Jesszus Colossus #2

Astonkacser . Blog 1080

Hírek helyett olvassunk blue postokat, vagyis jobban mondva olvassuk el A blue postot, ami arról szól, hogy most akkor a Colossus hogy is támad, mint is támad? Na de előtte egy kis történelem.

Ugye a legelső verzió szerint a Colossus mindkét oldalából jön ki a tűzcsóva és adott ponton sebez keveset, de gyorsan. Ez a csóva követi az egységeket, így nagyszerűen aprítja a Zerglingeket. Ez látható a jobb oldali képen is.

A második verzió híre a Zerg trailerrel (vigyázat csak az elsó embed működik) együtt érkezett hozzánk, ami arról szól hogy a Colossus egyik oldalából (véletlenszerűen) jön ki a tűzcsóva és adott szélességben horizontálisan sebzi az előtte lévő egységeket, egyszerre. Ez látható a bal oldali képen.

Már majdnem megbarátkoztunk ezzel az új verzióval, amikor kiderült, hogy a jelenlegi buildben ez másképp van. A támadás megint csak az egyik oldaláról jön, de horizontálisan végig vonul az egységeken. Azt hihetnénk, hogy akkor sebzi az egységet, ha hozzá elér, de Karune tolmácsolásából az derül ki, hogy ez egyelőre csak látványbeli változás, a sebzés azonnal megtörténik minden egységen, csak közben van ez a vizuális effekt, ami olyan mintha egyik oldalról a másikra vonulna végig a sebzés.

The artists are still working with what would look best on the Colossus. In the latest build, many have seen that there is a beam sweeping from one side to another as the current visual.

Please also note that this is temporary art still, and even though that beam does seem to sweep randomly, it is actually doing instant damage to the whole line rather than what the visual implies, which is doing damage from one side to the other.

De, ez a verzió is csak átmeneti, a kedves művészek még mindig dolgoznak a Colossus vizuális támadásán.


Comments (18)

  • SzuL

    |

    de ne csak a vizuálison dolgozzanak, bakker 😀

    Reply

  • Hydra

    |

    sztem ígyis-úgyis jó

    Reply

  • Aston

    |

    Nekem ebből úgy tűnik ebből, mintha már eltervezték volna, hogy milyen is lesz a támadása a Colossusnak, csak még az ilyen finomságokon nyamnyognak, hogy akkor hogy is nézzen ki. Ez mindenképpen pozitív!

    Reply

  • inkwizitor

    |

    de jó volt olvasni végre egy kis izét…

    Reply

  • Zedas

    |

    Én is pozitívnak érzem hogy már ezzel pöcsölnek. Ez már azt jelenti hogy gyakorlatilag készen vannak az egységek, SP-t tolják most ezerrel + multi ballance. Lehet hogy mégsem kell várni 2009 karácsonyig? 🙂

    Reply

  • Promie Motz

    |

    jó volt olvani tényleg valamit… kár, hogy ennek is eléggé… minimális a hírértéke… kb tudjuk már, mi milyen a játékban, most már csak adják ki végre… vagy jelentsék be… vagy valami… de ebbe már belefáradtam… morzsagyűjtögetésbe…

    Reply

  • Protoss Archon

    |

    Válasz Promie Motz #6 üzenetére:
    Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel, én kezdek „jóllakni a morzsákkal”. 😀 Jöhet a főfogás: a SC II megjelenésének bejelentése! 😀

    Örömteli, hogy a Protoss-nál már csak ilyen apróságok vannak hátra. Javítgatják az Archon kinézetét, a Colossus lövés animációját. A terran-nál áttervezték a Nomad koncepcióját, számomra világos. Lassan elkészül a várva-várt játék. Kérlek titeket, biztos kevés idő van már hátra, ne adjuk fel. Legalább a demóig/bétáig húzzuk ki valahogyan! 😉

    Reply

  • inkwizitor

    |

    jaaaaj istenem kimondtad a varázsszót… !DEMO!
    ha kapunk egyet én egészen a megjelenésig rongyosra játszom…

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Lassan ez a blue tracker át lesz nevezve: B-akták-ra, annyi itt a rejtély 🙂

    Reply

  • Zedas

    |

    Ez már inkább S-akták. ‘S’ mint suxxx…

    Az tartja bennem a lelket hogy hátha legalább a bNet 2.0-át részleteiben bemutatják a rendezvényen. Titokban arra számítok, hogy az SC1-be berakják még most a bNet2 supportot a tesztelés miatt. A replay-t is a WC3 rep tesztelés miatt rakták be, és gondolom nem volt kis munka. Ha akkor belefért most is jó lenne ha beleférne…

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz CsorvaGep #11 üzenetére:
    Hát majd legkorábban 2012 vagy 2013 -ban lesz vmi belőlle. Az még odébb van nagyon sajnos…

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    Válasz L4.ZsukoV #12 üzenetére:
    Persze, csak ugye eddig annyit tudtunk hogy next gen mmo. Mondjuk jó lenne ha egy jövő nyár lenne a megjelenési dátum… Bár osztálytársam mondta hogy ha sz sc2 vagy a dio3 megjelenik érettségi előtt akkor ő meg fog bukni 😀

    Reply

  • pcdevil

    |

    #10 Zedas
    Nekem úgy rémlik, a replay támogatás késöbb jött ki mint a Warcraft 3:$ De ha még tesztelik is a Battle.net 2-öt, akkoris inkább Warcraft 3 az esélyes a tesztre mint a Starcraft. (Voltaképpen meg is érné átírni Warcraft 3-ba implementálni a Battle.net 2-t, mert míg Starcraft új része „nemsokára” megjelenik, addig elöbbi még jóideig utód nélkül marad.)

    (#13 CsorvaGep
    Aston már leírta, így törölve ez a rész)

    hogy ON is legyen:
    Így nemtetszik a Colossus. Úgy jó lett volna, ha csak ott sebez, ahol épp van a csóva, de az egész területet…:S
    Egy olyat eltudnék képzelni, hogy egy egységet csak egy kis ideig sebez, ergo folyamatosan mozog a csóva és váltja az áldozatokat. Így kis sebzéssel, de nagy intenzitással sok célpontot támadna.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    NA ettől jogosan fognak tüzet okádni a hardcore gamerek. Nem látni hogy sebződik illetve csak később. ÉS ha meghal az egység akkor mi lesz ? A colossus elinditja a sor elején a sugarat a sor végén elpatkol egy unit akkor minek meg egy a sorvégéig a sugár ? addigra ott már csak egy hulla lesz. Ha meg nem megy el felmerül a kérdés milyen alapon halt meg az a unit ? Nem is ment volna odáig a „lézer”. Ez így ebben a formában most a legproblematikusabb szerintem nem hagyják így. Nehezen fér bele az esportba hogy más látszódjon és más történjen. Fontos hogy mindenki lássa mi történik. És ha egy pár colossus lecsap a seregedre és elpatkol egyből a fele mikor még nem is láttál egy árva sugarat arra tévedni lehet kicsit ideges lesz hogy ” mi ez a cheat ?” 😛

    #14 a rejtély megfejtése pedig : Wc3 1.07 ben már volt replay (eladot verzio)
    Az ötlet pedig abszolut jó irhatjuk is a peticiot tessék a bnet 2.0-t kipróbálni wc3 on és sc1 en is 🙂 Az sc1 es bnet marha sovány így a wc3 as után nézve a wc3 as meg hemzseg a hibáktól amin kvrva okos gyerekek lovagolnak évszámra xD

    Reply

  • Peter1984

    |

    Sztem az első megoldás lenne a legjobb. És ha mindenképpen aoe támadásnak akarják megcsinálni, hát legyen. Úgyis sebezhet mint a régi archon, miszerint egy rálő valakire és a mellette lévő egyég is sebződik (amit jelen estben lehetne hőhatásra fogni, vagy a lézer becsapódásának adni valami efektet ami szilánkot szór… a szőrszálhasogatók kedvéért). És mivel a lézer kúszik össze vissza, ezért 3-4 colossus szétaprítana mindent secperc alatt. Esztétikus logikus és reális lenne remek romboló hatással. Vélemény?

    Reply

  • pcdevil

    |

    #15 Crafty_FOX
    Starcraft-ban pedig 1.08. Kérdés a release date-ek, de pár perc googleözés után nem jött ki az eredmény Starcraft-ra, így hagytam a dolgot:$:))

    #16 Peter1984
    Akarod mondani régi dzsin, ugye?!:P Egyébként használható ötlet, csak ez annyira triviális, így biztos, hogy kipróbálták már, és valami miatt nem jött be:(

    Reply

  • 84Noname

    |

    Nyílván az első megoldás balancepróblémákat vetett fel, így az nem jöhet vissza. Én nem látom olyan borusan a helyzetet, mint Cfox. Szerin jó ez így. Ha folyamatosan vinné be a sebzést, akkor a gyors unitok lehet kimozdúlnának a „lövés alól”. És akkor meg előfordúlhat, h 2 unitot sebez 5 helyett. Mondjuk realisztikusabb lenne az biztos.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.