Szar ez a Zerg textúra ..

Astonkacser . Blog 1466

Mondotta az egyik rajongó a hivatalos fórumon, és Karune ugrott is hogy megvédje hőn szeretett játékunkat. Elmondása szerint a „High vagy Ultra” beállítások mellett egy lenyűgöző textúrát fogunk majd látni, ami például a Creep-en is meg fog látszódni. Nem kell hát elkeseredni azoknak akiknek nem tetszik a mostani állapotában.

Egy kis kiegészítést is tett ehhez az incidenshez. Azt tolmácsolta nekünk, hogy a művész csapat folyamatosan polírozza, tökéletesíti az egységeket, animációkat, épületeket, pályákat, textúrákat. Bár a Terran épületek kaptak egy „kavicsosabb” hatást, még közel sincsenek végleges állapotukhoz. Legújabb fejlesztés, hogy a Terran épületeken egy embléma is szerepelni fog, illetve a Bunkernek lesz egy új koncepciója, amiről már volt szó.

A folyamatos vitát azzal zárta le, hogy nézzük meg a http://home.planet.nl/~aggel005/alphabeta/ weboldalt, ahol le van írva az eredeti Starcraft változása a korai alfától a megjelent formáig (ez már ügye nálunk is többször szerepelt). Bár azt nem tudta megmondani, hogy pontosan mekkora változásra lehet számítani, de hozzátette, hogy a Starcraft példájából azt lehet leszűrni, hogy lesz itt még sok változtatás.

Egy másik fórumozó a Roachról nyitott témát, aztán Karune ott is felszólalt. Elmondása szerint a Roach a 90-es hp-jával és a 15-ös regenerációval csak kis csapatokban veszélyes, nagy csatákban már annyira nem nehéz megverni. 1v1-ben a Roach megveri a Stalkert, de ha 5-5 Roach és Stalker csap össze akkor egy kis mikrózással és koncentrált tűzzel a Stalkerek közel veszteség nélkül tudnak győzedelmeskedni. A Roach kifejezetten olyan egységeket counterol amik kicsit lassabbak és nem okoznak olyan hatalmas nagy sebzést mint például a Zealot. Aki úgy gondolja hogy a Marine képtelen a Roach ölésre, az nagyon téved, ugyanis ha nem 1v1-ről van szó akkor kifejezetten jól öli a Marine a Roach-ot.

A High Templarról is mondott új infókat Karune. Jelenleg nincsen fizikai támadása, egyensúlyozva a Psionic Storm és az új Hallucination képességeket. Ezen kívül a Psi Storm „ereje” hasonló a Starcraft-ban megszokotthoz.

Forrás:


Comments (19)

  • Tcraft

    |

    Hali! Én a Stalkeres részt úgy fordítanám, hogy nulla, vagy minimális veszteséggel tudja legyőzni az 5 Roachot.
    Micsoda mikrók lesznek itt :)))

    Reply

  • metromental

    |

    A Blizzard hogy úgy mondjam még nem sokat tett le az asztalra grafika szempontjából. Számomra ez a védjegye minden terméküknek. Mégis ki lehet mondani, hogy a világ legjobb játékait ők csinálják. Na most kiváncsi leszek, mit dobnak be 🙂 Remélem a gravitációs megfejtésen is sokat dolgoznak majd, mert a videókon látottak nem nyűgöztek le. ((Vagy akár ezt a különböző bolygók vonzáserejére is rá lehet fogni)) 😉

    Reply

  • Peter1984

    |

    Sosem az volt az első szempontom hogy a legszebb játékkal játszam ha Blizzard termékről van szó, de azért ne legyen „szar” se 😛

    Reply

  • nite

    |

    nos az sc1 sem szar, grafikailag, és annál csak szebb lessz szal no whine:DDD

    Reply

  • geri1992

    |

    ha a stalker – roach csatákban már egy csomo stratégia lesz, akkor mi lesz a megmaradó játékrészekben?
    nemtudom fogom e birni ésszel a játékot:)

    Reply

  • Aston

    |

    @1: Bocs ezt elnéztem, köszi a helyesbítésért.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    @2 metromental, ilyet ne modnjál! Én már a leges legelsőgameplay videós grafikaát 1 az 1ben elfogadtam volna!

    Reply

  • SzuL

    |

    nemtom mit fikázzátok az sc/bw grafikáját. egy szimpla rajzolt grafika az egész, de legalább ki van dolgozva, és lehet látni, hogy mi micsoda, nem úgy, mint pár régebbi, „hűdecsúcs 3d grafikás” játéknál.

    Reply

  • Peter1984

    |

    @4 Véletlenül sem említettem az SC1et. Annyit mondtam, hogy nem feltétlenül kell a starcraft 2 nek a jelenlegi piac legszebb grafikájú játéka címet birtokolnia. Anélkül is lehet a legjobb. Egyes textúrákat cserélni kell ugyan, de nem feltétlenül 3d-sebbre vagy csillogóbbra. Egyszerűen csak könnyebben emészthetővé.

    Reply

  • metromental

    |

    Válasz Peter1984 #9 üzenetére:
    ezzel egyet értek!

    Válasz Promie Motz #7 üzenetére:
    kérlek félre ne értsd. nem szar a grafika. mai napig a világ legjobb játékának tartom az sc1-et. nem véletlenül. a grafikája teszi többek közt olyan zseniálisan kezelhetővé, ilyen jót még senki nem csinált. a war3 úgy ahogy van 0 az sc1-hez képest ebből a szempontból, és még sok másból is. plusz hozzátenném, hogy sok játékban ott van a malőr, hogy nem annyira átlátható (döntsétek el ti magatok ezt mire értem, sokmindenre lehet fogni). ahogy nézem az sc2-t eddig, ezzel nem lesz probléma, bár lehet, hogy ebben segédkezik az sc1 ismertsége is…….. offtopic: időközben kiderült, hogy a blizzard lefoglalta a diablo3.com domain címet. következtessetek 😉

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Sőt arról volt szó, Május elsején lesz valami nagy bejelentés!

    metromental, na jó, lehet megbocsátok, hála annak, amit írtál (#10):D

    Reply

  • Aston

    |

    @11: Az a hatalmas nagy bejelentés, ami hatására majd a weboldalak fele a diablo3.com-ra linkel: a Blizzard lefoglalta a diablo3.com-ot. Húúú. Hát ha az interneten található weboldalak fele diablo fansite lenne akkor talán ez teljesülne …

    Reply

  • BlaZ

    |

    Tényleg szar ez a zerg textúra =D
    olyan mintha gumicukorból lennének

    Reply

  • metromental

    |

    Válasz Aston #12 üzenetére:
    ezzel csak fel akarták hívni az emberek figyelmét. néztem az oldalt, a hírre 1 perc alatt 720-an kattintottak, rá 2perccel 14ezren.

    Reply

  • JOE_RTK_

    |

    Sziasztok!

    Itt az oldalon van lehetőség a játék fejlesztőit nyaggatni kérdéssel vagy egyéb észrevétellel vagy a battle.net-en kell próbálkozni?

    Reply

  • SzuL

    |

    vannak erre kijelölt fórumtémák, azokban érdemes feltenni a kérdésediet/javaslataidat, de ha szerencséd van, itt is elolvassa valaki, bár erre kissebb az esély.

    Reply

  • JOE_RTK_

    |

    Válasz SzuL #16 üzenetére:
    Thx!

    Reply

  • Aston

    |

    @15:
    Heló!

    Ez több féle képpen is lehetséges. Leginkább a fórumban szoktuk gyűjteni az ilyesmit, de itt a főoldalon is feldolgozzuk amiket az aktuális hírekre reagáltok.

    Visszajelzések lehetőségei:
    Karune kérdéseket gyűjt, amikre a fejlesztőktől választ szerez, ha tud. Ezeket a kérdéseket http://forum.starcraft2.hu/viewtopic.php?f=13&t=19 itt lehet leadni, ha nincs még rá válasz és a kérdés jó, akkor belekerül a havi jelentésünkbe.

    Minden hónapban van egy hivatalos téma, amire a Blizzard kíváncsi. Ezeket itt http://forum.starcraft2.hu/viewforum.php?f=13 találod. Az április téma a Banelingről szól, ezt itt http://forum.starcraft2.hu/viewtopic.php?f=13&t=384 találod.

    Egyéb ötlet, vagy bármi ami eszedbe jut, a Starcraft II-ről szabadon témában kifejtheted http://forum.starcraft2.hu/viewforum.php?f=5.

    A fórumhoz sajnos egyelőre még külön kell regisztrálni.

    Reply

  • JOE_RTK_

    |

    @18:

    Köszi szépen az infót,fogok élni a lehetőséggel!

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.