Archive for 2008. augusztus 14. csütörtök

Blizzard + AMD és miért késik az SC2?

Az AMD (az ATI kártyák tulaja, a neves processzor gyártó) egy sajtó közleményben jelentette be a napokban, hogy a Blizzarddal együtt dolgoznak (hűűha, hát ezt senki sem sejtette) és a BlizzCon2008 eseményt is ők támogatják (ahogy a WWI-re hozott 600 gépben is ATI kártyák voltak, milyen véletlen egybeesés). A Blizzardnak ez az együttműködés azért fontos, hogy a játékait a kornak megfelelő technilógiával és főleg grafikával tudja ellátni. Itt egy kis érdekesség az AMD Cinema 2.0-án bemutatott fotorealisztikus valós idejű képrenderelő. Ami fontos még, hogy ezen az eseményen, ahol ezt bemutatták, Bob Colayco (aki blizzardos munkatárs de eddig nem hallottam róla) arról beszélt, hogy miért késik ennyit a Starcraft II. A megoldás nagyon egyszerű: Az eredeti Starcraft 2D-s modelljei helyett a Starcraft II-ben full 3D-re akarnak váltani, ami nem egy könnyű feladat. A Blizzard mindaddig nem fogja megjelentetni a Starcraft II-t, amíg az vissza nem adja az eredeti Starcraft érzést, ami a következő: What we want to see are hundreds of vehicles and creatures clashing on the battlefield, with dynamic lighting and shadows and all of these dazzling special effects — that’s the kind of gaming experience that our players expect from us. Tehát egy olyan játékot akarnak, amiben több száz élőlény és harcijármű mozog a csatatéren, dinamikus fényekkel, árnyékokkal és egyéb effektekkel, mindez 3D-ben valós időben (ami ha van egy kis grafikai tudásunk tudjuk hogy nem egyszerű feladat), ez az amit a játékosok elvárnak a Blizzardtól, és igen, szerintem is ezt várjuk, és várjuk, csak várjuk, csak várjuk …

Astonkacser . Hírek 1550 22 hozzászólás