Apropó februári jelentés

Astonkacser . Hírek 1120

Eljött az idő, hogy megírjam a februári jelentésünket. Szóval ismét szeretnék egy kis összefoglalást adni, amellyel jól lekoverolom a hónapot, amjd szeretném, ha az adódó kérdéseiteket feltennétek, hátha megszán minket a community team. Habár ez az előző hónapban sem sikerült, de a lepény hal megy utoljára.

Szóval, mi történt februárban?

És most rajtatok a sor, tegyétek fel kérdéseiteket! Azok kedvéért, akik csak olvasssák az oldalt, de nem szívesen folynak bele a társalgásba, azok csak szavazzanak a kommentekre, az alapján, hogy melyik az a kérdés, amelyiket Te is feltennéd a fejlesztőknek.

Ha tetszett ez a bejegyzés és szeretnél ilyet a jövőben is, szavazz rá és tudni fogom.


Comments (14)

  • 84Noname

    |

    Nekem lenne egy kérdésem… annyira nem kötődik a hónap eseményeihez, mindegy…
    Szóval több videóban lehetett látni, hogy elnyúltak kicsit az árnyékok, mintha hajnali vagy pirkadati órákban lenne a játék. Lehetséges, hogy a fog of warban lévő unitok árnyékát látjuk, de az unitot még nem? Mondjuk a colossusnál…
    Annyira nem egy kardinális kérdés, de azért kíváncsi lennék…

    Reply

  • keedav

    |

    Válasz 84Noname #1 üzenetére:
    Tuti hogy nem, mivel csak renderelt objectumnak van árnyéka alapból, és a fog of warban lévő unitot nem rendeli le, gyakorlatilag nincs is ott.
    Nekem is lenne egy kérdésem, amit már feltettem a CEBIT kapcsán mégpedig az, hogy mikre képes a kamera. Lehet e forgatni, tetszőleges fokban, mekkora a zoom, lehet-e dönteni stb.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Aston! Szeriintem a kék híreket is csoportosítani kéne a közösségi szemléhez hasonlóan, akár csak ezeket az összefoglaló híreket! 😉
    (Egyébként ezt kifelejtetted: https://starcraft2.hu/2009/02/24/heti-kek-hireink/ , de annyira nem lényeges a többihez képest.)

    Reply

  • Sandormaster

    |

    Nekem csak egy kérdésem van, de inkább nem írom le úgyis tudja mindenki 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    a kamera kezelés engem is nagyon érdekel mert pl singliben lehetne szerintem igazán hangulatos kis shotokat csinálni vagy saját mapokon meg egyébként is feelinges lenne úgy lesni a csatamezőt.

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Remake gameplay zenét fogunk hallani az SC2ben , vagy teljesen új zenei világ lesz (milyen stílus lesz zergnél, protosnál és terrannal)?
    A különböző térképtípusokhoz egyedi „háttérhangok” lesznek (pl.: sivatagos mapon süvítő szél, esős mapon esős háttérhang meg stb.)?
    Lehet-e már tudni hogy az első singleplayer kampányban hány feladat lesz?

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz KennyGTP #6 üzenetére:
    1, hasonló stílus lesz minden bizonnyal, mint az első részben. a protossnál ilyen „ufó-style”, terránál ilyen rockos-technos egyveleg, zergnél meg hasonló „rovaros” stílus 🙂
    2, biztos lesz ilyen. a blizz válasza meg biztos ez lesz:: „gondolkodtunk már rajta, de nem biztos, hogy benne lesz. megpróbálunk minden tőlünk telhetőt megtenni a játékélmény javítására”
    3, azt mondták, hogy 1 fajnak kb annyi küldetése lesz, mint az első részben összesen (kb 30).

    +1, ha a „feladatra” kérdezel rá, akkor mapfüggő, hogy annyi, hogy „nyírd ki x-et” vagy „menj el a-ból b-be, b-ből c-be, c-ből a-ba, és nyírd ki b-t, aztán menj vissza c-hez, aztán foglald el a-t”. szóval nem tudjuk, hány FELADAT lesz a singleben 😀

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Na, még egy-két kérdés 🙂
    A sziklákon kívül (amit a Starcraft II Battle Report #1-ben látunk) lesznek-e más lerombolható térkép modellek, épületek vagy egységek pl.: ledönthető vagy lerombolható kerítés, elhagyott és felrobbantható járművek 🙂 stb. http://galeria.starcraft2.hu/albums/newscreenshot/ss98-hires.jpg

    Térkép állatok lesznek-e? Ha igen(de gondolom biztos lesznek), lesz-e IQ-juk vagy csak megint random fognak szaladgálnak.

    Reply

  • Aston

    |

    #8: Jó kérdés, de ezt már feltettem kérdésnek a januári jelentésben is 🙁 .

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Válasz Aston #9 üzenetére:
    sry :S.

    Akkor itt egy másik kérdés :), remélem ez nem volt 🙂
    A Corruptor fertőző képessége, és az ellenséges egységek “turretté” alakításával mi a helyzet? Változás történt-e, vagy teljesen más lesz a Corruptor fertőző képesség?

    Reply

  • KennyGTP

    |

    És az uccsó kérdéseim amik nagyon érdekelnek engem jelen pillanatban.
    Nydus Worm kérdések 🙂
    A Nydus Worm földalatti mozgását animációját lehet majd látni? (pl.: az egyik szakadékról a másikba fúrja magát)
    A Nydus Worm „mozgásszabadsága” be lesz határolva, vagy pl: az egyik űrszigetről a másik űrszigetre lehet átvinni az egységeket a Worm segítségével? ((Ha nem akkor azt hogy fogjátok megjeleníteni???? :D))

    Reply

  • Antares

    |

    Válasz keedav #2 üzenetére:
    Hát ez biztos így van, hogy csak a látható unitoknak csinál árnyékot? A világ ott van a gép fejében, innentől csak azon múlik, hogy milyen az árnyékszámító algoritmus. A dualrenderes árnyékszámítás már egy kicsit elavult szerintem (meg rugalmatlan is), tehát elvileg valamilyen shadow map is futhat és akkor lehet nem noname látott rémeket 🙂

    Reply

  • nite

    |

    az ilyen összefoglalósdi hasznos. főleg azoknak (pl nekem is) akik ritkábban járnak errefel, kapnak egykis összefoglalót, szal gj

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Kérdésem a Blizzardhoz: Megtalálja Jimmy és Sarah a boldogságát?

    Off:Aston mester nem karok kötözködni, de ha már fonetikusan írjuk a szavakat, akkor sztem:

    Mothership=Mádörsípp

    Battlecruiser=Báttelkrújzier

    hát nem gyönyörű a magyar nyelv?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.