Heart of the Swarm Balance Update #5

Darc1n . Hírek, HotS béta 1620

Eyesis összefoglalója következik a HotS 5. update-jéről:

Bétához méltó módon elég sűrűn kapunk HotS frissítéseket. A mostaninak a bemutatását kezdjük a leginkább napirenden tartott Terran fajjal és annak módosításaival:

Sajnos a Warhound egység nem igazán illet a játékba, és annak kivételével a terranok joggal panaszkodhattak, hogy Ők kapták a legkevesebb újítást eddig. Reméljük lesz majd valamilyen új egység a Warhound helyett, de addig is a már eddig is közkedvelt Widow Mine egységet igazították egy kicsit durvábbra, ugyanis kapott egy új képességet, az Unstable Playload-ot, ami akkor aktiválódik, amikor elássa magát a földbe. Ez a képesség lényegében egy nagyon lassú, de nagyon erős lövés, aminek területre ható sebzése is van. 5-ös a range-e azaz, ha egy ellenséges egység túl közel merészkedik hozzá, akkor egy irgalmatlan lövést küld bele, hiszen 160-at sebez a kiszemelt egységbe, sőt 40-et sebez a közelében tartózkodó egységekre is. Ez bomba aktiválódik akkor is, ha láthatatlan egység kerül a ható körébe, vagy éppen egy ideiglenes egység, mint Locust, vagy Infested Terran, de a hallucinált egységek is kihúzzák nála a gyufát, ha épp tud lőni. Ugyanis elég lassan tud újratölteni, hiszen 40 másodperc kell hozzá, ami csak akkor számolódik, ha el van ásva. Igen, mostantól nem semmisülnek meg kamikaze módon! Építési ideje is megnőtt 40 másodpercre, és a későbbiekben lehet, hogy lesz valamilyen ára ennek a lövésnek.

Sikerült két replayt is szereznünk nfteamMate-tól, aki SpaceTrash álnéven terran fajjal próbálgatja a HotS-ot, és kihasználja a balance gyengeségét, ahol csak éri! Terítéken a Widow Mine! Mivel sajnos nem mindenki vehet részt a bétaban, így a replay-eknek sok hasznát nem vennétek, de szerencsére Kuvasz és Eyesis közvetítésében Youtubon megtekinthetitek őket:
– nfteamMate vs. SDBOI http://www.youtube.com/watch?v=lx2slKMNr5o
– nfteamMate vs. Taktikal http://www.youtube.com/watch?v=638Np0pRvVc
+QXC vs Rise (Husky-tól): http://www.youtube.com/watch?v=9oEzh4y7GWw

Zerg egységekkel kapcsolatos változás most nem volt, de 2 protoss egység is átalakult.Az Oracle Phase Shield képessége nincs többé, ám kapott helyette egy újat, mégpedig a Void Siphon-t, aminek az aktiválásával az Oracle 3 sebzést visz bele másodpercenként egy ellenséges épületbe, melyet 3 minerállá alakít. 7-es range van, és az aktiválásához 50 energia kell. Ezzel nem lesz kevesebb minerálja az ellenségnek.

A Mothership Core Purify képessége ha aktiválódik a Nexuson, akkor a Mothership Core nélkül is képes marad lőni 60 másodpercig. A lövés 13-as lőtávolságra 20 sebzést okoz. Az aktiválásához továbbra is 100 energiára lesz szükség.Maga a Mothership Core egy kicsit kisebb lett (20%-al), kicsit kevesebb életerője lett (130), és kisebb pajzsa (60) ráadásul 2 supply helyet foglal.

Alább a Patch Notes:

Terran

    Widow Mine 

  • This unit has a new missile ability called Unstable Payload.
  • Unstable Payload is an auto-cast ability that initiates once the Widow Mine is burrowed. It cannot be turned off unless the unit is unburrowed.
  • This ability launches a missile at a target within 5 range, then starts to rearm another missile.
  • Unstable Payload does 160 damage to a single target and 40 splash damage.
  • The missile auto-acquires cloaked units.
  • The missile auto-acquires temporary units like Hallucinations, Infested Terrans, and Locusts.
  • It takes 40 seconds to rearm the missile. The cost is free for now.
  • The build time of this unit has increased to 40 seconds.

Protoss

    Oracle 

  • The Phase Shield ability has been removed
  • This unit has a new ability called Void Siphon.
  • The Oracle channels a beam at an enemy structure that deals 3 damage and harvests 3 minerals every second until canceled. (Note: This ability will not cause the opposing player to lose minerals.)
  • The range is 7.
  • The damage/harvest effect ticks when you cast the ability and every sequential second following.
  • Void Siphon costs 50 energy to cast.
    Mothership Core 

  • This unit’s Purify ability has changed.
  • When a player casts Purify on their Nexus, it grants the Nexus the ability to attack, no longer requiring the Core to attach itself.
  • The Nexus weapon has a range of 13 and a damage of 20.
  • Purify now lasts for 60 seconds and still costs 100 energy.
  • The scale of this unit has been lowered to 0.8.
  • This unit has had its shield/health lowered to 60/130.
  • This unit now costs 2 supply.

Forrás:


Comments (40)

  • Ghatto

    |

    Nem úgy volt, hogy a terrant mozgékonyabbá akarják tenni, és azért nem volt mine, hogy ne erősítsék a tanksort? Most ez a 40 mp-s beásós butaság ez jó lesz?

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Remélem nem az lesz a balance patch-oknak a vége, hogy kiveszik a mine-t is, mert a bnet fórumon már megy a sírás, hogy a DT így használhatatlan a T ellen. (gondolom, itt a Dt rushra gondolt a fórumindító illető). Arra viszont kíváncsi lennék hogy detector lesz-e így a mine ( erről semmit nem írnak), vagy csak simán rálő a cloaked egységekre? Az oracle új képessége „érdekes”, kíváncsi vagyok mennyit jelent ez a 3 mineral/sec játékban, de lehet jó lesz majd PvP-ben a proxy pylon leszedésére 🙂 (már ha jól értem akkor sebzi is).

    Reply

  • Spirit

    |

    Jah a widow mine gyakorlatilag meggátolja azt, hogy a terrant bármilyen módon lehessen harassolni.
    Cloack banshee, medivac drop, mutaliskek, oracle stb… egy lövés az aknának… Eddig legalább az akna is megsemmisült, most már az sem… 75/25/2 a cost (pont mint a roach-é), lehet reaktorozni, tech nem kell hozzá, meg még a hp-ja is magas, ezek után arra lennék kíváncsi, ki volt az a verni való rohadék, aki ezt a játékba rakta…
    Mothership core is túlzás, void siphont törölni kell, locust sebzését 10-re le kell vinni, kb ennyi egyenlőre.

    Reply

  • Xib

    |

    Köszi szépen a videókat és a cikket!!
    Nemtom érdekel e valakit, de nem bírom magamba tartani. Ez a félig angol félig magyal kommentálás egyszerűen irritáló. Bocsánat kuvasz tényleg köszi de ezt meg kellett osztanom! 😛

    Reply

  • Gandhi

    |

    Válasz Thomas_cs #2 üzenetére:
    Nem nagyon értem a pvt dt rush-t! Egy átlag terran ellen sem túl okos dt rush-t csinálni, akkor mire a nyüszítés?

    Reply

  • Platschu

    |

    Lassan már ott tartunk, hogy mindent kivesznek és semmi újítás nem lesz a játékban. 🙂

    Én az aknáktól eleve berzenkedem már előre is, hogy még légi egységre is hat. Utána mi lesz, widow mine rush? 10-20 darab elindul és felváltva lő, akkor azt mi is fogja majd meg? :S

    Mennyivel diszkrétebb lett volna egy fejleszthető lebegő változat, ami lassan „mozgatható” turret toronyként levédi a repülő egység ellen az eget.. Vagy ha már csak földre sebző változat van, akkor ne hogy már még távolra lövöldözzön…

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Platschu #8 üzenetére:
    Én azt sem értem, hogy a régi egységekhez miért nem nyúlnak.. Olyan érzésem van, mintha a régi egységek mostani formáját fixnek tekintenék, és hozzájuk akarják idomítani az újakat. Arról már letettem, hogy a WoL-t próbálják tovább balance-olni, de nagyon remélem, hogy a HotS-ot sikerül majd jobban belőni.
    Nem értem, milyen ár jöhet képbe a Widow Mine jövéséhez, hiszen elég mókás lenne bármilyen megoldás. Szerintem az lenne a király, hogy folyamatosan menne tönkre, ha földbe van ásva, és ha nem jár arra senki, akkor magától megsemmisül, de lehetne scv-vel javítani és javítás nélkül, mondjuk 2 lövésre képes..

    Reply

  • Kim Taek-Yong

    |

    Jaj ne a zergnek le kell vennie 1 spinet az elejen es nem rohangálhat csak ugy a mapon 🙁 neeee micsoda halál lesz. Remélem nem nerfelik marad így, sőt ranget növelnek még. BW-ben a protoss mindenhova obgoonal ment először, ott nagyságrendileg ennyit sebzett a mine csak nem 3-6 volt hanem 30-60 \képernyő. Eddig a zergeknek minden MUban az 1a pont elég volt arra h nyerjenek only lingel bármi ellen, face the fact, még stephano is megmondta.
    Rohadt imba a WoL-ban a Z. Mindenki tudja, nem kell tagadni, ezt kell kijavítani és igen drasztikus változtatások kellenek. Amúgy meg a swarmhost sokkal „imbább” gondolj már bele free unit aminak elég magas a hp-ja és rohadt nagyokat basz. így elmondva nyílván nerfelni kéne, de meg kell tanulni ellene játszani, ennyi. Az early mine szopatáshoz meg annyit h mondom VEGYÉL LE 1 SPINÉT, ha meg 4-6 queenes kezdés van akkor amúgy sem mukodik mert nem tudom pozicioba helyezni.

    Reply

  • breach

    |

    Válasz Kim Taek-Yong #10 üzenetére:
    this.

    amugyis. 40 sec cooldown. elore kuldesz 2 linget beinditja oket, aztan 40 ingame masodpercig van egy teljesen hasznalhatatlan unitod. proceed with other units. profit.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Kim Taek-Yong #10 üzenetére:
    Válasz breach #11 üzenetére:
    És mit gondoltok a földbe ásva folyamatos romlásról? 🙂 Az túl erős lenne? 🙂
    Tök úgy érzem, hogy a terrannal a legnehezebb bánni, mert ha kicsit erősítenek rajta akkor drasztikus következményei vannak, ha nerfelik, akkor még jobb játékosokká válnak a terran játékosok. A zerg és protoss játékosok meg egyre inkább elkényelmesednek. Van olyan küldetés, hogy egy bunkert el kell pusztítani kevés róccsal, és el kell ásni őket egyesével, ilyeneket miért nem látni versenyeken még GSL-ben sem? Ráadásul a zerg pl állandóan csak bankol, és ha nagy nehezen elkapod a seregét, akkor még egy büntetés 200 linget azért még fogni kell tudni…

    Reply

  • Gandhi

    |

    Válasz Eyesis #12 üzenetére:
    Ez sajnos nagyon igaz! Ha hagyod, hogy bankoljon, akkor kb 3 féle egységtípust tud mass-ban küldeni egymás után! Ha nem hagyod neki, (korai push), akkor meg alliner meg cheser vagy meg noob, hogy nem hagytad 15 percig csak úgy játszogatni!

    Reply

  • Kim Taek-Yong

    |

    Ami most látszik az az, hogy a zergek 99%ka nem tud semmit kezdeni azzal a helyzettel, hogy végre van counter a masslingre, és a mech teljes értékű harcképes kompozíció a játék minden szakaszában és nem lehet 30-40 lingre kihozni a BL-t 5-6 baseből meg a massinfestort.
    A minet pedig igenis buffolni kell ez a 40 másodperc nagyon sok neki, akinek van esze és microja az meg tudja oldani, csak tényleg ez újdonság a zergeknél hogy erre a kettőre szükség van, hogy nyerjenek: ész és micro.

    Reply

  • Platschu

    |

    Az nem világos, hogy mindenképpen bekapcsolódik a távolsági lövés vagy majd kapcsolóval állítható lesz-e. 🙂

    Ha már így beszélgetünk, akkor pár dolog még most is zavar a WoL-ben :
    – Útvonalkeresés : mennek elől a gyorsabbak egységek, mögöttük pl. pár csak közelharcban használható lassabb, így amikor a szakasz első fele tűz alá veszi fél kör ívben szépen felállva az ellenséget, páran mindig hátul oda-vissza kolbászolnak és gyakorlatilag időt és energiát vesztünk azzal, hogy ők nem is jutnak az ellenség közelébe, ahelyett hogy az ívet megkerülnék maguktól…
    – Observer is száll a szakasszal, akkor miért nem lehet az ellenséges cannonnak rögtön azt lelőni? Miért nem lehet kijelölni, hogy az ellenfél milyen szintű egysége legyen az elsődleges célpont (detector-tier1-4)? Ilyen beállíthatóság jó lenne az összes faj összes egységénél, így lehetne még eltérőbb stratégiákat is kitalálni.
    – Ha Zerg a másik zerg creepjére (akár ellenségesre is) építhet, akkor hogy is van ez a protoss teleportálás korlátozás? Szerintem ez röhejes, hogy azt tervezték, hogy dombra fel nem lehet majd teleportálni… :S Így is simán hagyni kellene legalább azt, hogy a saját pylonom hatósugara a másik szövetséges protoss épületét is fenntartsa…
    – A pályán lévő szín miért tér el a csapattársakkal folytatott chat során alkalmazott színtől? Baromi zavaró számomra, amikor mondják, hogy „kék, te mit csinálsz?”, aztán leesik, hogy ja, rólam van szó, miközben nem is kék színűek az egységeim…
    – Ha egy szövetséges kiszállt, akkor miért nem lehet már a képernyőn látni a supply arányát? Idegesítő, amikor még csinálnál pár dolgozót, de nem lehet egyértelműen követni, hogy mi is történik. Vagy azokat az enyémből vonja le a program ilyenkor?

    S akkor pár ötlet:
    – Miért nem lehet néhány ladder pályát valamelyik szimmetriatengely szerint tükrözni? Így legalább az illúzióját megteremtenék, hogy másikon játszunk, ha már ugyanabból kell mindig 4vs4 ladderezni… Azt sem értem, hogy miért nem képesek még vagy használható 20-30 pályát legyártani. :S
    – Miért nem lehet nemzetiséget beállítani magadnak (pl. kis zászló)? Így lehetne lekérni csak azonos nemzetiségű csapattársakat vagy egy sima 4vs4-nél is látnád, hogy ki honnan jött.
    – A nemzetiséghez hasonlóan beállíthatóvá (nem kötelezővé!) tenném a pillanatnyi ligahelyezés mutatását a játékosok felsorolásánál töltés közben, így nagyobb eséllyel lehetne látni, hogy kik lesznek az ellenséges táborban a nehezebb falatok

    Ha ezek mind már léteznek és hülyeségeket beszélek, akkor bocsi. 😀

    Reply

  • Zaki

    |

    Válasz Kim Taek-Yong #10 üzenetére:
    „Az early mine szopatáshoz meg annyit h mondom VEGYÉL LE 1 SPINÉT, ha meg 4-6 queenes kezdés van akkor amúgy sem mukodik mert nem tudom pozicioba helyezni.” ezt azért gondold át legalább kétszer! minimum

    Reply

  • Spirit

    |

    Válasz Kim Taek-Yong #10 üzenetére:

    Szép monológ Máté gyerek, azért protossal ilyet írni, ahhoz pofa kell…
    Büszke lehetsz h verted a lowakat a Hotsban.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Spirit #17 üzenetére:
    Miért kell ez a személyeskedés?!

    Válasz Platschu #15 üzenetére:
    És Nyerni akarok gomb, ne legyen? 🙂 A nemzetiséges cucc mondjuk jól hangzik.

    Reply

  • iozsoo

    |

    hurr durr hurr hurr az én kommentem a jobb

    Reply

  • Krisztian

    |

    Abból amit mondtál te maximum goldos lehetsz. Ilyen marhaságokat XD.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Krisztian #20 üzenetére:
    Nem tudom kire gondoltál, én valóban goldos vagyok, bár voltam már platinás is 🙂
    Mindenesetre abból, hogy valaki valamilyen ligás még semmilyen következtetést nem érdemes levonni. Ha Te magasabb ligás vagy, akkor tudod nagyon jól, hogy a gyorsaság, és egy pontos allin BO csodákra képes, és csak sok gyakorlással lehet elérni 🙂

    Reply

  • dudi

    |

    Most hogy kivették a picsaimba warhoundot, csináltak helyette picsaimba widow mine-t 😀 Szegény zerg mostmár kénytelen lesz hozni instant detectiont (ami majdnem 300 mineral early gameben rohadt sok), vagy megkockáztatja azt, hogy queenekkel és lingekkel megpróbálja megfogni a befutó mineokat, ebben viszont az a szívás, hogy ha a terran megindul vagy 4el és egynek sikerül befutni akkor indul az agyérgörcs mert porrálövi a dolgozókat a lárvákat és akkor már megérte volna elkölteni a mineralt detectionre. Reactor + Factoryból nem lehet tudni mit hoz, minet vagy csak helliont (jó a gázból lehet, de a jelenlegi formájában úgyis mine 😀 ) Rise vs. QXC első meccsen porrá szopatja a widow mineal, második meccsen minek detection megint porrá szopatja mine-al. Az meg, hogy levegőbe is lő szerintem túl durva. Tényleg ráfér a buff a terranra de ez az egység elég durva lett így, viszont tuti meghozta a kedvét a terranoknak a bétához 😀

    Reply

  • Krisztian

    |

    Véletlen a te hozzászólásodra válaszoltam? 😀 akkor sorry XD (vagy különben mér írnál nekem 🙂 )Kim Taek-Yong-nak akartam válaszolni. 😀 sry

    Reply

  • Krisztian

    |

    Egyébként nemtom ti, hogy vagytok vele, de én úgy érzem, hogy a blizzard kezd kifogyni a kreativításból. Widow mine=bw spider mine másolat warhound=goliath 2, de csak földretámad (az emp rakéta egész jó ötlet) ,battle hellion egész jó ötlet, Viper=defiler repülő változata (egyetlen új képessége az egységek huzogatása bár ahhoz sem kell szerintem nagy kreativitás, hogy ilyet kitaláljanak), swarm host=midgame broodlord, a toss egységek még némi kreativitásról tanuskodnak, legalábbis ezek nem tűnnek annyira másolatoknak bár ez a 3 mineralos oracle harass eléggé hülyén hangzik. 😀

    Reply

  • Krisztian

    |

    Hogy eltaláltam. És elhiheted a nyomorékokat is ugynolyan könnyen kiszagolom mint a goldosokat és nálad erősen jelez ez az érzékem is. Mellesleg a stílusod ahogy írsz XD. Hát szerintem gondold át kinek kéne normalizálódnia :D.

    Reply

  • Kim Taek-Yong

    |

    :DDDD

    Reply

  • Julien

    |

    Válasz Kim Taek-Yong #10 üzenetére:
    Válasz Kim Taek-Yong #14 üzenetére:
    +1

    Krisztián, te meg ne égesd magad lécci tovább, mert már én kezdem szégyellni magam.

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Válasz Krisztian #24 üzenetére:
    A battle helion meg egy „transformers firebat”, tehát ez sem annyira eredeti. Csak tudnám mi a sz*rt csináltak több mint 2 évig?! Remélem baromi ütős kampány mód lesz benne.

    Reply

  • Krisztian

    |

    Az is igaz. Hát azt csinálták amit a blizardtól megszoktunk. Totojáztak. Az a baj, hogy túl későn látják be, hogy hibáznak valahol. Pl: replikantal is mivolt? bemutatták az egységet mindenki elkezdett imbázni (köztük én is) és annyira látszott, hogy nem lesznek képesek balanszolni. Mit ad Isten? Tényleg nem sikerült nekik, de mielőtt ezt belátták volna, még eltököltek egy jópár hetet ha nem hónapot. Minden ilyen balanszolhatatlan dologgal eltökölnek hónapokat és végül még csak nem is lesz eredménye a munkájuknak. Mással is foglalkoznak mint amivel kéne. Most is ezek azt mondják, hogy próbálják megoldani azt, hogy a sentryt egyszerűbb legyen használni. XD Az egy dolog, hogy zerg vagyok de ettől még van 1000 játékom tossal és bizton mondhatom így, hogy nincs szűkség az egység használatának egyszerűsítésére. Én HA EGYÁLTALÁN MEGVESZEM azt is csak a kampány miatt fogom a multy a jelenlegi formájában nemigazán érdekel. Meg érted fizessünk 10 000-et a azért, hogy visszarakják amár régebben létező lehetőségeket? wtf? Arra próbálok rávilágítani, hogy az sc2 ezzel marha sokatt hanyatlik ezzel a hotsal.

    Reply

  • Zaki

    |

    Válasz Kim Taek-Yong #25 üzenetére:
    Ez csak annyit bizonyít, hogy túl sok a szabadidőd, meg esetleg azt, hogy itt te vered ki a leggyorsabban.

    Reply

  • nf.purple

    |

    Válasz Zaki #31 üzenetére:
    a két állításod közül szinte biztosan igaz valamelyik

    Reply

  • Eyesis

    |

    Miért kell ez? Komolyan nem értem…

    Jó lesz a HotS, én várom!

    Reply

  • Platschu

    |

    Egyáltalán a Blizzard fogad még el külsős ötleteket? Hova lehet küldeni? 🙂

    Reply

  • Zaki

    |

    Válasz nf.purple #32 üzenetére:
    Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a liga önmagában még nem jelent semmit. Egy gold ligás is érthet annyira a játékhoz mint egy gm játékos, és ez persze oda vissza igaz. (amit drága Máté barátunk remekül be is bizonyított.) Ahhoz meg aztán végképp nem kell zseninek lenni, hogy rájöjjünk, a wm ebben a formájában early gameben imba. És az új balance patch is engem igazol.

    Reply

  • Julien

    |

    Válasz Zaki #35 üzenetére:
    Ez így egy hatalmas faszság, de mentségedre szóljon, hogy én is ugyanezt gondoltam goldosként. El kell keserítselek, egy goldos nem ért a játékhoz, köze sincs hozzá, mint ahogy még egy mid masteresnek sem. Az pedig, hogy az immortal jó a roach ellen, vagy a hogy a colo veri a rinet, hát már elnézést, e nem nevezném tudásnak.

    Reply

  • Zaki

    |

    Válasz Julien #36 üzenetére:
    Én nem azt mondtam, hogy egy goldos (ami mellesleg egy költői túlzás volt) ért a játékhoz, hanem azt, hogy érthet annyira hozzá mint egy gm-s. (persze szigorúan nem koreai viszonylatban.) Remélem érthető a kettő között a különbség.

    Reply

  • Julien

    |

    Válasz Zaki #37 üzenetére:
    Érthető, de akkor is tévedsz. Nem tudom milyen ligás vagy, de ha mondjuk bronzban kezdtél, és eljutottál masterig, akkor be kell lásd, hogy mennyi minden apró hülyeségre jöttél rá közben, amiről korábban elképzelésed sem volt, leginkább azért, mert a casterek 90 százaléka konkrétan goldos noob (DjWheat, Totalbiscuit stb.) Ezen tudás okozza az előrelépést, a game sense, az összes faj buildjeinek ismerete, a mapok sajátosságai, hogy mikor mit kell csinálnod, hogy pl mech csata win után a ling vagy roach lesz a remax, satöbbi. Ezekről egyszerűen fingod sincs alsó ligákban (mid master alatt), mert ha lenne, akkor nem oda tartoznál. Ez a játék nem az apm-ről szól. Persze kivételt jelent liga tekintetében, ha protossal becsízeled magad masterbe, de az azért annyira nem gyakori.

    Reply

  • Zaki

    |

    Válasz Julien #38 üzenetére:
    Amit mondasz az teljesen igaz, de te kihagyod az emberi tényezőt. Hiába tanulsz meg minden buildet, hiába hozol jó döntéseket, ha nincs meg hozzá a „tehetséged” (multitasking stb.) akkor akármennyit játszol, meg fogsz ragadni egy szinten, és onnan már csak nagyon NAGYON nehezen fogsz előre lépni. Ez különböztet meg egy idrát egy stephanotól. Egy olyan szerveren mint az európai, ahol a játékosok 90%-a „hobbi” szinten űzi az egészet, a ligák közti határok elmosódnak, mert itt hiányzik az a bizonyos időtényező ami koreában adott ahhoz, hogy azt a bizonyos „tehetséget” pótold. Pont ezért gondolom azt, hogy vannak olyan gm játékosok akiknek nem sok keresnivalójuk lenne ott, és vannak olyan nem gm-sek akik, ha elég időt tudnának rászánni, ott lehetnének abban a bizonyos top 200-ban. Nem tudom, mennyire voltam érthető (kicsit hosszú napom volt stb.),de szerintem egyetérthetünk abban, hogy nem értünk egyet és ezzel le is zárhatnánk.

    Reply

  • breach

    |

    Válasz Zaki #39 üzenetére:
    Hidd el nekem, Mate tobbet tud errol a jatekrol, mint a legtobb GM itt EUben. Boven. Van esze hozza, csak lusta meg protoss.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.