Két új screenshot

Astonkacser . Blog 1237

Bizonyára Ti is észre vettétek, hogy a BlizzCastban szerepelt 2 eddig nem látott screenshot is. Érdemes róluk külön is megemlékezni, ugyanis az egyikről teljes felháborodásomat kell hogy megosszam veletek. Miért kellett hozzányúlni azokhoz a Protoss épületekhez??

 

Az egy jó dolog, hogy egy kicsivel sötétebb élet kaptak némely épületek, de ezek így most nagyon furcsán hatnak a pályán, mintha valaki odaphotoshoppolta volna őket, másrészt nincs olyan valóság hatásuk mint a körülöttük rohangáló Zealotoknak.

Vagy csak én látok valamit rosszul?

Érdemes egyébként megfigyelni a csatajeleneteket a képeken, ugyanis a hamarosan érkező BlizzCast fordításban ezekről lesz majdan szó, mint például útkeresés és infesztálás.


Comments (31)

  • Protoss Archon

    |

    Régen szebb színük volt. Most meg „kifakultak”. Nem lett jobb. 🙁

    Reply

  • geri1992

    |

    a proti épületek olyanok mint egy régi James Bondot néznék, mintha mögéjük lenne vetitve a környezet…. pfuj

    Reply

  • GeryGTK

    |

    protoss téleg nem olyan fasza így..

    a zergek sokkal jobbak, hydra határozottabban jobb így!

    Reply

  • geri1992

    |

    ám a zerg infesztáció nagyon brutál…., csak azok a fertőzött marinek ne robbannának fel, hanem valami olyat kell kitalálni hogy lőnek valamit….

    Reply

  • pcdevil

    |

    kicsit tényleg rosszabbak, de annyira azért nem, hogy megbotránkoztasson:$ az tuti, hogy ha valami, akkor a protoss épületek csilloghatnak ahogy tudnak.

    egyébként jól sejtem, hogy a cybernetics coret most látjuk először?:) tök furcsa:D

    Reply

  • Orcus

    |

    Nekem tetszenek a protoss épületek, csak azzal az odavetítős hatással kéne kezdeni valamit.

    Reply

  • geri1992

    |

    Válasz pcdevil #5 üzenetére:
    már volt valamelyik gameplayekben a cybernetic core, asszem ez kell a stalkerekhez, ésha stalkert láttunk a gameplayen akkor cybernetic corenak is kell lennie

    Reply

  • geri1992

    |

    nem tetszik igy már a protoss pajzs, ha a zergling be tud hatolni….

    Reply

  • ragadozo

    |

    képzeljétek el hogy az egész mozog, akkor nem olyan vészes, 3dsebbé tették a grafikát, és így jobbak csak hát álló képen eléggé furán néz ki, de ha vissza adnák neki a protossos csillogást, akkor már a képen is élethűbb lenne 🙂
    sőt a csillogás most is látszik a napfelöli részeken. csak az álló kép nem adja vissza azt az élményt.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    valóban szebb volt protinál a csilli villi hatás de az igazat megvalva engem nem túlzottan zavar hogy ilyen lett nekem így is tettszik… O.o

    Reply

  • SzuL

    |

    ha jól sejtem, ez a „kontúrosabb multiplayer” lesz, míg a singleben észre se fogod venni, hol van a unit, és hol a fa.. érdekes, nem mondom :/

    Reply

  • Fred

    |

    Ez egy sivatagi palya => eros feny = ezert a protoss epuleteknek tenyleg nem artana egy kis + csillogas! 🙂

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Bocs ha hülyeséget kérdezek, de ezek a képek multiplayer gameből származnak vagy csak single player ? 🙂
    Nekem egyébként sokkal jobban teccik ez a fajta proti épületek, mint a korábbiak… Sokkal inkább „ősiesebb” és protososabb hatása van. De ezek mindig ízlések és pofonok kérdése maradt.

    Reply

  • BlueSky

    |

    szerintem így abszolút jó, nem olyan „mese” szerű a kinézete mint régen. régen pont olyan hatása volt mintha warcraftból emelték volna ki

    Reply

  • Blase

    |

    Nekem nem tetszik annyira így. De valószínüleg SzuL-nak lesz igaza és ezek multis képek, mivel korábban már elhangzott hogy a multi grafot sokkal átláthatóbbá akarják tenni.

    Reply

  • Aston

    |

    #11,#15: Jah erre nem is gondoltam, igazatok lehet. De akkor is furcsa hogy nem egységes az épületek külalakja.

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    A terran acélos épületei mellett tényleg furcsa, de nekem tetszik kifejezetten, illik a zerghez..

    Reply

  • metromental

    |

    attól még, hogy multiplayer, a starcraft 1-ben is megoldották, hogy minden teljesen rendben van. attól még lehetnek színesek a p épületek. ugyanakkor meg lehet, hogy a map környezeti hatásai miatt ilyenek… az is lehet h ez nagy hülyeség : ) — ja, és ha megnézitek alúl azt a cannont, épp belelőttek. milyen iszonyatosan randa az a pajzssérülés textúra. beszarok.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    ami a pajzsot illeti jó az csak sztem rosz pilllanatban lett lekapva…

    Reply

  • Alyr

    |

    Nekem személy szerint a cybernetics core illetve a photon cannon kifejezetten tetszik így, a többi épületen is csak egy hangyányit kell csiszolni hogy ne üssenek el ennyire a környezettől, és akkor jók lesznek.
    A második kép miatt pedig elkezdtem reménykedni: az infesztálás elég magas szintű fejlesztés, addigra a terran is tuti befizetett volna egy health upgrade-re, viszont nincs pajzs a marine-okon, aminek nagyon örülök, merthogy sosem tetszett… persze ez csak spekuláció, de ugyebár a remény hal meg utoljára :D.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Szép képek, csak lenne már a kezemben a játék.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #20
    van pajzs de csak ha kifejleszted hogy több hp juk legyen…

    Reply

  • VAckoND

    |

    Nekem tetszik hogy több részletet kaptak a Protoss épületek. Az önárnyékosdi pedig kiforrja magát, erre mérget vehettek. Én a az új designra szavazok, már csak a zergeken kalapáljanak egy kicsit, lehetnének orgnikusabb hatásúak, ott igazán nem probláma a csillogás és a sok nyálka 🙂

    Reply

  • inkwizitor

    |

    ahogy a fertőzött terran épületet nézem velük se lesz gond 🙂

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz ProfessorJ #21 üzenetére: Először pont én is ezt akartam írni, de végül megfutamodtam a gondolattól 😀

    Nem azért, de múltkor még 4 képet küldtek … Most már ezt is csökkentik, hova süllyed már a Blizzard is 🙂
    Most nézem, hogy az overlord felül nézetben olyan, mint egy szúnyog csak szárnyak nélkül 😛 És persze pont a 2-ből vették ki a Scientist Vesselt, amikor egy csomó bogár meg rovar ellen fog küzdeni a szorgos terran nép. Ez pech …

    Reply

  • Hydra

    |

    nekem a protoss épületek így jobban bejönnek…nem olyan meseszerűek…nemtom mér de sztem az SC1ben levő épületekhez ezek jobban hasonlítanak…

    Reply

  • BlueSky

    |

    Válasz Hydra #26 üzenetére:
    én is ezt mondom, ne legyen olyan mese szerű…

    túlságosan elüt az sc világától, anno azért volt szép mert kicsit „filmszerűnek” tünt

    Reply

  • Strogg

    |

    Anno SC1-be azért(is) nem szerettem a protikat mert túl komor volt a kidolgozásuk, pedig ez a faj inkább fénylő mint komor, még a zergek is fénylőbbek lesznek ha így haladunk. Szerintem meg a fénylőségtől nem lesz kiláthatatlan mert úgy oldották meg.

    Reply

  • Maverick

    |

    Nekem sem tetszik ez a fajta design. Túl art work-ös hatása van nekem. Mondjuk az is igaz hogy lehet hogycsak így állóképen zavaró ennyire, és mozgás közben szebb hatása lesz.

    Reply

  • PROtoss

    |

    Stroggnak adok igazat(kivéve hogy én szeretek a protossokkal játszani a látványt leszámítva), ez így nem túl jó.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Nekem is tetszik végülis eddig az volt a baj hogy nem voltak elég kontúrosak az objektumok. Na mostmár van kontúr 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.