Hoppá, ilyet is lehet?

Astonkacser . Blog 1319

A huszonhat blue post közül egy érdekes. Átlag fiatal fórumozó mondja:

Hát, a Zergeknek van olyanja, hogy … hogy Roach (csótány), ugye? Nos. A csótány az úgy tudom, hogy túlélne egy nukleáris háborút is. Akkor nem lenne célszerű a Roachot úgy megcsinálni, hogy a túléljen egy Terran Nuke-ot?

Karune válasza:

Hidd el nekem, nem akarod, hogy a Roach túléljen egy atomot. Ha nem hiszel nekem, akkor biztos lesz valaki aki csinál neked egy UMS pályát, ahol a Roach halhatatlan és ráadásul ahány atombombát dobsz rá, annyiszor fog megnőni a mérete exponenciálisan 🙂 .

Hoppá, azért ebből érezni lehet, hogy milyen durván sok lehetőség lesz a map editorban. Ehe.


Comments (12)

  • Crafty_FOX

    |

    Szerintem meg ebből az érzik hogy néha már tele van a … az ilyen kérdésekkel a blizeseknek. Már a wc3 ban lehetett méretet állitani és módosítani pálya editorban. Az hogy menet közben módosuljon kicsit neccesebb de hogy mekkorába rakd ki a pályára az csak egy paraméter beállítás az egység kihelyezésénél.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Most azzal, hogy közlik, hogy ezt meg azt tudja már a map editor, azzal nagyon ki vagyok segítve … Esetleg egy használati útmutató vagy ehhez hasonló nem lesz? Vagy persze arra mindenki jöjjön rá magától …

    Reply

  • xboxman

    |

    ott a súgó barátocskám :]
    ha meg nagyon bonyolultnak tünnek a triggerek akkor tesség videós leírást keresni youtubon, biztos lesz elég segítséged hidd el…

    Reply

  • BlueSky

    |

    ezt mind a wc3 editor is tudta ^^ …pl: dota-ban a tiny egyik képessége ez volt, aztán volt 1 másik fun map ahol viszont minden ütéstől megnőtt…

    Reply

  • sise

    |

    A huszonhat blue post közül egy érdekes.

    valoban az ? ezt gondold át még egyszer.

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    SC-ben nem lesz külön épület és egység sebzés, mint a Warcraft 3-ban volt? Tehát hogy a katapultok jobban sebeznek épületetkre, a sima egységek pedig kevésbé?

    Reply

  • Wisle

    |

    Mellesleg, tudtommal a csótány csak a robbanás után maradt sugárzást éli túl, a robbanást nem. És a starcraft-ban mindenki túléli a sugárzást.

    Reply

  • BlueSky

    |

    Válasz DarkTemplar #6 üzenetére:
    eddig úgy tudom hogy könnyü és armored páncél van és ezekhez megfelelő sebzés típus van

    Válasz Wisle #7 üzenetére:
    megnyugodtam, hogy nem csak én néztem furcsán az állításnál. meg azért karune válaszát is értem mert ennyire szőrszál hasógató problémát még nem igen láttunk 😀

    Reply

  • pcdevil

    |

    de egyébkéntis, csinálják gyorsabbra, a valódi csótány nagyon fürge tud lenni, és ha a fejét levágják még akkoris él.
    szóval legyen fürge, legyen 2 élete, és persze az eddig jó regeneratív képesség:D ja és egy whoppermenüt kérnék még duplasajttal!

    Reply

  • metromental

    |

    Válasz Wisle #7 üzenetére:
    ahogy az írástudó úr mondja! tehát a blizzynek elő kéne állnia valami sugárzás ötlettel, hogy hiteles legyen a csótánytúléliasugárzást elv 🙂

    Reply

  • sise

    |

    #7 true a csótány az erős radioaktív sugárzást éli csak túl a robbanást neméli túl semmilyen (általunk ismert) organizmus még a bacik sem, hát igen szemét dolog elpárologni…..

    #9 él csak éhen hal….

    #10 ezé jó a C&C ott a tibérium mérgez.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    semmi haszna a sugárzásnak
    a zergeket nem zavarja. lásd char bolygó
    terranoknál mindenki védő ruhában meg szkafanderben van vagy járműben amin gondolom olyan a borítás
    protossoknak meg pajzsuk van meg anyámkínnya…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.