Bár még nincsen hivatalosan lefixálva semmi, nem tudunk még árat és azt sem hogy végül mely céggel fogunk megállapodni, de abban biztos lehetsz, hogy ha nálunk rendeled meg a Starcraft2-t akkor azzal támogatod a munkánkat, illetve mindenképpen olyan partnerrel fogunk majd együttműködni, aki garantálni tudja, hogy a játékot a lehető leggyorsabban kézhez kapd.
A megrendeléseket előre is köszönjük!
ELŐRENDELÉS OLDAL
StarCraft 2 Július 27-étől a boltokban!
Az imént mentem föl a blizzard honlapjára és csodálkozva tapasztaltam, hogy nem Tychus figyel rám a képernyőről hanem Raynor, na mondom ezt megnézzük, hátha van valami újdonság. …és volt.
A community részlegben kiírták hogy a StarCraft 2 Július 27-étől elérhető lesz a boltokban!
[OFF]Shattered Origins: Hamarosan…
Tudom már egy korábbi cikkemben megemlítettem, de azóta lényegesen sokat fejlődött a játék, ezért gondoltam még egyszer előhozom, hogy ismét gyönyörködhessünk és büszkék lehessünk a saját termékünkre. Akit bővebben érdekel a dolog az kattintson az alábbi linkre:
A Shattered Origins története
HDH invitational – Első forduló összefoglaló (AdamoA)
Kupákról, ligákról, egyéb versenyekről és általában a profi szintről elég keveset szólunk az oldalon (sajnos). Éppen ezért mindig nagy örömömre szolgál az, ha valaki beküld nekünk bármilyen írást a témában. AdamoA vette a fáradtságot, és Husky és HDStarcraft szervezte kupáról, ahol a jelenlegi legjobb SC2 játékosok mérik össze tudásukat (nem számítva a koreaiakat).
Vigyázat, wall-of-text riadó! Chipset és popcornt előkészíteni, ráadásként a cikkben említett összes meccsről VOD is linkelve van, jó szórakozást!
HDH Invitional (Presented by HD & Husky, Sponsored by iRip)
Mivel nem nagyon volt róla szó itt az oldalon, gondoltam írok egy kis összefoglalót erről a még futó Starcraft2-es tornáról, hátha van olyan aki még nem hallott róla és ettől megjön a kedve, hogy nyomon kövesse.
Az egész valahogy úgy kezdődött, hogy HD és Husky, a két amerikai kommentátor és VOD készítő, gondolt egyet és meghirdették a HDH Invitional-alt. Úgy képzelték, hogy meghívnak jó pár nem koreai professzionális játékost és összeeresztik őket egyenes kiesési rendszerben.
Később az iRip melléjük szegődött és kicsivel megtoldotta a nyereményalapot, így most 2450 dolláron osztozhatnak a legjobbak a torna végén.
Na de kik is a legjobbak?
16 játékos kapott meghívást az eseményre, egészen pontosan a két holland Ret és Nazgul, az ukrán WhiteRa, az ausztrál MoonGlade, a német TheLittleOne és az amerikai iNcontroL, Orb, NonY, LzGamer, KawaiiRice, CauthonLuck, Idra, Artosis és persze a két Plott testvér Day9 és Tasteless. A visszalépő Lumi helyett pedig a svéd Jinro játszik.
Faji lebontásban a következőképpen alakult a mezőny: 5 protoss, 4 Terran, 4 Zerg és 3 random.
Eddig az első forduló ment le, így aki esetleg élőben akarja nézni majd a meccseket, még nem maradt le semmiről. Az elmulasztottakat pedig megnézheti HD és Husky youtube csatornáján HD minőségben is.
Akkor nézzük, hogy is alakult az első forduló, de előtte még kukkantsunk rá, hogy mit szánt hőseinknek a sors.
Az ágrajz: http://img442.imageshack.us/img442/6714/bracketsj.jpg (Készítette One.Two)
Galaxy Editor falatok 2
Újból szemezgettem nektek néhány gyöngyszemet.
Elsőnek itt van Husky bemutatója egy még félkész de egész pofás TPS-ről.
Innen szedhetitek le.
Sci-fi-London 2010 élménybeszámoló + CE képek
Nah, ahogy azt ígértem nektek elmentem a Sci-fi-London 2010 rendezvényre most szombaton. Mint kiderül az egész nem egy igazán nagy durranás, 4 számítógép volt ahol az SC2-t lehetett kipróbálni, plusz a UK PR manager srác volt csak kinnt egymaga a Blizzardtól, vele beszélgettem egy keveset.
A továbbiakban egy kis élménybeszámoló következik, de a legfontosabb dolog a galériában van, exkluzív képek a Starcraft2 Collectors Editionről.
Lezárult a StarCraft verseny
Véget ért az 1 hetes starcraft verseny. A kiélezett helyzetnek köszönhetően, a 3 kulcshoz hozzácsaptunk még kettőt, így az első 5 helyezett fog béta kulcshoz jutni. Következzen hát a győztesek névsora:
1. FleSs
2. Kashu
3. Pyro
4. Sziky
5. Mate
A többi játékos eredménye itt tekinthető meg. A nyerteseknek gratulálok, és azt kívánom, hogy ugyan olyan sikeresek legyetek sc2ben, mint amilyenek starcraftban voltatok.
GL&HF
Fejlesztők az általuk készített játékban!
Biztos rajtam kívül is sokan észrevették, hogy az új patch óta mennyi új portréval is gazdagodott a játék, amiket ha jobban megvizsgálunk, akkor érdekes felfedezésekre bukkanhatunk:
Bizonyíték hiányában viszont nem akartam ezt megemlíteni, de nem rég volt egy interjú a fejlesztőkkel, ahol ezt az elméletet alá is támasztották:
Van pár példa arra, hogy a Blizzard tagjai feltűnnek a kész játékban. A Vulture pilótájának arcképe Jason Huck pályatervező alapján készült, Brian Sousa pedig, aki 3D grafikus, az alap Goliath egység pilótája lett. Na mármost Dustin és Brian a valóságban annyira hasonlítanak egymásra, hogy olyanok, mintha testvérek lennének, így jött az ötlet, hogy a Dustin üljön a zsoldos Goliathban.
Már el is képzeltem magam előtt az Egyszemélyes hadjáratot mikor Dustinokkal fogok zerget írtani a küldetések során. Közben folyamatosan mondogatni fogja a közkedvelt „Terrible Terrible Damage” szlogent. 😛
StarCraftos pólók
Az SC2Blog rendezett egy játékot, melyben póló ötletekért lehetett beta kulcsot nyerni. Nos, az eredmény megszületett, és akad köztük pár viccesebb darab (a személyes kedvencem az atomos; nektek?), úgyhogy megosztom veletek ezeket. A többi kép a klikk után. Vajon itt Magyarországon is lehetne-e ilyet csinálni? Hmm….
Developer twitter chat
Mint arról már írtunk, most pénteken (ápr. 30) volt mindenkinek lehetősége beszélgetni a fejlesztőkkel Twitter-en keresztül. Pár érdekes kérdést lefordítottam, az eredeti szöveget megtaláljátok a cikk alján.
Jó szórakozást hozzá!
K: Tervezitek a 3v3 és 4v4 felállások bevezetését valamikor a beta során? Ha igen, mikor?
V: Igen, tervezzük a 3v3 és 4v4 meccskeresés betaba iktatását május közepe körül. Valószínűleg korlátozni fogjuk a pályák számát, mert továbbra is azt szeretnénk, ha a játékosok az 1v1-re koncentrálnának elsőlegesen a kiegyensúlyozottság tesztelése miatt.
K: Van valami terv egy klánrendszer implementálására, ami automatikusan az azonosítód elé fűzi a klán tag-et?
V: A klán rendszer egy olyan dolog, amit mindenképpen szeretnénk bevezetni a jövőben. Pontos dátumot még nem beszéltünk meg. Valószínűleg ez egybe fog esni az első kiegészítővel vagy egy jövőbeni patch-csel.