Kék infok szerény mennyiségben…
Úgy látszik a Kérdezz-felelek féle „játék” a fanok és fejlesztők között már csak a havi szinten megjelenő Fansite QnA sorozatban tűnik fel, mert ha van is valami a hivatalos fórumon, akkor általában ismétlődő kérdéseket („Hogy is müködik a terranok Medivac Dropshipnél az egységek droppolása?”) vagy valami idétlen kérést („Köszönjetek be néha a fórumba fejlesztők!”) írnak a fórumozók. Azonban kis idő elteltével sikerült néhány újabb (szerk.: már amennyire annak számítanak…) információkhoz jutni:
- A Banshee portréja egy nőt ábrázol. (Volt már olyan videó, amiben ez kiderült, de arra ki emlékszik már?)
- A Terran Add-Onok, Bunkerek, Sensor Towerek, és a Missile Turretek a salvage-nek köszönhetően 100% -osan visszatérül az áruk, amikor eladjuk azokat, ami mindösszesen 5 másodpercnyi időt vesz igénybe.
- 50 energiáért cserébe a Terran Orbital Command képes a Supply Depot ellátását 8-cal megnövelni (azonnal).
- A legtöbb gejzír 2500 gázt tartalmaz, amik a sima starcrafthoz hasonlóan ki is merülhetnek (depleted)
- A jelenlegi verzióban 100 energiáért a Queen képes 200 hp-ét gyógyítani a biológiai egységeken vagy épületeteken.
Forrás:
Comments (19)
xboxman
| #
húúú de termékeny napokat élünk 😀 folyamatos hírmorzsák, hogy alig bírjuk csipegetni!
1. hátaztán, legyen több nő nyugodtan, bár egykét unitnak igencsak nehezen lenne elképzelhető :O
2. eladás?? ez nem nagyon tetszik, nem starcraftos feeling, jobban örülnék annak ha ez akkor lenne igaz hogy ha megszakítjk az építést!
3. „50 energiáért”? ezt most elírás vagy wtf??
4. király, sc 5000/1 sc2 2500/5, kérdés: az arany kristályos exp is 2500 vagy az már 5000???
5. a queen nek meg ez a képessége se nagyon tetszik, inkább gyógyítson mint egy medic vagy mittudom én, de ez az instant gyógyítás inkább olyan wow/warcraft feeling :S
nemtudom, én így gondolom :S
Reply
inkwizitor
| #
Válasz xboxman #1 üzenetére:
eddig is szerepet játszott az energia a játékban szóval miért lenne wtf? (lásd: ghost/high templar)
amúgy jó ötletnek tűnik
Reply
Promie Motz
| #
öö.. akkor most mi van a gázmechanikával? van két gejzír, 2500 per darab, és azok még időnként le is blokkolnak amellett, hog kifogyhatnak végleg? és még akkor is leálnak XX másodpercre?
Reply
inkwizitor
| #
ha jól emlékszem már a régi sc1es rendszer szerint működik de 2 gejzírünk van. ennyi
Reply
_BlackGrim
| #
Bocsánat hogy ezt ide írom de valamiért a fórumozáshoz nem tudok bejelentkezni. Na szóval én hallottam egy olyat h 3 részben adják ki a játékot. Ez most tényleg igaz? És ha igaz akkor ez így mit takar? És minden rész külön X ezer forintba fog kerülni?
Reply
Aston
| #
#5: Itt a bejelentés: https://starcraft2.hu/2008/10/11/starcraft-ii-trilogiaban/
és itt van hozzá sok-sok infó, hogy mit is jelent ez: https://starcraft2.hu/2008/10/14/starcraft-ii-trilogia-miertek-es-hogyanok/
OFF VÉGE
Reply
84Noname
| #
Fura ez az eladogatós rendszer… Azt írtátok, hogy mi nyerhető vissza 100%-osan. A többi épülettel mi a helyzet, azok nem adhatók el, vagy csak 100-nál kisebb %-ban térülnek meg?
Egyébként meg kicsit gáznak tűnik. Az kiégett bányák után jó kis pénzt lehet majd spórolni… Végjátékban a map teljes lebányászása után, elég szép + erőforrásra tehet szert a terra…
Reply
L4.ZsukoV
| #
Karune csak ezeket az épületeket említette meg (egyelőre).
Reply
Zedas
| #
Ez az eladás zseniálisan szar ötlet. Most akkor a terra egy kicsit messzebb a bázisomtól elkezd bunkerezni, és folyamatosan tud egyre előrébb haladni úgy, hogy új bunkikat épít egyre előrébb, a hátsó bunkikat meg sorban eladja? Egy fityingjébe nem kerül. Ez csutkára kimeríti az imba fogalmát. Eddig is elég nehéz volt fogni egy kezdőnek az örli bunki rusht, most meg még ez is.
Reply
L4.ZsukoV
| #
Válasz Zedas #9 üzenetére: Ezen kár izgulnod ha nem most, akkor majd később úgyis balanszolni fogják ezt. Mellesleg a war3-nál az undead is eltudta adni az épületeit, de miközben eladta és tegyük fel verték az egységek azt az épületet, akkor annál kevesebb pénzt kapott vissza. Mellesleg ott is úgy kezdődött, hogy az ud épületek először 100-75%-osan tudta eladni. Ma már csak 50%-át kapja vissza… 🙂
Reply
Zedas
| #
#10:
Igen, épp ezt nem értem, hogyha tudják, hogy a teljes összegű eladás szar, akkor minek erőltetik?
Reply
L4.ZsukoV
| #
Mert még nincsenek róla meggyőződve, hogy ami war3-ban imbának számított az az SC2-ben is annak fog. (Szerintem…)
Reply
Sydra
| #
ez a queen-es gyógyítás durva dolog lesz…. viszek 10 queent és folyamatosan gyógyíttatom egymással őket…. ha elég ügyesen mikrózik valaki, akkor egy queen csapat elvileg ölhetetlen …. gondolom a föld alá is le tud bukni, úgy meg pláne durva.
Reply
Zedas
| #
#13: Mivel szerintem marad kb. a 250 mana pont, ezért mindegyik csak 2x tud gyógyítani. Inkább hatch életbentartást, vagy ultra életbentartást tudok elképzelni.
Reply
Sydra
| #
250 mana? Nem elég az? 10 Queen-nél az már 4000 HP gyógyítás. Amúgy tény, h ultrákkal még durvább. Viszel mellé Roach-ot apróléknak és kész az immortal sereg.
Reply
Tauren
| #
Sydra van egy hiba az elképzelésedbe, mert ugyanis mondták, hogy a Queen a zergnél csak egyetlen egy lehet, nem csinálhatsz belőle többet, olyan mint egy hős a WC3-ban, csak ez egy szuper katonának számít.
Reply
Blase
| #
Tudtommal már többet is lehet csinálni, mint ahogy az a BR 3ban is látható. De az régebbi build, azóta lehet hogy már megint csk egyet lehet.
Reply
Sydra
| #
a legújabb screenshot-okon minden újítás rajta van ami az utóbbi hírekben elhangzott és azokon is több kvín van.
http://galeria.starcraft2.hu/albums/userpics/normal_newpic3.jpg
fönt is, lent is … ráadásul elég korán lehet gyártani. Queen-nel, Roach-al, az új Ultra-val a zerg kicsit szívósabb lesz mint első részben.:)
Reply
Blase
| #
Azért azt ne feledjük, hogy mire a zerg eljut ultrákig addig mondjuk a protossnak is lehet mothership ami meg a vortex elég könnyen rövidrezárja a zerg támadását. Terranak meg hirtelen nem tudom milyen spellje van ez ellen, de biztos lesz valami amivel leverheti az ilyen támadást.
Reply