„Battle Report II” now in the theatres! W00T!

L4.ZsukoV . Hírek 1816

images3Először is szeretném megköszönni Dav-nak és alien_-nek, hogy értesítettek a blogon, hogy VÉGRE a sok várakozás, izgalmak és idegösszeomlás után „kiadták” ezt a nevetséges remek videót, a Battle Report 2-őt! Szóval vegye elő mindenki kedvenc rágcsálni és inni valóját közben telepítsen néhány aknát maga köré, hogy nyugodtan és zavartalanul tudja megnézni a Terran és a Zerg faj összecsapását! 😉 (Go go go!)

Forrás:


Comments (71)

  • Dav

    |

    delete:D

    Reply

  • Dav

    |

    lehet hogy azért mert ezt nem tömötítették szarrá vagy csak az új build miatt de nekem ez sokkal szebbnek tűnik mint a BR1. ráadásul az fps is magasabb
    az új modellekről meg animációkról nem is beszélve:)

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    JEEEEEHAW !!!!!!!! megszülték alig 2 hónap alatt xD

    Reply

  • progabe

    |

    omg, végre. most már csak annyi a dilemmám, hogy megnézzem a honlapon az SD-t, vagy várjam meg, amíg levánszorog a 700 megás HD 🙂

    a gond az, hogy nemhogy lassan jön, hanem sehogy 🙁

    Reply

  • alien_

    |

    590MB -ról szépen felhízott 678MB -ra a videó..

    Reply

  • inkwizitor

    |

    ÉÉÉLJEEEEN!! WOOOOT. na most meg is kéne akkor nézni 😛

    Reply

  • 8.er

    |

    Na végre!

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Nekem csak 4 óra mire le jön… 😀 Ezért türelmetlenségemnek hála meg is néztem az SD változatot. Én a 10-es skálán olyan 8-9-et adok rá. 😛

    Reply

  • alien_

    |

    Válasz progabe #7 üzenetére:
    Nálam is megvolt a dilemma.. Végül úgy döntöttem, hogy előbb megnézem az flv -t, ahol a meccsre figyelek, utána megnézem a HD-t, ahol a részletekre koncentrálok. 7% .. :/

    Reply

  • alien_

    |

    Válasz L4.ZsukoV #11 üzenetére:
    Jó meccs, viszont sokat rontott az élményen, hogy az egyik kedves tagunk bekiabálta a végeredményt még korábban…. (Ezúton is üdvözlöm ,,|,, )

    Reply

  • Strogg

    |

    Azt kommentet én is elolvastam, de szerencsére már nem emlékszek, hogy mi volt benne 😀

    Reply

  • mojze4e

    |

    amire lejön addigra kijön a beta :S:S xD de én megpróbálom kivárni a HD-t… ( ha kibirom 😀 )

    Reply

  • SzuL

    |

    akarod mondani battle report 2-T

    Reply

  • inkwizitor

    |

    a vége felé egész izgi lett 😉

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz alien_ üzenetére: Azért még ne harapd le a fejét! 🙂 És légyszíves az „ilyen” megnyilvánulásokat kerüld plz, mert egyrészt ezzel nem érsz el semmit azon kívül, hogy csak magadra haragítod, másrészt ettől függetlenül is egy nagyon jó meccs volt! Legalábbis nekem …

    Reply

  • butcher

    |

    Ennyjre béna zerg játékost omg 2 hácserivel az egész játék alatt, X szer annyi egységet csinálhatott volna mint a terrán nem is értem hova figyelt

    Reply

  • SzuL

    |

    hát a bunker rushnál azért eléggé látszik, hogy nem egy hú de valami az az útkeresés :/ (megállt a stream közben, szóval nem láttam tovább :/)

    Reply

  • JaReL

    |

    Most lehet, hogy ünneprontó leszek, de én már a következő BR-on agyalok! Vajon az PvZ lesz vagy végre kapunk egy 2v2 meccset…?
    Bár ha ilyen tempóval dolgoznak, akkor a beta tényleg előbb kinn lesz mint a BR3…
    Egyébként nagyon zsír ez a rész! Hydrák rulez! De a Baneling miért nem gurul???… :O

    Reply

  • Sandormaster

    |

    Tetszett, bár ezt a Nighthawkot vagy mifenét kicsit túlzásnak tartom, amúgy meg a végén azt mondják a kedves kommentátorok, hogy „kösz hogy megnézted a battlereportot”…..nah, hát itt van a kutya elásva ugyanis én nem nézni akarom máááááááár, hanem játszani!!! 🙁

    Reply

  • Raymond

    |

    A nighthawkot nem talaljatok egy kicsit lassunak? En a pilotaja helyeben biztos rokaznek 1-2szer, amikor ugy iranyt valt 😀

    Reply

  • outro

    |

    Faja kis mecs volt. Végre a zergeket is lehetett látni játék közben. De tényleg a baneling miért nem gurul. Mundjuk ha ettől gyorsabb lenne az már nagyon imba lenne.

    Reply

  • mark182

    |

    Dustin Bránerék sokáig csinálták 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    nemigazán látni egy játékban sem siege tankot.

    Reply

  • outro

    |

    Sok egységet nem láttunk még. Rengeteg féle taktika lesz az már biztos.

    Reply

  • Blase

    |

    Valamivel jobb mint az első rész, de még mindig T1, 1.5 unitok vannak ami kezd egy kissé zavaró lenni, főleg amikor :” úristen a reapernek még épp maradt 5 hp-ja, úristen micsoda mikró volt a terran játékos részéről” -.-
    Az új animációk jók, de nem értem miért nem gurul a baneling, nagyon remélem hogy visszateszik.

    Reply

  • Firebat

    |

    vééégre, nah akkor mozizzunk

    Reply

  • Glad-Rags

    |

    Az a gond gyerekek, hogy megkajáljátok ezt is mint a győzikét meg a mónika showt 😀 Ez a meccs meg van rendezve, nem kell itt se kiosztani a játékosokat se dícsérni. Mellesleg az is torzítja a valóságot, hogy valszeg normal game speeden fut a videó, ehhez képest valszeg mindenki fastesten fog játszani.

    Reply

  • Glad-Rags

    |

    1 tippem van a banelingekre: ez az alap fokozat, és starcraftwiki-n olvastam olyan baneling fejlesztést hogy genital hooks – faster baneling movement. A neve alapján ezek lehetnek a guruló banelingek testén a pöckök, amik a földbe klapaszkodva gurítják a kis édespofákat =)

    Reply

  • keedav

    |

    Jól néz ki a mostani watchtower, szép az animációja. (Valahol úgy olvastam, hogy minden pályatípusnál máshogy fog kinézni.) Visszakerültek a szétrombolt épületek darabkái, és szerintem egyáltalán nem volt zavaró hogy egy kicsit még látszottak. Összességében egész jó volt, egy kicsit tényleg tovább mutathatták volna a zerg bázist és a Queent.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Jobban örültem volna, ha medical drppshipre megy… Nah de nem finnyáskodok :).

    Elég jónak tűnik a NH ?aknája?, mondjuk elég lassú…mikrós zergek jól széthúzhatják a csapatokat, mire odaér. A baneling elég kellemes unit lett, a roachal burrovolva is jó kis gonoszkodást lehet végrehajtani. Az sajnáltam, hogy nem harassolgatott terra a reaperekkel, kíváncsi lettem volna mennyire eszi a dronokat. Zergnél egészen meglepődtem mennyire nagy speed upot ad a creep, a quen meg a sunki úgy mozgott mintha benyalt volna 2 bombát. A bunkirush-t csak mutatóba rakták be, vagy működő taktika? elég simán fogta a zerg még így drone nélkül is. Összességében kicsit T-nek imba szerintem, de alakul.
    Szullal ellentétben nekem elég meggyőző volt az útkeresés. Talán 2 esetet láttam, amikor az scv kicsit bezavarodott… Csapatban iszonyú jól mozognak az unitok, nem akadályozzák egymást, nagyon ütősen lehet majd mikrózgatni szerintem.
    A látvánnyal tökéletesen meg vagyok elégedve… a hidra portrénál leültem rendesen, lassan helyükre kerülnek a részletek: Homokot fujja a szél, épületek csodásan pukkannak szét stbstb…

    Reply

  • alien_

    |

    Válasz sYs #34 üzenetére:
    Köszönjük! Talán még pont meg tudom nézni munka előtt =)

    Reply

  • aarchie

    |

    Köszi a Linket, SyS, 1700al tölti 🙂
    A meccs meg fantasztikus, remek észbontó. Nagyon aranyosak lettek a Marine-ok, és a zerg bázis felrobbanása se volt utolsó:) Klasz lett a marauder új támadása, a creepen gyorsan mászkáló roachok, az új soklábú sunken colony, a nighthawk pörgése, a hidralisk „lenti” animációja (állati jó). Több is van csak nem jut eszembe:) Egyedül ez a Hunter seeker missile sántított nekem valahogy. Akkor már Tankot kérünk helyette:)

    Reply

  • Ilsyde

    |

    Koszi a feltoltést, sYs!

    Reply

  • JaReL

    |

    Megint az a két csávó játszott akik a BR1-ben is. Aki múltkor protossal volt, most zerggel és megint ő vesztett, mert bár tök jól kezdett, de megint nem használta ki az előnyét és nem is techelt nagyon, pedig ha pár Mutalisket tol, már egészen más a vége…
    De a terrant sem egészen értem… Zerg ellen adja magát a Hellion, mégsem volt egy sem, a szűk pálya meg Tankot követel, de azt sem láttunk… Pedig Factoryja tuti volt, mert az előfeltétel a Starporthoz…
    Összességében nagyon jó meccs, de a guruló Banelingért bármilyen petíciót hajlandó vagyok aláírni, a Hunter-seeker missile pedig szerintem lényegében a Nuke kistesója…de mivel nem lehet kilőni és csak energiába kerül, ezért ezerszer jobban megéri… 😉

    Reply

  • Fred

    |

    Szepen fejlodik as jatek!!! WOOT

    Reply

  • Brebbia

    |

    A grafika szépen alakul, hangulatos, átlátható és időtállónak tűnik. Megint ugyanaz a gondom, mint az előző résszel:
    -végig spectator mód, nem mutatják a játékos szemszögéből a kezelést, nem derül ki, mennyire tiszta az irányítás (bár elég jónak tűnik, azért a csigalassan mozgó kamera megtévesztő lehet)
    -BW szintű economy mellett is War3 méretű seregek, a legnagyobb volt talán 2 control
    -képességek szinte sehol

    Nem értem, miért nem mernek mutatni valami rendes meccset limitközeli sereggel, sok spellel, FPVOD részekkel, neadjisten jobb játékosokkal, akik pl. beütik/dropolják a védtelen expe(ke)t, nem 1 koszos rint terelgetnek midgame.

    Reply

  • Antares

    |

    Megint ez a két szerencsétlen… 4 hónap alatt azért igazán fejlődhettek volna. Mi volt ezen olyan nagy munka, ami miatt már hónapok óta halódott a bemutatása?

    Reply

  • JaReL

    |

    18:34-nél terran rá-comsatol a zergekre, aminek a jól ismert hangja hallatszik és animációja is van: ilyen kis vékony fehér vonalak körbe, mint a napsugarak… HD-ban simán látszik, SD-ben még sejteni sem lehet… 😀

    Reply

  • Antares

    |

    Válasz JaReL #42 üzenetére:

    Hmm azért lehet sejteni – hang alapján 🙂 Nagyon hasonlít az első részbelire.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Szerintem rendben volt az egész…láttuk hogy dolgoznak az unitok, láttuk milyen az útkeresés, a grafika, a játékmechanizmus… Nem kell hozzá nagy fantázia, hogy továbbgondoljuk hogy működhet a dolog a saját kezünkben.
    Ha most megmutattak volna mindent, akkor mi lett volna a br3-ban? 🙂 Különben olyan videók is jók lennének, amik nem teljes meccsekről szólnának, hanem mondjuk 1-1 szép micrót mutatnának be izgin összevágva… Sztem túl sokat kérek. 🙂

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz Antares #43 üzenetére:
    Úgy értem, hogy a vonalakat! Tehát SD-ben még csak fel sem sejlenek a vonalak! A hang az oké, persze… 🙂

    Reply

  • Antares

    |

    Válasz JaReL #45 üzenetére:

    Tudom, hogy a vizuális hatásra gondoltál, de milyen SC-s az, aki egy scanner sweepet se ismer meg, különben is itt fontosabbak a hangok, mint valaha mert kicsit kusza nekem még ez az új 3D-s grafika – lassan áll át a szemem 🙂

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz Antares #46 üzenetére:
    😛 Nincs itt gond a garfikával sztem… War3ban, na ott volt rendesen kesze-kuszaság, de itt minden olyan jól kivehető, letisztult! Várom már nagyon!… 😉

    Reply

  • aarchie

    |

    Nah a roach már nem 15el gyógyul a föld felett:)

    Reply

  • Worlon

    |

    Graf nagyon szép. Ahogy észre veszem, 1v1-ben legalbbis nem voltak tömeg csapatok. Viszont egyenlőre nagyon inba. Ezek az auto turretek azonnal elkészülnek, az akna meg ezerrel írtott, hát van még mit ballanszolni.
    Sunken nagyon fura nekem, főleg ahogy beássa magát. Észre vettétek, h lingekről eltüntek a szárnyak? Vagy csak nekem új ez.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Az említett útkereső egyéként akkor szarta össze magát mikor a zeg betámadta a 3. expjét a terrannak a mecs vége előtt. Nézzétek a sok scv-t mennyire behülyülnek 😀
    Az animációk nagyrésze mostmár táposan meg van csinálva. Nagyon üdvözlöm hogy visszarakák a reaper halál animációját és hogy kitaláltak valami igazán zergeset a zerg főháznak is. Viszont néhány egység még mindig ritka bénán hal meg pl a queent rossz volt nézni ahogy „eltünt” igazából.
    És voltak poénok is, pl volt egy jelenet ahol a cc átment az overlordon.
    Plusz pont, hogy csak egyszer hangzott el a „terrible-terrible damage” (c. Dustin Bowder) 😀 viszont volt egy tons-tons of damage 😀

    Egyébként lehet, hogy csak az útkereső miatt tűnik úgy de, nem mozog minden kicsit tulságosan egyszerre ? Mintha a unitok speedjében semmi különbség nem lenne, legalábbis így alap szinten a földi unitok esetében.
    Ráadásul ez a mozgás egyben igen lassúnak is tűnik, lehet hogy igaz a feltételezés, miszerint normal speeden van a game mert azt igérték, hogy nagyon pörgős lesz, ehhez képest a seregek nem valami gyorsan mozognak és nem valami gyorsan készülnek el. Hydrából is nagyon kevés volt, és szerintem a roachokból többet is ki lehetne hozni, minthogy odaállnak aztán pow-pow. És még mindig nem láttunk használatban nydius kukacot !

    A desing viszont perfect. Jól néz ki a „holmi”.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.