugyanez igaz a hangeffektekre és az egységhangokra, a zergek dizájnja félelmetes és kegyetlen helyett undorító fostos szar, a terránok jövőbeli elit katonák helyett inkább hajaznak űrparasztokra, a kampány sztorija kalap szar, tele van cselekményhibákkal, a karakterek felejthetőek és kidolgozatlanok, a küldetések 65%-a filler, az új egységek nagy része abszolút logikátlan és fantáziátlan, nincs clansupport, nincsenek jó ladder pályák, nem hajlandóak bevenni a vérprofi GSL pályákat a map pool-ba, a játék abszolút túl volt árazva, túl sok benne az automatizált fícsör, a csaták az esetek nagy részében kimerülnek az A-move-ban, ráadásul 3 részre szedték az egészet hogy még nagyobbat kaszálhassanak rajtunk…

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Válasz Scatter #19 üzenetére:
    Jézusom, te nem tudom mivel játszottál/ játszol, de kb a fele nem igaz annak amit írsz a másik fele meg hót szubjektív. Csak, hogy pár dolgot kiemeljek a a terranok nem elit űrkatonák, hanem bűnözők leszármazottjai ahogy Jim mondaná scrapyard dogs. A kampány sztorit meg szarozni tök felesleges amíg csak az 1/3-a van meg. A karakterek teljesen szerethetők Jim viszi a hátán szépen végig az egészet. A logikátlan egységek kifejezés meg egy olyan játékban ahol minden egységnek megvan a maga egyedi szerepe sztem nem vitatéma…
    Zenét még nem hallottam laggolni sőt a ladder is teljesen stabil, a betöltési idő meg a te géped paramétereinek a függvényében történik, ugyanúgy mint a zergek kinézete, ha szar géped van szarul néznek ki.
    Még annyit, hogy ha szerinted a csatákban egy A move van akkor nyilván nem rémlik a mikro mit jelent.
    a 3 rész nekem ezt jelenti:3x annyi kampány mint egy átlag gémben. király.

    Reply

  • mikroman

    |

    Hm-hm… Scatter esetleg kipróbálhatnád a campaignt nem csak veriíziautowin nehézségen.
    -Ár: minek adnák olcsóbban ha így is elmegy és amúgy is beleöltek egy rakat munkát?
    -Liga: hány ligha kellene még? kellene bronz, fakó bronz, plasztik és bullshit liga is hogy megkülönböztesse a különböző A-move csopikat? Minek? A kezdőknek ott a bronz, esetleg a silver. Feljebb meg nem nagyon elégséges az A-move. esetleg alkalmanként goldban terrannal 😀 Milyen hihetetlen ladderes magasságokig sikerült eddig feltörnöd profikat is legyalázó lazasággal?
    – Mi a főszál szerinted ha ennyi „filler” van benne? A disisdörevolúsön rész esetleg Mr Horner felkonferálásával? Nem mondanám, hogy a többi nem kapcsolódik sehogy se az eseményekhez…
    – Hadjárat és a fajonkénti különválasztás: istenkém, hát szétszedték. Csúnya gonosz pénzéhes népek. Jobb lett volna 3*8 küldetés a 3 fajra azt annyi, Így van 29 és nem kell (talán) 10-13 évet várni egy kis utánpótlásra.
    – Az új egységeknek megvan a funkciója. A régi sc-s egységekkel nem nagyon lehet nyerni. persze bronzban olyanok ellen akik nem is láttak még sc-t esetleg. vagy ha az ellen már túlvan az aznapi 10. tequilán akkor is elképzelhető. Épp láttam olyan meccset ahol zerg majdnem csak ling és infestorral nyert ami azért általában nem elégséges, de nem is volt az ellennel egy szinten.
    – Lag: nekem nem lagol szinte sose. Amikor picit akadozott akkor is inkább a PC elégtelensége miatt lehetett (gyenge proci és minden max beálíltás 1920*sok felbontáson közepes videokarival). Picit átpofoztam a beállításokat és nem nagyon volt gond. Persze a vírusirtó foghatja meg van pár hibalehetőség, de az se a program hibája szerintem. Összesen eddig szétkapcsolás is 1/1000 alatt van ami nem rossz. Az a pár játék is olyan volt, hogy megszakadt a net vagy előre bejelentett patchelés volta szerveren.

    Most komolyan. Nem volt kicsit túlzott elvárásod a játékkal kapcsolatban?

    Reply

  • balimko

    |

    Válasz Scatter #19 üzenetére:
    Hátfúú, ha ezt akartad leírni, akkor kár hogy nekikezdtél.
    Ahhoz képest mennyire nem tetszik a játék, elég sokat foglalkozol vele:
    – lejátszottad a hadjáratot, különben hogyan mondanál kritikát a storyra.
    – tudod, hogy mik a ladder pályák, ezek szerint azokat is ismered….
    – még a GSL-ről is hallottál, tehát ha épp nem játszol, akkor is starcraft 2 -t nézel.

    Egy kérdésem van ezek után: Ha ennyire nem tetszik a játék, minek öltél ennyi időt a játékba, és foglalkoztál vele?

    Akkor legalább minket is megkíméltél volna az egyedi véleményedtől…

    Reply

  • Scatter

    |

    Válasz GeryGTK #20 üzenetére:
    -A gépem elviszi SC2-t ultrán, játékon belül akadás nélkül, ergó nem szar a gépem, a zergek viszont még mindig szarul néznek ki.
    -20 megabites internet mellett ha akadozik a Bnet akkor a hiba nem nálam van
    -a terránok oké hogy bűnözők leszármazottjai stb, de komplett birodalmakat építettek ki, rémlik valami? Az ellenállásra ugyanez vonatkozik, szervezettebben kellene zajlania, nem csak „pár páncélparaszt nagy puskákkal egy szeszkazán vezetésével lövi a gonosz piros emberkéket” tempóban.
    -Fölösleges azzal jönni hogy csak az 1/3 része van meg, a WoL egy teljes árú játék, magyarán a kampánynak és minden másnak is TELJESNEK kell lennie.
    -A zene nem laggol 😉
    -Tudom mi az a mikró, de a helyzet az, hogy a korábbi 50-50 helyett jelenleg a mikró-makró elosztás 25%/75%, ami sehogy se jó.
    -Minden egységnek megvan a maga szerepe, igen, ez viszont azért nem szerencsés, mert ha egy unit kifejezetten egy másik legyőzésére van bent a játékban akkor az egész game kő papír ollózássá degradálódhat.
    -Ha van 35.000 forintod zsebből az összes SC2 részre akkor megértem hogy neked csak a missziók száma a fontos.
    -Mellesleg oké hogy háromszor annyi küldi, de itt pl 17 küldetés csak fillernek van betéve. Ennyit erről.
    -A zene érezhetően gyengébbre sikeredett mint az első részben, túlságosan generikus, egyhangú, altatózene. Ugyanez igaz az effektekre és az egységhangokra (pl a Zealot támadása átment átment badamm-badamm-ból slitty-slatty-ba)…

    Reply

  • Scatter

    |

    Válasz mikroman #21 üzenetére:
    Brutalon toltam végig 😉

    Reply

  • Scatter

    |

    Válasz balimko #22 üzenetére:
    Ja hogy ide kötelezően csak pozitív dolgokat lehet írni? Elnézést, nem tudtam. Mellesleg kérdésre válaszoltam, nem „csak úgy” írtam le a véleményem. Egyébként nemrég hagytam abba, beleuntam hogy ennyire nem tudnak semmin változtatni. Pl statisztikák már mióta nincsenek.

    Reply

  • mikroman

    |

    +1 apró megjegyzés: a zergek meg szépek, tündibündi kis állatkák és okosak… No jó, nem azok 😀
    Szerintem azért egész jól néz ki mikor 30-40 marine elsistereg egy kis banatámadástól vagy 50-60 ling elözönli az ellen satnya állásait. Mondjuk a helion nagyon csúnya. Vegyék is ki a játékból és legyen helyette valami dömper cagy babakocsi. Ezek a mostaniak mindig bántják szegény kicsi lingjeimet. Az nagyon bántja a szememet 😀

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Válasz Scatter #23 üzenetére:
    hangeffektek nekem sem jöttek be, de megbékéltem.(u a dark templart de sajnálom) Az egyben tudtam,h tank, dragoon, BC, Carrier,Vessel,Arbitter esik el, itt nem. ez van sajna, de én ilyen miatt nem sírok, élvezem a gémet.

    Reply

  • Scatter

    |

    Válasz mikroman #21 üzenetére:
    „- Mi a főszál szerinted ha ennyi “filler” van benne? A disisdörevolúsön rész esetleg Mr Horner felkonferálásával? Nem mondanám, hogy a többi nem kapcsolódik sehogy se az eseményekhez…”

    A fő szál igazából a kampány felénél jön be, amikor kitalálják hogy összerakják az artifactot. Egész odáig egy „ál” főszál megy, az, hogy Mengsk uralmát meg kell dönteni, ez viszont abbamarad és nem is hallunk róla többet.

    „-Liga: hány ligha kellene még? kellene bronz, fakó bronz, plasztik és bullshit liga is hogy megkülönböztesse a különböző A-move csopikat? Minek? A kezdőknek ott a bronz, esetleg a silver. ”

    iCCup üdvözletét küldi.

    Reply

  • mikroman

    |

    Ez a kő-papír olló se teljesen igaz. Lehet hogy megvan mindennek a countere viszont azért többnyire nem csak egy egységet viszel a harcba. Ott meg azért számít az összetétel és az irányítás is elég keményen.
    Nekem 100 Mb/sec-es netem van és így is akadt a játék. Aztán beállítottam a vírusvédelmet és azt hiszem valamelyik effektet is kikapcsoltam ami bezavart. Azóta hasít ahogy illik. Mindig az ellen lassítja a játékot 😀
    És a zergek jól néznek kis a maguk vadállati módján. Mondjuk ez szubjektív vélemény. Nem egy Crysis kidolgozottság de nem is ez az elvárás.

    Reply

  • Scatter

    |

    A zergek dizájnja borzasztó sztem, böfögnek, finganak, nyáladzanak, fosnak, okádnak… Nem félelmetes, undorító.

    Btw, a filler küldik listája:
    -The Devil’s Playground
    -The Outbreak
    -Safe Haven
    -Haven’s Fall
    -Welcome to the Jungle
    -Ghost of a Chance
    -Breakout
    – +összes protoss küldi

    Reply

  • mikroman

    |

    Válasz Scatter #28 üzenetére:
    Nem ismerem nagyon az ICCcupot és nem is hiányzik az ilyen iskolás jellegű amcsis besorolás. Ugyi ott valami ABC besorolás meg +/- van? Csak hogy érezzék a népek a komolyságotó? Ha így lenne, akkor nem kell az ide. Szélesebb réteget akartak bevonni a játékba és nem csak azt aki nem kap szívrohamot 250-es pulzusszám felett se és gyorsabban rushol mint ahogy a villám lecsap… Különben se tépjük fel a sebeket mindig ilyen A-/A+ besorolásokkal. Akkor már suliba is mehetne az amcsi csemete … 🙂

    Reply

  • scr

    |

    jól emlékszem, hogy azt nyilatkozták anno, hogy nem fog kelleni a HotS-hez az alapjáték?

    Reply

  • Isaac

    |

    Válasz Scatter #30 üzenetére:
    Látom felsőfokon űzöd a trollkodást büszke rád a nemzet 🙂

    Reply

  • mikroman

    |

    Válasz Scatter #30 üzenetére:
    Gyanus vagy te nekem. Azt mondod elég az A-move mindenre a küldetések nagyja a hadjáratban filler és brutálon nyomtad. Kis Münchausen. Idő és nyersanag hiányában nem mindegyik mapon tudsz szerintem olyan sereget és túlerőt összeszedni ami elég az adott map/küldetés megnyeréséhez. Vagy ezt a multi részére érted? Ott meg ha ilyen kemény csávó vagy és nyersz is zsinórban akkor eléred azt a pontot ahol már egyszerű A-move édeskevés bárhogy is erősködsz macroban. Talán nem custom meg FFA meccseket kellene nyomni kezdők ellen ha ilyen jó vagy. No mindegy. Megvan a mi kis Háry Jánosunk 😀

    Reply

  • Nazgrel

    |

    Válasz Scatter #30 üzenetére:
    „Össze protoss küldi”

    Say whaaaat?

    Ugye tudod, hogy itt nem csak a cselekményt kell tovább vinni (bár ez eleve paradox), hanem az univerzum történetét? Hogy lehet töltelékküldetéseknek nevezni azokat a kitekintőket, amik lényegében minden SC fannak tőből törte ki az állát és csapta a földre?
    Zseni vagy, fiam.

    Reply

  • Depyangel

    |

    Kíváncsi leszek erre a DOTA-ra.. 🙂

    Reply

  • Worlon

    |

    Zenék szerintem is totál egyhangúak (kicsit az az érzésem, hogy nincsenek is benne, mintha ugyan az a 3 szólna mindig, fajonként 1-1, és az is kb. 1 perc hosszú), és én inkább kikapcsoltam, mert idegesítően ismétlődő. Az 1-ben meg szólt ezerrel, mert jó volt hallgatni.
    Nálam pl. ha az allym egységét megtámadják, akkor az: „ally base is under attack” szól, nem pedig Unit. Nem tudom, hogy egy probe mióta Base, főleg ha épp a térkép másik felén derít fel…
    A terrán kampány nekem is csalódás volt. Azt hittem, legalább Mengszt le lehet győzni, de nem.
    Sokkal jobb volt, hogy az egyben mindegyik fajnál azt játszhattuk le, ahogy alakult volna a történet, ha Ők nyernek. Sokkal izgibb volt, mint ez a mostani 1 szál 3 részre szedve.
    Nálam lagg nincs, zerg kidolgozottság meg ízlés kérdése, nekem spec. tetszik.
    Bnet 2-ről a véleményemet fentebb el lehet olvasni.
    Szerintem nem is kéne ennyi sok év a küldetés elkészítésére, csak az is hülyén jönne ki, hogy fél évente kiperkálunk egy szép kis összeget. Jobban kijön, hogy 2 évi munkáért kérnek pénzt…
    Viszont nem tudom, hogy mi lesz, mert jelenleg is nagyon el van maradva a ballance az SC1-hez képest, és ezt még tovább rontják majd az új egységek, ill. bonyolítják. Biztos a nagy pro gamerek is oda lesznek a gyönyörtől, hogy borul a bili…
    Én azt vettem észre, hogy főleg zergnél arról szól a játék, hogy megépítenek minden épületet, aztán mindig azt tolják, ami countereli a másikét. Valahogy nekem ez az új szisztéma nem jön be, hogy minden valaminek a kifejezett countere. Erőltetett…

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz Worlon #37 üzenetére:
    „Én azt vettem észre, hogy főleg zergnél arról szól a játék, hogy megépítenek minden épületet, aztán mindig azt tolják, ami countereli a másikét.”

    Falkaparás…folyamatban! Visszafekszem aludni.

    Reply

  • Worlon

    |

    Válasz DACA #38 üzenetére:
    Arra akartam kilyukadni, hogy rettentő egysíkú és unalmas a játék. Mindig ugyan azok a stratégiák vannak, a játék nem igazán ad lehetőséget a változatosságra. Túlságosan specializált egységek vannak. Minden 1-2 valami ellen jó, többi ellen meg szívás. Ha az ellenfél ezt csinálja, akkor neked azt kell. Nincs sok választási lehetőséged. Azért az egyben ennél jóval több lehetőséged volt, stratégia. Ennél sokkal általánosabb egységek voltak, így változatosabb volt az egész.

    Reply

  • rawel

    |

    Válasz Worlon #37 üzenetére:

    „Sokkal jobb volt, hogy az egyben mindegyik fajnál azt játszhattuk le, ahogy alakult volna a történet, ha Ők nyernek.”

    Uramisten, te ezek szerint egyáltalán nem játszottál az első résszel, ha ilyen baromságot le tudsz irni. Egyetlen egy storyline van, egymás után ahogy a kampányok következnek, maximum egy-egy küldetés van ami egyidőben történik az előző kampány utolsó misszióival, de ilyen hülyeséget honnan vettél, hogy „azt kellett lejátszani hogyan alakult volna a történet, ha ők nyernek”.

    Ha valakinek fingja sincs miről beszél, minek erőlteti?

    Tessék, hogy okosodj:

    http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCraft_storyline

    Reply

  • Csenky

    |

    Válasz rawel #40 üzenetére:
    Trololol xD
    Én meg már azt hittem ennyire ökör vagyok, hogy nem emlékszem az SC1-re. De ezek szerint jól rémlett, hogy egy kampány volt ott is… 😀

    Reply

  • Worlon

    |

    Válasz rawel #40 üzenetére:
    Akkor rosszul emlékeztem, bocs, ha így 10 év távlatából nem minden tiszta már.
    És bárcsak a story line kialakítésa lenne a legkisebb hiba.

    Reply

  • rawel

    |

    Válasz Worlon #42 üzenetére:

    Én meg 13 éve játszottam vele, de nem is az a kérdés, hogy nem emlékszel valamelyik kampány egyik küldijénél egy apró részletre, hanem magával az egész single playerrel és a játék szerkezetével sem vagy tisztában. Az igazi nagy éges az, hogy leirtad ugy ezt a hülyeséget hogy utána sem néztél mert annyira biztos vagy magadban, itt fikázod az sc2-őt meg flamelsz az oldal egyik adminjával, de közben olyan baromságokat hordasz össze, hogy megfájdul tőle az ember feje. Vicc ami ezen az oldalon folyik, olyan emberek szólnak hozzá akiknek read-onlyban kellene tolni MAXIMUM.

    Reply

  • Worlon

    |

    Válasz rawel #43 üzenetére: Akkor ne írj ide, ha nem tetszik, meg ne is olvasd. Értelmes beszélgetés folyt itt, amíg nem írtál.
    Tudod a hozzászólás meg a fórum azért van, hogy az emberek leírják a véleményüket és megbeszéljék.
    Sajnálatos, ha nem bírod elviselni, hogy más nem tapsikol két kézzel ahhoz, amihez Te szeretnéd.
    Attól, hogy valaki admin, már mindent teljesen jól tud??? Látom szerinted igen. Amúgy meg nem arról volt szó, ha tudnál szöveget értelmezni, hogy flamelek, meg valamin vitatkozunk ezerrel, hanem leírtam jobban érthetően amit akartam.
    Az nem fikázás, hogy leírom, nekem mi nem jön be. Story vonalban tévedtem, amit el is ismertem, ettől a többi állításom még igaz, és ahogy 1-2 hozzászólásban olvasom, más is hasonlóan látja.
    Nem tudom egyesek agyi kapacitása és hihetetlen egója miért csak addig terjed, hogy ha valaki más véleményt mer mondani, akkor azonnal hülye meg idióta. Talán olvass vissza kicsit, mit írtam a zerg egységekről, nem én voltam az aki azonnal vaknak, meg hülyének kiáltotta ki a más véleményen lévőt.
    Inkább azokat az embereket kéne eltiltani innen, akik másra nem képesek, mint személyeskedni.
    Erőltesd meg inkább magad és írj ide valami építő jellegűt, vagy véleményt a játékról, ahelyett, hogy velem kötözködsz.

    Reply

  • rawel

    |

    Próbálod mentegetni a tárgyi tévedésekkel teli trollkodásod, telespammeled a topicot, olyan dolgokat fikázol amivel egyáltalán nem vagy tisztában; az hogy neked valami nem tetszik az egy dolog, de nem kell ezért 10 hozzászólást irni ahol fikázod a mostani egységeket meg az egész játékrendszert és még sorolhatnám. De a kedvedért tételesen:

    Érted, TE, a semmit fel nem mutató noname magyar tizenéves leoltja a:
    -Blizzard által alkalmazott hires zeneszerzőket
    -a balanceal foglalkozó szakértőket
    -a rengeteg ember által csiszolt BNET 2.0-át
    -a Lore, Story, SP stb. -vel foglalkozó embereket
    -a fajok koncepcióit
    -és mindezt olyan magabiztossággal és nagy mellénnyel, hogy ezek után az első rész kampányaival kapcsolatos epic fail kijelentésed után semmi csodálkoznivalód nem lehet, hogy megmondják neked hogy elbujhatsz nyugodtan ennyi ésszel.

    Te jobb vagy mint a Blizzard, te vagy a f*sza gyerek a gáton. Csinálhatod a StarCraft 3-at, én már nagyon várom.

    Reply

  • cucu851223

    |

    Egy adott téma megvitatása, és a másik ember becsmérlése nem ugyanazt jelenti!!!

    Reply

  • Nazgrel

    |

    Válasz Worlon #44 üzenetére:
    „Inkább azokat az embereket kéne eltiltani innen, akik másra nem képesek, mint személyeskedni.”

    vs.

    „Nem tudom egyesek agyi kapacitása és hihetetlen egója miért csak addig terjed, hogy ha valaki más véleményt mer mondani, akkor azonnal hülye meg idióta.”

    Én csak ezt nem értem, uram!

    Reply

  • oryon

    |

    Nekem ez a map store egyáltalán nem tiszta. jelenleg le lehet kreálni bármiylen costum mapt. Felteszem ugyis egy hét után fent lesz mindenféle kalóz oldalon az össze map a map storeból, szal simán le lesz kreálva free costum között max kicsit más névvel, ID vel tudom is én mi alapján fogja nézni h fizetős e vagy sem, de ez tuti h a mosatni rendszerrel totálisan megvalósithatatlan.

    Reply

  • Worlon

    |

    Válasz rawel #45 üzenetére:
    Látom ismét csak a kötözködés telik tőled, értelmes, építő gondolatok nem. Nincs mit mentegetnem, hibámat elismertem, az meg, hogy Te erről képtelen vagy leszállni, csak is a te bajod.
    Miért nem mondod el inkább a saját véleményed az SC2-ről? MapStoreról? Neked is megvan hozzá a jogod, akár csak nekem, és mindenki másnak is. ez az oldal, cikk azért van, hogy erről beszéljünk.
    Nézzél végre magadba, mert itt Te vagy az aki csak fikázik. Amúgy meg fogalmi zavarban szenvedsz, mert egészen más a kritizálás (amit én csináltam), és a fikázás között, amit te állítasz…
    Tizenéves max. te vagy….
    Részemről veled befejeztem, mert arra se vagy méltó, hogy hozzád szóljak.
    Válasz Nazgrel #47 üzenetére:
    Mit nem értesz ezen? Nem név szerint hozzá írtam, hanem általánosságban. Akinek nem inge az ne vegye magára.

    Érdekes, hogy itt valaki mond valamit, ami másnak nem tetszik, akkor azonnal troll meg hülye. Értelmesen képtelen hozzá szólni a témához, csak arra képes, hogy a másikat fikázza.

    Reply

  • Julien

    |

    Válasz Worlon #49 üzenetére:
    „Érdekes, hogy itt valaki mond valamit, ami másnak nem tetszik, akkor azonnal troll meg hülye.”
    Ehhez bizony szokj hozzá, itt ez megy, az adminok meg le se szarják, csak az van kimoderálva, aki mondjuk megjegyzi, hogy az nfteam Csehországban megpróbálkozhatna mással is, mint egy base all innel. Ennyi, ez egy ilyen oldal.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.