Karune kékek

Vorian . Blog 1321

Ahogy mindig, Karune most is megtoldotta a Q&A-t pár kiegészítő információval.

You can be sure that if the game turns out to be too difficult for new players to get into, we will make necessary changes to fix that. As we keep progressing through the development phase, we are seeking to give expert players more depth in gameplay as well as make the game playable and fun for beginning and intermediate players.

The solutions to both of these goals lie both in gameplay design as well as in our future battle.net plans. This will no doubt be one of the biggest challenges in creating StarCraft II and we are spending the necessary resources in making sure both goals are achieved.

Azaz ha a játék túl nehézre sikerül, megbomlik a Blizzard „easy to learn, hard to master”-vonala, akkor el fogják végezni a megfelelő változtatásokat, hogy a kezdő játékosok is érvényesülhessenek, de elég mélységet adnak a játékmenetnek, hogy szétválasszák a profikat az átlagtól. Ezt nemcsak játékelemi változtatásokkal, hanem a next-gen Battle.net lehetőségeivel is fogják elérni. Ez az egyik legnehezebb része a fejlesztésnek, de bele fogják fektetni a megfelelő időt és tudást, hogy tökéletesre csinálják.

Through balance, we deemed losing a Queen to be too punishing of a loss for a Zerg player, as they not only lose their most powerful defensive unit, but they lose the ability to build base defenses all together. Similarly, the loss of the Queen did also feel more like losing a Warcraft III hero, and we did not wish to have your race as dependent on one particular unit.

Nonetheless, the Queen will still be a very valuable asset within a base, especially for defense. We have just toned it down a notch, that is all.

Tehát a teszt-meccseken rájöttek, hogy a Zergnek túl nagy csapás a Queen elvesztése, és nem csak a legerősebb védelmi egységüket, hanem egyben a védelmi épületek építőjét is elvesztenék egyszerre. Továbbá ez inkább olyannak érződött, mint a Warcraft III-ban a hős elvesztése, és míg ott elmegy, hogy az egész faj egy egységen alapul, attól függ, a Starcraft II-ben ez már nem lenne jó ötlet. Ezért lett gyengítve (már a Drone építi a védelmi épületeket), de még így is nagyon hasznos tagja a Zerg bázisvédelemnek.

Craftmatic2, you bring up a good point. This is also why the Queen will be able to create Morphalisks(name still changing), larvae that will be able to exist independent of the Hatchery and be able to be morphed into units very fast.

A Zergek lárváktól való függősége az egyik oka, hogy a Queen Morphaliskeket (olyan lárvákat, amik bárhova el tudnak mászni, és nagyon hamar egységgé mutálódnak) tud idézni. Ezzel is hozzájárulnak Zergek mobilitásához.

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (8)

  • Sabika

    |

    Egyetértek a változtatásokkal!ez így korrekt!A tossoktól is kivehetnék az anyahajót!!Mert semmi haszna!!

    Reply

  • nrvn

    |

    #2 Haszna van, de hogy mi azt csak a Blizz okoskái tudják 🙂

    Reply

  • Blase

    |

    Nekem először nagyon tetszett, de ha jobban belegondolok tényleg nincs sok értelme.A protoss légierő mér így is hihetetlenül erős.Warp-ray,Phoenix,Carrier,observer ( 😀 ).Nincs szükség még egy ultimate egységre is.Vagy legyen de akkor csak egyet lehessen belőle gyártani, bár szerintem az idő múlásával ők is rájönnek, hogy felesleges.Ez az az egység amit nem igen használnék, mert mire eljutok oda, hogy legyen akkor inkább Carriert csinálok.

    Reply

  • BlueSky

    |

    Válasz Blase #3 üzenetére:
    most még ezt mondod de majd ha élesben is fogod tolni és akkor mondod ezt még talán megértem de egyenlőre jobb mothership mint a carrier de sajnos nagyon lomha (ha jól emléxem)

    Reply

  • Tassadar

    |

    Jobb ma 4 Carrier mint holnap egy mothership!XD de ha leírtották a 4 Carrier-t jöhet a mothership 5 másik Carrierrel! az már tisztességes légierő.

    Reply

  • BlackDemon2

    |

    Hát igen igen , de a mothershipet nemhiszem ,hogy kifogják szedni mer az elsö videóba is benne volt tehát sztem megalapozott ötlet. Meg elég szépre is sikeredett szerintem :D. Megadja azt a jó kis U F O hangulatot a protossnak.

    Reply

  • geri1992

    |

    jól hangoznak azok a Morphaliskek

    Reply

  • Peter1984

    |

    Ha jól tévedek az SC1 intrójában is egy Mothership csapja szét a űrkukások hajóját.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.