Karune: Kérdések – Válaszok – 15. köteg
Megérkezett hát az eheti adag is. Nézzük:
Karune azzal kezdi, hogy a Firebat visszatérésével (tesztelésre!) , a Ghost és Medic egységeken végzett javítások sok izgalmas változást hoztak a Terran játékba. Felhívja a figyelmünket arra is, hogy érdemes visszalátogatni a fórumra ha megakarjuk tudni, mi lesz az új hónap havi vita témája.
A „Chat with the devs” részben megtudhatjuk, hogy a Starbase-t kivették a játékból ( 🙁 ) , a Starportot nem lehet már átalakítani repülő gyártóközponttá. A thread-en tovább, Karune elmondja, hogy:
Sok tesztelés után a fejlesztők arra a következtetésre jutottak, hogy a Starbase a Terran játékban nem igazán meghatórozó, viszont tech-labokat és addonokat hagyott maga után szerte a pályán. Jelenleg a Starport Starbasezé alakítását kivették a játékból, így a nagyobb egységek gyártásához a Starport mellé egy tech-lab addon is kell majd mint az eredeti Starcraftban.
És akkor most a kérdések:
1. A továbbfejlesztett Command Centert el lehet adni? Ha Surveillance Stationné alakítom elveszti a repülés képességét?
Nem, a Command Centert a Surveillance Stationné alakítás után sem eladni, sem reptetni nem lehet.
2. Starcraft 1-ben, ha megszakítod egy atombomba ledobását, akkor azt elveszted. Lesz a Starcraft 2-ben ezen valami változtatás? (starcrafttwo.com)
Jelenleg ha az atombomba kilövését megszakítod, akkor azt még mindig elveszíted. Ez még nincs lefixálva, a végleges verzióban változhat.
3. A Ghost rendelkezhet egyszerre Nuke-kal és Drop Poddal is?
Igen, bármely Ghost képes Nuke-ot vagy Drop Podot is kilőni, a Ghost különböző helyzetekben való alkalmazását teszi ezzel lehetővé.
4. A „varázsló” egységeknek lesz normál támadásuk, mint Tassadarnak az SC1-ben vagy csak a képességeiken keresztül tudnak majd sebezni? (blizzplanet.com)
Jelenleg nincs tervben hogy a High Templarnak normál támadást adjunk, mindamellett hogy a történetben szereplő High Templar karakterek speciális képességeket kapnak az alap képességeken felül. Jelenleg a High Templar a játék egyik legjobb támogató egysége, a pusztító Psi Stormmal és a pálya egy részét lezáró Force Field képességeivel. Ha elhasználtad az energiáját, nem kell aggódni, két High Templart átalakíthatsz Archonná.
5. A Marine Stimm képessége alkalmazható ha az egység Bunkerben van? Mi a helyzet a Ghost Snipe képességével?
Jelenleg a képességeket nem lehet használni a Bunkerben, de a Bunkerbe lépés előtt igen. Például ha pár Marine Stim Pack képességét használod, és beviszed őket a Bunkerbe, akkor belülrol nagyobb sebességgel fognak tüzelni. Persze a Stim Pack ugyanannyi ideig hat mint normál esetben.
Forrás:
Comments (3)