„Battle Report II” now in the theatres! W00T!

L4.ZsukoV . Hírek 1851

images3Először is szeretném megköszönni Dav-nak és alien_-nek, hogy értesítettek a blogon, hogy VÉGRE a sok várakozás, izgalmak és idegösszeomlás után „kiadták” ezt a nevetséges remek videót, a Battle Report 2-őt! Szóval vegye elő mindenki kedvenc rágcsálni és inni valóját közben telepítsen néhány aknát maga köré, hogy nyugodtan és zavartalanul tudja megnézni a Terran és a Zerg faj összecsapását! 😉 (Go go go!)

Forrás:


Comments (71)

  • Fred

    |

    Válasz Worlon #49 üzenetére:

    1. Igen ezt en is most vettem eszre mikor HD-ban neztem hogy a ling-eken tenyleg nincsenek szarnyak es az upgrade utan sem, pedig azt igertek lathatoak lesznek az upgradek es vartam hatha akkor lesznek szarnyak hogy logikusan gyorsabban tudjanak mozogni…de NEM vagy csak meg nem raktak be a jatekba!

    2. Megjegyzes: 19:30-nal a Command Center brutalisan csunyan athajt az Overlord-on (egybeolvadnak) ezt remelem ki fogjak kuszobolni mert ez igy nagyon gagyi!

    Reply

  • Dav

    |

    Válasz Fred #51 üzenetére:
    hogy oldanád meg?

    Reply

  • aarchie

    |

    Válasz Fred #51 üzenetére:
    Nem az „egybeolvadásra” kell megoldás, mivel ez már maga a megoldása a légi egységek ütköztetésének. Gondolom a sakkban is kivagy akadva, miért tud a bástya mozogni:) Komprumisszumként mondjuk jó lenne, ha gyorsabb tempóban csúsznának ki egymástóból a légi egységek. Pl. a Team Fortress 2ben jól megoldották ezt a csapattárson átmászkálást, hogy habár átlehet bárkin menni, mindenki taszítja (főleg ácsorgás közben) a másikat addig, amíg ki nem kerülsz az ütközős zónából.
    Mindennemű egyéb, kerüljék ki egymást, meg repüljön fölötte brainstorming ötlet teljesen kivitelezhetetlen a SC2ben. Ezek jól állnak a huderealisztikus RTSekben, ahol még a tank csöve fél perc alatt fordul meg, persze benzint fogyasztva. Tehát kedves Worlon, amíg a sakkban futkározik a bástya, addig overlord pajtás átmegy rajtad:)

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Válasz Dav #52 üzenetére:
    A Command Center eltolná vagy kitolná az útból az Overlordot 😀

    Reply

  • DJackson

    |

    akkor a többi légi egységre is így kéne tennie, és az eléggé bebaszna ha egy repülö cc-vel ki lehetne mozdítani a helyükröl a támadókat. vagy beállnának a repülö épületek egy körbe és akkor blokkolnák a körbezárt teületet a légi unitok elöl stb.. ez sztem így nagyon jó lesz.

    Reply

  • JaReL

    |

    Én még mindig a játékosokon hüledezek… Mikor a zerg először betámad a terranhoz banelingekkel, akkor egy marine beáll a két barrack közé két ling meg odamegy és ahelyett, hogy a marinet szednék, elkezdik a két barrackot gyepálni, a banelingek meg beakadnak mögöttük és fuccs az egész támadásnak… 🙁 Pedig itt kicsit keményebb nyomulással el lehetett volna dönteni a meccset… Vagy ha nem is, legalább nem hagyni, hogy a terran kijöjjön az első expre…
    De végülis mindegy, mert így legalább több mindent láttunk, mert hosszabb volt a meccs. 🙂

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz JaReL üzenetére: De foglalkozik, de a fordítás még javában zajlik, de kis türelem és a mai napra ez is meglesz…

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Válasz DJackson #55 üzenetére:
    Nem az a baj hogy csúnya hogy a két egység összeolvad, hanem az hogy az CC ha egy kicsit 1 cm-vel lejjebb lenne akkor az Overloard teljesen eltűnik az épületben, ez kellene a CC-en valamilyen színárnyalatal jelezni hogy ott van az Overloard is.

    Mondjuk engem az is érdekelne ebben az esetbe hogy ha a CC-ben teljesen eltűnik az Overloard és az Overlordat akarom kijelölni akkor nem fogja-e zavarni a CC kijelölésével, nem fogja-e egymást zavarni a két egység a kijelőlésben?

    Reply

  • K4E

    |

    #34 gyaa köszi 1,9mb /mp innen végre normális sebességgel jön :’)

    Reply

  • K4E

    |

    tudtam ,hogy nem szabad megnéznem :'( nem hiszem el ,hogy még augusztusig vagy mégtovább várni kell erre a csodaszép játékra :’) offba nem lehet megvenni azt verziót aminél éppen járnak és játszani vele =) minden pénzt megérne =)

    Reply

  • mojze4e

    |

    kenny te tudod mi az hogy BUG ? 🙂 mert ezt annak hívják és sztem kifogják javitani csak még ‘apróságnak’ nézik…

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz mojze4e #62 üzenetére:
    Ez egy olyan bug, amit nem fognak kijavítani. Az SC1-ben is benne volt, és a 2-be is benne kell, hogy legyen, különben 12 BC vs 12 carrier nem férne el a képernyőn…

    Lehet választani, hogy valósághű és kikerüli, vagy játékélmény és akkor összetorlódnak. A kisebbik rosszat kell választaniuk és szerintem jól döntöttek. Szal jól van ez így, ahogy van…

    (Válasz KennyGTP #59 üzenetére: Régen is egyfajta taktika volt, hogy a feljáróra tettél holdolva két SCVt, egy marinet meg mögéjük és fölészálltál a barrackkal. Zerg és protoss nem tudot mit csinálni, te pedig ezzel a minimumvédelemmel techelhettél benn factory vagy starport egységekre… Pont az a lényeg, hogy teljesen betakarjon az épület, így nem lehet kijelölni/támadni az alul bújkálókat!)

    😉

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Válasz JaReL #63 üzenetére:

    Nem az a baj hogy az ellenség egy kupacba van vagy éppen egymást takarja el, mert az SC1-ben a 2D-s világában egymást fedték le az egységek pl:. az én Overlordom lefedte az ellenséges CC-jét és itt Viszonylag könnyen észrevehetői, de 3D-ben nem egymást fogják takarni az egységek hanem egymásba fognak olvadni :S (mint ahogy a BR2-ben is látni lehet). Ez kellene valahogy megjelenitenii a képernyőn hogy az Overlord az !!!ELLENSÉGEM!!! CC-jében tartózkodik, mert ha egy helyben megállnak azt én se és az ellenségem se fogja észrevenni (kameraforgatás nélkül). Jó lenne ezt valmivel jelőlni pl:. a CC-ben megjelelne Overlord kőrvonala.

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz KennyGTP #64 üzenetére:
    De én is ezt mondom! Itt benne van, ott meg eltakarta anno! A lényeg, hogy nem látszik, de ez nem újkeletű probléma! Régen 2D-ben is el lehetett dugni egységeket épület, doodad vagy lebegő egységek mögé! Ha pedig véletlenül „veszett el” valahol, akkor régen is össze vissza kellett keresni, hogy meglegyen…

    Szerintem ez egy olyan probléma, ami nem fog problémát okozni! 🙂 A fontosabb egységeket úgyis csoportba teszed/számhoz rendeled, így ha azt megnyomod, rögtön tudni fogod, hogy hol van! Ha meg valaki a Te CC-dben bújkál, akkor azt a minimapon úgyis kiszúrod, és hozod az anti-air egységeket…

    Nem hiszem, hogy ebből a hibából különösebb taktikai előnyt vagy hátrányt lehet kicsikarni! Maximum azt tudom elképzelni, hogy kevésbé szemfüles játékosok ellen, a poénosabb gamerek így fognak scoutolni. De ha odafigyelsz ez counterolható, szal szerintem felesleges ezen a jelenlegi helyzeten változtatni…

    Reply

  • Shakuras

    |

    Egyszerüen 2d-sen kell megoldani hogy egymás alatt látszodjanak az egységek felülnézetkor. A légi egységek meg ugy legyenek megoldva hogy mindig takarják a repülő épületeket és nem lesz gond. Az olyan mindig ritka ha unittol nem lehet épületet kijelölni ezt már tudjuk sc1-böl.

    Reply

  • CsigaBig

    |

    Nagyon fain lett ez igy.
    Jó lesz ez.Van még melo vele de nem lesz ez rossz.

    Reply

  • Péé

    |

    Üdv!

    Én arra lennék kíváncsi h a 21 és feledik percben mi az a spider mine hang?

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz Péé #68:
    szerintem a hunter seeker missile hangja…

    Reply

  • wfrock17

    |

    Üdv!

    Egyszem dolgot szeretnék csak mondani az pedig az hogy nemtudomkieza Matt „tökbéna Cooper de hogy se a zerggel se a protossal nem tud játszani az hétszentség! Vagy csak David Kim jó játékos. Harmadik lehetőség hogy azt akarják bemutatni a fejlesztők hogy jé a Terrán verhetetlen! Sok szerencsétlenkedés ment a videón de egyébként maga a játék szerintem nagyon jól sikerült eddig.

    Reply

  • Péé

    |

    Thx!

    Am a játék naon király lett csak a minitérkép kicsit bugol

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.