BattleCruiser Operational!

Astonkacser . Hírek 1544

Megjött az első gameplay videó a párizsi ESL döntőről, friss ropogós, tele Battlecruiserekkel, Carrierekkel, Void Rayekkel, Mothershippel meg minden jóval.


Comments (64)

  • inkwizitor

    |

    naaaagyon jó!!! 🙂 szerressük a BC-t 😀

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Hát ez a protoss nemtom mit csinált.. mothershippel mérnem rombolt???

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    A BC meg a tank kissé imbának tűnnek ezzel a gyors tüzeléssel. Bár úgyis javítani fognak még ezen…

    Reply

  • nrvn

    |

    Csak gyorsnak tünik, de sztem ugyan annyit sebez, mint a régi BC. Annyi, hogy más a lövés animációja.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    amúgy igen MS-el simán szétkaphatott volna pár BC-t mert mindenképp meghalt volna (legalább egy kis kárt okozott volna de így még azt se nagyon….)

    Reply

  • Tauren

    |

    Hát öregem nagyon brutál a videó, de ez protoss játékos.
    Ezeket a BC-ket simán lelehetett volna gyakni, de a hülye szétszórta a Carrierjeit.
    Jó mondjuk nem tom mennyire változtak a egységek, de ha összegyűjtötte volna a carrierjeit, nem beszélve a Warp Ray-eit is. Akkor simán legyakta volna a BC-ket.
    De el ne felejtsük, hogy lehet minden 3-mason volt a Terrannak, míg a protoss nem nagyon fejlesztett fegyvert,, és armort. De a lényeg, hogy szét lehet a BC-ket gyakni. Egy kis Carrier, egy kis psi-storm (ha még van az SC2-ben) és máris semmit nem érnek a BC-k.
    Nagy protoss játékosként ezt már jó sokszor tapasztaltam. De mondom, ahogy sokan állítjátok, lehet hogy más már az SC2 stratégiai felállásai.
    Majd kiderül, amikor majd játszani fogunk vele.

    Reply

  • keedav

    |

    Eléggé ronda hogy a BC-k egymásbacsúsznak. Ha közelkerülnek egymáshoz mért nem térnek ki felfele? Mindegy ezen már tuti nem fognak változtatni.
    Amúgy meg mi az a csipkés vonal? Olyan mint az időjárás jelentésben a ciklonok. A terrannak lehet valamije, mert kék színű, és ahogy látom az egy jó nagy sugarú kör. Talán a Planetary Fortress?

    Reply

  • pcdevil

    |

    #6 Tauren
    van psi storm, de mondjuk ha carrier helyett void ray-eket gyárt, azokkal leapríthatta volna egyszerűen a bc-ket..

    #7 keedav
    az egy radar tower vagy xelnaga obszervatórium hatósugarának a jelzése.

    vicces ahogy a time bombot használja a mothershipre..:) Szegény, nemtudja, hogy bc-k ellen hatástalan?:)) De összeségében jó volt, kicsit más játékstílust lehetett látni, mint amit megszoktunk az amcsiktól, nekem tetszett

    Reply

  • nrvn

    |

    Ahogy elnéztem hatásos volt, mert nem sebezték a mother ship-et a BC-k mikor kinyomta a time bomb-ot. Lehetett látni, hogy lötték, de az élete nem csökkent, csak miután elmúlt a “hatás” 🙂

    Reply

  • inkwizitor

    |

    radar tower lesz az mert jelezte a 2 zealotot a fog of war-ban.

    Reply

  • Dav

    |

    2 lehetőség van

    1. fél éves build
    2. elfelejtették lecserélni a Leipzig 2008 feliratot:p

    Reply

  • Strogg

    |

    Végre van értelme a BC-knek… 🙂

    Reply

  • aarchie

    |

    Fél év Age of Emp 3 után fel se tűnik, hogy a nagy hajók egymásba csúsznak!! Nagyon izgalmasnak néz ki a játék, nagyon jól eltaláltak az új egységek, és a régieket is úgy fejlesztették, alakították, hogy csuda jóóóK:) Van egy érzésem, hogy a time bomb a jelenlegi formában még a bétát se fogja megélni !! 😉

    Reply

  • Zarjin

    |

    Amikor lövik a mothershipet tiszta olyan feelingem van, mint mikor lőtték a függetlenség napjában lévő anyahajót 🙂

    Reply

  • 8.er

    |

    Végre egy kis vérfrissítés, ideje volt. Ám a zergek nagyon csendben vannak, remélem lesz egy kis (vagy nagy) szerepük a soron következő battle riportban.

    Reply

  • Tauren

    |

    Nekem a Mothership az Atlantiszra emlékeztett, amikor elhagyták azt a bolygót, ahol megtaláltákj Sheppard-ék, és mintha úgy repülne. Teljesen lebegő város létére, tényleg nagyon Atlantiszos. XD
    És ahogy lőtték a BC-k, nekem az emberi replikátor hajók jutottak eszembe, mikor Atlantiszt támadták. XD
    NEM VAGYOK KOCKA!!!! KICSIT SEM!!!! XD

    Reply

  • Raymond

    |

    Nekem ez a remegos kez nagyon nem jot be, foleg a vegefele nem, es azt nem tom, hogy az elelyen mar miert nem tamadot a MS-el.
    #16
    ennyi erovel azt is mondhattad volna, hogy a carrier kaptar hajo lehetne:) Es milyen az az emberi replikator hajo?:O

    Reply

  • Promie Motz

    |

    # 16

    ÁÁÁ, dehogy, nem vagy kocka, én is gondoltam már erre, csak nem írtam be 😉

    Reply

  • Raymond

    |

    Lehetne letre hozni egy CSK forumot is:) Lenne ra igeny?
    #15
    a blizzard HA jol emlekszem ugy mondta, hogy protosst szeretnenek mutatni a kovetkezoben

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Engem csak két dolog idegesít a játékban. Az egyik a repülő egységek egybecsúszása, a másik hogy pl: a BC 40 KM/h-val halad de 120-szal fordul (milyen lehet így benne ülni :)).

    Reply

  • Bubbles

    |

    Válasz KennyGTP #20 üzenetére:
    Talán te még sohasem játszottál sc-vel vagy war3-al?

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Válasz Bubblec #21 üzenetére:
    Csak az SC-vel gameltem 🙂 eleget és ott idegesítettek ezek az apró hibák. De a CandC:G-ben pl: a nagy tankok fordulása és ágyúlöveg fordulása jól volt megoldva.

    Reply

  • butcher

    |

    C&C úristen hova kerültem… 😀

    Reply

  • Bubbles

    |

    Válasz KennyGTP #22 üzenetére:
    Talán ez nem hiba hanem direkt így van megcsinálva? És igen, a Generalsban pont ez volt a baj, nem tudtál támadni sem mert minden unitod össze-vissza mászkált, kerülgették egymást.

    Reply

  • Peter1984

    |

    @22 Ez márpedig ilyen marad, szal kezdhetsz nyugtatókat gyűjtögetni 😀

    Reply

  • Tauren

    |

    Hát… még a generals az okés, de a többi, ott aztán olyan gyors minden, hogy találd ki mekkora sereg kell egy támadáshoz. Kb. 1 másodperc alatt megsemmisült egy tank.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    A protoss palyer mindenesetre nem halott még hit’n runrol.
    #21 Wc3 ban van azért a nagyobb légi cuccoknak (pl frost wyrm) fordulási animációja (pl bedőlnek a kanyarban ez komoly :P) az már más kérdés hogy egy sákánynál még elmegy hogy egymás hátára másznak 30 an meg hogy szinte 0 ivbn fordulnak ami mondjuk az űrhajók esetében kicsit határ eset…. de majd megszokjuk…

    Reply

  • 84Noname

    |

    Hát igen…sőt, nem is hit&run, mert a ceri mozgás közben is tud lőni, plusz még gyorsabb is a BC-nél (legalábbis, ha nem változott semmi). Ezt a pár bc-t simán kimikrózhatta volna, vagy legalábbis megpróbálhatta volna. De ahogy elnéztem interceptort se nagyon vett beléjük…
    Mindegy…pöpecül néznek ki ezek a full tech unitok csatában…

    Reply

  • SzuL

    |

    hát nemtom, nekem valahogy eléggé gáznak nézett ki ez a kis videó. valahogy nem volt az az érzésem, hogy repülnek a bc-k, a tankokat meg valahogy nem lehet komolyan venni. van azért munka még ezen sztem.

    Reply

  • nrvn

    |

    Hát a tank tényleg olyan, mintha valami Transformers meséböl pattant volna ki 🙂

    Reply

  • Peter1984

    |

    Ha a gépeteken látnátok ezt a verziót nem így beszélnétek. Ez egy szar minőségű, kékhatású kézikamerás felvétel…. persze hogy nincs élsimítás meg színorgia meg “beletapadok a székbe az effektorgiától” érzés. Jó lesz az.

    Reply

  • Firebat

    |

    sztem ezen már nem fognak változtatni 🙂 , a tankos témán…hacsak nem = petíció stb…….de ha már ott van a gépen és játszotok vele, 1 idő után már nem azt nézitek =)..
    Jóu ez.

    Reply

  • aarchie

    |

    Teljesen jó az új tank… amúgy ez a lipcsei verzió mikori? valami októberi nem?:)

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Azoknak a megnyugtatására akiknek mégse tetszik a tank közlöm a “történelmi tényt” hogy Warcraft 3 orc katapult modelljét a frozen throne kiegészítőben cserélték a mai demolisherre. Így visszatekintve a régi változat elég bénán nézett ki mégse zavart senkit mert úgy szoktuk meg. Ellenben itt lesz 2 kiegészítő is, és ha a Blizz is úgy látja meg a játékosok is hogy ez a tank nem az igazi még lesz rá minimum 2 kiegjük kijavítani, nem s beszélve a patchekről.
    Úgyhogy a változtatás csak a blizz szándékától függ nincs semmi ilyen hogy “ez most már mindenképpen így marad”
    ha nem szokjuk meg kicserélik (még lehet akkor is ha megszokjuk, végül is nem emlékszem, hogy sima wc3-ban valaki háborgott volna a katapult alakja miatt, mégis egy frankóbb modellre cserélék)

    Reply

  • Dav

    |

    Válasz aarchie #33 üzenetére:

    augusztus

    Reply

  • sise

    |

    gusztustalan hogy még mindig nemképesek megcsinálni hogy ne csúszanak össze a repülök, utálom ha igénytelenkédnek.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    #36 majd lekococlja róla a fényezést, meg kiveri a fényszórót, meg a lézert 😛

    Reply

  • Strogg

    |

    Szerintem meg az lenne a merénylet ha nem csúsznának össze… RA3-ban is siralmas nézni, ahogy a nagy léghajók szerencsétlenkednek 1 fél évig… A sok ilyen dolog teljesen le is lassítaná a játékmenetet, és az SC pont nem erről szól.

    Reply

  • butcher

    |

    Istenem ilyen embereket, ne csússzon össze… ki a fenét érdekel hogy összecsúszik, játék közbe rossebb se figyeli, lehetne ott kismackó vagy barbibaba is bc helyet az se számítana, a játékmenet a lényeg…

    Reply

  • Ghost

    |

    eggyesek azt mondják “nem jó hogy egybecsúsznak a BC-k” de akkor mit csináljanak? kerülgesség egymást? és mire megvan a pozíció meg szétlövik őket. (de lehetne úgy is értelmezni hogy egymás alatt vannak…)

    Reply

  • Peter1984

    |

    @36 Szánalmas a felfogásod. Játsz mással. Ez ilyen most, ilyen volt, és lyen is marad.

    Reply

  • Raymond

    |

    Emberek gondolkozzatok mar terben, a jatekot felulrol jatjuk, szoval csak a legfelso unitot lathatjuk, de alatta meg ott van a tobbi is rendesen, csak nem latszik, mert a felso takarja oket, olyan mint a napfogyatkozas, nem tunik el, csak a Hold eltakarja. Es ha “egymasba csusznanak, akkor annak nagy boom lenne a vege, gondoljatok a World Trade Centerre…

    Reply

  • Blase

    |

    Sőt szerintem az is elfogathatatlan, hogy a BC ilyen kicsi a többi egységhez képest. Ugyan már, úgy beszélnek egyesek mintha az sc-ben nem csúsztak volna egybe. És mivan a muta stackkal? Azok is egybe fognak csúszni, utána szétszedik őket és akkor az lesz a baj hogy nem lehet a mutával microzni…

    Reply

  • keedav

    |

    Válasz Blase #43 üzenetére:
    Az SC-ben igazából nem is csúsztak egybe a BC-k, mivel spriteok voltak, ezért jobban rá lehetett fogni hogy egymás fölött vannak (még árnyékot is vetettek egymásra). De mivel az SC2 3D-s, itt eléggé szembetűnő. A probléma nem az, hogy ne legyenek egymáshoz közel a BC-k, de ezt másmilyen vizuális effectel meg lehetne oldani, pl.: a sokak által már említett magasságbeli különbségekkel. Ténylegesen ott lennének az egységek, ahol akkor mikor egybecsúsznának, csak máshova vannak kirajzolva. Ez egyáltalán nem változtat a játékmeneten, de nagyságrendekkel szebben nézne ki. Az Empire Earth 2002-ben jött ki, igaz hogy az egységeknek tűlábaik voltak, de már ottse csúsztak egymásba a 3D-s objectumok. Én csak abban reménykedek, hogy majd a végső polírozási fázisban a Blizz majd figyel az apró részletekre is.

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Nem az a probléma hogy összecsúsznak és csunán néz ki az egész , hanem az hogy látom hogy közeledik felém egy Mothership ami 4 az 1ben Mothership plusz kitudja menyi Carrier miközben egymás utén eleresztik el a Time Bomb-bát és hiába hogy a carriereket akarom leszedni egyenként nem tudod mert a Mothership eltakarja az egész Carrier flottát és nem tudod kijelölni (plusz lehet hogy a Mothership gömb pajzsa megvédik a carriereket is, de remélem hogy nem). Érdekes lesz még a Swarm Guardian-ok alatt a Corruptor és Battlecruiser alatt a Medivac Dropship páriosítás. És nem hiszem hogy ha a kamerát forgatod akkor 30 repülő egységet fogsz látni egymás felett (pedig jó lenne :S).

    Reply

  • aarchie

    |

    Hát ha eddig 1v1ben nem zavart terran létedre a stackelt mutalisk, akkor itt se fog 4az 1ben muttership.. 😉

    Reply

  • Tauren

    |

    Egyébként egyszerű lenne az egész.
    Mint az Sc-ben csak most más kép. A BC-k egymásba olvadhatnának, de nem teljesen. Magyarul amikor sok egymásba akar menni, akkor mondjuk az orra, és a szárnya tudna belelógni a társába, míg maga a középső rész lenne a “fizikailag lévő súlya”, vagyis ezzel azt akarom mondani, hogy egymást tolhatnák. Hiszen amikor az SC-ben is sok BattleCruiser volt egymás “fölött” akkor is balra-jobbra kezdtek csúszni.
    Ezzel nem lenne olyan “borzasztó” az egymásba olvadás, mert csak a BC bizonyos részei olvadnának bele a másikba, és közben tolnák egymást.

    Reply

  • Strogg

    |

    Kíváncsi vagyok hogy a 3D-t hogyan oldották meg… Ja, amúgy nem lehet a kamerát forgatni csak közelíteni.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Mondjuk ez a tulajdonság a wc3 epic battleket igen nehezen mikrozhatová tette. Gondoljátok el mikor 6 egymásba stackolt bloodlustal megnövelt méretű frost wyrm takarta ki a földön mozgó herokat, hát tényleg nem a focuszolgatásról szól ilyenkor a csata, főleg hogy 1-2 unitot még behúznak a pókok is ember nem megy el a csatán., Ilyenkor általában annyi a lényeg hogy valami aoe cuccot szorjál be vagy tpz el olyan sokat nem lehet mikrozni.

    Tényleg az a legnagyobb baj ebben a kérdésben hogy ha stackolható azért rossz ha meg nem akkor azért. Nem jó dolog nem csúsznak egybe és kerülgetik egymást, meg nem férnek oda (és tulajdonképpen ezzel kb el is veszítik azon előnyüket hogy légi egységek (ugyanúgy feltarthatják egymást mint a földiek) vagy egymásba csúsznak és az nem valami hiteles látvány. Az az igazság hogy az egymás alá csúszás egyszerű kérdés volt sprite ok esetében de 3d ben “valós” számított kiterjedése van vertikálisan is tehát ha azt “játszuk” el hogy egymás alatt van azt beereszkedő nézetben be is kell rajzolja egymás alá, aminek az a vége hogy 5-6 cruiser esetén (figyelembe véve hogy az áttekinthetőség miatt nem repülnek túl magasan) a földig érő cruiser oszlop lenne az eredmény. szóval ezzel az alá/fölé repkedéssel az a baj hogy 3D ben már nem igazán működik (max hogyha csúnya anomáliákat raknak bele és a bcruiser felülről nézve szép 3d de igazából papír vékony ami beereszkedő nézetből ki is derül, vagy hogyha a cruiserek “magasságát” az egymás alatt/felett elhelyezkedő cruiserek mennyiségétől teszik függővé)
    Szerintem erre most nincs tökéletes megoldás….

    Reply

  • Bluki

    |

    többet sebez az új bc (a régi 25-öt az új 64-t)
    to:nrvn

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.