Elfeledett Karune kék postok
Üdv mindenkinek! Aston és L4.ZsukoV (mostmár kolléga 🙂 ) révén, abban a megtiszteltetésben részesültem, hogy mostantól teleszemetelhetem írhatok a főoldalra 🙂
Csapjunk is rögtön a lecsóba : a napokban elsunnyogott pár karune kék post a battle.net fórumok mélyén, pedig van bennük új infó. Egy fórumozó kérdezte Karune-t, hogy az Overseer-nek milyen energiába kerülő képességei vannak. Nos, kapott egy újat.
In addition to having detection and increased speed from the Overlord they can use these abilities:
Spore Cloud (50 energy)– Release a cloud of fog, covering an area and blocks line of sight for a period of time (subject to balance). Units that are above the fog can see into and over the fog.
This ability is great at blocking the line of sight of spotter units on cliffs, block line of sight of Marines while your Zerglings run up close to attack range, or even to hide your ranged units like Hydralisks from the enemy while having your own spotter for the Hydras.
Changeling (100 energy)– Changes into an enemy unit (Zealot, Zergling, or Marine) depending on the enemy race. This unit acts as an excellent scout.
Magyarán kapott egy (számomra legalábbis új) képességet Spore Cloud néven, ami 50 energiáért tulajdonképpen „fog of war”-t pakol le egy bizonyos ideig (még balance tárgya hogy meddig). Aki a köd felett van az átlát rajta. Karune szerint tökéletesen lehet használni magaslaton kukkoló egységek ellen, ugynakkor a Marine-ok látómezejét is blokkolhatjuk vele, hogy a Zerglingek könnyebben bedarálhassák őket. Vagy akár Hydralisk-okat is elrejthetünk ezzel a technikával, majd odavihetünk valami légi egységet, ami keresztül lát a ködön és kedvünkre gyilkolászhatunk, miközben az ellenfél az idegbajtól kidagadt ereit próbálja nyugtatni. Idegesítő egy képesség lesz, az egyszer biztos 🙂
Aztán ott van még a Changeling képzés is 100 energiáért, ami az ellenfél fajától függően „készít” vagy egy Marine-t vagy egy Zealot-ot vagy egy Zergling-et. (2v2/3v3/4v4 esetén gondolom véletlenszerűen választja ki melyik ellenfél faját másolja le. De ez csak spekuláció.)
A másik elfeledett kék post a Bunker Salvage-ról szólt, miszerint jelenleg 100%ig visszakapja a játékos a bunker árát lebontás esetén. Ez azt eredményezheti, hogy orrba-szájba minden terran bunker hegyeket fog építeni, mivel bármikor visszakaphatja a beleölt pénzt. Karune azt reagálta hogy Dustin Browder szerint is túl erős ez a képesség jelen formájában, de a Béta idejéig még így hagyják, aztán majd akkor eldől hogy gyengítenek-e rajta.
Quote:
Bunkers salvage for 100% of cost? Looks like I’ll be building a lot more bunkers vs zergKarune :
Dustin did also mention that he felt this could possibly be too strong, but we will probably wait until beta for evidence before making any changes.
Aztán zárszóként itt van még egy totál értelmetlen kérdés is egy fórumozótól, aki mindenképpen fontosnak találta, hogy teljesen evidens dologra kérdezzen rá 🙂
Quote:
So, will there be a „always show health bars” option in SC2?Karune :
Yes, there will be an option to ‘always show health bars’ similar to the option present in Warcraft 3.
Magyarán lesz-e opció arra hogy állandóan ki legyen jelezve az egységek HP csíkja? Igen, lesz, ugyanúgy mint a Warcraft 3 esetében.
Forrás
Comments (17)
Aston
| #
Üdv a fedélzeten, matróz!
Reply
L4.ZsukoV
| #
Látod Zedas mondtam, hogy a salvage-t még korrigálni fogják, mert Dustin se hülye! 😛
U.I.: GJ Kolléga! 😉
Reply
Sydra
| #
Jó ez a köd dolog! Zergnek nagyon elkéne még 1-2 hasonló képesség többi fajhoz képest.
Reply
keedav
| #
A changelingről valahol régebben azt olvastam, hogy akkor alakul át ellenséges egységgé, ha közel kerül valamelyik ellenséges egységéhez vagy épülethez. Tehát nem random (azt a Blizzard úgyse szereti), hanem mi választjuk meg hogy mivé alakuljon.
A salvage meg felvet egy érdekes kérdést: engedi e a játék az utolsó terran épületet salvage-olni? Mert ha igen akkor az automatikusan vesztést jelent.
Reply
Zedas
| #
#2: Hát igen, örülök, hogy olvasták a kommentemet és reagáltak ( 😀 )
Reply
nop
| #
Jó vagy Gumby, végre valami értelmes szerkesztő. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jk
Reply
Tauren
| #
Én örülök a zerg képeségnek ahhoz képest, hogy protoss párti vagyok. Hiszen a Defillernek is volt egy hasonló képessége, csak az a narancssárga köd arra volt jó, hogy a töltetek, és lövegek „mellé” célozzanak, vagyis magyarán a köd belsejében lévő zergeid, vagy akár baráti egységek örökéletesek legyenek.
Az nem gond, ha ilyenek vannak, hiszen olyan mintha a régiből csináltak egy újjat, úgy, hogy csak egy pár tulajdonságát változtatták meg.
A képességeken beszélve, régen, nem tom hány hónapja, de volt egy jó egy hónapos vita arról, hogy ide-oda dobálták a képességeket a protossnál. Persze nem arra vagyok kiváncsi, hogy most mi mit tud, csak a High Templarra vagyok kiváncsi. Ugye neki megmaradt a Psi Storm? Mert azzal aztán nagyon lehet darálni, és nagyon is sokat segít, egy hatalmas zergling rush, vagy Battlecruiser flotta ellen. Hallottam olyat, hogy leakarták váltani ezt a képességét, remélem nem tették meg. Csak nem találtam olyan hírt, ami ezt igazolta volna.
Reply
Mr.Gumby
| #
Köszönöm a biztató szavakat 🙂
Mától 4 napig megint nem leszek, de utána folytatom a hírvadászatot 🙂
Reply
Crafty_FOX
| #
#4 Nem túl érdekeas kérdés 😀 Persze hogy eladhatod az utolsót is semmi akadája wc3 ban is eladhattad UD val az összes épületedet ha gondotlad hogy igy adod inkább fel 😛 Másfelől Teamban sokszor hasznos volt (addig nem vagy te se eliminálva még társaid „élnek” pl a seregeddel még okozhatsz fájdalmat) egyébként meg lovét amit a házakért kaptál átlökhetted az egyik társadnak igy legalább egy kis bonusz lovéhoz juttatva, ha már a te bázisod ugyis kiesett (tul nagy támadást kaptál és nem volt esély megvédeni) ilyesmi egyébként elég gyakran megesik 3v3 4v4 ekben.
#7 Jobban emlékeztet inkább a GAP generátorra minta darkswarmra de érdekes párhuzam. Egyébként a darkswarm egyátalán nem tette a bene lévő unitokat „örök életessé” csak kikapcsolt bizonyos sebzés típusokat (non-aoe ranged, non”spell”)
Reply
butcher
| #
Ez a terrán épület eladós képesség akár működhetne ellenfél terrán épületre is. Milyen móka lenne eladni az ellen épületeit 🙂
Reply
Crafty_FOX
| #
#10 ja és a totál balance is lenne 😛 Red Alertben volt ilyen egyébként, beszaladtála mérnökkel elfoglaltad eladtad annyi 😛
Reply
Izee
| #
Válasz Crafty_FOX #11 üzenetére:
Én a Red Alert 3-ban verhetetlen voltam ez is a taktikáim között volt, elég bénák voltak szegény haverjaim 🙂 dehát a balance meg a red alert 3 sztem 2 külön dolog.
Reply
Crafty_FOX
| #
#12 Haha verhetetlen, egy belterjes Lanon igen 😀 Az nem sokat jelent ha a haverjaidat elvered. Egyébként szerintem a RA3 (már amenyit toltam vele ami nem sok mondjuk) elég balanced volt, legalábbis a kiegészítőig ami viszont egy vicc (nem véletlen nicns benne multi) a többi Red Alert részben tényleg nincs balance egyikben sem.
Reply
_BlackGrim
| #
Válasz Tauren #7 üzenetére:
Válasz Crafty_FOX #9 üzenetére:
A darkswarm az a képesség ami alatt távolsági sebzés nem sebez, csak közelharc van, spell van alatta és egyedül a mode-olt siege tank tud besebezni de az is néha sebz be alá és akkor se teljes értékűt. Az archon az egyedüli melle attacked unit ami nem 100%-os találási mutatóval rendelkezik és ha el is találja akkor se max dmg-vel. Mindegy hogy ki varázsolja a darkswarmot az ellenfél unitjait se tudod távolról sebezni. 🙂 így ennyit a darkswarmról, ja 100 energybe kerül és a zerg defiler varázsolja a delay-t pedig nemtudom 🙁
Reply
Crafty_FOX
| #
#14 öö ezt miért irtad ? Szerintem tudtuk. De hogy belekössek már finoman a reaver scarabja is sebez a füst alatt lévőkön.
Reply
_BlackGrim
| #
Válasz Crafty_FOX #15 üzenetére:
Azért írtam mert nekem ugy tűnt h nem igazán tudjátok, de úgy tűnik én rosszul értettem szal bocs. De amúgy még a lurker is sebez alatta:)
Reply
mark182
| #
Válasz nop #6 üzenetére:
miért ki nem az ?:D
Reply