Karune Kérdések és Válaszok 49. – Második rész
Garnju volt olyan rendes, és lefordította, íme:
—StarCraft II Q&A Batch 49—
1 ) Nagyon kíváncsi vagyok … régen, az SCV-ek, a Drone-ok, Probe-ok, Vulture-ok, Archon-ok, és a Dark Archon-ok (na meg a High templar-ok – fordító megjegyzése) játéktechnikailag lebegtek azaz nem aktiválták az aknákat. A kérdésem egyszerű : Lesznek lebegő egységek a Starcraft 2-ben? Ha igen, át tudnak majd jutni a sekély vízen ? – Ancientdefender (Battle.net)
Ha a pókaknák benne maradnak a játékban, akkor természetesen lesznek lebegő egységek. A sekély víz jelenleg csak egy látványelem nem számít különleges tereptípusnak.
2 ) Hogy működik a Starcraft 2-ben a Mutalisk támadása, mi határozza meg az „ugrándozását” ? Véletlenszerű vagy nem ? Ha nem véletlenszerű akkor milyen kritériumok alapján dönti el a program hogy mik/kik legyenek a másodlagos célpontok? – Kain175 (Battle.net)
Függetlenül a Mutalisk helyzetétől, amikor megtámad valamit és találatot ér, akkor a célponthoz legközelebb eső egység vagy épület lesz a következő célpont.
3 ) Van rá lehetőség hogy kikapcsoljuk a Multiple Building Selection–t (MBS)?
Nincs.
4 ) Kérdés a kettő a kettő elleni csaták egyensúlyával kapcsolatban : Roach-ok + Medivac-ok nem alkotnak túlságosan erős kombinációt csapatjátékban ?
A Roach-ok regenerációs sebessége és a Medivac gyógyítása nem adódik össze.
5 ) Mi a legjobb ellenszere a Zergnek a Marine roham ellen, hisz utóbbiak erősebbek mint az első részben ?