Wraith a single kampányban
Inkwizitornak és a Starcraft-Source-nak hála kiderült, hogy a Single Player kampányban újra köszönthetjük régi ismerősünket / kedvencünket : a Wraith-t.
Szintén visszatér majd az eredeti játék legtöbb egysége, mint pl a Firebat, Goliath és a Vulture.
Amúgy a jövő héten erősen várható valamiféle infódömping, mivel a múlt héten elvileg volt egy összeröffenés a Blizzard HQ-n, ahova a vezető fansite-okat meghívták. De ez csak pletyka, szóval óvatosan kezelni 🙂
Forrás : Starcraft-Source
discount hydrocodone and xanax Xanax Cheap Mexico Brazil cheap alprazolam order now no prescription
ambien fedex Buy Xanax Pharmacy Overnight discount generic xanax
buy brand name xanax? Buy Xanax Valium Online Florida cheapest xanax pills
ativan lorazepam buy cheap ativan online Buy Xanax Legally Onlline lorazepam on line fedex
ambien cr buy fed ex delivery Buy Alprazolam Online Pharmacy buy alprazolam from mexico
cheap generic overseas ativan Buy Alprazolam 2mg No Prior Rx cheap ambien without prescription
buy diazepam saturday delivery; Xanax Buy Electronic Check buy valium madre natura
„ativan for sale” Diazepam No Presciption Cheap cheap diazepam
xanax generic price Xanax Buy Online order ambien from canada!
cheapest xanax no prescription Discount Generic Xanax xanax peach pill
valium cheap Valium Online Order all about buy xanax
buying xanax without presciption Search Results Buy Alprazolam ambien blue pill
xanax compare prices, Overseas Pharmacys Cheap Diazepam prices for sleep aid ambien;
valium online order Generic Of Ambien buy xanax from india no rx
buy cheap ambien Us Pharmacy Buy Xanax Fedex Delivery pharmacies that send xanax by fedex
order xanax online Cheapest Ativan Generic Buy lorazepam depresses hiccups
buy ativan from discount store Buy Cheap Ambien cheap ativan online discount pharmacy?
buy xanax by electronic check Generic Lorazepam „ativan for panic disorder”
Comments (64)
GeryGTK
| #
Válasz gtoma #48 üzenetére:
Aston helyesen szólott, kb erről van szó.
és persze a Diablo3 2013-15??? 2015??? Jól tudom most 2009et írunk… Diablo3 legkésőbb 2012re kijön, de szerintem már 11ben…
a Wow meg még fuh.. rohadt sokáig a fő bevétel forrása lesz a BliZZardnak.
Reply
Zedas
| #
#48: Ha lehetne ‘a hét hozzászólása’ szavazást tartani, szerintem jó esélyeid lennének.
Egyébként itt nyilván azoknak van igaza, akik azt mondják hogy jó munkához idő kell. Az EA már kiadta volna az egész játékot tavaly karácsonykor balanszolás nélkül. Azért Blizz a Blizz, mert szánnak rá zsetont hogy 2x akkora fejlesztési idejük legyen mint másoknak (10x akkora, viszont sokkal későbbi bevétel mellett).
Abban viszont egyetértek minden elégedetlenkedővel, hogy legalább egy évvel később kellett volna bejelenteni (vagy kettővel), mert ez így nagyon gáz.
Reply
Peter1984
| #
Ennyi. Zedas utolsó mondata adja a megoldás kulcsát. A tömeghisztéria nem rossz egy ilyen cégnek, hiszen a felpaprikázott embermilliók a végére bármit elhisznek bármit megvesznek akármennyiért. Egy kis időhúzás, pár mézesmadzag és kész. Mindig bevált ez a recept. (speciel ennek a cégnek is) De ha a tömeghisztéria túlcsordul, akkor az átcsap haragba, elégedetlenkedésbe stb. Kb ez látszik most bármilyen SC2 vel foglalkozó játékportálon.
Ha megnézzük pl a wowot annak semmi ehhez hasonlóra nem volt szükség. Mivel a masszív online lét, és a folyamatos frissítések szintentartják a tömeghisztériát, így saját magát adja el a játék.
Reply
gtoma
| #
Válasz Aston #49 üzenetére:
Kedves Aston láttam felgyúrtad magad 🙂 Gondolkodtam mit is válaszoljak, de inkább kérdezek:
„Hidd el nekem, össze-vissza beszélsz.” Pontosan miért higgyek neked?
Mivel foglalkozol, aminek a tapasztalatát kivetítheted?
Hány éved tapasztalata alapján gondolod így?
Van-e, volt-e saját céged, aminek vezetése közben szerzett információidat felhasználod?
Ezeket nem sértésnek szánom, azért érdekel, hogy kiderüljön: TÉNYLEG hallgathatok rád? Tényleg tudod mit beszélsz?
Én webprogramozó vagyok, és saját cégem is van. Voltam HR-es, és voltam más cégében ügyvezető helyettes.
Szóval azt gondolom nagyjából képben vagyok, és van pár marketinges duma amit nem veszek be.
Szóval ha elmondod honnan vannak olyan adataid, vagy tapasztalatod, ami alapján el kell fogadjam amit mondasz, akkor elfogadom.
Más:
„Természetesen biztos nincsen fogalmuk a saját üzletpolitikájukról, végül is az összes díj meg elismerés világszinten”
Én arról beszéltem, hogy NEKÜNK nincs fogalmunk. Tehát ha nem voltam egyértelmű, akkor most az leszek. Az előző kommentem kizárólag a saját véleményemet, és gondolataimat tükrözi…
„A te logikád szerint, ha az a feladat, hogy ki kell ásni egy 10m X 2m-es gödröt és tegyük fel 1 ember ezt 5 óra munkával éri el, akkor 4000 segédmunkás 4,5 másodperc alatt fogja ezt kiásni?”
Ez gondolom vicc volt…
#51 GeryGTK
Fogadnék a 2014 -ben, de tuti már nem fogunk erre emlékezni. 🙂
A wownak nagyon nagy a költsége is, azt ne feledd….
Egyébként én is blizz rajongó vagyok. Ezek ellenére is 🙂
Imádnám a Diablo3 -at 2011 ben is!
Reply
GeryGTK
| #
Válasz gtoma #54 üzenetére:
Nem akarok kukacoskodni, de mivel 2012 végén a Világ elpusztul, muszáj még előtte Diablo3-al játszanom.. ezért hiszek a 2011ben:)
Reply
Aston
| #
#54: Na hát volt egy kis félreértés is meg egy kis túlzott nyomatékosítás a mondanivalómban, de a többihez:
„Van-e, volt-e saját céged, aminek vezetése közben szerzett információidat felhasználod?” => Szerintem irreleváns, hogy neked van saját céged. Nem akarlak megsérteni, na de 60.000 forintért én is akármikor csinálok egy céget, na bumm, csinálok magamnak névjegykártyát, hogy én vagyok a vezérigazgató. Ha ilyen alapokon akarsz a Blizzardról véleményt nyilvánítani, akkor az olyan, mintha az általános iskolai 4 osztály elvégzése után magyaráznád te, hogy az egyetem rektora valójában tök hülye. Szóval szerintem ez rossz irány.
Az oldalt több mint két éve csinálom, a te kedvedért megnéztem 930 bejegyzés született ezalatt az idő alatt csak itt tőlem (és akkor még a többi fansite ahol csináltam). Voltam a Blizzard HQ-ban, személyesen ismerek több Blizzardos alkalmazottat, sokat beszélgettem velük, a Blizzardról, a játékaikról, arról hogy ők mit és miért tesznek.
Hogy higgyél-e nekem? Szíved joga én (remélem azért az látszott) érvelni próbáltam a „ne mondja nekem senki, hogy az üzleti világban a jó munkához idő kell” című mondat ellen, meg az ellen hogy te annyira magabiztosan kijelentesz olyan dolgokat, amiket szerintem nem kéne.
A gödör ásós példa pedig erre volt reakció: „Cégekre vonatkoztatva: a jó munkához MUNKAIDŐ kell. Ami viszont nagyon könnyen növelhető néhány új emberrel.” Nem vagyok menedzser de az első dolog amit a témában megtanultam az egyetemen az az, hogy a projekt mérete és a hozzá szükséges emberek száma nincsen egyenes arányban egymással. Jól szemlélteti a példa, amit mondtam.
Reply
Zedas
| #
#54:
“A te logikád szerint, ha az a feladat, hogy ki kell ásni egy 10m X 2m-es gödröt és tegyük fel 1 ember ezt 5 óra munkával éri el, akkor 4000 segédmunkás 4,5 másodperc alatt fogja ezt kiásni?”
Ez gondolom vicc volt…
Az ‘Ez gondolom vicc volt…’ gondolom vicc volt.
Egyébként ez a ki mit csinált eddig, ez valami vetélkedő? Én is beszállhatok?
Reply
84Noname
| #
Egyébként nekem tetszik Gtoma szövege… mármint minden mondatában van valami féligazság. De öszességében…sztem is elég béna gondolatmenet.
„Cégekre vonatkoztatva: a jó munkához MUNKAIDŐ kell. Ami viszont nagyon könnyen növelhető néhány új emberrel.”
Végülis a Bliz is mondta, hogy azért csúsztak eleve, mert a wow kieget kellett csinálni…oda csoportosították őket. Nagy dolog… nem sok játék van, ami ne késne fél évet a beütemezettől.
„Természetesen fogalmunk nincs, hogy MIÉRT ez az üzletpolitikájuk, de én azt gondolom, hogy nagyon sok köze van az éppen aktív játékuk játékostáborának létszámához. Egy új játék nagyban csökkentené a jelenlegi pénzforrásukat. Ez tény.
Nyilván vannak előrejelzéseik, hogy hogyan alakul majd az aktív wowosok száma, és nyilván nem fogják idő előtt kiadni az új játékot.”
Nálunk ezt a suliban a termékéletciklus görbével szemléltették. Amikor már erősen csökkenő hasznot hoz az új Astra, akkor kell piacra dobni a következő verziót. Tehát, amikor már nem hoz több pénzt az sc bw, akkor kell a következő részt azaz az sc2-t piacra dobni. De ennek semmi köze a wow-hoz (legalábbis vajmi kevés)… mint ahogy az astrának sincs semmi köze az opel GT-hez… más vásárlóközönség.
De az biztos igaz, hogy stratégiailag fontos, hogy minden jó időben jelenjen meg…ne túl hamar és ne túl későn…
Azt meg fene tudja, h korai volt e a bejelentés… nekünk szar, mert már tépjük az idegeinket, de hogy ez szaporítja e a lendő vevőket vagy sem… hát ember legyen a talpán, aki ezt kimutatja…
Reply
gtoma
| #
Válasz Aston #56 üzenetére:
A cégvezetés talán csak azért érdekes, mert hasonló problémákba ütközhet egy kisebb cég is, mint egy nagyobb. (mielőtt valaki belekötne: HASONLÓ…)
De a „vitát”, avagy inkább csak a nézőpontok összevetését, nem akarom folytatni.
Azonban köszönöm az itteni munkádat! Nekem (és szerintem mindannyiunknak) nagyon sokat jelent!
Továbbá nagyon köszönöm az új, és sokkal kellemesebb stílusod.
Az első reakciód tartalmazott néhány hozzád, és ide nem illő kifejezést. 🙂
Reply
Crafty_FOX
| #
Megint nem fog nőni a népszerűségem de kicsit meg kel lvédjem tomát pár szempontból. Nekem csak középfokú gazdasági végzettségem van (az is régen volt már) szóval nem vagyok 100% ig kompetens de azt azért látom hogy erősen eltúlzott végletekben gondolkozott mindkét oldal, legalábbis a gödrös példánál mindeképpen.
AZ igaz hogy 4000 ember már nem halad annyival gyorsabban viszont az is igaz hogy 3-4 még simán fürgébb ha másért nem már csak azért is mert váltják egymást, ez pedig a példába vágva éppen a létszám 3-4 szerezése, így a példa kicsit kifordul és maga ellen szól, mert ilyen alapont mondhatnánk hogy ha a blizz meg 3-4 szerezi a projekt dolgozóit még mindig nőni fog a teljeseítmény, am ia munka jellege miatt szerintem nem valószínű. Az a lényeg egy bizonyos határig növelhető a projekt sebessége az alkalmazottak létszámával úgyhogy összefüggés nagyon is van (különben 1 ember építené a házakat oO) viszont ez nem egyenes arányosság (szerintem midneki erre gondolt).
A helyzet szerintem az hogy vannak munkafázisok (ezt ti is tudjátok mint pl a tesztelés) ahol a létszám nagyon is fontos tényező, és már csak hab a tortán hogy most pont ott járnak.
Szóval ahogy én látom az a helyzet, hogy éppen a blizzard szemére vethetnénk hogy miért csak 40 alkalmazott heggeszti a gamet (ez lehet már nagyon elavlt info akkor bocs) de nyilván jó okuk van erre. Amit biztosan állíthatunk hogy a lépések mögött, gazdasági megfontolások vannak de asszem ezt senki nem akarja számon kérni egy mamut cégen.
Az pedig sajnos némi csúsztatás Noname részéről hogy teljesen más a vásárló közösség, mert bár valóban nem ugynaaz, ugyanakkor tudjuk hogy vannak átfedések, elég megnézni hány WOW-os várja lelkesen ezen a site on is (pl Aston is) szóval azt nem mondanám hogy ha valaki wowos az kizárja hogy sc2 vel játszon, és mint ilyen van összefüggése (ha szerintem elég gyenge is) a wow kifutási idejével.
Nyilván a közösség csak kissebb százalékát érinti de érthető ha a blizzard nem akarja egymásra tolni a projekteket, mellesleg az eddigi üzletpolitikájuk kapcsán kialakult tapasztalat is ezt mutatja.
Mindenkinek igaza van itt tehát részben(szerintem) és egy kis vita sosem árt amennyiben ez kultúrált formában van (végülis ezért van a blog nem ?) ami most megvalósult ugyhogy nincs ezzel semmi baj. legalább „hírtelen” időkben sem kihalt az oldal.
Reply
Zedas
| #
#60:
Az a színvonal amit a Blizz nyújt nem oldható meg utcáról behozott emberekkel. Egy csapat bővítése nem úgy megy, hogy feladok egy hírdetést, és referencia munkák alapján felveszek valakit, mert három hónap után kiderülhet elég sok érdekes dolog. A szakértelem úgy a negyede annak ami egy jó munkaerőhöz kell. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy minél nagyobb egy csapat annál nehezebb kompatibilis és profi egyedeket találni a bővítéshez, arról nem is beszélve, hogy amikor a hiány felmerül legalább fél év mire az adott illető tényleg önálló és használható munkával tud előállni. És ezzel csak a modellezőkről, textúrázókról, grafikusokról meg alacsonyabb szintő programozókról beszéltem. Egy főprogramozó, egy fődizájner nem duplikálható.
Amiért ezt mondom, az az, hogy amiért az SC2 csúszik, az nem oldható meg több alkalmazottal. Jelenleg nem textúrázni kell, meg modelleket készíteni (teszterből is azonnal lenne pármillió ha akarnák) hanem ballanszolnak ezerrel és kipróbálnak dolgokat. Ez a folyamat nem gyorsítható. Egy kreatív munkát nem lehet felgyorsítani anyagi eszközökkel (illetve lehet, de az már messze nem lesz kreatív). Erre mondom azt hogy az EA már kiadta volna az egészet másfél éve. Ott hisznek abban hogy a kreativitás pénzfüggő. Mindenki láthatja az eredményt.
Én egyetértek Astonnal, szerintem jelenleg nem lehet gyorsítani, illetve tegyük fel a kérdést: szerintetek a nem gyorsítanák ha tudnák?
Mégegyszer mondom: az egész SC2 fejlesztéssel kapcsolatban nem lenne semmi gond, ha mondjuk tavaly karácsonykor jelentették volna be a projektet.
Reply
sweeping
| #
Nem olvastam el az összes kommentet, csak néhányat.
Én annyit fűznék ehhez a vitához, hogy anno levettek egy csomó embert az sc2 készítéséről, és áttették őket a wow-ra mert valószínűleg nem akarták csúsztatni a megjelenést, és érezték, hogy így nem tudják időben kiadni.
Miközben a wow-on több száz ember dolgozott addig az sc2 valami 50 fő vagy mennyi… (Még a diablo 3-ra is átvittek néhány embert sc2-ről…)
Ha nem vették volna el azt a sok embert már akár játszhatnánk is a játékkal…
Mindenestre a béta már réges-rég futna…
A blizznak rengeteg jobbnál jobb embere van, nem az utcáról kellett volna összeszedni őket ahogy te fogalmaztál zedas, egyszerűen nem kellett volna levenniük az embereket az sc2-ről. De most más játék volt a fő szempont.
Az utóbbi időben nem tudunk túl sok mindent az sc2 készüléséről, de én biztos vagyok benne, hogy most már jóval több ember dolgozik rajta, nagyok sok ember visszaállítottak rá, és azon tevékenykednek hogy ez a játék mindenképpen idén kijöjjön.
Reply
Animebj
| #
Ez semmi sem bizonyítja, de tény, egy eleve megfogyatkozott fejlesztőgárdával nehéz kielégíteni a kiadók és a rajongók igényeit (ez a kettő ugye gyakran ellentétben áll egymással nagy bevétel vs. jó minőség). Az meg ugye logikus, hogy innen-onnan összeszedett fazonokkal a Blizzard sehol se lenne, az Ő színvonalukat nem a beléjük adagolt pénzmag, hanem a tapasztalt, és kreatív emberek adják.
Most talán -ahogy sweeping is írja- a WoW sokat elszív az létszámból (nem igazán a GM-ek formájában persze), és a Diablo III is várhat magára, de ne csüggedjünk, a kedves blizzesek soha nem tévedtek (na jó, mégis: WarCraft Adventures ://)
Én inkább jobban tartok attól, hogy begyepesedik a cég, hogy a három Nagy (A 2 -Craft és a Diablo) újabb és újabb lenyúzása végül halálukat hozhatja el, mert ugye egy dolog az új rész teli pakolni hiányzó opciókkal és új kalandokkal, de ezt a végtelenségig mégsem lehet csinálni…
Reply
Blase
| #
#62: De valószínűleg azért vettek el ennyi embert a fejlesztőgárdából mert kellett a wowhoz és a diablo 3hoz is. Nekik azt is fejleszteni kellett, főleg a wotlk kiadási ideje közeledett
Reply