Karune Kérdések és Válaszok 46.

Velral . Hírek 1154

Következzen az újabb kérdés-válasz köteg, a végén néhány egyéb aprósággal.

Chat a fejlesztőkkel: A Starcraft 2 minden bizonnyal fejlődik, hogy még pörgősebb legyen, mint az eredeti Starcraft volt, a megnövelt mobilitású egységekkel amik képesek átvágni a magaslatokon, és új szállítási képességekkel. Erre válaszként a fejlesztő csapat felerősítette a Terran Planetary Fortresst, hogy területre ható (splash) sebzéssel is rendelkezzen, ami úgy néz ki sikeresen felveszi a harcot a portyázásokkal. Különösen, hogy most az SCV-k már gyorsabban javítják a Command Centert.

Ahogy mindig küldjetek a fejlesztőknek, és nekem (Karune) egy nagy hurrát, ha tetszik ez a QnA köteg! (woot)

Starcraft 2 QnA 46. köteg:

1. Lesz a Starcraft 2-ben friendly fire? – Xigon (Battle.net) (a saját egységeid direkt sebzése)

Igen, a friendly fire még mindig lehetséges a Starcraft 2-ben. Leszedheted a láthatatlan (álcázott) egységeket úgy, hogy a saját egységeidet teszed ki tűznek, és területre ható sebzésnek teszed ki a láthatatlan egységeket, amit sok játékos megtett az eredeti Starcraftban. Például, ha Zerggel vagy, a Hatcherydet támadó Dark Templart megölheted úgy, hogy a Banelingeiddel megtámadod a Hatcherydet közel a bázisodra betörő Dark Templarhoz.

2. A Trilógia kezdet, folytatás és vég, vagy ugyanazt a történetet meséli el 3 különböző szemszögből? – Lolod (Battle.net)

A történetek sorrendben következnek majd. A Zerg történet a Terran végénél kezdődik, és a Protoss a Zerg történet végénél.

3. Vannak valamilyen speciális animációk azoknak az egységeknek, akik sokáig egy helyben állnak és nem csinálnak semmit? (StarCraft 2 Source)

Több animációjuk lesz a tétlen egységeknek.

4. Mi az optimális eljárás az új gázmechanikához? A játékosok gyűjtsenek mind a két forrásból gázt egyszerre, és az éppen inaktív dolgozókat mozgassák (amikor a gejzír kiürül) a kristályokhoz? (StarCraft 2 Forums)

Teljesen azon múlik, milyen a stratégiád a játék során. Például bányászhatsz egyszerre kettőből, hogy megduplázd a gázkészleteidet, hogy bizonyos hadsereget építs belőle, vagy hogy nagyon gyorsan fejlesszél. Vagy ha inkább folyamatos, és sokkal stabilabb gázkészletre van szükséged a stratégiádhoz, akkor váltogathatod a munkásaidat a két gejzír között.

5. Melyik Protoss egység a legjobb választás arra, hogy ellenszere legyen tömeges légi egységeknek? A Phoenix elvesztette az Overload képességét, ami tényleg az egyetlen Protoss területre ható légi sebzés volt a Psi Stormon kívül. (StarCraft 2 Forums)

Tömeges Zerg légi egységek ellen, mint a Mutaliskok, az Archonok és a Psi Storm a legjobb fegyver. A Terranok tömeges légi egységei ellen, mint a Vikingek és a Bashee-k, a Protossok mindig használhatják a Phoenixeket, és a fókuszált tüzet. Vikingek jelenleg többet sebeznek nagyobb hajókban, mint könnyű páncélzatra.

6. Milyen típusú sebzést okoznak a varázslatok? Van-e „varázslat” (Spell) típusú, vagy nem számítanak speciális támadás típusnak? (StarCraft 2 Source)

Nincs specifikusan „varázslat” típusú sebzés, de néhány okoz ráadás sebzést a jelenleg játékban lévő páncélzatoknak. Például a Ghost Psi Roundja további 40 sebzést okoz pszionikus egységeknek. Habár vannak speciális esetek is, például a Psi Storm azonnal megöli a hallucinációkat és a Yamato ágyú nem kapcsolja be az Immortal Hardenes Shieldjét.

Ráadás:

Changeling álruha: „Azon gondolkodtam, hogy milyen Marine, Zealot és Zergling formát vesz fel a Changeling, ha az ellenfél már továbbfejlesztette az egységét? Pl: Marine Combat Shield (pajzs). Továbbra is marad a pajzs nélküli Marine formában, vagy kap pajzsot?” – Cydra: a kérdés számomra is érdekes, úgyhogy leteszteltem.
A Terran bázisára a Combat Shield kifejlesztése előtt kreálsz Changelinget, a Changeling pajzs nélkül marad. Mikor a többi Marine már azzal rendelkezik, akkor a Changeling továbbra is a pajzs nélküli Marine-ként jelenik meg. Azonban, ha azután készítesz egyet, hogy az ellenfélnek van pajzs fejlesztése, a Changeling is pajzzsal jelenik meg.
Ami a Protosst illeti, hiába a Charge után készíted a Changelinget, a képességgel nem fog rendelkezni, normál sebességű Zealotként jelenik meg.
Tehát a Changeling mindig a legújabb fejlesztés kinézete alapján készül, a képességet magát nem birtokolja.

Forrás:


Comments (22)

  • Archon

    |

    Nekem ez most nem annyira tetszett de azért WOOT!!!!!

    Reply

  • K4E

    |

    megint Sok infót tudtunk meg 😀 thx az „UP”ot 😀

    Reply

  • Protoss Archon

    |

    Igazán nincs mit! 😉
    off Lesz még egy maratoni fordítás, amit nrvn „kollega” besegítésével végzünk el. 😀 Hamarosan felkerül az is, előreláthatólag több részben. Ezek vélemények lesznek különböző játékosoktól, akik kipróbálták az SC2-t a BlizzConon.
    off vége
    Hogy on is legyen: érdekes dolgok, engem különösen a 2. kérdésre kapott válasz nyugtat meg igazán. EPIKUS történet lesz a javából!:D
    Majd minden bizonnyal jókat lehet mókázni a Changelinggel, amikor egy szál magában, pajzs nélkül rohangál a pajzsos, stim packtől felturbózott Marine-ok között. lol

    WOOT! WOOT! WOOT!

    Reply

  • 84Noname

    |

    Az lenne a jó, ha a Changelingnek az ellenfél is tudna utasítást adni… 🙂
    Amúgy erről a Thing UMS jut eszembe… lehet a fejlesztők is a filmből vették az ötletet. 🙂

    Reply

  • Wisle

    |

    A changeling voltaképp nem más, mint az sc1-es parazita megtestesítője, csak külön egységként.
    A trilógiás kérdés válasza csak számomra nem volt újdonság? :-S

    Reply

  • Promie Motz

    |

    \/\/007! 😀 a történet mondjuk csak akkor lenne az igazi, ha a zergek nyernének 😉
    ez a Changeling szerintem felesleges dolog, inkább az Overlordokkal nem kéne szórakozni, nem így bonyolítani ezt az egyszerű és nagyszerű felderítő rendszerüket 😉

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Ja és az is jó, hogy a Yamato gun kiszed egy Immortalt! Valami végre meg tudja ölni a kis szemetet 😉

    Reply

  • Laci

    |

    WOOT ;)!

    Reply

  • Protoss Archon

    |

    Válasz Promie Motz #7 üzenetére:
    Látszik, hogy nem vagy Protoss rajongó. 😉
    Amúgy jogos, hogy legyen egy ilyen pusztító fegyver hatásos az Immortal ellen. Elvégre az csak egy nagyobb, fejlettebb Dragoon.
    Azért azon csodálkozom, hogy a Yamato leszedi, és az atom meg nem…

    Reply

  • Tychus

    |

    WOOT!

    Reply

  • Dragon

    |

    Válasz Protoss Archon #9 üzenetére:
    Ezzel pontosan én is így vagyok. Remélem adnak majd valami magyarázatot rá, mert ez így logikailag eléggé sántít.
    Amúgy meg WOOT! 😀

    Reply

  • nrvn

    |

    #12 Ha gépész fejjel akarom megmagyarázni a válaszom: mert csak!
    Egyébként meg képzeljük el hogy a Hardened Shield egy vastag háló amin a sürüsége miatt nehezebben hatolnak át a lövedékek – ezért sebzödik max 10-et – de a Yamato egy részecske sürités alapján történö eljárás aminek hatására habár a részecskék összesürüsödnek, de a pajzsot elérve átmennek a rések között, szétbontják a „kötést” és a pajzs nem tudja felfogni azt, ezért sebzi a Yamato rendesen.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Végülis ha Műszaki számitástechnikai technikusként nézem ( nrvn így jó ? :D) ha úgy nézzük akkor 1-2- BC-nél nem lesz több általában egy terren playernek, ezért a yamato veszély nem igazán áll fenn egy olyan protoss playernek, akinek a fél hadserege immortalból áll 🙂 Az atombomba viszont egy kicsit más… az egy tömeg pusztító 😛

    Reply

  • nrvn

    |

    #14 Nem tudom, nem egy szakon vagyunk tudtommal 🙂 Én csak a sajátomat tudom, de az is hasonló szépséggel bír 😀
    Ha azt nézzük 2 ember már tömeg, de még se pusztitja el az immortalt. Kicsit groteszk…

    Reply

  • Zord

    |

    sovjet Tzar bombát az immortalra!..woot? 🙂

    Reply

  • NightHawk

    |

    W007! Hurrá! Hasznos infók, bár bár bár egyre kevesebb van…

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Nagyok jól sikerült ez a Q&A is, a Changeling az meg nagyon jó kis trükk lesz. WOOT!!!!!!!

    Reply

  • Laczko

    |

    Kösz a fordítást srácok!
    Nem tudom, tihogy vagytok vele, de ez a changeling egy nagy baromság!! Milyen dolog már, hogy egy ál-marine kikel egy tojásból páncélzattal, mindennel?? Ki találta ezt ki?? A Medevac-ot lassan beveszi a gyomrunk, pedig már az sem kis falat! De ez…Aki kitalálta ácsolt volna kisszéket inkább, de minimum, hogy orvosnak mutassa meg magát!
    Blizzardékkal kezd elszaladni a ló!:(
    Ettől eltekintva elég jó a Q&A, de a changeling miatt nincs WOOT!

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #19 „nincs WOOT” ezen behaltam xD szerinted amikor csak úgy nagyvonalakba ránéznek az oldalra tudják mit jelent az hogy „nincs” ? nem szal elkönyvelik hogy woot-oltál 😀

    A changeling tényleg érdekes egy valami és a használhatosága is gyanus, a parasite detector nekem hitelesebb volt de mindegy. Egyébként az ötlet fedi a nagyon régi red alertes kém ötletét aki más katona gunyájában surrant be. Ezzel az egészsel az a baj hogy szerintem becsempészni egy ilyet elég necces és mivel semmilyen infiltration képessége nincs (a Red Alertes spy-al ellentétben) csak ott áll mint egy faszál, és várja hogy lebukjon oO

    Más: a történet sorrendbe következik igy nehéz lesz változatosra meg egymásba csúszóra csinálni, elkőbb csak terran utáan csak zerg végül csak protoss hááát..

    Reply

  • Fred

    |

    WOOT !

    Reply

  • Protoss Archon

    |

    Válasz Crafty_FOX #20 üzenetére:
    Ami a történetet illeti: egymásba érnek a szálak, itt még annyi se fog eltelni mint a sima SC és BW között eltelt.
    Tehát amint véget ér a Terran kampány, már jön is időrendben a Zerg. 😉 Tehát (elvileg) nem fog eltelni x hónap a sztori szerint. A valóságban egy év vagy több a következő kiegészítőig…
    Eddig se volt másként, az első részben sem, ott is egymás után következett minden. 🙂
    A Changelinges ötleted meg nem tűnik rossznak. Mert jelen állás szerint egy trükkös, nehezen használható felderítő, semmi több. Olyan Spy-ként több haszna lenne. 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.