Starcraft II – Battle Report #1

Astonkacser . Hírek 2252

UPDATE:  Az 560megás változat már tölthető tőlünk is.

OMG, Lord_Crusare hozta nekünk a hírt, hogy a Starcraft II hivatalos oldala frissült, és nem is akármivel, hanem egy 21 perces videóval!

Hogy mi is ez a Battle reports? Egy meccs, amit a fejlesztők játszanak és shoutcastolják, vagyis élőben kommentelik. Fú, még én sem néztem meg, de minden bizonnyal egy remek videót kaptunk ma. Le is lehet tölteni, 560Mb, magyar streamről estére gondoskodom.

battlereports1.jpg

Látható az is, hogy az SC2 még alfa fázisban van, ez nem meglepő, de mint tudjuk, 2009-ben jön a béta, szerencsés esetben az év első felében.


Comments (87)

  • inkwizitor

    |

    Válasz Bubbles #49 üzenetére:
    őőőőh kifejtenéd?

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #49
    ha lehet mondani, akkor élek a lehetőséggel csak úgy barátilag ;): nem játszottál vele, ne ugass…

    vagy legalább mondd el, mire gondolsz, mert akkor lehet értékelni a véleményedet, mert a „Nem bírom tovább, ez a game egy rakat szar.” mondat egy elég rosszul megszerkesztett érv 😉

    Reply

  • SzuL

    |

    hát nekem iszonyatosan nem tetszett ez az egész, marhára látszik rajta, hogy alfa :/

    Reply

  • Bubbles

    |

    A terran egy early expelős mass marraudern taktikát nyomott. A protoss viszont össze-vissza csinált mindent. Az elején azthittem, hogy ért is valamit a dolgához, de nem. Nem tűnt fel neki, hogy a terra expel. Mondjuk elötte beöletett egy rakat unitot, ezt már megtanulhattuk volna, hogy a jelenlegi szedők erősebbek könnyebb visszaverni velük egy támadást, sikerült is. Nem kellett volna a zea, csak stalker.
    A terranak teljesen felesleges volt oda expelni ahova, sőt, annyira hülye volt, hogy a saját „bejáratát” szét sem lőtte, hanem csak akkor amikor már támadták. zzzzz. Ha kicsit komolyabb a protoss simán akkor
    1. odaküld egy unitot már a legelején, hogy üsse ki külső zárást (ahogy láttam nem volt valami sok hp-ja)
    2. blinkelős stalker iszonyatos szopatás lett volna
    3. a kolosszus is
    Simán lehetett volna a natulra expelni, az is ugyan úgy védhető lett volna 1-2 bunkerral. Igaz az is szopatható lett volna de ugye van tank:) Nem tudom fejlesztett-e a terra az enginering bay-ből, de ha nem simán el lebegtethette volna valahova, stb…
    A protoss szánin támadott, nulla makróval, idióta techet nyomott, hol volt a villám? (templar?) Ezt a marrauder támadást simán foghatta volna. Sőt egy mass stalker micróval is!
    Hellion? Kb vicc, szerintem nagyon szar unit totálisan felesleges volt gyártani. Legalábbis itt, úgy tűnik harassra a jelenlegi formában alkalmatlan (azt hiszem 1 probot ült meg a 2 hellion). No, min1, ezt nem tudom. Támadásnál meg szintúgy „bukó” mert a saját unitokat is sebzi.

    Most ennyi jutott az eszembe. Ja és nem progamereket akarok látni játszani, hanem olyanokat akikbe szorult valami stratégiai érzék.

    Reply

  • Tauren

    |

    Hát Bubbles te egy állat vagy!
    Ez nem arra ment, hogy most mindent megmutatunk egymásnak, hanem hogy miként lehet egyszerű gyors meccset játszani.
    1. a Helion igenis jó egység, mert ha elolvastad volna #37-es kommentemet, akkor tudhatnád, és láttad is a videóban, hogy igazán gyakja a közelharci egységeket. Pl: Zealot, és még a probe is, mert a Marauderek szenvedtek a probekkal, míg a helionok simán legyakták őket.
    2. A protoss lehet, hogy béna volt, de ilyen feltételek mellett nem szarozhatod le a játékot, mert ez két programer. A másik, hogy most kit érdekel, a prók? Ez direkt csinálták így, nem azért mert hülyék, és most ez csinálták VÉLETLENÜL. Ahogy sokan mondták ez már megvolt tervezve, csak alá kommentálták, és bemutatták, milyen egy egyszerű stratégiákból álló gyors meccs.
    És gondolom, lehet hogy nem gondolkoztak ezen a Blizzardosok, de ha megnézzük a videót, akkor mindenki elgondolkozhat, hogy ki mit tervezet volna, terran, és protoss oldalon egyaránt.
    Ne ezen törd a fejed, hanem inkább írd le, mit csináltál volna a két játékos helyet, nem pedig leugatni a játékot, mert én SC fanatikus létemre nagyon nem szeretem. (de ez csak magán probléma)

    Reply

  • Bubbles

    |

    1. a hellion szar. nézd már meg, beszalad 2 helli a probok közé és megölnek egyet de ők meghalnak, ezt 2 vulture simán túlélte volna (odamennek lőnek elfutnak), és zeák ellen sem jók, már ha sebzik a saját egységeiket is, mert , ez egyértelmű.

    de ebbe mi volt a stratégia? „látjátok, ha nem tudsz makrózni, tehát nem gyártasz semmit, és még templara is lusta vagy akkor ilyen gyönyörűen bealáznak tier1-es unitokkal (oké volt banshee)). Még gyors se volt 20 perces.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Bubbles #56 üzenetére:
    Válasz Bubbles #54 üzenetére:
    bubi, ezek tök noobok, alig láttak „igazi sc” meccset, csak van pár ismerősük, akik diktálják, hogy mi volt a bw-ben, mit lehet meghagyni, mit javítsanak. ők tudják a dolgukat, csinálják azt, amit a főnök mond, és kész.

    amúgy egyetértek veled, de nem vártam többet ettől a videótól.

    Reply

  • nrvn

    |

    Bubbles menj inkább legozni, ott úgy játszol ahogy akarsz, azt épitesz amit akarsz, senki se fog megszólni.

    A video ilyen volt és kész. Bemutatták, hogy jelenleg ilyen a játék (tudom hogy ez egy régebbi video igy ehez is viszonyitok most), mi hogy áll stb. Majd ha jönnek az olyan videók, ahol a prok játszanak akkor legyen igazi beszólás, hisz ök „hivatásuknál” fogva tudják hogy mit csinálnak, ill tudniuk kéne hogy mit csinálnak…

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    #38 A Zealotok nem pirosan halnak meg, hanem a csapat színével, ami itt piros. Ha megfigyelted az első bemutató videót, ott kék volt a csapatszín, hát kéken haltak meg. A többi halál animáció meg szerintem még nincs kész.

    A meccs meg, akárki akármilyen hülyeséget kommentel, nagyon király volt, és végre egy videó az elkövetkezendő évek legjobb játékából!

    Reply

  • aarchie

    |

    Válasz Promie Motz #52 üzenetére:
    Az is egy vélemény, hogy nem tetszik neki. Max visszamegy Kanira Dotázni, vagy játszik a Gamestar demokkal.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Jo j ode srácok de most összemostuk ám hogy a játék szar mert szarul játszottak. Az egy dolog hogy mennyire voltak ravaszok. Az is egy dolog hogy bubbles ne ossza hogy mit kellett volna mikor nem játszott vele és nem tudja, lehet nem érte voln meg a templar vagy nem volt rá lehetőség, az is lehet hogy abab na verzioban épp benne se volt. A stalkerket magába azért nem massolhatta mert látszott hogy a maruder olcsobb (a stalkernél megfizeted zat is hogy majd fog blinkelni) és már az elején látszott hogy nem tul gazdaságos a maruderek lelen.
    Amugy meg mindegy mert adatok nélkül nem tudunk egyes stratégiák melett vagy ellen érvelni.
    Ugyhogy legyen az az 1. lépés eldöntöd mit szidsz a játékot vagy a játékosokat, mert nekem ugy tünt először beirtad hogy szar játék utána érveltél amelett hogy szarok voltak játékosok. A lényeg hogy a kettő nem függ össze.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Crafty_FOX #61 üzenetére:
    szerintem maga a játék, és maguk a játékosok (fejlesztők) is bénák voltak :).
    marhára látszik, hogy nagyon nincs még kibalance-olva a játék, és nem kevés hiba van benne (pl majdnem minden textúra egybefolyik, pl amikor a végefele libasorban mennek a terra unitok)

    az útkeresés is igencsak érdekes még, ennyire azért nem dicsértem volna anno.

    a többit leírta bubi.

    Reply

  • Bubbles

    |

    Ha feltűnt volna én nem a játékot szidtam (csak 1 icipicit), hanem a játékosokat. Nem olyan videót kellene kitenni ahol úgy játszanak mint akik még életükbe nem láttak sc-t.

    Reply

  • nrvn

    |

    #63 Azért mert te vagy itt az über pro, aki bárkit lealázz egér nélkül, még vannak mások is. Miért várja el mindenki, hogy ha néz egy meccset akkor azt prok játszák? Írj egy levelet a Blizznek hogy legközelebb szedjék elő a koreai progamereket mert ezt csukott szemmel se lehetett birni -.-‘

    Reply

  • 84Noname

    |

    Én nem ütöttem volna a sziklát amíg a colossus oda nem ér. Nyert volna egy kis időt munkásirtásra. Ha már bevisz 3-4 lövést scv-kre, akkor utána már drasztikusan elkezdtek volna potyogni. Egyébként a colossus így szemtől szemben elég béna…de cliffek szélén kellene használni…

    Reply

  • Tauren

    |

    Tudjátok mit, te Szul, és Bubbles mondjatok azt amit akartok, mert hiába mondtátok, hogy ilyen szar a textura (mert én nem láttam volna, hogy a Marauderek egybeolvadtak volna, vegyél szemüveget ha nem látsz Szul), és a játék sem a próságról szólt. Nem tudom tik mit hisztek, de most a ti kedvetekért, nem fognak állandóan a ti elvárásotoknak csinálni videót.
    Ha nem vettétek volna észre itt legalább 10 embernek tetszett, rajtam kívül, és még ki tudja hány millió rajongó van, akik ugyan ezt mondják erről a videóról, hogy „Igen jó volt, de nem a próságra ment, de nem is ez számít, hanem hogy mi változott igazán.” Meg a másik, hogy 20 perc, az rövid egy meccsnél.
    Bubbles játsszál Cossacks-ot, vagy Empire Earth-ot, vagy akár Sins of a Solar Empire-t, ahol a játék idő akár 3 óra is lehet. Magyarul az a 20 perc igazán rövid, mert mit gondolsz, hogy 5 perc alatt végzel egy játékossal vagy nem értem.
    Meg a legkönnyebb, hogy ha nem tetszett, az a ti bajotok, de én sem textura hibát, sem Helion hátrányát, sem a Colossusét, vagy akár a többi egység használatában nem láttam hibát.
    Mert amikor nekem is rövid meccsem van, általában nem törődök a high templarokkal, vagy carrierekkel, csak gyorsan kis egységekkel támadok, és ha olyan sokáig tartja magát, akkor fokozatosan fejlesztek egyre erősebb egységeket.
    Szerintem olyan semmiféle dolgokat hoztok fel, amit egyszerűen vagy ellehetne tűrni, vagy belegondolni abba, hogy csak egy idióta kis bemutató videó volt.

    A játék király, az egységek gyönyörűek, a pályák lenyügözőek, és visszaadják azt az igazi Starcraftos érzést, úgy hogy csak így tovább Blizzard, mert én, és velem együtt több millió-fan csak a játékra vár. 🙂 😀

    Reply

  • Dylan

    |

    Válasz Tauren #66 üzenetére:
    Sima SC-ben egy jobb game 15 perc vagy rövidebb. 🙂
    No persze nemtudni, hogy most ez milyen játék sebességen zajlott. Lehet, hogy van ennél 2-3x gyorsabb játékmód is.

    Reply

  • nrvn

    |

    #67 Tehát July vs Best – 2008-as OSL döntöje ami kb 20-25 ha nem 30 perces szar game volt? Nem tudom láttad-e de ha nem ajánlom figyelmedbe 😉

    Reply

  • nop

    |

    Válasz Tauren #66 üzenetére:

    Nekem tökre az jött le a kommentedből, hogy bármilyen szarul néz ki a játék, meg hülyeségeket csinálnak benne stb, a játék csak jó lehet, mert blizz meg sc fan vagy, és a kampányt is végigtoltad csít nélkül, és a starcraft2 nem lehet más mint a világegyetem legjobb játéka, és totálpro leszel benne.

    Amúgy nem néztem meg a videót, mert egyáltalán nem érdelnek már a gameplay videók, inkább nézek sima sc-t.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz nop #69 üzenetére:
    kimondtad, amit gondolok (nagyjából), de azért még:

    Válasz Tauren #66 üzenetére:
    1, textúrahiba: pl a végefele, amikor a terra lemakrózta már teljesen a p-t, és folyik már a kép a hellionoktól és a marauderektől.
    2, igen, minden egyes fanatikusnak tetszik. igaz, hogy ha odanyújtok egy painttel készült fehér lapot, amire rá van írva, hogy sc2, az is tetszene a fenn említetteknek.
    3, a játékok hosszáról dylan már írt, amúgy meg google a barátod…
    4, attólmég, hogy nem vetted észre, igenis megvannak a hibák, és nem vagyok egyedül, akiknek feltűnt, és nem véletlenül van még alfa fázisban a játék.
    5, az a „tipikus sc feeling” nekem speciel még nem jött át, remélhetőleg később átjön.

    Reply

  • Aston

    |

    Annyira imádom amikor néhányan összekeverik a szezont a fazonnal. Ezek fejlesztők, a játék pedig alfa változat. Mi a francot vártok tőlük? De most komolyan.

    Az meg hogy nem ilyen embereket kellene odaültetni, hát ne fárassz már, ők játszanak a legjobban a fejlesztők közül, azért ők játszanak. De hát fejlesztők! Ismétlem, mi a francot vártatok ettől? Koreai proleague döntő mérkőzés színvonalat? Hát ha ezt vártátok, akkor sajnálattal kell hogy közöljem: ennek nem ez volt a lényege. „Show” meccs, bemutató jelleggel: nézd meg a játékot, nézd meg az új funkciókat, nézd meg az új taktikákat (Proxy Pylon és egyebek), lásd hogy mi van készülőben, és örülj, hogy ilyet csinálnak neked!

    De, ha valakit nem nyűgözött le a játék és ebből azt a következtetést vonja le, hogy a Blizzard mekkora marha, hát akkor /facepalm, omg, és én kérek elnézést.

    Reply

  • nrvn

    |

    Most nyugodtan idézhetném az osztálytársam: „Az irigységet vélem felfedezni a hangotokon”
    Zsukovnak talán ismerős is 😉

    Reply

  • Tauren

    |

    Köszönöm Aston, hálát add neked az úr! XD

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    You know I simply cannot understand people…

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Hmm azt hittem minket a játék érdekel ehelyett a játékosokkal foglalkozunk. 😀 Vagy tényleg van vmi amit nrvn mondd, hogy irigykedtek, hogy ők már játszannak az sc2-vel, mi meg nem? 😉 Igazság szerint ebből a videóból azt kellett volna mindenkinek leszűrnie, hogy ez egy demonstráció a játék jelenlegi állásáról, hogy grafikailag lenyűgöző a játék, de az egységek azoknak irányításai – amit ti is mondtatok – hagyj maga után némi fejlesztést… Az, hogy meg miért így játszottak a playerek. Talán azért, hogy lássátok és meggyőzőnek titeket az új egységekről, hogy igenis hasznosak lesznek az sc2-ben és nem kötelező mindig ugyanazt a megszokott stratégiát játszani, mint az sc1-ben!
    Jah és elfelejtettem megköszöni múltkor Lord_Crusare, hogy felfedezte a vidit és Aston-nak, hogy kirakta! 😉

    Reply

  • 84Noname

    |

    Különben nekem összességében nagyon tetszett…Azért ezeken a hibákon amiket felfedezni véltek a sasszeműek már valószínűleg túlléptek. Szerintem legközelebb ilyen komolyabb anyagot a béta alkalmából kapunk. Lehet azért adták ki ezt a videót, hogy a kontraszt még jobban kiütközzön…még jobban ledöbbenjünk amikor a kész vagy béta sc-t meglátjuk.
    Még annyi megjegyzésem lenne, hogy a terran kicsit attackmúúvos nak tűnt ebben a játékban. Se akna se siege…kb mint régen a proti. Kár, hogy ezt a makrósabb oldalát mutatták a játéknak. Szívesebben vettem volna valami kis gonoszkodós, dt-zgetős reaperharassos gémet. Jó megint nagyigényű vagyok… 🙂
    Nem lehet a büdös scfanok kedvére tenni…

    Reply

  • Fred

    |

    Nagyszeru hatterkepek , mar van eso is (mondjuk ez single playr biztos ) 🙂

    Reply

  • 84Noname

    |

    Tényleg…fel se tünt elsőre… 🙂 A BC valami brutálisan néz ki, én nem ilyen vadállatra emlékeztem…

    Reply

  • Dylan

    |

    Válasz nrvn #68 üzenetére:
    Nem mondtam, hogy szar game, csupán reagáltam egy commentre. 🙂 A verseny gamek pedig külön kategóriába számítanak szerintem, pláne koreában.

    Válasz Aston #71 üzenetére:
    Ezzel egyetértek teljesen, én sem vártam mást, mint a jelenlegi képességek bemutatását. Erre jó volt a video, sőt még tovább is eltudtam volna viselni. 🙂

    Reply

  • nrvn

    |

    Nem Dylan te azt mondtad, idézem: „Sima SC-ben egy jobb game 15 perc vagy rövidebb.”
    Ezek szerint egy 30 perces játék csak szar lehet, ennek ellenére a hosszú játékok ugyan annyira lehetnek izgalmasak mint a 8-10 perces „gyors” játékok. De lényegtelen, jó volt ez a játszma – még ha itt jó pár embernek nem is nyerte el a tetszését – de nem ez a lényeg, hanem hogy a többi elvtársnak tetszett 😉

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Ez most nem ide vág annyira de én(zergel) az egyik haverral(terrannal) egy nagy mapon lenyomtunk egy 2 és fél órás gémet, és az volt az egyik legjobb gémunk, volt ott minden gigantikus csaták, taktikai támadások, front vonalok szal minden és nagyon állat meccs volt, pláne azért mert én nyertem :D.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz nrvn #80 üzenetére:
    dylan azt írta, hogy egy átlagos game negyed óra alatt lefut, nem olyan hú de gyakori az annál hosszabb.

    Reply

  • Dylan

    |

    Válasz nrvn #80 üzenetére:
    Hát ha nálad csak a jó vagy a szar kategória létezik, akkor világos, hogy így értetted. Én viszont nem így értettem. 🙂
    Részemről lezártam ezt a témát.

    Válasz KennyGTP #81 üzenetére:
    Ezeknek is megvan a maga feelingje az biztos. 🙂 Nekem is volt jópár hosszú meccsem, bár azok általában lanon voltak, még a régi szép időkben.
    No mostmár nem offolok. 🙂

    Reply

  • Tauren

    |

    Na végre egy hosszú játszma párti.
    Nincs is jobb mikor (nem azt mondom hogy 5 óra legyen) de ha eltart 1-2 óráig. Főleg azért, mert a hosszú csatáknál általában nagyon sok egységet gyártanak a játékosok, és nem az van, hogy legyakom az ellent 5 tankal, vagy góliátal. Nekem is volt már egy pár hosszú meccsem, de az 3v3 volt. Istenem amiket műveltem, és műveltünk a külföldiekkel, hát egymáson röhögtünk, meg minden hangulat meg volt. Főleg hogy minden fajból volt, én protossként, míg két haverom zerg (jó összeállítás, pont a protossok utálják legjobban a zergeket XD). Az ellen, meg egy-egy-egy protoss, terran, és zerg. Mondjuk ez másfél órás volt, de jó volt a barátainkért küzdeni, vagy épp megszervezni egy támadást. Nagy nehezen mi nyertünk, pedig úgy voltunk felállva, hogy a két szigeten én voltam egy haverral, egy ellen, míg szegény harmadik haverom meg 2 ellen a másik szigeten. Emiatt amilyen gyorsan csak tudtam megöltem azt az egyet a szigetemen, míg felállítva minél gyorsan egy Carrier flottát, mentem segíteni a harmadiknak. De szép csaták voltak, a két sziget között, és benne. XD
    Ha ilyen hosszú, vagy épp rövid meccsek feldobták, vagy még most is feldobja az embert. (engem pl: még igen :D) Akkor milyen lesz az SC2 neten? Mekkora csaták, és összefogások lesznek. És ha már front vonalat is megemlítjük, szerintem az SC2-ben még nagyobb, még jobb, még izgalmasabb frontvonalak lesznek.
    Istenem… már alig várom, hogy átöleljem a SC2 tokját, betenni a gépbe, és játszani a játékkal.
    Gyerünk Blizzard! Csak így tovább! 😀

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Tauren #84 üzenetére:
    szép, hosszú off, grat hozzá

    Reply

  • nrvn

    |

    #85 Ezt már megszokhattad volna, de ez így van rendjén, ha mindig csak a témához lehetne hozzászólni, elég sok topic kihalna 😀

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #84 Jo mi is szeretjük a team gamet főleg ha hosszú és GG de ha leirnánk az összes nagy team gameünket egyszer egy élmény beszámoló keretében az egy 400-500 oldalas könyvet megtöltene simán. És ezek csak azok a gamek lennének ahol tényleg izgalamas volt és tényleg akadtak meglepő fordulatok. Ezért szerettük mi a wc3-at, ez viszont sc2, és majd meglátjuk milyen hosszúak lesznek a gamek meg egyátalán mennyire lesz élvezhető a team game.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.