Két új screenshot
Bizonyára Ti is észre vettétek, hogy a BlizzCastban szerepelt 2 eddig nem látott screenshot is. Érdemes róluk külön is megemlékezni, ugyanis az egyikről teljes felháborodásomat kell hogy megosszam veletek. Miért kellett hozzányúlni azokhoz a Protoss épületekhez??
Az egy jó dolog, hogy egy kicsivel sötétebb élet kaptak némely épületek, de ezek így most nagyon furcsán hatnak a pályán, mintha valaki odaphotoshoppolta volna őket, másrészt nincs olyan valóság hatásuk mint a körülöttük rohangáló Zealotoknak.
Vagy csak én látok valamit rosszul?
Érdemes egyébként megfigyelni a csatajeleneteket a képeken, ugyanis a hamarosan érkező BlizzCast fordításban ezekről lesz majdan szó, mint például útkeresés és infesztálás.
Comments (31)
Protoss Archon
| #
Régen szebb színük volt. Most meg „kifakultak”. Nem lett jobb. 🙁
Reply
geri1992
| #
a proti épületek olyanok mint egy régi James Bondot néznék, mintha mögéjük lenne vetitve a környezet…. pfuj
Reply
GeryGTK
| #
protoss téleg nem olyan fasza így..
a zergek sokkal jobbak, hydra határozottabban jobb így!
Reply
geri1992
| #
ám a zerg infesztáció nagyon brutál…., csak azok a fertőzött marinek ne robbannának fel, hanem valami olyat kell kitalálni hogy lőnek valamit….
Reply
pcdevil
| #
kicsit tényleg rosszabbak, de annyira azért nem, hogy megbotránkoztasson:$ az tuti, hogy ha valami, akkor a protoss épületek csilloghatnak ahogy tudnak.
egyébként jól sejtem, hogy a cybernetics coret most látjuk először?:) tök furcsa:D
Reply
Orcus
| #
Nekem tetszenek a protoss épületek, csak azzal az odavetítős hatással kéne kezdeni valamit.
Reply
geri1992
| #
Válasz pcdevil #5 üzenetére:
már volt valamelyik gameplayekben a cybernetic core, asszem ez kell a stalkerekhez, ésha stalkert láttunk a gameplayen akkor cybernetic corenak is kell lennie
Reply
geri1992
| #
nem tetszik igy már a protoss pajzs, ha a zergling be tud hatolni….
Reply
ragadozo
| #
képzeljétek el hogy az egész mozog, akkor nem olyan vészes, 3dsebbé tették a grafikát, és így jobbak csak hát álló képen eléggé furán néz ki, de ha vissza adnák neki a protossos csillogást, akkor már a képen is élethűbb lenne 🙂
sőt a csillogás most is látszik a napfelöli részeken. csak az álló kép nem adja vissza azt az élményt.
Reply
inkwizitor
| #
valóban szebb volt protinál a csilli villi hatás de az igazat megvalva engem nem túlzottan zavar hogy ilyen lett nekem így is tettszik… O.o
Reply
SzuL
| #
ha jól sejtem, ez a „kontúrosabb multiplayer” lesz, míg a singleben észre se fogod venni, hol van a unit, és hol a fa.. érdekes, nem mondom :/
Reply
Fred
| #
Ez egy sivatagi palya => eros feny = ezert a protoss epuleteknek tenyleg nem artana egy kis + csillogas! 🙂
Reply
L4.ZsukoV
| #
Bocs ha hülyeséget kérdezek, de ezek a képek multiplayer gameből származnak vagy csak single player ? 🙂
Nekem egyébként sokkal jobban teccik ez a fajta proti épületek, mint a korábbiak… Sokkal inkább „ősiesebb” és protososabb hatása van. De ezek mindig ízlések és pofonok kérdése maradt.
Reply
BlueSky
| #
szerintem így abszolút jó, nem olyan „mese” szerű a kinézete mint régen. régen pont olyan hatása volt mintha warcraftból emelték volna ki
Reply
Blase
| #
Nekem nem tetszik annyira így. De valószínüleg SzuL-nak lesz igaza és ezek multis képek, mivel korábban már elhangzott hogy a multi grafot sokkal átláthatóbbá akarják tenni.
Reply
Aston
| #
#11,#15: Jah erre nem is gondoltam, igazatok lehet. De akkor is furcsa hogy nem egységes az épületek külalakja.
Reply
CsorvaGep
| #
A terran acélos épületei mellett tényleg furcsa, de nekem tetszik kifejezetten, illik a zerghez..
Reply
metromental
| #
attól még, hogy multiplayer, a starcraft 1-ben is megoldották, hogy minden teljesen rendben van. attól még lehetnek színesek a p épületek. ugyanakkor meg lehet, hogy a map környezeti hatásai miatt ilyenek… az is lehet h ez nagy hülyeség : ) — ja, és ha megnézitek alúl azt a cannont, épp belelőttek. milyen iszonyatosan randa az a pajzssérülés textúra. beszarok.
Reply
inkwizitor
| #
ami a pajzsot illeti jó az csak sztem rosz pilllanatban lett lekapva…
Reply
Alyr
| #
Nekem személy szerint a cybernetics core illetve a photon cannon kifejezetten tetszik így, a többi épületen is csak egy hangyányit kell csiszolni hogy ne üssenek el ennyire a környezettől, és akkor jók lesznek.
A második kép miatt pedig elkezdtem reménykedni: az infesztálás elég magas szintű fejlesztés, addigra a terran is tuti befizetett volna egy health upgrade-re, viszont nincs pajzs a marine-okon, aminek nagyon örülök, merthogy sosem tetszett… persze ez csak spekuláció, de ugyebár a remény hal meg utoljára :D.
Reply
ProfessorJ
| #
Szép képek, csak lenne már a kezemben a játék.
Reply
inkwizitor
| #
#20
van pajzs de csak ha kifejleszted hogy több hp juk legyen…
Reply
VAckoND
| #
Nekem tetszik hogy több részletet kaptak a Protoss épületek. Az önárnyékosdi pedig kiforrja magát, erre mérget vehettek. Én a az új designra szavazok, már csak a zergeken kalapáljanak egy kicsit, lehetnének orgnikusabb hatásúak, ott igazán nem probláma a csillogás és a sok nyálka 🙂
Reply
inkwizitor
| #
ahogy a fertőzött terran épületet nézem velük se lesz gond 🙂
Reply
L4.ZsukoV
| #
Válasz ProfessorJ #21 üzenetére: Először pont én is ezt akartam írni, de végül megfutamodtam a gondolattól 😀
Nem azért, de múltkor még 4 képet küldtek … Most már ezt is csökkentik, hova süllyed már a Blizzard is 🙂
Most nézem, hogy az overlord felül nézetben olyan, mint egy szúnyog csak szárnyak nélkül 😛 És persze pont a 2-ből vették ki a Scientist Vesselt, amikor egy csomó bogár meg rovar ellen fog küzdeni a szorgos terran nép. Ez pech …
Reply
Hydra
| #
nekem a protoss épületek így jobban bejönnek…nem olyan meseszerűek…nemtom mér de sztem az SC1ben levő épületekhez ezek jobban hasonlítanak…
Reply
BlueSky
| #
Válasz Hydra #26 üzenetére:
én is ezt mondom, ne legyen olyan mese szerű…
túlságosan elüt az sc világától, anno azért volt szép mert kicsit „filmszerűnek” tünt
Reply
Strogg
| #
Anno SC1-be azért(is) nem szerettem a protikat mert túl komor volt a kidolgozásuk, pedig ez a faj inkább fénylő mint komor, még a zergek is fénylőbbek lesznek ha így haladunk. Szerintem meg a fénylőségtől nem lesz kiláthatatlan mert úgy oldották meg.
Reply
Maverick
| #
Nekem sem tetszik ez a fajta design. Túl art work-ös hatása van nekem. Mondjuk az is igaz hogy lehet hogycsak így állóképen zavaró ennyire, és mozgás közben szebb hatása lesz.
Reply
PROtoss
| #
Stroggnak adok igazat(kivéve hogy én szeretek a protossokkal játszani a látványt leszámítva), ez így nem túl jó.
Reply
Crafty_FOX
| #
Nekem is tetszik végülis eddig az volt a baj hogy nem voltak elég kontúrosak az objektumok. Na mostmár van kontúr 🙂
Reply