Karune: Kérdések – Válaszok – 14. köteg
Na megjött a 14. kérdés-válasz köteg is Karune jóvoltából. A közeljövőben lehet számítani még egy Map Editorra fókuszáló Q&A-ra is, ami annak lehetőségeit vesézi majd ki.
Csináltak egy Starcraft 2 részleget a WoW hivatalos fórumon belül, hogy még több rajongó hozzászólhasson a témához, és javaslatokat tehessen.
Chat a Fejlesztőkkel:
A csapat jelenleg azt teszteli, hogy mi lenne, ha a Ghost Tier 1.5 egység lenne, és a Cloakot csak később, egy fejlesztéssel kapná meg.
Ez egy érdekes változtatás lenne, mivel elég jó játék eleji támogatóegység lenne egy csapat Marine közt, a célzott lövés képességükkel pedig kilőhetnék a fontos ellenfeleket, pl. Medic, Templar.—StarCraft II Q&A Batch 14—
1) Lesznek több gázt adó Vespene lelőhelyek a pályán, a sárga mineralok példájára?
Nagyon valószínű, hogy igen, de az egyensúly megtalálásánál óvatosak kell legyünk, mert a gáz kitermelése lineáris folyamat (3 begyűjtő), míg a mineral bányászása nem.2) Mi történik, ha egy Protoss Stalker idézése közben elpusztul az ahhoz energiát szolgáltató Pylon, mielőtt elkészül az egység?
Az egység elveszik, de a nyersanyagokat valószínűleg visszakapja a játékos.3) A Phase Prism úgy szállít egységeket, hogy az anyagot tiszta energiává alatítja. Ez azt jelenti, hogy egy Colossust is képes szállítani?
Igen, a Phase Prism az anyag-energia átalakítási módszerével még olyan gigantikus dolgokat is elbír, mint a Colossus.4) Mi történik, ha egy Battlecruiser megcéloz Yamato Cannonnal egy Protoss Stalkert, de az elblinkel a képesség töltődési ideje alatt?
A jelenlegi verzióban a Yamato Cannon követi az elteleportált egységet is.5) A Dark Templarok végig láthatatlanok lesznek warp in alatt, vagy egy rövid időre támadhatóvá válnak?
Jelenleg a Dark Templarok az egész folyamat alatt láthatatlanok, de ezt még tesztelik, mert így talán túl erősek a backdoor támadásoknál.6) Kívülről látható lesz egy bunkeren, ha vannak benne egységek?
Jelenleg nem, de tervezzük ennek bevezetését.
Fontos link:
Forrás:
Comments (6)