Starcraft II Béta interjú

A G4TV készített egy nagyon jó videó interjút Chris Sigatyval és Dustin Browderrel. Az elején a szokásos, elmondjuk mindazt amit már huszonháromezerszer is elmondtunk, single player, hatalmas csaták játéka, bla-bla, de utána váratlan fordulat következik be, és hirtelen elkezdenek áradozni a bétáról, hogy már mennyire szeretnék elindítani, hiszen eddig olyan kevesen próbálták ki a Starcraft II-t, és nagyon izgatottak, hogy 2009-ben az asztalunkra akarják tenni a játékot (figyelem, ettől ez még csak sejtés, nem kiadás dátum!).

Chris Sigaty konkrétan az új Battle.net miatt nagyon izgatott, ahol rengeteg nagy változás lesz, és ezt majd a béta alkalmával tudják csak bemutatni. Dustin Browder felől pedig az a fontos momentum, hogy sok progamer kipróbálta már az SC2-t és általában pozitív visszajelzéseket kaptak.

Egy kis kiemelés:

Chris Sigaty: We’re really excited in 2009 to get StarCraft II in front of you the gamer and put battle.net in front of you and put this brand new multiplayer experience that harkens to the original game in front of you and hear feedback, so, I can’t wait.

Forrás:

Astonkacser . Hírek 1042 15 hozzászólás

Stream és portré, mert megérdemled!

Először is annak, aki még mindig nem tudta megnézni a hatalmas, szemkápráztató Battle Reportot, annak itt van a youtube verzió:

 

 

Másodszor pedig, mi is az a portré? Hát akkor most most tisztázzuk:

mijazaportre.jpg

Úgy érzem nincs mit hozzátenni. Megfigyelhető a Battle Report #1-ben is, hogy milyen gyönyörű egység portrékat kapnak az egyes egységek. LEGEN … wait for it … DARY!

A Starcraft Legacy volt olyan rendes és kigyűjtötte nekünk ezeket az egység portrékat. Látható tehát: Colossus, Marauder, Stalker, Protoss Leader (általános épület portré), Probe, Adjutant, Pylon, Observer és Zealot.

 

Astonkacser . Hírek 1115 17 hozzászólás

Még több anyag

Inkwizitor hívta fel a figyelmemet arra, hogy a tegnapi videó frissítés mellett kaptunk még egy-két dolgot, konkrétan 1 nagyon szép háttérképet, amint Kerrigan virít, meg 3 screenshotot, amik most már tényleg (!) újak, új jelenetekkel, pályatípussal és minden földi jóval.

wall5-1920x1200.jpg
ss103-hires~0.jpg
ss104-hires~0.jpg
ss105-hires~0.jpg

Astonkacser . Hírek 1074 17 hozzászólás

Starcraft II – Battle Report #1

UPDATE:  Az 560megás változat már tölthető tőlünk is.

OMG, Lord_Crusare hozta nekünk a hírt, hogy a Starcraft II hivatalos oldala frissült, és nem is akármivel, hanem egy 21 perces videóval!

Hogy mi is ez a Battle reports? Egy meccs, amit a fejlesztők játszanak és shoutcastolják, vagyis élőben kommentelik. Fú, még én sem néztem meg, de minden bizonnyal egy remek videót kaptunk ma. Le is lehet tölteni, 560Mb, magyar streamről estére gondoskodom.

battlereports1.jpg

Látható az is, hogy az SC2 még alfa fázisban van, ez nem meglepő, de mint tudjuk, 2009-ben jön a béta, szerencsés esetben az év első felében.

Astonkacser . Hírek 2053 87 hozzászólás

Karune Kérdések és Válaszok 47.

1. Az eredeti Starcraft legtöbb légi egysége tudott mozgás közben lőni, a Vulture-ok rövid idő alatt fordultak meg, és megfelelő mikróval majdnem egyszerre tudtak hátrafelé lőni és előre mozogni. A Starcraft 2-ben néhány játékos, akik már próbálták a játékot, aggodalomnak adtak hangot, mi szerint az egységek mozgási animációja a mikró útjába áll. Lehetséges lesz még az ilyen animáció kikapcsoló technika a Starcraft 2-ben? – Team Liquid

A makró és a mikró irányítás is egyaránt nagyon fontos a Starcraft 2-ben, és amikor mikróval irányított egységekre kerül a sor, mint ahogy a Vulture mozog és lő az eredeti Starcaftban, még mindig lehetséges a mikróra koncentrálni az egységekkel.
Pédaként a Mutalisk képes mozgás közben lőni, mikróval. És néhány földi egység, mint a Marauder a lassító támadásával, vagy a Roach a gyors regenerációval, képes nagyot profitálni a mozgás közbeni lövésből, de még mindig meg kell állniuk, hogy lőhessenek.
A Hellion is érdekes, mert a Hellion olyan egység, aminek nagy a szórása, hosszú késleltetés két lövése között, területre ható sebzéssel. Mellette gyors mozgási sebességgel, tehát használható egyaránt védekezésnél, és támasáskor minden sebzés utáni közeledésre, hogy a lehetséges maximális sebzést okozza. Pl.: lősz egyszer, elzárod a szorost (feljárót), újra lősz, még jobban elzárod, tehát nem vesztesz egyetlen lövést sem, hanem még minden mozgással sokkal több sebzést okozol.

Velral . Hírek 1221 13 hozzászólás

Vespene Laugh – Az európai nyertesek, magyar díjazottal

Hoppá, Steffi nem régen hívta fel a figyelmet arra, hogy a Starcraft2.Com európai részére kikerültek az EU-ban beküldött képregények közül a nyertes pályázatok.

Legnagyobb meglepetésemre a szeptemberi versenyt egy magyar srác, Huszár Márton nyerte (Belgiumból küldte). Neki ezúton is szívből gratulálunk!

Na lássuk. Szeptemberi nyertes munkák:

És az októberi nyertesek:

A fordításokat hétvégén megcsinálom! Az összes képregény a galériában itt.

Astonkacser . Hírek 928 9 hozzászólás

SC2.HU nyereményjáték – Fanartok a terítéken

majomtapsol.jpgEzúttal közzéteszem a nyereményjátékra beküldött Fanartokat, vagyis csak azokat, amelyek megütötték a kellő színvonalat, illetve kellő mennyiségű saját munkát találtam bennük, úgy első pillantásra. Ezúttal is szeretnélek megkérni Titeket arra, hogy értékeljétek a kedves nevezők munkáját, szerintetek melyik az, amelyik mögött igazán sok munka van, igazán érdekes és tetszik is nektek.

Lássuk hát miket küldtetek be:

Astonkacser . Blog 3030 28 hozzászólás

A nagy kérdés #1 – Xel’Naga célja

Ha már a régi posztokat előhoztuk Zedas felajánlására, úgy gondoltam egy-két nagyobb kérdést újra megvitathatnánk, hogy ki-mit gondol mi fog történni a Starcraft II-ben.

Az egyik ilyen a Xel’Naga visszatérése, ami sokakban felveti a kérdést: mi a céljuk? Zeratul is ezen tanakodik, miközben az elhagyatott, titokzatos Xel’Naga templom romos épületei között keresi a kérdésre a választ. Először jöjjön a videó, aztán az okfejtés, és hogy mit is mondott Zeratul (HD minőségben itt):

Astonkacser . Cikkek 1512 22 hozzászólás

Újabb Explorer biztonsági hiba!

crazyface.jpgEzzel kicsit elkéstem, de úgy érzem a felelősségi körünkbe ez is beletartozik. Aki esetleg még nem hallott volna róla, ismét egy nagyon súlyos biztonsági hibát találtak az Explorerben (minden verzió érintett, különösen a 7-es), amivel bizonyos weboldalak meglátogatása is elég ahhoz, hogy kémprogramok települjenek a gépünkre:

A “Data Binding Invalid Pointer Reference” hiba lényege, hogy a webböngésző memóriaterületén tárolt, majd feleslegesnek nyilvánított objektumokat lehetséges csak látszólag törölni – a hacker ezután sajátjaként kezelheti az adott memóriadarabot és a webböngésző összeomlasztásával támadó kódot indíthat erről a területről. VH

Ugye nem kell részleteznem, hogy jelszólopás, trójai, adatlopás, satöbbi innentől kezdve ha fertőzve vagy akkor gyerekjáték .. Microsoft hibajavító patch letölthető innen!

Astonkacser . Blog 1143 8 hozzászólás

SC2.HU nyereményjáték – Logók a terítéken

majomtapsol.jpgNos, úgy gondoltam, hogy egyrészt a beküldött munkákat megosztom mindenkivel, másrészt pedig kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy kinek melyik tetszik, illetve melyik az, amelyik semmiképpen sem ér ajándékot, melyik tutira, satöbbi.

Lássuk hát azon munkákat, amik eljutottak hozzám és megütötték a kellő színvonalat. Hozzászólásaitokkal légyszíves könnyítsétek meg a döntésünket, hogy kinek adjuk az ajándékokat:

Astonkacser . Blog 1476 46 hozzászólás