Battle.net – összefoglalás

UPDATE: Van hivatalos battle.net aloldal a Blizzcon site-on. Akkor először a Hardwirednek köszönhetően megvannak a nagyfelbontású, hivatalos Battle.net screenshotok: Megjegyzés: A jó minőségű singleplayer screenshotok is bekerültek a galériába. A legfontosabb információk pedig, amiket tegnap megtudhattunk: Bár a játék csúszik, és a Battle.net miatt csúszik, kicsit jobban megérthetjük ezt a döntést, ha megnézzük, hogy mit és miért is fog tudni ez az új online játék platform Jelenleg 12 millió játékos játszik a Bneten. Wow előfizetőből 11,5 millió van, tehát ha az SC2 és a Dio3 sikeres lesz, akkor fényévekkel túlszárnyalhatja a Battle.net a WoW sikereit, ami azt is jelenti, hogy a jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt kap majd a Blizzardnál minden, ami nem WoW A Battle.nettel egy újgenerációs játék platformot akarnak létrehozni, amely ötvözi a 21. század közösségi oldalainak és integrált szolgáltatásainak összességét (a prezentációban szó esett az XBox Liveról, a Facebookról, GoogleTalkról, Twitterről stb.) A StarcraftII bejelentkező képernyője olyan lesz, mint egy MMO-ban, például a WoW-ban. A bejelentkezéshez regisztrálni kell a rendszerbe, amit a játékodon kapott egyedi azonosítóval tehetsz meg. Innentől kezdve egy accountod van a rendszerhez, amivel beléphetsz, tehát vége a „megyek és csinálok egy másik accountot” rendszernek, nincs több álnevezés, egy azonosítóval vagy jelen a játékban és onnan ismer majd mindenki. Persze gondoltak arra is, akinek nincsen internete: lesz offline mód is, a singleplayerhez ezt használhatod. Mivel online lesz egy regisztrált accountod, innentől kezdve a Battle.net is rögzíti azt, hogy hol jártál a kampányban. Tehát ha például a munkahelyeden elkezded a Terran kampányt, a munkahelyi számítógépeden, lenyomod az első 5 pályát, majd bejön a főnököd és gyorsan alt+f4, aztán hazamész a te saját kis számítógépedhez, leülsz, bejelentkezel és folytatod ott, ahol a munkahelyeden abbahagytad! A különböző játékokat összekötik egy közös, teljes Blizzard Community felületté. Ez azt jelenti, hogy WoW-ban, Dio3-ban és SC2-ben is láthatod a barátaidat, és azt is, hogy éppen ki-mivel játszik. Ezen kívül bárkivel chatelhetsz, küldhetsz körbe üzenetet mindenkinek, hogy például „hé, én megyek nyomok egy SC2-t, ki akar velem tartani?”, és akkor akinek van kedve az kilép a Dio3-ból, WoW-ból vagy bármiből és megy veled játszani A felhasználók azonosítása egy úgynevezett Real ID-val fog történni. Ez azért kell, mert például gond volt mindig is az, hogy játszottál valakivel WoW-ban, aztán meg akartad keresni IWIW-ben, és persze a karakter nevén ismerted, de az alapján nem tudod megtalálni. Éppen ezért minden barátodat azon a néven fogod látni, amin megismerted (tehát ha Kiss Géza vagy és úgy is regisztrálsz a battle.netre, attól még azok az emberek akikkel WoW-ban ismerkedtél meg és ők IKillYou néven ismernek, azok azt a nevet fogják látni a friends listjükben, azok pedig akikkel Dio3-ban ismerkedtél meg OpsIPoodAgain néven, azok azon a néven) A replay funkcionalitásról: lesz visszapörgetés (rewind)! Ez egy nagyon fontos feature, amire azt mondták, hogy nem tudják implementálni (még kb. 1 – 1,5 éve). Ez most benne lesz, így sokkal jobban lehet majd elemezni a játék visszajátszásokat. Lesznek Achievementek, mint a Wow-ban, hasonló felülettel. A poén az, hogy nem egyszerűen csak kapsz valami jutalmat (avatar, ilyesmi), hanem az elért rangod, amit az achievementek segítségével megszereztél, az tükröződni fog a játékban az egységeiden!!! Például ha megszerezted az XY hatalmas nagy rangot, aminek fejében kapsz egy tök jó avatart, akkor a játékban az egységeiden ezek látszani fognak (külön jelzés az egységek kinézetében). Ladder: a régi rendszer csak a nagyon jó játékosoknak kedvezett. Ez most megváltozik: 9 liga lesz a kezdőktől a vérprofikig. A saját szinteden lehetsz király, és megnyerheted a bajnokságot, aztán dönthetsz arról, hogy feljebb akarsz-e menni vagy sem. (szerk: ez így hülyeség ja, automatikusan felléptet a rendszer) Ezenkívül lesz még egy csomó, kifejezetten alkalmi játékosoknak kitalált játék típus, például: random csapatok, kooperatív mód, a szokásos FFA, stb. Pályaszerkesztő: azt a pályakészítő engine-t kapod meg, amivel a Blizzard munkatársak tervezik a jelenlegi singleplayert. Ebben benne lesz minden de minde az égegyadta világon, és szabadjára engedheted a fantáziádat. Fontos is ez, mert például Warcraft3-ban a Custom pályák népszerűbbek, mint maga az eredeti játék. A pályák letöltéséhez nem kell ezentúl becsatlakoznod egy játékba és imádkozni, hogy ne dobjanak ki, innentől tudod majd böngészni a pályákat és szabadon letölteni. Nem a játék megjelenésére van tervezve, de lesz: Starcraft II piac. Itt bárki megoszthat pályákat, ingyenesen, vagy akár fizetősen is. Itt jön képbe az, hogy miért éri ez meg a Blizzardnak. Egy profi pályakészítő pénzért árulja a pályáját, amit te megveszel, a Blizzard leszed egy kis pénzt (tranzakciós díj, akár mint a bankkártyás fizetésnél), és mindenki jól jár. Vegyük sorra. Te miért jársz jól? Azért mert egy csomó, jobbnál-jobb, profibbnál-profibb pályát vehetsz meg, mint játék a játékban, rengeteg új élmény, évek múlva sem fogod megunni az SC2-t mert folyamatosan jönnek majd a profibbnál-profibb kampányok, multiplayer pályák és stb. Ezenkívül te magad is csinálhatsz küldetést és árulhatod azt, ezzel kapsz egy kis elismerést és pénzt a munkádért. A pályákat egyébként lehet majd ratingelni és kommentelni, így senki sem árulhat zsákbamacskát, amivel nagyon sokan játszanak azt megéri neked is megvenni (és neem, nem lesznek ezek hatalmas összegek hidd el!). A pályakészítőnek miért éri meg? Hát mert innentől lesznek olyan csapatok, akik csak ezzel foglalkoznak. Gondolj bele ezzel a Blizzard gyakorlatilag kibővíti a saját fejlesztő csapatát és kiadja a munkát 12 millió embernek. A pályakészítők innentől nem csak ingyen dolgoznak, beindul a profizmus! A Blizzardnak miért éri meg? Hát azért, mert csúsztatja az SC2-t, rizikóra teszi azt, hogy a játékosok kiábrándulnak a játékból, de közben olyan felületet ad majd nekünk ami egy totál új világot teremt majd számunkra, és közben azért kapja a pénzét, mert üzemelteti ezt nekünk. Ha a battle.net debütál az SC2-vel, akkor még 2010-ben csatolják hozzá a WoW-ot is, mert jön 2010-ben a Cataclysm, aztán 2011-ben csatolják hozzá a Dio3-at is. Érdemes elolvasni még a következőket: Deathcrow összefoglalása Flatline élő közvetítése (aki igen Zedas, nagyon kitett magáért) Hivatalos Battle.net FAQ

Astonkacser . Hírek 2122 52 hozzászólás

Starcraft II Panel – Képek

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */ capture_22082009_003137 capture_22082009_003154 capture_22082009_003202 capture_22082009_003205 capture_22082009_003216 capture_22082009_003326 capture_22082009_003344 capture_22082009_003402 capture_22082009_003410 capture_22082009_003440 capture_22082009_003532 capture_22082009_003746 capture_22082009_003951 capture_22082009_004019 capture_22082009_004139 capture_22082009_004242 capture_22082009_004312 capture_22082009_004335 capture_22082009_004351 capture_22082009_004509 capture_22082009_004720 capture_22082009_004903 capture_22082009_005004 capture_22082009_005106 capture_22082009_005227 capture_22082009_011346 capture_22082009_011419

Astonkacser . Hírek 940 6 hozzászólás

Starcraft II béta az év végére

Sajnos gondolhattuk, hogy ha a játékot 2009-re ígérték és áttették 2010-re, akkor ha a bétát nyárra ígérték, akkor az is csúszik. Igen, most már tényleges csúszásokról beszélhetünk. De legalább nem 2010, hanem az év végére kjön a béta, talán. Ha nem csúsztatják el még, még, még … Forrás: Starcraft-Source

Astonkacser . Hírek 1139 19 hozzászólás