Galéria frissítés

Astonkacser . Blog 1381

Hát nem mondhatom, hogy gyorsvonatként, de feltettem a képeket, amiket még a WWI-n kaptunk press-esként.

Van most már tehát 8 darab új screenshot, 10 darab Zerg és 20 darab Terran egység nagyfelbontású render képe is. Nagyon jók a képek, én a helyetekben végignézném őket. Itten kezdődnek’e:


Comments (24)

  • Tassadar

    |

    Csak nekem szúrt szemet vagy a 2 az tényleg elég rajzfilmes grafikájú? amúgy QL!!!

    Reply

  • Orcus

    |

    Azt figyelitek, hogy a ghostnak az egyik szeme nagyobb, mint a másik kettő?

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    lusta vok végignézni, biztos jók 😀 de az első screenshoton az a barna izét okádó valami az az amire gondolok? 😀 szóval az lett a spore?

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #2
    gondolom direkt

    #1
    Mi? ezt nem értem. Mi rajzfilmes???
    én semmi rajzfilmeset nem látok rajta…

    #3
    szerintem te az infestorra gondolsz…

    Reply

  • Tassadar

    |

    az egész…nézd meg a Screenshotokat. tiszta műanyag meg Rajz. a videókon nem ennyire feltünö de a Zerg épületek az totál rajz. pont.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    hát nemtudom ha rajtfilmesek akkor azis maximum a zergekre mondható
    bár szerintem elég ha fakítanak vagy sötétítenek rajzuk és jók klesznek
    bár nekem nagyon így sincs velük bajom de úgyis tuti fix hogy változnak még

    lásd a p vel foglakoznak legrégebben és rohatt jól néznek ki
    szerintem mindegyik fajt olyan szintűre fogják megycsinálni és a T is elég nagy ráncfelvarráson esett át…

    Reply

  • Zedas

    |

    Én nagyon zerg párti vagyok, de ez tényleg totál műanyag fíling. Nem mintha majd játék közben zavarna, de látszik hogy Sam keze van a dologban. Tarkabarka műanyag kutyakakik lebegnek a creepen.

    Meg lehetne ezt jól is csinálni, de akkor valószínűleg nehezebb lenne az épületeket menet közben megkülönböztetni, plusz ki kéne rúgni a vezető grafikusukat (én már rég távoltartási végzést írtam volna neki ha rajtam múlik).

    Egyébként van rá példa, hogy van aki jól meg tudta csinálni, pl. az Armies of Exigóban a zerg koppintás faj mérföldekkel jobban néz ki, mint most a zerg:
    http://img.gamespot.com/gamespot/images/2004/reviews/919920_20041214_screen003.jpg

    Reply

  • JOE_RTK_

    |

    Hát…szerintem is lehetne kicsit „betegebb” a grafika.Komorabb.Elvégre ez űrmészárlás,nem fantasy mese.De várjuk ki a végét.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    szerintem ők is átfognak majd esni néhány arcfellvarráson…

    Reply

  • Tychus

    |

    Válasz Zedas #7 üzenetére:
    Nem azé de az a kép sokkal rosszabb mint a mostani sc 2-es zergek.

    Reply

  • sweeping

    |

    A zergekre 2008ban feküdtek rá, addig is dolgoztak vele valamennyit, de elég keveset, és ahoz képest hogy most kezdték csak a munkálatokat nagyon jól állnak.
    Biztos vagyok benne, hogy legalább olyan jó lesz mint a protoss. Ami már most 110%-os és mindent überel.

    Reply

  • sweeping

    |

    Egyébként én még mindig 2008 végére várom a starcraft2. Mert végül is a protoss tényleg kész van, lehet egy ici-picit csiszolni fognak rajta de ez már nagyon de nagyon minimális munka. Ezután jön a terran utóbbi időben rengeteget dolgoztak rajta, és ez meg is látszik. Ezen a fajon se fog múlni a starcraft2 idei megjelenése. Hm hát igen a zerg, ettől félek én, hogy emiatt fog jövőre csúszni a megjelenés. De mivel most már több idejük lesz rá koncentrálni, így abban reménykedek hogy még idén teljesen elkészülnek, és a karácsonyfa alatt az sc2 fog várni :D.

    Reply

  • Zedas

    |

    Tychus: Miben rosszabb? Egységes színvilág, jól megkülönböztethető épületek, egységek. Ja és ez 2004-es játék. Milliószor zergesebb érzés süt róla mint az SC2-es képről.

    De hagyjuk, nem akarlak róla meggyőzni.

    sweep: mivel a sztorival még sehogy sem állnak, ezért eléggé valószínűtlen az idei érkezés. A multit lehet hogy ki tudnák adni idén, de mint te is láttad az SP nem egyszerűen pályák sorozata, hanem eléggé komplex, kicsit mass effect stílusú beszélgetős, nemlineáris. És a fajokhoz tartozó kampányokat csak a multi készenlétük függvényében tudják elkezdeni. Az új bNet befejezése is írdatlan feladat, és nem igazán látott még belőle senki semmit. Én nem sok reményt fűzök már az idei megjelenéshez (zéró), de legyen neked igazad.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Nekem tetszenek a képek, lesz ez még jobb is, de alapvetően, jók. Nem tudom miért szeretnétek Csernobil szintű gépeket hozzá vásárolni, mit vártok a grafikától, kiugrik a képernyőről és megharapjon, meg megnyaljon a zerg? 🙂
    Az Armies of Exigo-s kép meg fantázia kérdése, mert én pl. W3 UD stílust véltem feldezni, és sztem sokkal ratyibb a grafikja, mint most a Starcraft2-nek. War3 utánzatnak mondanám inkább.

    Reply

  • atttti

    |

    ProfessorJ: Most hogy mondod IGEN 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Izlések és pofonok, egyébként szerintem is sokkal jobb az sc2.
    De a legjobban akkor lehet majd őket öszehasonlítani, ha mind kettővel már játszottál. Szerintem a starcraft2 annyival jobb lesz, hogy nem is lehet egy napon emlegetni ezt a két játékot, és szerintem többször annyi játékos fogja játszani a starcraft2.

    Reply

  • Zedas

    |

    Mégegyszer mondom, nekem nem az a bajom hogy nem elég részletes a grafika, vagy a játék nem lesz jó: az a bajom, hogy a zerg alapkoncepciója rettenetesen mesterkélten néz ki. Tudjátok mi ugrik be róla? A Spore egy az egyben. Nincs benne egy csöppnyi darkos, összeszarommagam érzés sem. Ha megnézitek a terrát vagy a tosst, simán hozzák a faj fílingjét. A zergnél nem érzem ezt. Számomra sokkal művebb mint az SC1. A heccs olyan mint egy színes műanyag karácsonyfadísz a creepen, nem olvad bele a talajba (ez már az SC1-nél is megvolt). Az új zöld-póklábú épület pedig rettenetesen nem illik sehova.

    Ha megoldanák, hogy az épületek alapjai szervesen kapcsolódjanak a creephez, és az erek fel és lemenjenek rájuk, és nem lenne ennyire hangsúlyos rajtuk a faj-színe, akkor mérföldekkel jobban néznének ki. A guardiant meg az új lurkert úgy ahogy van ki kellene dobni, totál nem illik sehová. Ling jó (nekem szárnyakkal sokkal jobban bejön), új hydra remek, ultralisk remek, roach határeset, over jó, infestor nagyon jó, az új légi egység jó, muta határeset.

    Reply

  • Kex)

    |

    Biztos alakítanak még a zergek kinézetén nyugi Zedas 😉
    A guardian kinézete hm érdekes, nem mondom hogy rossz csak azt hogy szokatlan.
    A lurker viszont szerintem is förtelmesen nézki, olyan mint egy 5 lábú asztal amire ráraktak egy kétszer akkora fejszerűséget. Nade kérem miért nem jó az SC1-es lurker ? Az tök jól nézettt ki :S Visszaakarom >,< valami ilyesmi jó lenne : http://www.gondiaz.com/Phill_Blizzard/Zerg_Lurker_001.jpg

    vagy ilyen

    http://images.wikia.com/starcraft/images/c/cd/Lurker_Concept.jpg

    Reply

  • sweeping

    |

    – 2008ban tudtuk meg az első információkat a zergről
    – 2008ban kezdtek el rendesen dolgozni a zergeken
    – Blizzard vélemény: Protoss a legerősebb, legszebb grafikájú, legélvezetesebb játékmenetű faj. Utána következik a terran és legvégén a zerg. De ez a játék megjelenése napján már egyensúlyban lesz.

    Nekem se tesztszik sok minden a zergnél, de biztos vagyok benne, hogy mire a boltok polcaira kerül csúcs szuper lesz, és a játékosokat több órán át a monitor elé fogja szegezni, akik majd alig bírnak felállni miután játszottak vele.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Nyugi Zedas, nem csak te vagy elégedetlen, biztosan másoknak se fekszik.Meg még alakulóban van. Amennyi írás megy a fórumokon biztos megtalálják a parás, jajmegeszlek zerges hu defélek effektetket is…Türelem rózsát terem

    Reply

  • Tassadar

    |

    Wááá…nem akartam ekkora lázadást elindítani ezzel a megjegyzésel… amúgy én meg rögzött Protoss fanatikus vagyok… A zergektöl egyszerűen undorodom…. de ez volt a cél gondolom. Egy gusztustalan gyilokgép faj a Zerg.

    Reply

  • atttti

    |

    A zerg mostani fázisa kb. az a szint, hogy nyugodtan ki lehetne rakni a bázis elé a „Welcome at gumicukorland!” táblát.

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    Sajnos egyet értek azokkal akik azt mondják hogy a zerg most sz*r. Persze tudom hogy javulni fog ez még.. Anno a terranra is azt mondták hogy rajzfilmes aztán egész jól néz ki.. De akkor is le kell írnom hogy zerg jelen pillanatban nagyon idegesítő.. tényleg olyan mintha szét akarna pukkadni és ha rálépnél akkor se tudnád eltaposni mivel kiderülne hogy gumi.. Sokkal jobban bejött az sc1-es heccs mikor olyan csontos mégis nyálkás izé volt..

    Reply

  • atttti

    |

    Hát nemtom szerintem az segítene rajtuk ha leöntenék őket ipari mennyiségű sárral 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.