Szülinapi babazsúr – élmény beszámoló

Egy csapat elszánt fanatikussal az oldalunkon elfoglaltuk szombaton a Stex ház egyik asztalát, és a környéken ülő vendégek legnagyobb bánatára mindenféle érthetetlen dolgokról beszélgettünk, a pszi pengéktől elkezdve Nováig bezárólag mindenről, ami a Starcrafthoz kicsikét is köthető, plusz még arról, ami végkép nem. Heten, mint a gonoszok, különböző jópofa történetekkel, számítógépes sztorikkal, az oldal történetét elmesélő anekdotákkal és a jövőbe mutató tervek kiagyalásával egy kellemes estét töltöttünk el. A beharangozóban szereplő, „haragodat face-to-face rendezd le” felszólításnak senki nem tett eleget szerencsénkre, ellenben sikerült arcot és hangot rendelnünk a különböző felhasználónevekhez. Néhány pizza-szelet mellett elfogyott pár korsó csapolt Dreher is – amit itt legalább nem vizeznek, vagy nagyon kis mértékben – és New_Krok-nak valami nagyon érdekes színű koktélja. Nincs annál jobb, mint sör mellett a Blizzardot isteníteni, és feleleveníteni olyan játékokat, amiket ma már a szaküzletekben sem találsz meg. Egy jó kis esti programot tudhatunk magunk mögött és csak annyit mondhatunk, a következő „meetingre” Titeket is várunk. 😉

Promie Motz . Blog 1101 15 hozzászólás

Erre bezzeg van idő

A legelső Protoss videó legelején egy furcsa doodad tűnik fel, ami látszólag heggeszti a mineralokat. A hivatalos fórumon valaki megkérdezte, hogy az micsoda, aztán persze elindult a szivatás, hogy az SCV többé nem szed kristályt, hanem ezzel az épülettel lehet csak bányászni. 5 SCV kijelölésével áttranszformálhatod őket Archon módjára „Harvester”-ré. Ilyenkor persze a „líd dizájner” ott van és ahogy mondani szokás, anyatigris módjára lecsap a viccelődőkre: That is a doodad. Terrans still harvest wtih SCVs. Sorry to kill this funny mis-information thread.=) Lol? Mindenesetre ezek az újfajta elemek a pályákon nekem nagyon tetszenek. Bár voltak az első részben is, és a Warcraft3-ban is, de ennyire egyediek és izgő-mozgó doodadok nem voltak még eddig, ami szerintem nagyon hangulatossá varázsolja a játékot.

Astonkacser . Blog 1035 9 hozzászólás

QnA 37 – extra noobságok

Ahogy az lenni szokott, most is kaptunk a heti qna adag mellé további válaszokat. Kezdem a lámaságokkal: A hősök csak a kampányban és az UMS mapokon lesznek elérhetőek, a sima multiplayerben nem. Hú mekkora meglepetés, kb. 5326523-szer hallottam már ezt az információt. A ladder játékokban a csapatok rögzítve lesznek, tehát nem lehet kiszállni a szövetségből és hátba támadni egykori pajtásunkat. Lett volna másképp ennek értelme? Ezek mellett kaptunk még egy-két hasznos infót is: A Sunken és Spore Colony-k nem növelik a creepet Az Overseer Creep Tumor képessége viszont bármikor megnöveli a creep méretét jelentősen A Terranok és a Protossok nem tudnak majd a creepre építeni, és a meglévő épületeket körül tudja majd venni a creep A Psi Storm földre és levegőre is sebez A Roach nem annyira erős mint látszik, egy kis microval legyőzhető. Különösen a Siege Tankok, Stim Pack-es Marine-ok, Stalkerek, Immortalok, Dark Templarok, Hydrák, és bármilyen földre sebző légi egységek egy kis mikróval könnyedén verik. Forrás: Sc2Pod.Com

Astonkacser . Hírek 1196 13 hozzászólás

Karune Kérdések és Válaszok 38.

Vorian most az idegrendszerrel van elfoglalva, ugyanis holnap emeltszintet ír bioszból. Így hát az eheti adagot én fordítom nektek. Megint nagyon büszkék vagyunk magunkra, ugyanis a 9 kérdésből egy megint a miénk. Mint mindig, most sem tudjuk ki tette fel. Az előszóban Karune megint magyarázkodik, hogy most is csak klasszikus QnA jön, mert jelenleg sok művészeti változás van a játékban, így a screenshotokat egyelőre visszatartják, de mindenképpen megéri várni rájuk. Kárpótlásul ma majdnem kétszer annyi kérdésre kapunk választ: 1. Ha a Roachot olyan varázslat éri, ami másodpercenként X sebzést oszt ki (plague, psi storm), akkor ezt a regenerációja felülírja, vagy csak simán kevesebbet regenerál a varázslat hatóideje alatt? (starcraft.org) Hogy tisztázzuk, a Roach regenerálódik bizonyos időközönként, a Psi Storm pedig a hatósugarában sebez bizonyos időnként. Ha Psi Storm alá teszünk egy Roach-ot, akkor a varázslat végére a Roach életerejének 50%-n lesz, a jelenlegi verzió szerint. A Hive-ban egy új fejlesztéssel a Roach-nak még több regenerációja lesz, és így a Psi Storm csak 80%-ig sebzi le. 2. A Starcraft II hősei egyedi modellt kapnak, vagy a hősök egyszerű egységek lesznek megnövelt paraméterekkel, mint az eredeti Starcraft-ban? (starcraft.org) A Starcraft II hőseinek egyedi modellje lesz, ami különbözik a sima egységektől. 3. A rang/tapasztalat rendszer ami volt a Terran egységeknél elérhető lesz a Map Editorban mint opció? (starcraftcz.com) Megpróbáljuk beletenni ezt. 4. Lehetséges lesz változtatni a szövetségen a multiplayerben (szövetség felmondás, új szövetség, stb.)? Igen, minden régi diplomáciai eszköz rendelkezésre fog állni, és talán egy pár extra is lesz az egységek kezelésével és a szövetséges erőforrások költésével kapcsolatban. 5. Lesznek új pálya típusok (tile set) és a régiek közül van olyan ami nem lesz benne a Starcraft II-ben? Sok eredeti pálya típus lesz mint Mar Sara, Char, Shakuras és Space Platform, ezen kívül egy pár új mint például a Shattered City. 6. Milyen élőlény inspirálta a Zergling Baneling-é alakulását? A Baneling ötlet nem egy konkrét élőlényből jött. Tulajdonképpen azzal kezdődött, hogy kellett egy földi, területsebző, öngyilkos egység. A Zergling szerepének növelésére lett hát a Baneling mutáció a Zerglingnek adva (jelenleg tier 1-en). Ehhez az öngyilkos egységhez aztán a művész csapat azt találta ki, hogy legyen egy olyan élőlény, aminek nagy, folyadékkal teli zacskói vannak, mint az jól látszik a Banelingen a screenshotokon. 7. Tudnál adni több információt a Reaper akna (mine) képességéről? Mennyit sebez? Egységek és épületek ellen is hatékony? Lehet látni detektor nélkül? Mennyi a cooldown-ja? (teamliquid.net) Jelenleg 30-at sebez, plusz 30-at páncélozott egységek ellen (beleértve az épületeket is). Ezek nem láthatatlan aknák, 30 másodperc cooldownuk van a használatok között, és elég kicsit ahhoz, hogy nehéz legyen őket koncentráltan lelőni. Jelenleg egy fejlesztés kell ahhoz hogy a Reapernek legyen ilyen aknája. 8. A Zerg Sunken és Spore Colony-k ki tudnak menni a creep alkotta felületről? (battle.net) Igen, tudnak mozogni és letelepedni a creep-en kívül is. Ne felejtsük el, hogy azok az épületek amik nem csatlakoznak creep-hez, azok degenerálódnak és idővel meghalnak. Ha a creep behatol az ellenség bázisára, akkor ott az épületeket elkezdi lassan sebezni, ezzel egy új fajta „ofcreep pushing” stratégiát teremtve a Starcraft II-be. 9. A Map Editor támogatni fogja a nem angol karaktereket is? (ó,ő,ű,ú,á,é, stb.)? (starcraft2.hu) Igen, ezek a karakterek támogatva lesznek. —Adás vége— Forrás: Sc2Pod.Com

Astonkacser . Hírek 1642 16 hozzászólás

Közösségi szemle

A hír az, hogy nincs hír. Blizzardék visszavonultak és csak a nagy show-k szervezésével vannak elfoglalva. Már csak 44 nap, 13 óra, 47 perc, 56 másodperc van hátra a World Wide Invitationalig, amin biztos hogy rengeteg újat láthatunk majd! Emellett lesz BlizzCon is októberben, szóval van mit szervezni a srácoknak. Annyira dolgoznak, hogy még Karune-t sem hagyják csevegni a fórumokon. Addig is lássunk egy kis közösségi szemlét, úgyis rég volt már.

Astonkacser . Blog 1002 11 hozzászólás

Eheti lolpost

Mit mond a Roach a területsebző, általában nagy pusztítást végző képességekre? (Starfeeder) Kovacsgergows értesített minket, hogy új energia ital érkezett Magyarországra. A legtöbb italdiszkontban már kapható, és a postán:

Astonkacser . Blog 1568 17 hozzászólás

Hírek helyett spekuláció

Mivel napok, lassan hetek óta semmi hír, ezért úgy gondoltam, hogy vegyük sorra esélyeinket a Starcraft II megjelenéséről. Tudni lehet azt, hogy Bruce Hack, az egyik főfejes azt szeretné, hogy még idén megjelenjen. Ez ha meg is történik – ami valljuk be egy elég korai dátum – akkor maximum Karácsonyról lehet szó. Azért mondanám korainak, mert legkorábban 43 nap, 17 óra, 48 perc, 14 másodperc múlva lesz egy béta bejelentés (World Wide Invitational), így augusztus végéig lehet legkorábban végezni a béta tesztekkel, de mint azt tudjuk, utána még rengeteg munka áll a Blizzard előtt, hogy kiadja a játékot, ezért legjobb esetben is Karácsonyra várhatjuk. A FrostShock!-ról értesültem, hogy a Vivendi tegnap kiadott egy sajtóközleményt, amelyben többször is megemlítették és egyértelművé tették, hogy a WoW kiegészítője a Wrath of The Lich King 2008 második felében érkezik. A rossz hír az, hogy Starcraft II-ről egyáltalán nem esik szó, tehát eszerint nem tervezik hogy idén megjelenik.

Astonkacser . Blog 1270 23 hozzászólás

Starcraft2.Hu – Szülinapi zsúr – beélesítve

Na hát lassan itt van az ideje a már elég régen bejelentett találkozónak. Végső döntés a Stex házra esett, ami nem olcsó, de annál igényesebb és hangulatosabb. Megközelíthető az oldalt látható térkép segítségével. A 4-6-os villamossal a Baross utcánál kell leszállni és a József körút Kálvin tér felé eső sarkán van a megközelítendő ojjektum (ha leszállsz a Baross utcánál akkor tuti megtalálod, eltéveszthetetlen). 10 főre foglaltam helyet, nagyjából ennyien jelezték hogy jönnek (természetesen a hely nagy, gyertek bátran!). 8-tól lehet érkezni, de Darc1nnal és Voriannal szerintem már előtte ott leszünk egy kicsivel. Az asztalra kirakunk majd egy „Starcraft2.hu” feliratú lapot. Tehát: 2008. május 17., most szombat Stex söröző 20:00 Ha szeretnél vérkockákkal Starcraftról, különösen Starcraft II-ről beszélgetni, vagy csak szeretnéd haragodat face-to-face rendezni a szerkesztőkkel, akkor mindenképpen ott a helyed velünk! A buli kifulladásig tart.

Astonkacser . Blog 1236 23 hozzászólás