Karune féle ámokfutás

Astonkacser . Blog 2072

Nagyon régen volt már kékpostleső bejegyzés, és igen, már jópár napja tele van új információkkal a hivatalos fórum, ugyanis Karune hirtelen beindult és elkezdett írogatni, de olyan mértékben hogy már most tudom, ez hosszú lesz … így inkább csak a lényegre koncentrálok. Egy-két információ azért elég izgalmasan hangzik. Lássuk hát:

  • A misztikus spanyol gépkövetelmények nem hivatalos Blizzard adatok, csupán spekuláció eredményei. A Blizzard továbbra is törekszik arra, hogy a leendő játék minél több gépen futhasson majd, tehát azon vannak, hogy a gépigényt minél minimálisabbra tudják szorítani. Nem kell hát izgulni. Tényleg nem.
  • A Creep sebzése nem „stack”-elődik, vagyis ha több Overseer-rel csulázunk ugyanarra a helyre, attól még az ugyanannyit fog sebezni, vagyis 3-at másodpercenként ellenséges épületekre. Ez persze még változhat. A Creep ellenséges Zerg egységeket nem sebez.
  • A Ghost Snipe képessége nem sebzi meg a Dark Swarm alatt álló egységeket jelenleg (ahogy más sem).
  • A Guardian nagyjából megegyezik a régivel, vagyis egy repülő, nagy hatótávolságú nehéztüzérség szerepét játsza most is. Annyi változott, hogy minden egyes támadásakor 2 Broodling keletkezik (a sebzést persze megkapja a célpont), aminek elég kicsi életereje van és elég keveset sebez, de egy önálló irányítható egység, amely pár másodperc múlva meghal. Már egy pár Guardiannal pikk-pakk össze lehet gyűjteni egy Broodling sereget, amely egyenként gyenge, de ha sok van belőle akkor megfutamodásra kényszerítheti az ellenfelet. Broodling keletkezik akkor is, ha a Guardian épületet támad.
  • A „turtling” vagy „teknősbéka” stratégia még kevésbé alkalmazható az SC2-ben. Ez a taktika nagyjából arról szól, hogy bevédekezel tornyokkal és nagy hatótávolságú egységekkel aztán minél gyorsabban kihozol erősebb egységeket, például Carriert vagy BattleCruisert. Bár csak a kezdők szoktak így játszani a legtöbb stratégiai játékban, Starcraft II-ben ez sokkal kevésbé lesz hatékony, mert mindhárom fajnak vannak mobilitást erősítő képességei/egységei. A Protossok Warp-In-el bárhol bármikor létrehozhatnak a pályán egy nagyobb sereget akár, a Zergek a Nydus Worm-el bárhol bármikor előbukkanhatnak és mivel a Dropship már gyógyít, így ebből minden bizonnyal sokkal több lesz minden Terran játékosnak.
    A stratégiára leginkább a Terran lesz mégis alkalmas, mert a Siege Tank-nak 13-as hatósugara van (kétszer akkora mint a Marine-nak), a Thornak 10, így a kettő kombinációjával elég nehezen verhető védelmet lehet felállítani.
    A Thor elsődlegesen légelhárító egység lesz, de tud majd földi célpontokat is lőni. Olyan ellenfél légiereje ellen lesz hatásos, aki hadseregét szorosan egymás mellett vonultatja fel, ugyanis a Thor támadás AoE (area of effect, vagyis egy hatókörön belül mindenkit sebez).
  • Az egyik új kép bal felső sarkában a Dark Obelisk áll (jobb oldalon felső kép) ami a Dark Templarok gyártásának előfeltétele (még mindig).
    Egy másik új képen középen felül (jobb oldalt az alsó kép) a Marauder látható, amely most már a Bunkerbe is be tud menni.
  • A Dark Swarm hasonlóan működik mint az eredeti játékban, semlegesíti a távolsági támadásokat. Ettől függetlenül a Roach például tud a Dark Swarmból kifelé sebezni.
  • A Medievac Dropship sokkal gyorsabban gyógyít mint a Medic tette, és a Marine a megnövelt életerejével még mindig nagyon hatásos a Stim Pack-el, főleg ha Maraudert is alkalmazol velük, mert annak lassító hatású támadása van, így amíg az ellenség közel ér, a stimulált Marineok még többet tudnak lőni.

Comments (51)

  • inkwizitor

    |

    lám mindíg megéri sokáig fent maradni még h amásnap suli is van 😀

    Reply

  • I3ull

    |

    A marine-nek több élete lessz,ez jó hír így jobban lehet építeni a marine stimpack kombóra és nem fog 2 lurker ledarálni 20 marine-t 😀 (valakinek nem kell suliba mennie :P)

    Reply

  • Ubesz

    |

    Ja van aki holnap 8 kor érettségizik de farok modón megfeszülve olvassa a hireket most is 😀
    Amúgy ez a minden lövésnél 2 broodling ez nagyon komoly ilyenről szó se volt még! Max annyi hogy ő kapja meg ezt a queen képességet no de hogy alap lövésre hmmm király 😀

    Reply

  • nrvn

    |

    Az ördök az apró részletekben rejlik 🙂

    Nézzétek az scv-k „meghajtását” amit a kezdeti kék szinröl pirosra változtattak vissza… hála a jó istennek 🙂

    Reply

  • pcdevil

    |

    én a Dark Swarm -os hírt nemértem:$
    „…a Roach például tud a Dark Swarmból kifelé sebezni.” – miért, eddig nem úgy volt hogy ami alatta van az sebezhetetlen és tud sebezni mást? (és csak akkor sebződnek ha a Swarm alattról érkezik a támadás)

    Reply

  • Peter1984

    |

    Broodling keletkezik a lövés hatására? Gratulálok. Eddig is szar volt hogy ha siegékkel mentél és egy siegéből broodlingot csinált a queen, akkor a egyszerűen szétlőtték egymást a unitjaid az aoe sebzés miatt. Ez most mégjobb gg.

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    A teknősbéka stratégiát én akkor alkalmaztam, amikor egyedül voltam 8 gép ellen, ott máshogy nem is lehet 🙂

    Reply

  • SzuL

    |

    sztem a kékkel se volt semmi baj 🙂

    ezt a medievac shipet meg vegyék már ki, az isten szerelmére..

    a broodlingek meg elég no commentnek hatnak (mint a dropship..). hogy néz már amúgy ez ki? odamegyek 1 ctrl guával, belelövök minddel egyet egy bármilyen épületbe; előjön 24 broodling, ha mindnek van kb 3 sebzése, és élnek mondjuk 10 másodpercig, akkor is ölnek egy szép adagot..

    a creep amúgy eddig nem csak egy szimpla „zerg szar” volt? ha igen, akkor mitől sebez épületeket? :/ (fan artokról most amúgy nem beszélek, minden másodikon, ahol szabadtéren creep van, ott ellenséges épületek is állnak)

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    Hát nem hinném, hogy túl gyakran lesz olyan, hogy a creeped elér az ellenség bázisáig. Ha ezt nem tudja megakadályozni az ellen akkor elég nagy láma.

    Reply

  • willyvereb

    |

    rosszul van leírva…a kék post szerint az éppen egy bug, hogy a dark swarm alól ki tud lőni a roach és feltehetőleg később nem így lesz…kül ugy tudtam, hogy SC1-ben a Dark Swarm fordított disruption web volt…nem lehetet oda lőni…na most akkor 2 dolog változott: lehet oda lőni, csak 0-t sebződnek(kellemes golyófogó), bár még mindig ki lehet alóla lőni, de nem sebez a támadás. Kissé érdekes…gyakorlatilag egy gyengített statis field:D, csak mozoghatnak a benne lévők:D..bár ez azt jelenti, hogy feltehetőleg olcsóbb lesz, mint volt így eléggé gyakori lesz az alkalmazása:D
    Creep 3sebzés\mp? ez őrület! ez tán durvább, mintha elkezdene égni a terran épület!azt hittem a fedett területtől fog függni…na mostmár remélem, hogy lesz valami laza módja, hogy megszabaduljunk tőle(az eddigieket leszámítva)
    Medevac gyorsabban gyógyít? Már leírtam, hoy feltehetőleg ez fog történni…kissé imbának tűnik, de hát előbb ki kell próbálni a game-et:D
    Válasz SZUL-nak:
    A creep egy élő organizmus, ami elsődlegesen ellátja tápanyaggal az „épületeket”…feltehetőleg mivel élőlény és növény módjára terjed így agresszívan betör az épületekbe is…előbb utóbb eltakarítja maga elől az akadályt és akkor végre lazán terjeszkedhet tovább:D

    Reply

  • Tcraft

    |

    Válasz DarkTemplar #9 üzenetére:
    Az Overseer is tud creepet kreálni, így aztán nem kell elérnie az ellenfél bázisáig, ott termelődik a közepén 🙂

    Reply

  • Peter1984

    |

    Mennyi bonyolult egység lesz itt…. Az SC1 nek az volt a szépsége hogy minden egység különbözett a másiktól. Nem pedig hogy mindnek van minimum 1 spellje amit folyamatosan nyomkodni vagy figyelni kell. Már a creep is támad. Lassan a pylon erőtere is lebénítja az egységeket. Milért is ne jó lenne mi? 😛 Mindenesetre haladunk a korral. Vége nyugis szombat esti stratégiázásnak. Itt a vadiúj üssd a hotkeyt amíg bírod. Sokminden változott 4 év alatt a starcraft világában 😛

    Reply

  • Darc1n

    |

    Az, hogy a Thor AoE-t sebez légi egységekre, az nem durva egy kicsit?

    Reply

  • Zedas

    |

    Én örülnék az új gua működésnek, de kizártnak tartom hogy ez így benne maradjon. Én azt tartanám reálisnak, hogy a régi queen funkcionalitását átvegye, főleg az ensnare-t, amivel mondjuk a protoss röpcsik elől meg tudna lógni.

    Reply

  • rimor

    |

    A Thor egy siege ami levegobe lo, igaz „csak” 10 tavolsagra sebez, ez mondjuk azert gaz mert a guardian a SC1-ben 11 tavolsagra lott, szoval guardian ellen nem az igazi.

    Reply

  • willyvereb

    |

    11-re lőtt? blizesek azt mondják, hogy a siege tank mostmár kb 1.5-szer messzibbre visz, mint az 1-ben…ez akkor érdekes, hogy míg 11-re lő a Gua, addig mindig is a Siege tank messzibbre vitt, szóval most nem értem az egészet…különben a Gua mindig isa zergek ostrom egysége volt\támogató, most ebben a szerepben erősítik…ha a Gua lövése másra nem is, de baneling irtásra így tökéletes lesz:D…közéjük lősz egy ilyet és a baneling egyből belekamikazezik:D
    A területre ható támadás meg nem olyan nagyon durva, mint a valkyre esetén volt…Thor földi egység és drágább és feltehetőleg mint egy hatalmas légvédelmi üteg fog sorozni a felső ágyúsor…sztem 2-t lőne mpercenként és kb 12-20-at sebez minden lövése…csak azt nem értem, hogy az ilyen stílusú rendzserhogy a rákba visz messzibbre, mint egy rakéta…feltehetőleg a masszív mérete miatt, de akkor meg miért nem tömik tele a hátát rakétavetőkkel?na mind1 ugy is sok más baj is van, de mind1…

    Reply

  • SzuL

    |

    arra senki se gondol, hogy itt más lehet a számozás, mint a bw-ben?

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Ezt bírom, mindenki, hogy ért hozzá:D:D
    Higyjétek el nem tudtok semmit, én sem, a tesztelől és a fejlesztők tudnak valamit, és tudják mit csinálnak..

    Reply

  • Aston

    |

    @18: Attól még beszélgetni lehet nem?

    Reply

  • Worlon

    |

    Kezdem úgy érezni, hogy ez egy más köntösbe bújtatott Warcraft3, tele varázslatokkal meg 5millió másodlagos képességgel.
    Guardinnak ez a képessége nekem sem tetszek, nagyon-nagyon esetlegesen plusz fejlesztésként tudnám ezt elképzelni hozzá.
    Dropship új képessége szerintem kicsit már sok, vissza a medicet.
    Krep sebzi a rajta álló ellenséges unitokat is? Vagy csak az épületeket?
    Thor meg szerintem nevettséges így, egy nehéz lépegető a gyors és fűrge repülők ellen??? Hát a tervező aki ezt kitalálta max barbival játszhatott, de háborúról fogalma sincs.
    Egyet értek hazal, hogy SC elvesztette az egyszerűségét, ahol a stratégia, és a unitok volt a lényeg. Most arról fog szolni, hogy majd figyelhetünk az energia szintekre, mikor mit mivel tudunk varázsolni….
    Nem értem marine megnövelt életerejét sem, jó volz ahogy volt. Nemtudom miért kell mindenhez hozzá nyúlni és baszkurálni. Úgyérzem hogy arra mennek rá, hogy eredeti SC-ből semmi se maradjon, mindenki kezdheti előről tanulni.

    Reply

  • Aston

    |

    „Úgyérzem hogy arra mennek rá, hogy eredeti SC-ből semmi se maradjon, mindenki kezdheti előről tanulni.” Pontosan, nagyon jó meglátás, célszerű szem előtt tartani a továbbiakban is.

    Reply

  • Worlon

    |

    Én ezt kicsit sem dícséretnek szántam. Darabokra szedték a régi SC világot most pedig valami teljessen újat akarnak össze rakni a darapkákból, kiegészítve újakkal. Már rá sem ismerek egyetlen egy egységre sem az eredetiből (kivéve max a munkásuk), mert mind úgy megváltozott. Elnézést de ez már NEM SC…

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Mer a WC2 miben hasonlít a 3hoz?? szinte semmiben, a játékmenetet nézve. Így lesz ez a SC2vel is.. talán nem annyira mint a wc esetében, de persze, hogy sokat fog változni, mivel eltelt 10 év… És mégis Imádni fogjuk!!!:)
    Uff.

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Furcsamód én azért többre ráismerek…
    Dehát akkor ez van, nem játszol majd vele.

    Reply

  • Aston

    |

    @22: Nem, ez SC2 lesz! Új játék => ergo leginkább csak a nevében hasonlítson az elődre.

    Mint már arról elég sokszor volt szó, és persze én megértem a sok-sok ex-pro és ex-semipro játékosokat, de az emberek többsége (kb. 98%) nem akarja, hogy SC2 = SC + 3D képlet teljesüljön.

    Reply

  • SzuL

    |

    „Mint már arról elég sokszor volt szó, és persze én megértem a sok-sok ex-pro és ex-semipro játékosokat, de az emberek többsége (kb. 98%) nem akarja, hogy SC2 = SC + 3D képlet teljesüljön.”

    nem azért, de nem érzel egy ici-pici ellentmondást ebben?

    az meg, hogy war2 és war3 között mekkora volt a különbség, nem kifogás arra, hogy itt is ekkora legyen. az sc ma is a világ egyik legnépszerűbb (ha nem A legnépszerűbb) rts-e, és gondolom ez a pár millió gamer nem akar egy tök más játékkal játszani

    Reply

  • Worlon

    |

    Igen, csak azt kell észre venni, hogy ha valaki nem tudott SC1-ben pro lenni az azért volt mert nem tudott elég helyre koncentrálni. Most meg tele van varázslós, meg x-edik képességgel rendelkező unitokkal. Arról ne is beszéljünk, hogy van ami ilyen, van ami meg olyan típúsú egység ellen jó. Így szerintem elég hamar a sarokba fogják vágni a dvd-t, mert nem fognak tudni ennyi mindenre figyelni. Nagyon szép koncepció, meg érdekes húzások. Stratégiai szempontból jó, de egy átlag ember szemszöbéből borzalmas. Én SC1-ben eléggé jó voltam, oda is tudtam figyelni mindenre, de ez már nekem leírva is sok.

    @22: Nem, ez SC2 lesz! Új játék => ergo leginkább csak a nevében hasonlítson az elődre.
    Akkor kérdem én, ennek mi értelme? Most akkor egy bejáratott név alatt eladnak valami újat, amire ha a lényegét nézzük már rá se ismerni??? Legalább akkor vegyék a fáradtságot, és találjanak ki neki valami új nevet.

    SC1 előnye volt a viszonylag egyszerűség és pörgősség. Most a pörgősséget azzal akarják hogy minden brutál sebzést oszt ki, viszont hogy legyen értelme minden brutálisan gyógyul ill gyógyítható. Egyszerűségét meg lehúzták a WC-n.

    Valahogy az az érzésem, hogy pont ennek az SC1+3D elkerülése végett görcsössen akarnak újítani.
    „Hát nem tudom marinnal mit is csináljunk?” „Megvan dobjunk hozzá +30hp-t és máris nem fogják rá hogy csak 3D” <– van aki ezt beveszi? Én nem. Ami jó azt kár piszkálni.
    Sajna nekem úgy jön le, hogy 1 normális ötletre jön 5 másik görcsös.

    Biztos vagyok benne, hogy minden eladási rekordot meg fog dönteni, köszönhetően a névnek, viszont nagyon kiváncsi leszek hogy 2019-ben még lesz-e aki játszik vele.

    Reply

  • Aston

    |

    @26: Milyen ellentmondásra gondolsz?

    Az egész eszmefuttatás teljesen jogos egyébként amiket általában az ex-pro és ex-semipro játékosok szoktak emlegetni, de egy dologba hibádzik.

    Ha SC2 = SC + 3D, akkor => Mi értelme van megvenni az SC2-t? Az egész SC-s progaming maradhat úgy ahogy van, olyan tökéletesen amilyen, a 3D miatt senki nem fog váltani.
    Emellett mi lehet a motiváció egy SC2 fejlesztésére? Hogy csináljunk új játékot a progaming közösségnek? Minek? Hiszen az SC tökéletes!

    Az egyetlen motiváció az a sok-sok (nem pármillió, sok tízmillió) játékos aki sose fog progamingről se látni se hallani. Ha SC2 = SC + 3D, szerintetek mennyien fogják megvenni a játékot? Szerintetek a Blizzardnak elsőszámú érdeke hogy 2019-ben játszanak még az SC2-ve? Nem, az elsődleges érdek: a profit. A részvényesek leszarják hogy mennyien fognak progamingelni, nekik a bevétel számít. És még így is élen a jár a Blizzard, aki megteheti, hogy nem csak a profit érdekli, hanem a minőség.
    De azért a nyúl nem viheti a puskát.

    Ha a Starcraft II siker akar lenni, profitot akar termelni, akkor leginkább a nevében kell hogy hasonlítson az elődjére (meg természetesen abban hogy egy „tökéletes remekmű”), máskülönben én sem fogom megvenni, és a maradék 99% sem, csak az 1% überpro társaság.

    (No offense továbbra is!)

    Reply

  • Necrolyte

    |

    de rég írtam már ide…

    A mindkét oldalra kisarkított álláspontokat (SC+3D vagy csak névben egyezzen, progamer vagy nem progamer) felejtsük el. Egyik se jó.
    Váloztatni kell, ez tény. Többet, mint ha egy kiegészítőt írnának, de kevesebbet, mint ha egy másik rts-t alkotnának. Egy grafikailag felújított játékot megvenni felesleges. Egy az alapjátéktől lényegesen különböző játékot kiadni, ezt előd nevével eladni aljasság, megvenni emberfüggő.
    (szerintem) A lényeg az, hogy az SC2 átadja ugyanazt a starcraftos érzést, mint amire az elődje képes volt. Színek, hangok, faji sajátosságok, sztori, játékmenet, csaták, satöbbi… (nem, nem SC+3D-re gondoltam, az garantáltan nem adná vissza azt a hangulatot)
    Majd kiderül, hogy erre képesek lesznek-e.

    Azt, hogy mi profitál jobban, bonyolult átlátni, tele van átfedésekkel. (hiába adtak el rekordszámú mennyiséget a gta4-ből, a részvényárak ettől nem ugrottak meg) Pölö: Az e-sportok népszerűsődése is rengeteg profitot hozhat (hatalmas reklámfelület), ami a progamereknek kedvez, de ehhez kell a játék népszerűsége is (hosszú távon talán inkább a fejlesztő népszerűsége), ami meg az egyszerű játékosok felé tolja a súlyt.

    Az egységek képességeire nem nagyon reagálnék, ez még nem a végleges verzió.

    öhm, tanulnom kéne…

    Reply

  • Aston

    |

    Amit írtam talán kicsit eltúloztam, arany középút, az lesz a jó irány. Mindenesetre én nem aggódnék a változások miatt, a Blizzard tudja kezelni.

    Reply

  • SzuL

    |

    a starcraft+3d-t is ugyanúgy vennék, mint az új játékot sc névvel. ugyanolyan profit, BIZTOS siker. az más kérdés, hogy lesz-e belőle extra profit az e-sportok után. ezt viszont nem józsikáék fogják eldönteni, akik karácsonyra megveszik kedves gyermeküknek a játékot, hanem olyanok, akik képesek több éven keresztül játszani vele.

    Reply

  • metromental

    |

    Amit Worlon mond, egyáltalán nem hülyeség. a warcraft3 szerintem úgy szar ahogy van. tökmind1 mit gyártottál, mit fejlesztettél, lényeg az, hogy minél drágább legyen, és minél több legyen belőle. más szóval paraszt stratégiai játék. remélem az sc2-ből nem paraszt strat lesz, hanem a régi, hogy ugyanúgy megállja a helyét 10 év múlva is, mint az sc1.

    Reply

  • Aston

    |

    @32: Te tudtad, hogy Kínában a Warcraft III-nak nagyobb népszerűsége van mint az SC-nek? Azt is tudtad, hogy a világ legnagyobb e-sport eseményén, a WCG-n a Starcraft mellett ott van minden évben a Warcraft III is?

    Azért ez egy kicsit súlyos volt …

    Reply

  • Zedas

    |

    Remélem lesz SC+3D. Szerintem kb. 100-an fognak ráugrani a mapeditorra hogy megcsinálják egyből 🙂 Lehet hogy én is köztük leszek 🙂

    Reply

  • Worlon

    |

    Nekem WC3-al semmi bajom. Más stílus mint SC. Ott kevés unittal sok varázslat mellett kell helytállni. Viszont SC nem erről szólt. Itt sok unittal, jó taktika melett, igen kevés, de viszont hatásos varázslattal kellet nyerni. Most viszont annyi féle varázslat van, vagy épp valami másodlagos adalék, hogy unitra szerintem lassan figyelni se lehet. Vagy sok unitod lesz, és azokkal rohamozol, vagy kevés, és orba-szájba varázsolsz (nah ez az ami nem SC). Nekem ezek a szuper unitok, mint a Protos anyahajó, vagy mittom én mi a neve nagyon nem tetszenek. Az meg röhej mikor kijelentik, hogy ezek nem szuper unitok. Attól hogy nem így hívják őket még azok.
    Számomra lassan minden elvész ami SC-t azzá tette ami és ami SC-t jelenti.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Gyerekek, mire végigolvasomaz összes hozzászólást… először is mit csináltok mári tt, hogy sikerült felhúzni astont? ez nem kis teljesítmény, itt a sc2.hu-n nem sikerült sokszor 1 év alatt 😀

    a Starcraft már akkor is nagy eladásokat produkálna, ha egy kalap kutyafekáliát adnának el, akkor is hozna 3 Millió eladást egy fél év alatt, ez nem kérdés. Ami viszont a kérdés, hogy a maradék 10 év alatt összehoznának-e még 10 M eladott játékpéldányt, és ehhez kell a fejlesztés.

    A pro-k, és megkövesedett sc-sek ne sírjanak, mert megjelenés után azonnal lesznek tök sima sc pályák 3d-ben, ahol csak a sima sc-s dolgok lesznek bent, mert minden benne lesz a map editorban, MINDEN, és a régi pályák közül párat boztos lehoznak, és nem csak a ‘The Huntersre gondolok 😀 szóval ha te nem akarszarról hallani, hogy mások kipróbálnának pár új egységet, akkor játszhatsz majd biztos ilyen mapokon, mert még lesznek páran, tuti.

    WC3 a parasztstratéga… hát az tény, hogy az istenért nem tudott komolyan érdekelni, max a speckó pályák,amiket kihoztak hozzá a lelkes gamerek, de azért még nem parasztstratéga…

    Thor Aoe sebzése az árától, tűzgyorsaságától, sebzésétől és még pár kis apróságtól függ… de mindenesetre „veszélyes” lehet rád isés a balanszra is 🙂

    Broodling így furcsának tűnik, az tény, hogy az ész nélküli terran siege tank halmozásokat meg lehet vele majd szivatni… de banelingeket is elképzelem, amint a 5 életes kis vackokra vetik rá magukat… :ka-booom: 😀

    Dark swarm alól meg elvileg ki lehet lőni és be is lehet lőni, csak nem okoz sebzést, kivéve a tank aoe sebzése ugye sebzi a többi egységet csak azt nem, amit lő 😀

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Na, 1 szónak 100 a vége, majd a kijön, és nem tetszik akkor jó, de előre ne mondj már hülyeségeket. Ez a :”NEm ismerek rá , megez már nem SC”-s nyavajgások tök feleslegesek.
    Az Univerzum adott. A folytatás adott. Az ÚJ játék adott.
    Másik meg ha neten jáccol és jó vagy valszeg nem jutsz el addig h Mothersipeket építs.
    Eddig is volt varázslás, sőt a prok velük döntötték el a meccseket. Így lesz ez most is.
    Jó játék lesz, már megalok úgy várom!!!!!

    Reply

  • Promie Motz

    |

    hát amatőr szinten is pár villám pontot tett egy-egy zerg expand életére, vagy egy kis medic heal… ezek is castok (nem, nem akarom a ‘varázslás’ szót használni ;)), tehát ez nem újdonság. Meg minden egységnek volt fejlesztése, ami bónuszt adott, és a legtöbb most is passzív lesz (vagy smart-cast :D))

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Annyira szeretem az ilyen konzervatív (magyaros) gondolkozást -> „utáljuk az újat, mert az nem a régi!”

    1. Te jó ég, még ki se próbáltad, de már kijelented, hogy hülyeség a sok új dolog, meg változtatás.
    2. EZ MÉG NEM VÉGLEGES!!! MÉG SEMMI SEM AZ!!! Még béta test sem volt így még akár az egész game-t újracsinálhatják (amit persze nem fognak, de a lehetőségük megvan)
    3. Szerény véleményem szerint azért a WC3 nem egy olyan hüde ratyi játék. Sokan vannak, akinek gyanítom, hogy azért van negatív véleményük róla, mert nem fantasy-s beállítottságúak. És nem hiszem, hogy ott nem számított a stratégia.
    4. Türelem barátaim, mert még mindig sokat változhat az egész játék menete!

    És most néhány comment a bejegyzéshez:

    – Gua broodlinges „alaplövése” szerintem kicsit erős. Ezt max azzal lehetne majd gyengíteni, ha marad, hogy kb. BC vagy Carrirer ára lenne, vagy még kicsit több a Guanak (vagy egész egyszerűen opcioális spellé visszaléptetni)
    – Thor légvédelem? Hmmm…nem rossz elképzelés, de számomra nem túl valószerű, azért nem elvetendő, és támadandó ötlet, lássuk mi lesz belőle (egyébként fürge légi egységek ellen lassú földi -> a légvédelmi ütegek voltak a leglassabbak, mert NEM MOZOGTAK, mégis egész hatásosak voltak)
    – Creep sebez? Egész valószerű ötlet, és persze azért szem előtt kell azt is tartani, hogy hiába röpül oda az over a bázisod fölé, úgy tudom az alap over még nem tud creepet tenni, és mire seer lesz, addigra minden bizonnyal lesz már légvédelmed, így a közepébe nem tud majd bepakolni, ha meg mégis, akkor n00b, és úgy tudom, hogy a creep még mindig nem állandó képződmény, tehát, ha nincs rajta épület, az is fogy, ahogy az SC1-ben is. Tehát mire tartós Creep kúszik az épületeid alá, úgy gondolom már talán úgyis mindegynek fog számítani 🙂

    Asszem ennyi 😀

    Reply

  • Aston

    |

    Elnézést ha bárkinek is úgy tűnt volna, hogy felhúztam magam. Nem így történt, csak beszélgetünk.

    Apropó, valaki kérdezte, hogy a Creep mit sebez. Csak épületet sebez.

    Reply

  • Worlon

    |

    Engem személy szerint nem sértettél, sőt nem is vettem észre, hogy felhúztad volna magad.

    Én kérdeztem, és köszi a választ. Így ezt a crep sebzést nem is tartom veszályesnek. Overseed csak nem fog az ellenfél bázisán creppet rakni:) Ha igen akkor az a gamer meg is érdemli, vagy persze semmi unitja, ekkor meg mind1 már.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    én szemékly szerint örülök hogy a marine több hp-t kapott elvégre az az egyik kedvenc egységem 😛
    bár lehet csak én vagyok ilyen elfogult ^^

    Reply

  • Promie Motz

    |

    nem csak te vagy ilyen elfogult sajnos inkwizitor, Blizzesek is ilyenek 😀 zerglingnek adjanak mondjuk 40! hp-t, nem többet….
    #40 azért biztos kicsit idegesen csapkodtad a billentyűzetet, ne is tagad, aston 😀 De így útólag olvasva kicsit idegeseknek tűntek a commentek írói, meg kell hagyni, bár nem ítélkezhetek mindenkiről, ez nem tisztem és nem is célom… jaj már megint milyen marhaságokat írok… léptem is…

    Reply

  • metromental

    |

    Válasz Aston #33 üzenetére:
    hát nézd… teljesen más a starcraft és a warcraft az egészen biztos, minden szempontból. az egy dolog, hogy kínában népszerűbb az sc mint a wc. és? nem volt igaz amit mondtam? szerinted úgy jó egy játék, hogy legyártasz 70 egységet (pop limit 100?!?!) ? minden fajnál minden egység ugyanolyan rangú, egyik sem stratégiai egység. egy skirmish/multi pályán, 500 arany 300 fával kezd mindenki. mi van abban stratégia, ha mindenki ugyanarra megy a játék elején? (barakk, oltár, farm minél előbb….) a starcraft 1-ben 3 faj, 3 telllljesen egyedi játékmódot kíván. nem fosom tovább a szót, mindenki maga jöjjön rá mit talál jónak egy játékban! és bocsánat ha valakinek nem esett jól az amit írtam, nekem ez a véleményem.

    Reply

  • Aston

    |

    A véleménnyel nincsen baj, én csak megjegyeztem hogy szerintem nem teljesen célszerű olyasmiről nyilatkozni fellengzősen amiről láthatóan nem sok ismereted van. Valószínűsítem hogy nem játszottál túl sokat a Warcraft3-al. Persze azt mondhatod hogy „szar”, de szerintem érdemesebb úgy fogalmazni, hogy „nekem nem tetszik”.

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Válasz metromental #44 üzenetére:

    Oszton Aston #45-es véleményét, mert nagyon is világít, hogy max. 2x ha játszottál a Warcraft3-mal, de nem akarom fölöslegesen csépelni a szót, egyszerűen csak annyi, hogy én úgy nem mondok ilyen mély kritikát egy játékról, ha komolyabban nem próbálom ki.

    Reply

  • metromental

    |

    valójában nincs olyan egység, tárgy, spell, helyszín amit ha mondanátok nem ismerném. elég sokat játszottam a játékkal. szerintem sc-hez képest szar, viszont remek parasztstratégiai játék.

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Válasz metromental #47 üzenetére:

    Bocsánat a feltételezést, ez esetben nincs több mondanivalóm, viszont kérlek ne nézd le azokat, akik mégis élvzik, és nem gondolják, hogy mérföldekkel rosszabb lenne az SC1-nél, jó 🙂

    köszi 🙂

    Remélem nincs harag.

    Reply

  • metromental

    |

    Válasz KoboldArt #48 üzenetére:
    találkozunk booty bayen, rádküldöm thrallt egy pár grunttal meg sámánnal! 🙂
    rendben, nem nézem le azokat. eszembe sem jutott.

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Kár hogy GW-zek 😀 egyébként már ott toporognék Booty-ban 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.