Battle.net – összefoglalás

Astonkacser . Hírek 1941

UPDATE: Van hivatalos battle.net aloldal a Blizzcon site-on.

Akkor először a Hardwirednek köszönhetően megvannak a nagyfelbontású, hivatalos Battle.net screenshotok:

Starcraft_2_388.jpg

Starcraft_2_389.jpg

Starcraft_2_390.jpg

Starcraft_2_391.jpg

Starcraft_2_392.jpg

Starcraft_2_383.jpg

Starcraft_2_384.jpg

Starcraft_2_385.jpg

Starcraft_2_386.jpg

Starcraft_2_387.jpg

Starcraft_2_378.jpg

Starcraft_2_379.jpg

Starcraft_2_380.jpg
Starcraft_2_381.jpg

Starcraft_2_382.jpg

Megjegyzés: A jó minőségű singleplayer screenshotok is bekerültek a galériába.

A legfontosabb információk pedig, amiket tegnap megtudhattunk:

  • Bár a játék csúszik, és a Battle.net miatt csúszik, kicsit jobban megérthetjük ezt a döntést, ha megnézzük, hogy mit és miért is fog tudni ez az új online játék platform
  • Jelenleg 12 millió játékos játszik a Bneten. Wow előfizetőből 11,5 millió van, tehát ha az SC2 és a Dio3 sikeres lesz, akkor fényévekkel túlszárnyalhatja a Battle.net a WoW sikereit, ami azt is jelenti, hogy a jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt kap majd a Blizzardnál minden, ami nem WoW
  • A Battle.nettel egy újgenerációs játék platformot akarnak létrehozni, amely ötvözi a 21. század közösségi oldalainak és integrált szolgáltatásainak összességét (a prezentációban szó esett az XBox Liveról, a Facebookról, GoogleTalkról, Twitterről stb.)
  • A StarcraftII bejelentkező képernyője olyan lesz, mint egy MMO-ban, például a WoW-ban. A bejelentkezéshez regisztrálni kell a rendszerbe, amit a játékodon kapott egyedi azonosítóval tehetsz meg. Innentől kezdve egy accountod van a rendszerhez, amivel beléphetsz, tehát vége a „megyek és csinálok egy másik accountot” rendszernek, nincs több álnevezés, egy azonosítóval vagy jelen a játékban és onnan ismer majd mindenki.
  • Persze gondoltak arra is, akinek nincsen internete: lesz offline mód is, a singleplayerhez ezt használhatod.
  • Mivel online lesz egy regisztrált accountod, innentől kezdve a Battle.net is rögzíti azt, hogy hol jártál a kampányban. Tehát ha például a munkahelyeden elkezded a Terran kampányt, a munkahelyi számítógépeden, lenyomod az első 5 pályát, majd bejön a főnököd és gyorsan alt+f4, aztán hazamész a te saját kis számítógépedhez, leülsz, bejelentkezel és folytatod ott, ahol a munkahelyeden abbahagytad!
  • A különböző játékokat összekötik egy közös, teljes Blizzard Community felületté. Ez azt jelenti, hogy WoW-ban, Dio3-ban és SC2-ben is láthatod a barátaidat, és azt is, hogy éppen ki-mivel játszik. Ezen kívül bárkivel chatelhetsz, küldhetsz körbe üzenetet mindenkinek, hogy például „hé, én megyek nyomok egy SC2-t, ki akar velem tartani?”, és akkor akinek van kedve az kilép a Dio3-ból, WoW-ból vagy bármiből és megy veled játszani
  • A felhasználók azonosítása egy úgynevezett Real ID-val fog történni. Ez azért kell, mert például gond volt mindig is az, hogy játszottál valakivel WoW-ban, aztán meg akartad keresni IWIW-ben, és persze a karakter nevén ismerted, de az alapján nem tudod megtalálni. Éppen ezért minden barátodat azon a néven fogod látni, amin megismerted (tehát ha Kiss Géza vagy és úgy is regisztrálsz a battle.netre, attól még azok az emberek akikkel WoW-ban ismerkedtél meg és ők IKillYou néven ismernek, azok azt a nevet fogják látni a friends listjükben, azok pedig akikkel Dio3-ban ismerkedtél meg OpsIPoodAgain néven, azok azon a néven)
  • A replay funkcionalitásról: lesz visszapörgetés (rewind)! Ez egy nagyon fontos feature, amire azt mondták, hogy nem tudják implementálni (még kb. 1 – 1,5 éve). Ez most benne lesz, így sokkal jobban lehet majd elemezni a játék visszajátszásokat.
  • Lesznek Achievementek, mint a Wow-ban, hasonló felülettel. A poén az, hogy nem egyszerűen csak kapsz valami jutalmat (avatar, ilyesmi), hanem az elért rangod, amit az achievementek segítségével megszereztél, az tükröződni fog a játékban az egységeiden!!! Például ha megszerezted az XY hatalmas nagy rangot, aminek fejében kapsz egy tök jó avatart, akkor a játékban az egységeiden ezek látszani fognak (külön jelzés az egységek kinézetében).
  • Ladder: a régi rendszer csak a nagyon jó játékosoknak kedvezett. Ez most megváltozik: 9 liga lesz a kezdőktől a vérprofikig. A saját szinteden lehetsz király, és megnyerheted a bajnokságot, aztán dönthetsz arról, hogy feljebb akarsz-e menni vagy sem. (szerk: ez így hülyeség ja, automatikusan felléptet a rendszer)
  • Ezenkívül lesz még egy csomó, kifejezetten alkalmi játékosoknak kitalált játék típus, például: random csapatok, kooperatív mód, a szokásos FFA, stb.
  • Pályaszerkesztő: azt a pályakészítő engine-t kapod meg, amivel a Blizzard munkatársak tervezik a jelenlegi singleplayert. Ebben benne lesz minden de minde az égegyadta világon, és szabadjára engedheted a fantáziádat. Fontos is ez, mert például Warcraft3-ban a Custom pályák népszerűbbek, mint maga az eredeti játék. A pályák letöltéséhez nem kell ezentúl becsatlakoznod egy játékba és imádkozni, hogy ne dobjanak ki, innentől tudod majd böngészni a pályákat és szabadon letölteni.
  • Nem a játék megjelenésére van tervezve, de lesz: Starcraft II piac. Itt bárki megoszthat pályákat, ingyenesen, vagy akár fizetősen is. Itt jön képbe az, hogy miért éri ez meg a Blizzardnak. Egy profi pályakészítő pénzért árulja a pályáját, amit te megveszel, a Blizzard leszed egy kis pénzt (tranzakciós díj, akár mint a bankkártyás fizetésnél), és mindenki jól jár. Vegyük sorra. Te miért jársz jól? Azért mert egy csomó, jobbnál-jobb, profibbnál-profibb pályát vehetsz meg, mint játék a játékban, rengeteg új élmény, évek múlva sem fogod megunni az SC2-t mert folyamatosan jönnek majd a profibbnál-profibb kampányok, multiplayer pályák és stb. Ezenkívül te magad is csinálhatsz küldetést és árulhatod azt, ezzel kapsz egy kis elismerést és pénzt a munkádért. A pályákat egyébként lehet majd ratingelni és kommentelni, így senki sem árulhat zsákbamacskát, amivel nagyon sokan játszanak azt megéri neked is megvenni (és neem, nem lesznek ezek hatalmas összegek hidd el!). A pályakészítőnek miért éri meg? Hát mert innentől lesznek olyan csapatok, akik csak ezzel foglalkoznak. Gondolj bele ezzel a Blizzard gyakorlatilag kibővíti a saját fejlesztő csapatát és kiadja a munkát 12 millió embernek. A pályakészítők innentől nem csak ingyen dolgoznak, beindul a profizmus! A Blizzardnak miért éri meg? Hát azért, mert csúsztatja az SC2-t, rizikóra teszi azt, hogy a játékosok kiábrándulnak a játékból, de közben olyan felületet ad majd nekünk ami egy totál új világot teremt majd számunkra, és közben azért kapja a pénzét, mert üzemelteti ezt nekünk.
  • Ha a battle.net debütál az SC2-vel, akkor még 2010-ben csatolják hozzá a WoW-ot is, mert jön 2010-ben a Cataclysm, aztán 2011-ben csatolják hozzá a Dio3-at is.

Érdemes elolvasni még a következőket:


Comments (52)

  • depyangel

    |

    nemtudom, csak nekem tűnik olyannak mint a STEAM? 😀 amúgy faszántos lesz 🙂 hm, és hogy kell/lehet majd érte fizetni? bankkártyával? vagy valami egyenleget fel lehet tölteni b.netre? amúgy szerintem az se lenne hülyeség ha pl sok ligát nyersz azért kapsz valami „pontot” és abból is lehetne vásárolni mondjuk pályákat, és akkor minnél többet játszol és nyersz annál több és jobb pályákat vehetsz és akkor ez 1 ilyen ördögi körforgás lenne.. jaj szóljatok ha hülyeséget beszélek :D:D nem aludtam sokat xD

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz depyangel #1 üzenetére:
    Én már tegnap is írtam ezt, hogy olyan, mint a már meglévő rendszerek és hogy ezek inkább szükségszerű újítások semmint multiplayer koncepciós forradalom.
    És azt is írtam, hogy sokkal jobban örülnék, ha ezek a cégek inkább összefognának és egy közös multi platformot csinálnának akár xSteam.net néven és akkor nem kéne 3 programot fenntartani azért, hogy tarthasd a kapcsolatot a blizzardos, valvés és egyéb ismerősökkel is.
    A fizetős dologból pedig majd elválik, hogy mi lesz, visszafelé is elsülhet a dolog, lehet, hogy hiába lesz több map azok igénytelenebbek lesznek, hisz az első pár eladásig úgyse lesznek visszajelzések róla illetve lehet, hogy a több map ellenére is kevesebb lesz a custom pályákon játszó mert pénzt már kevesebben szánnának 1-1 ilyen pályára. Most is elég rossz, hogy dota dota hátán én tartok tőle, hogy ez a rendszer méginkább meg fogja gyilkolni a kicsiket és csak 1-2 csapból folyó custom map lesz meg mindenkinek, azzal fog játszani boldog-boldogtalan a többivel pedig senki, hisz nem fog rájuk pénzt áldozni senki.

    Reply

  • depyangel

    |

    Válasz Mauro001 #2 üzenetére:
    végülis igaz, ezért is lenne jó valami pont rendszer és pl a ligákért kapni pontot és abbol is lehetne vásárolni pályákat 😀 de végülis igaz, így is a gatyánk rá megy a trilogia megvásárlására, nemmég a pályákért is fizetni :/ 😀

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz depyangel #3 üzenetére:
    Figyi valamit ki kell találniuk, hogy ez az állítás igazzá válhasson:

    „Jelenleg 12 millió játékos játszik a Bneten. Wow előfizetőből 11,5 millió van, tehát ha az SC2 és a Dio3 sikeres lesz, akkor fényévekkel túlszárnyalhatja a Battle.net a WoW sikereit, ami azt is jelenti, hogy a jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt kap majd a Blizzardnál minden, ami nem WoW”

    Mert amíg nincs folyamatos bevétel a Diabloból és a Starcraftból addig sose fog akkora törődést kapni, mint a wow… 🙂

    Reply

  • sweeping

    |

    Még nem olvastam el a hírt, csak a képeket néztem meg. (De mindjárt elolvasom!)
    Gyönyörűek, nagyon nagyon nagyon!
    Istenem ez már tényleg nem bírom ki 😀

    http://galeria.starcraft2.hu/displayimage.php?album=110&pos=8
    De király, lesz rang rendszer is 1v1 meg 2v2-re is, na és milyen szépen kidolgozott rendszer.
    Hát ide tényleg nem fog kelleni iccup, na jó azért jöhetnek, mert biztos lenne rá igény 🙂
    Én mind2 helyen játszanék iccupon is meg sima battleneten.

    Reply

  • depyangel

    |

    jaja, szerintem is gyönyörűen kidolgozott, és még a style is tetszetős 😀 szóval adják már ide 😀 akarok én is tolni B.net 2.0-ááááán 😀 ahj nembírom már 😀

    Reply

  • Aston

    |

    #2: Amit te írsz erről a hatalmas nagy céges összefogásról, ez ilyen nagyon a távoli jövőbe vetített látomás lehet. Ez utópia, remélem te is érzed. Minden cégnek a saját törekvése az, hogy az emberek az ő platformján játszanak. Te ebben a vevő szerepet töltöd be, és ott költöd el a pénzed, ahol jobban tetszik az, amit kapsz. Üzletileg irreális az, amit írsz.

    A fizetős dolog meg, hidd el ki fogja forrni magát. Ha én csinálnék egy pályát, miért raknám ki fizetősre? Kirakom ingyen, az emberek megszeretik, játszanak vele, aztán majd később ha már bejön az embereknek, akkor a legújabb verziójáért fizetni kell. Vagy azt mondom, hogy az első 10.000 letöltőnek ingyenes.

    Abban viszont igazad lehet, hogy ez egy elég kényes dolog, hogy mi üt a visszájára és mi nem, és biztos lesznek ebből még gondok a jövőben, de innentől pénz van a dologban, tehát a Blizzard folyamatosan fejleszteni fogja a Battle.netet.

    Reply

  • butcher

    |

    steam-et mennyi user használja vajon?

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz Aston #7 üzenetére:
    Persze, tisztában vagyok, hogy elképzelhetetlen, amit írtam, szóval nem vagyok én naiv 🙂 Talán épp ezért is tartok ettől a fizetős rendszertől, de ahogy te írtad ezt egyáltalán nem lehet előre tudni, hogy mi fog kisülni belőle, szóval nem mondom azt se hogy jó lesz és azt se, hogy rossz lesz. Majd valamikor meglátjuk.

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz butcher #8 üzenetére:
    Itt van egy 2007-es hír 13 millióról:
    http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=14060
    azóta biztos több lett belőle.
    A honlapjuk alapján egy ideje nem nagyon ment 1millió alá az adott pillanatban steamet futtató felhasználók száma.

    Kiegészítés: itt van 9 hónappal későbbről 15 millió useres hír:
    http://www.joystiq.com/2008/02/07/steam-hits-15-million-users/
    Ha tartották ezt az ütemet akkor 18-19 millió körül járhatnak.

    Reply

  • butcher

    |

    Hát igen, én is ilyen 15-20millára tippeltem, nem csoda hogy sajátot csinál a Blizz, ha most van 12milla user akkor simán tudnak csinálni sokkal többet is sc2 és dio3-al együtt 🙂

    Reply

  • depyangel

    |

    de szerintem steam-en is meglehet majd venni az SC2-t meg a dio3-at nem?

    szerk: habár most nézem, az 1-et se lehet :/

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz depyangel #12 üzenetére:
    99%, hogy nem.

    Reply

  • sweeping

    |

    „# Lesznek Achievementek, mint a Wow-ban, hasonló felülettel. A poén az, hogy nem egyszerűen csak kapsz valami jutalmat (avatar, ilyesmi), hanem az elért rangod, amit az achievementek segítségével megszereztél, az tükröződni fog a játékban az egységeiden!!! Például ha megszerezted az XY hatalmas nagy rangot, aminek fejében kapsz egy tök jó avatart, akkor a játékban az egységeiden ezek látszani fognak (külön jelzés az egységek kinézetében).”

    Aztaaaa ez mekkora királyság :D:D
    Pl ha látom hogy a marine vállán fekete csillag van, én meg csak piros csillagos vagyok akkor tudom hogy sokkal jobb. Vigyázni kell vele
    Jó mondjuk statisztika alapján is lehet következtetni, de ez akkor is baromi király ez a rendszer mindent visz 😀

    „Ladder: a régi rendszer csak a nagyon jó játékosoknak kedvezett. Ez most megváltozik: 9 liga lesz a kezdőktől a vérprofikig. A saját szinteden lehetsz király, és megnyerheted a bajnokságot, aztán dönthetsz arról, hogy feljebb akarsz-e menni vagy sem.”

    Aztaaa ez is mekkora máááár, de király!!!!!!
    Vajon bármelyik ligában elkezdhetem a játékot, vagy ki kell érdemelni, hogy erősebb ligában játszhassak?
    Mert ha bárhol el lehet kezdeni, akkor én a legerősebb ligában szeretnék kezdeni. Mivel sokat akarok fejlődni, a lose meg nem érdekel. Minél többet vesztek annál jobb, engem a győzelem nem érdekel, csak az hogy minél több tapasztalatot szerezhessek és egyre jobb legyek ezáltal.
    Szupi, szupi, szupi, végre mindenkinek lesz lehetősége eldönteni, hogy mit is akar. Sokat fejlődni, vagy játszogatni és a lehető legtöbbet nyerni 🙂

    „Pályaszerkesztő: azt a pályakészítő engine-t kapod meg, amivel a Blizzard munkatársak tervezik a jelenlegi singleplayert. Ebben benne lesz minden de minde az égegyadta világon, és szabadjára engedheted a fantáziádat. Fontos is ez, mert például Warcraft3-ban a Custom pályák népszerűbbek, mint maga az eredeti játék. A pályák letöltéséhez nem kell ezentúl becsatlakoznod egy játékba és imádkozni, hogy ne dobjanak ki, innentől tudod majd böngészni a pályákat és szabadon letölteni.”

    Azta ez is mekkora hír már.
    Ez azt jelenti, hogy biztos lesz majd olyan 1v1 vagy 2v2 fun ums lávás pálya ahol emelkedni fog a láva, nice rohadt nagy lesz, azon játszani poénból.

    Ez is mekkora hír már:
    „Nem a játék megjelenésére van tervezve, de lesz: Starcraft II piac. Itt bárki megoszthat pályákat, ingyenesen, vagy akár fizetősen is. Itt jön képbe az, hogy miért éri ez meg a Blizzardnak. Egy profi pályakészítő pénzért árulja a pályáját, amit te megveszel, a Blizzard leszed egy kis pénzt (tranzakciós díj, akár mint a bankkártyás fizetésnél), és mindenki jól jár. Vegyük sorra. Te miért jársz jól? Azért mert egy csomó, jobbnál-jobb, profibbnál-profibb pályát vehetsz meg, mint játék a játékban, rengeteg új élmény, évek múlva sem fogod megunni az SC2-t mert folyamatosan jönnek majd a profibbnál-profibb kampányok, multiplayer pályák és stb.”

    Hatalmas, hatalmas srácok!!!! :D:D
    100% hogy fel fognak kerülni a legjobb pályák, és kampányok a különböző torrent oldalakra, meg az ilyen rapidshare és különböző feltöltős oldalakra.
    Huhú lesz mivel játszani, éljen!! 😀

    Elején nem fogok fizetni, hanem letöltöm ingyen miután kikerült a világhálóra.
    De majd néhány év múlva miután már én is dolgozom, kifizetem a jobb kampányokért, és pályákért azt a minimális összeget. Mert a készítő megérdemli, mert sokat foglalkozott vele, én nekem pedig éveken át hatalmas szórakozást nyújtott a kampánya/multi player pályája.

    Fantasztikus hír 10/10 ez nem is kérdéses!

    Reply

  • 84Noname

    |

    Azért azt látni kell, hogy a steamet nem 3 játék tartja el, mint a bnetet. Ott rengeteg game van a rendszerben… mellesleg non steam játékot is fel lehet venni, úgyan még nem próbáltam… ezt az összefogós világméretű platformos úriembernek mondom. Ez a Bnet2 tényleg nagyon hasonlít a steamre… de hát ez törvényszerű, bár a lehetőségeid azért lényegesen kibővülnek…
    A steam mondjuk nem konkurencia, mivel a bnet2 nem egy ingyenes platform, mint a steam. Itt csak blizes játéktámogatásról volt szó. Kíváncsi leszek, hogy shift tab rendszert is átörökítik e a steamból… azt nagyon szeretem. Sc-ben dio-ban még azt is el tudnám képzelni, hogy a chatablakokat a játéktérre lehetne hívni. 🙂

    .
    .
    Mellesleg igen hangsúlyozzák, hogy a bnet miatt van csúszás… nagyon remélem, hogy akkor viszont már futtatják a trilógia második részének a készítését a bnet2 mellett…

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz butcher #11 üzenetére:
    Szerintem az a 12 millió inkább a beregisztrált accountokra vonatkozhat a kezdetek óta, nem hinném, hogy annyi ember játszik akár csak havi szinten is ezekkel a játékokkal még.
    Ha csak magamból indulok ki van vagy 4-5 battle.net accountom de nagyjából 2 éve egyikbe se loggoltam be… 🙂
    Persze ugyan ez a steamre is tökéletesen igaz. Annyi biztos, hogy a steamről van napi szintű statisztika és az alapján 1-2 millió között mozog folyamatosan az online emberek száma. Ilyen jellegű statisztika sajnos nincs a battle.netről.
    Persze ahogy fentebb tisztáztuk Astonnal ez az egész hasonlítgatás csupán elméleti szintű, úgyse lesz soha Blizzard játék a steamen 🙂

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz 84Noname #15 üzenetére:
    Igazából a téma lényege amit felvetettem az az, hogy párhuzamosan működik több olyan rendszer aminek a lényege ugyan az: közösségösszetartás és sokkal felhasználóbarátabb lenne, ha a sok helyett egy futna mindenhez.
    Ilyen szempontból teljesen lényegtelen, hogy melyiken hány játék van, melyiknek hány felhasználója van, eleve nem is egy „mérjük össze a battlenet és a steam epeenjét” vetélkedőt szerettem volna de sajnos ez lett belőle.
    Engem az se zavarna, ha xSteam.net helyett Battle.net-nek hívnák azt a bizonyos egységes platformot és a Blizzard lenne a tulajdonosa.
    Igény lenne rá, nézd csak meg hány meg hány instant messenger rendszer létezik a világon Magyarországon mégis nagyjából mindenkinek MSNje van mert az van a másiknak is és akkor nekem is az lesz. Sajnos játékoknál ez még nem működhet így egyelőre, mert hozzákötik a játékot az adott platformhoz. Bár amit fentebb írt valaki az igaz, steambe be lehet rakni más játékokat is de nincs steam integráció más játékoknál (shift tab például).

    Reply

  • Tauren

    |

    Váó!
    Szóval ezért halasztják az SC2-őt.
    Gyerekek, az életem végéig imádni fogom a Starcraft 2-őt! 😀
    Tök jó, akkor majd megcsinálom SC2-ősen a Magyar-Lengyel-Japán föderációs történetemet, és árulni fogom! 😀
    Persze oda kell figyelni, hogy majd egy pálya mennyit ér, mert nem jó ha az 5-szörösét adom ki, pályánként.

    Az egészet nagyon jól kitalálta a Blizzard.
    És egyébként most a Singleplayer-es kampányokat, magyarul az igazi történetet, neten, vagy akár gépen is nyomhatom? Csak annyi különbséggel, hogy ha gépen, akkor csak azon lesz a mentés, ha meg neten, akkor bármikor ha net közelben vagyok, használhatom a mentésem?
    Akkor nagyon fasza lesz.

    Meg a másik, hogy mi lesz a kód feltörőkkel, mert azért hallottam már egy pár ismerősömtől, hogy feltörték a WOW accountját, és félek, hogy ez lesz az SC2-nél is. :S

    Reply

  • 84Noname

    |

    Sweep….szrintem, ha rengeteg lossal tolod a proligát, akkor max kiutálnak :). Az azért proliga, mert aki oda megy játszani, az olyan ellenfelet akar, aki tud is. Ott kell tolni, ahol még reális esélyeid vannak nyerni…
    .
    .
    Arról nem volt szó, hogy hogyan fogják a fizetős tartalmakat védeni? Pl egy fizetős mapot nincs sok értelme megvenni, ha másnap bithumenről le lehet húzni…

    Reply

  • 84Noname

    |

    .

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Tauren #18 üzenetére:
    Szerintem felejtsd el, hogy ezzel akarsz pénzt keresni.
    Örülj neki ha leszedi néhány száz ember az ingyenes pályádat, vagy kampányodat. Az is hatalmas elismerés.

    Szerinted pl, hogy lehet majd ilyen lávás emelkedést csinálni?
    Meg az ilyen nagyon durva extrákat?
    Hát nem úgy hogy belemész a map editorba aztán ott 5 perc alatt tiger menü pont alatt megcsinálod.
    Rohadtul nem, ezt már csak a profibb programozok fogják tudni elkészíteni az sc2 editorra.

    Erről már régebben volt szó itt az oldalon is, hogy a komolyabb dolgokat nem fogja tudni megcsinálni egy amatőr felhasználó.

    Szerk:
    Válasz 84Noname #19 üzenetére:
    Hát figyelj, ez a ligák is egy meghatározott ideig tartanak minden bizonnyal 3 hónapig. Szóval ha nem teljesítesz jó automatikusan kiesel szerintem, és csak akkor jöhetsz fel, ha azt kiérdemled.
    Szóval mindenképpen a legnehezebben kezdem, hiszen valószínűleg soha többé nem lesz lehetőségem ott játszani 🙂

    Reply

  • 84Noname

    |

    áhhh….egy editorhoz nem kell programozói tudás. bw-éhez w3-éhoz nem kelett…tehát ehhez sem fog valószínűleg. Sztem aki w3 editorban otthoosan mozog, annak ez nem lesz nagy újdonság.
    Én is csináltam ums sc és w3 mapot…de nagyon messze vagyok a programozástól.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz 84Noname #22 üzenetére:
    Hát remélhetőleg igazad lesz 🙂

    Reply

  • butcher

    |

    Válasz 84Noname #19 üzenetére:
    Én lehet hogy rosszul értettem, de szerintem ez automatikusan fog menni. Tehát ha fulla matőr ligába mondjuk tegyük fel 90% fölé megy a nyert meccseid száma, akkor felkerülsz a következőbe.

    Azért lenne ez így logikus, mert már látom előre hogy csomó debil hülyegyerek azzal fog játszani hogy kezdő ligába marad, és felhalmoz x millió nyert meccset, és azon élvezkedik hogy a kezdőkkel szórakozik. Szóval szerintem ez automatán lenne logikus, ahogy jobb vagy felkerülsz a következőbe és csokolom 😀

    Reply

  • goodgame

    |

    na regeltem pár témára vonatkozóan : Mivel sok liga lesz valszeg lehet mindegyikbe más mapokon is lehet küldeni , a versenyekre pedig szinvonalas mappok kellenek nem pedig selejt-félig kész 2nap alatt elkészült gyártmányok.
    a koreai ligáknak profi mapkészítői vannak és minden szezonra új mappok vannak , ezáltal új lehetőségek is ..
    jó mapokat simán el lehet majd adni akár egyes ligáknak is pl vagy versenyekre lehet az idő teltével még meg is fog belőle élni vki ha jól csinálja…
    12milla játékos hát könnyen lehet hogy van ennyi csak nem látszik iccupon csúcsidőbe (vasárnap este) 3000-3500 között mozog a játékosok száma napközbe meg 500-1500 között és ezek nem mind ugyanazok a játékosok..( az mellékes hogy a felét koreaiak teszik ki)
    az új ladder rendszerrel hát sztem lesznek problémák…
    ez az avatorok +rang jelzések viszont jó hasonló mint a war3ban csak ott level szint meg egység jelezte hogy mit ért el ladderbe az illető…
    így lehetőleg lesz díjazás is Blizzárdtól + sponsor cégek tárgynyereményei (logitech,razer,steelseries..stb)

    Reply

  • goodgame

    |

    Válasz butcher #24 üzenetére:
    igen erre megvan az esély csak ők le lesznek sz*rva, mellesleg sztem te döntheted el majd hogy szeretnél ladderezni vagy tourt tolni…felteszem ha pl kezdő vagy nem kezded azzal hogy Pro Lague Tournament hanem mondjuk easyn megtanulod az alapokat megnyersz 1-2kisebb versenyt és mész felfelé, ez nem azt jelenti hogy ne játsz jobbakkal de így mindig lesz kíhívás hogy jobb legyél, egy idő után úgyis kialakul egy élmezőny , főleg ha elkezdenek alakulni a komolyabb csapatok (amire azért nagy az esély több multigaming tervezz sc2 csapat indítás apropó fizetett játékosok off: Újra lesz MeetYourMakkers!!4444 )

    Reply

  • 84Noname

    |

    utcher: Igen…én is erre gondoltam… szeritem is jó lenne ha szabályoznák az előre hátra ransorolást…

    goodgame:
    Nem feltétlen csak a versenymapokra kell gondolni. Szerintem azok azért elérhetőek lesznek. Én a fizetős mapok alatt ilyen rpg mapokra, kampányokra meg hsaonlókra gondolok. Legalábbis én ezekben is látok pénzt, nem csak a versenymapokban.
    Erről a szponzoros dologról jut eszembe:
    http://www2.razerzone.com/sc2/index.php
    Razer fog majd kiadni egy szép kis sc csomagot…gondolom megjelenésre. Még nem tisztázott, h mik lesznek benne, de biztos király lesz.
    .
    .
    Azért nem semmi a blizzard…gyakorlatilag reklámfelületté tette a játékot is :). Amik az unitokra kerülnek logo-k, azok a proteameknél biztosan reklámfelületek lesznek. Akár egy forma 1-es autó… Azért a telecom-os CC kemény lesz… szóval üzleti érzék az van…nem kell őket félteni… Persze nem zavar, mert jó nekünk is, nem csak a sponzoroknak…

    Reply

  • Tauren

    |

    Nekem most jutott eszembe, hogy ha megjelenik a játék, nem csinálunk így mi egy klánt SC2-ben?
    És akár jó kis klán háborúkban is tudnánk játszani. 😀

    Reply

  • butcher

    |

    #goodgame
    Nem azt mondtam hogy kezdő ként felmegy valaki a pro-ba, hanem pont fordítva lesz egy csomó aki lent akar maradni kezdők között, és azzal fog szórakozni hogy jaj de béna vagyok, és folyamat nyeri a meccseket, ezt lesz nehéz kiküszöbölni ha nem lesz automata a beosztás. Mondjuk abba van igazság hogy le lesznek szarva ja nemlehet újra regelni akkor nemlesz gond végülis ja. 😀

    Reply

  • goodgame

    |

    Válasz 84Noname #27 üzenetére: Ja walszeg azt olyan rohadt drága lesz mint a wowosoknak , max annak fogja megérni aki komolyabb szinten akar játszani , aki meg funolgat az elvan egy tescos egérrel
    reklám : Telerakják Nadát ilyen terrás jelekkel:D Jaedong majd ilyen zerg ezredes ruhában rohangálT_T

    Válasz Tauren #28 üzenetére: Remélhetőleg több magyar klán lesz mint eddig ( eleinte 5-6, egyse vagy max 2 utcso volt f2f utána minden meghalt ) akkor még értelme is lesz klánwárt , de warokra jobbak a nemzetközi ligák , tapasztalatom szerint nincs túl nagy összefogás a magyar timek között….

    Reply

  • goodgame

    |

    Válasz butcher #29 üzenetére: kicsit elbeszéltünk egymás mellett de a lényeg megvan ja !

    Reply

  • 84Noname

    |

    persze mocskos drága lesz… de hát ez van, ha jaedong is razerg cuccal nyomja, akkor a 600 000 razer rajongónak is olyan kell. 🙂 Végülis erről szól a progaming… a progamerek irányítják erősen a vásárlási trendeket…

    Reply

  • DJackson

    |

    sztem azt nem tehetik meg hogy automatikusan feltolják az embereket a jobb szintü játékosok közé. Egyszerüen valaki csak azért jár fel hogy noobokon élvezkedjen. Mivel noob vagyok tudom hogy ez így van, iccupon jönnek az 1000 pontos játékosok 180-300 apm-mel, és nem hiszem hogy mindig másokkal játszanék. A lényeg, hogy sokan igedességlevezetésért fognak feljönni játszani, és csak nyerni akarnak. Ha ezt a lehetöséget elvenné tölük a blizz akkor mennének másik játékra, ahol lehet a noobokat alázni. Söt sztem statnullázó is lesz ennek érdekében, hogy el tudd rejteni hogy jó vagy és ne ijedjen meg az ellenfeled ha belép a játékodba a statodtól. Mint iccupon a clearstats. Én nem örülök hoyg ez ilyen, de sztem máshogy nem csinálhatják.

    Reply

  • butcher

    |

    #33
    Hát aki profi és ezen élvezkedik hogy kezdőket aláz már megbocsáss az kurva gyerekes, tényleg max arra lesz jó hogy tudni fogják na ez az a majom aki élvezkedni jár ide. Ha meg csak nyerni minden képpen akkor játszon ai ellen csokolom.

    Reply

  • butcher

    |

    Vagy max akkor lenne értelme ha egyedül nyomna 2 kezdő ellen de nemtom 😀

    Reply

  • Xiccdrow

    |

    Nekem csak ez az egy accos dolog bhásszá á csőröm. Na most ne nézzetek hülyének, de mi van ha csinálok egy iszonyú rossz statot, utána kivel álljak mégis le játszani ? Tornázzam fel magam hét millió meccsen keresztül ? Egyik b.netes accountommal is sikerült anno összehoznom ilyen 10/50-es statot, végül sikerült feljebb tornáznom magamat, de sok értelme nem volt. Most az új accommal úgy-ahogy megelégszek 65/85 körüli… És még szerintem rengeteg kérdés merülne még fel ebben a témában. Persze ezért vannak a ligák, de akkor legalább reménykedek benne, hogy valami über ütős rendszert sikerül majd összehozniuk. Hála istennek a csúszásokon kívül a Blizzardban eddig nem kellett _akkorát_ csalódni, és csak remélni merem hogy ez így is marad…

    Reply

  • Sziget

    |

    Nagy királyság lesz ez a Bnet 2. Viszont nem egeszen vilagos, hogy kapcsolodnak egymashoz az osztalyozott ligak es a ladder? ugyan az? ket tok kulon dolog? Élő ponszámos rendszer lesz mint most war3ban vagy iccupon vagy valami teljesen uj?
    En ugy tudom elkepzelni, hogy sessiononkent nevezhetsz valamelyik ligaba jatszod a ladder meccseket es a vegen megnezik az azonos ligaban levok eredmenyeit. Kb mint Le Mansban a kulonbozo kategoriak egyszerre futasa.
    Vagy a ligas meccsekhez kulon kell jatekot keresni, mint mostanaban a war3 tourok. Mondjuk ezek a napi tournamentek biztos bennelesznek a sc2ben is.
    Az emberek jatekerosseg szerinti ligakba oszatasanal pedig inkabb a folfele „bukas” lenne a celravezeto szerintem, ha x helynel jobban szerepeltel az adott kategoriaban csak foljebb indulhatsz.
    Persze ezek nem szigoruan programozoi vagy jatekfejlesztesi problemak, nem hiszem hogy ezek kifundalasa miatt csuszna a bnet2 es vele a jatek/beta.

    Reply

  • sweeping

    |

    „Ladder: a régi rendszer csak a nagyon jó játékosoknak kedvezett. Ez most megváltozik: 9 liga lesz a kezdőktől a vérprofikig. A saját szinteden lehetsz király, és megnyerheted a bajnokságot, aztán dönthetsz arról, hogy feljebb akarsz-e menni vagy sem. (szerk: ez így hülyeség ja, automatikusan felléptet a rendszer)”

    Ha megjelent a játék, erről a témáról talán még nyitok is egy külön topikot a fórumon.
    De addig is kifejteném a véleményemet, mint tapasztalt rts játékos, hogy kiknek melyik szinten is érdemes kezdeni. Ez persze csak egy saját vélemény, de ez lenne a logikus

    9. Azoknak ajánlanám akik most játszanak életükben először rts játékkal. A starcraftot még hírből sem ismerik. Csak annyit tudnak hogy valószínűleg volt valami starcraft nevű játék, mivel ezt sc2-nek hívják 😀

    8. Azoknak javasolnám, akik már valaha játszottak rts játékkal. Minden1 hogy mivel, a lényeg hogy már van egy összképük magáról a műfajról.

    7. Szerintem azoknak ajánlatos itt kezdeni akik már kicsivel rutinosabbak az rts játékokban. Nem alapfeltétel hogy ismerje az illető a starcraftot. Csak legyen valamilyen múltja, hogy már több játékot is kipróbált, esetleg csak 1-et de azzal viszonylag sokat játszott. Továbbá még azoknak akik csak a starcraftal játszottak néhány 100 gamet.
    Név szerint ajánlanám a következő játékosoknak, csak hogy értsétek szintben ez mit jelent:
    Biberach, djackson

    5.-6. Ezeket a liga szinteket az előzőeknél jóval rutinosabb játékosoknak ajánlom. A jobb warcraftos playerek is simán kezdhetnek valamelyik szinten a kettő közül.
    Akinek ajánlanám: 84noname (5-6), zedas (6)

    3.-4. Olyan játékosoknak ajánlanám akik mögött már jó néhány év rts játék tapasztalat van. És sokat starcraftoztak vagy warcraftoztak. Akik már több ezer meccsen is túl vannak.
    Iccup rank alapján C- tól c+ig.
    Akinek ezt ajánlom: Geo.Rion, Szul[uUc] és jómagamnak 😀 (Majd én még májusig igyekszem hátha sikerül elérni egy C rankot. De ahhoz most már nagyon rá kell kapcsolnom 🙂

    2. Olyan híres warcraft 3 playereknek mint Moon, vagy Grubby és még sorolhatnám nagyon nagyon hosszasan. Továbbá a B- és B+ starcraft playereknek, akik közül sokan már képviselték régebben a hazájukat különböző starcraft national warokon.

    1. A koreai progamereknek. Továbbá a legjobb non koreanoknak mint pl Pj, F91, Super, Ret, Idra, stb, stb, stb.
    Az összes olyan playernek akik el tudják érni iccupon az A- rankot. Mert A- tól felfele minden player mögött több mint tízezer, legtöbbjük esetében több tízezer game van.
    (Talán még a legjobb wc3 playerek mint moon és grubby és a hasonló kaliberűek megpróbálkozhatnak vele, ők még talán partyba lennének)

    Na ez lenne az én véleményem. Ezt valamiért szerettem volna megosztani veletek 🙂

    Reply

  • SzuL

    |

    engem is érdekel ez az accos dolog. mi van a klánokkal? hogy tudom jelezni, hogy tagja vagyok valaminek? olyan lesz, mint a cs-ben, hogy van egy accountom és game nevem, vagy mi?

    Reply

  • sweeping

    |

    Hát szerintem ilyen nem lesz.
    Klános dolog miatt pedig ne fájjon a fejed, valamit biztos kitalált már a blizzard.
    De hogy mit fingom sincs, de tuti kidolgoztak, vagy kidolgoznak erre valamit, még a játék megjelenése előtt

    Reply

  • Barnalisk

    |

    „Jelenleg 12 millió játékos játszik a Bneten. Wow előfizetőből 11,5 millió van, tehát ha az SC2 és a Dio3 sikeres lesz, akkor fényévekkel túlszárnyalhatja a Battle.net a WoW sikereit, ami azt is jelenti, hogy a jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt kap majd a Blizzardnál minden, ami nem WoW”

    Szerintem megfog triplázódni a két új játékkal a B.net.Sőt akár hatszorozódni is,ha Chuck Norris játszik mindegyikkel,mert Ő ugye játékonként 12millió embernek számít.:)

    Ladder:Az elején lehet lesznek problémák,de szépen megfogja csiszolni a Blizz,és így mindenki a saját tudásához való szinten tud játszani.Én az első szintel kezdek,aztán kúszok ameddig tudok.Szerintem egy átlagember is eltud jutni Gold ligáig ha elég kitartó.Ha még kitartóbb akár Pro liga..:)

    Starcraft2 piac:Hát ez nagyon káosz lesz.Most belegondolok hogy rajtam kívűl még 12millió ember tölti fel a saját készítésű mapját???Esélyem nem lesz hogy az enyémet valaki megtalálja és letöltse.Főleg a fizetőset nem.Talán egy jó kampányal lehet siker,azért azt elég nehéz összehozni.Itt inkább a már névvel rendelkező emberek kaszálhatnak keveset.

    Reply

  • DarkDevil

    |

    Ezekhez csak annyit tudok hozzáfűzni hogy WOOOOOOHHOOOOOO!!!!!!!!!!:D
    alig várom hogy kezemben legyen a játék 😀 és gondolom itt mindenki így van vele 🙂

    Reply

  • Sziget

    |

    Válasz Barnalisk #41 üzenetére:
    Szerintem megfog triplázódni a két új játékkal a B.net.

    szerintem pedig a leendo sc2, dio3 jatekosok nagy resze mar benne van ebben a 23,5 millioban

    Reply

  • butcher

    |

    Az jutott eszembe, (biztos volt már szó róla csak lemaradtam) hogy ha ilyen összetett lesz a b.net, akkor tulajdonképpen játék vásárlás mehetne teljesen online, mivel ugye a kulcs kell és kalap. A játékot meg lehúzom (steamről voltmár szó ugye). Tehát terveztek vajon ilyent emléxik valaki, vagy mindenképpen cd doboz kutyafasza. (Mondjuk legtöbbünk biztos a polcon szeretné tudni a dobozt 😀 )

    Reply

  • Barnalisk

    |

    Válasz Sziget #43 üzenetére:

    Lehet a tripla sok,de a duplázás simán meg fog történni.Például nekem több barátom jelezte a képek és videók láttán,hogy igényt fog rá tartani.(Úgy hogy kettőnek nincs is eredeti Blizz gém….)És szerintem rengeteg torrent arc fogja megvenni,mert én úgy látom nem egy mindennapos multiplayer rész lesz hozzá,hozzájuk.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Csak annyit mondhatok haleluja blizzard.
    1 acc pro ezt kértük vége a smurf abuserkedéseknek
    A mass map maker ilyen megoldással meg pont olyan zseniális amit a Blizzardtol elvár az ember. Már cska azt kell megigérjék hogy vigyáznak a cheat mentes gamere és hogy időnként majd a liga mapokat is lefrissitik a beválttabb uj tervezésű mapokra.
    JA és mostmár látjuk legalább biztos lesz a szívünk csücske FFA 4v4 3v3 😀
    10/10

    Reply

  • sweeping

    |

    ggnetröl : Idra: Hi EffOrt, remember me? im your team mate !!!
    EffOrt: Huh??
    Idra: You know Idra….
    EffOrt: ….
    Idra: The American player….
    EffOrt: OH!!! you are the guy who cleans the toilets… yeah GL NOOB

    :D:D
    Látszik, hogy Idrat a koreaiak is nagyon kedvelik xD

    Reply

  • Aston

    |

    #47: Ebben a sztoriban csak az a baj, hogy egyik koreai sem beszél angolul. Tapasztalatból mondom. (de gáz lenne ha kiderülne, hogy Effort kivétel …)

    Reply

  • 84Noname

    |

    jahm….az amcsik meg koreaiul 🙂 …szal ezek nem beszéltek egymással. 🙂 Persze én is tévedhetek, de azért egy progamer nem mond azt amit akar… Ez a párbeszéd éppen azért van sztem, mert itt koreán kívül is utálják sokan.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.