Hoppá, ilyet is lehet?
A huszonhat blue post közül egy érdekes. Átlag fiatal fórumozó mondja:
Hát, a Zergeknek van olyanja, hogy … hogy Roach (csótány), ugye? Nos. A csótány az úgy tudom, hogy túlélne egy nukleáris háborút is. Akkor nem lenne célszerű a Roachot úgy megcsinálni, hogy a túléljen egy Terran Nuke-ot?
Hidd el nekem, nem akarod, hogy a Roach túléljen egy atomot. Ha nem hiszel nekem, akkor biztos lesz valaki aki csinál neked egy UMS pályát, ahol a Roach halhatatlan és ráadásul ahány atombombát dobsz rá, annyiszor fog megnőni a mérete exponenciálisan 🙂 .
Hoppá, azért ebből érezni lehet, hogy milyen durván sok lehetőség lesz a map editorban. Ehe.
Comments (12)
Crafty_FOX
| #
Szerintem meg ebből az érzik hogy néha már tele van a … az ilyen kérdésekkel a blizeseknek. Már a wc3 ban lehetett méretet állitani és módosítani pálya editorban. Az hogy menet közben módosuljon kicsit neccesebb de hogy mekkorába rakd ki a pályára az csak egy paraméter beállítás az egység kihelyezésénél.
Reply
L4.ZsukoV
| #
Most azzal, hogy közlik, hogy ezt meg azt tudja már a map editor, azzal nagyon ki vagyok segítve … Esetleg egy használati útmutató vagy ehhez hasonló nem lesz? Vagy persze arra mindenki jöjjön rá magától …
Reply
xboxman
| #
ott a súgó barátocskám :]
ha meg nagyon bonyolultnak tünnek a triggerek akkor tesség videós leírást keresni youtubon, biztos lesz elég segítséged hidd el…
Reply
BlueSky
| #
ezt mind a wc3 editor is tudta ^^ …pl: dota-ban a tiny egyik képessége ez volt, aztán volt 1 másik fun map ahol viszont minden ütéstől megnőtt…
Reply
sise
| #
A huszonhat blue post közül egy érdekes.
valoban az ? ezt gondold át még egyszer.
Reply
DarkTemplar
| #
SC-ben nem lesz külön épület és egység sebzés, mint a Warcraft 3-ban volt? Tehát hogy a katapultok jobban sebeznek épületetkre, a sima egységek pedig kevésbé?
Reply
Wisle
| #
Mellesleg, tudtommal a csótány csak a robbanás után maradt sugárzást éli túl, a robbanást nem. És a starcraft-ban mindenki túléli a sugárzást.
Reply
BlueSky
| #
Válasz DarkTemplar #6 üzenetére:
eddig úgy tudom hogy könnyü és armored páncél van és ezekhez megfelelő sebzés típus van
Válasz Wisle #7 üzenetére:
megnyugodtam, hogy nem csak én néztem furcsán az állításnál. meg azért karune válaszát is értem mert ennyire szőrszál hasógató problémát még nem igen láttunk 😀
Reply
pcdevil
| #
de egyébkéntis, csinálják gyorsabbra, a valódi csótány nagyon fürge tud lenni, és ha a fejét levágják még akkoris él.
szóval legyen fürge, legyen 2 élete, és persze az eddig jó regeneratív képesség:D ja és egy whoppermenüt kérnék még duplasajttal!
Reply
metromental
| #
Válasz Wisle #7 üzenetére:
ahogy az írástudó úr mondja! tehát a blizzynek elő kéne állnia valami sugárzás ötlettel, hogy hiteles legyen a csótánytúléliasugárzást elv 🙂
Reply
sise
| #
#7 true a csótány az erős radioaktív sugárzást éli csak túl a robbanást neméli túl semmilyen (általunk ismert) organizmus még a bacik sem, hát igen szemét dolog elpárologni…..
#9 él csak éhen hal….
#10 ezé jó a C&C ott a tibérium mérgez.
Reply
inkwizitor
| #
semmi haszna a sugárzásnak
a zergeket nem zavarja. lásd char bolygó
terranoknál mindenki védő ruhában meg szkafanderben van vagy járműben amin gondolom olyan a borítás
protossoknak meg pajzsuk van meg anyámkínnya…
Reply