Küldetés: Outbreak (Meinhoff)

Cho . Hírek 914

Mint diplomás közgazdász köszöntök mindenkit a kicsit hosszúra nyúlt kényszerpihenőm után.
Remélem linky nem haragszik meg, hogy belekontárkodtam az eddigi remek fordítói láncába, de most azért még postolnám a hátralevő 1-2 küldetés leírást.
A Zerg Q&A is várható lassan, ahogy időm engedi.

Küldetés Célja: Tisztítsd meg az összes fertőzött keltetőt.
Bónusz Küldetés: Szerezd meg a Chrysalis DNS-ét
Jutalom: $90,000
Új Technológia: Hellion

A tovább olvasás előtt szeretném felhívni a figyelmet a SPOILER veszélyre! Ugyanis előfordulhat, hogy a végleges játéknál változni fog ez a küldetés , de biztos-ami-biztos én szóltam előre.

Az Agria Evakuálása után elérhető “Outbreak” nevezetű küldetésben egy a más műfajú játékokból már megismert témát láthatunk új köntösben visszaköszönni: Fertőzött emberek áradatának megállítása és harc a túlélésért.

Raynort ebben a küldetésben a hely fertőződésének kezelésével bízzák meg. Ahhoz, hogy ez sikeres legyen, Raynor Fosztogatóinak a területen szétszórt összes keltetőt el kell pusztítania. A misszió elején a fertőzött zóna közepén kell egy bázist felhúzni a hozzá tartozó védelemmel, majd  megkeresni a legközelebbi keltetőt, amelyik az éj leszálltával elkezdi ontani magából a fertőzött egyedeket.

A küldetés neheze fele-fele arányban oszlik meg a nappal és éj közt, így nappal az egyensúlyt kell megtalálni a bázis védelem kiépítése és a támadó csapat összeállítása közt, miközben a sereged segítségével igyekszel minél több keltetőt kifüstölni, hogy így csökkentsd a fertőzöttek számát.

Az éj beálltával egy vészjelzést kapsz, hogy hártrálj vissza a bázisod védelmi vonalai mögé, hiszen szinte végtelen mennyiségben kezdenek előáramlani a fertőzött egyedek minden irányból. Az ekkor folyó csaták nagyon mozgalmasnak ígérkeznek, hiszen igyekszel majd megerősíteni a védelmedet a bázisod minden bejárati pontjánál.

Az eddig a pontig  megszerzett technológiák függvényében eltérő  védelmi stratégiák várhatóak a játékosok részéről. Olyan fejlesztések vásárolhatóak a küldetés előtt mint például a bunker auto turretje (szerk: csak single playerben elérhető ágyú  a bunker tetjén, mely akkor is tüzel ha a bunker üres) és/vagy a megnövelt befogadóképességű bunker (4 egység helyett 6). Azáltal, hogy jobban tudunk védekezni és több katona marad életben, könnyebben megvédhető a bázis, így több erőforrást költhetünk a nappali támadó seregünk kiépítésére és fejlesztésére.

A játék előrehaladtával az éjjeli rohamok hevessége egyre csökken, ahogy a nappalok során kifüstölt keltetők száma nő. A legtöbb keltető egy csoportban található, így nem nehéz elpusztítani őket, azonban a küldetés nehézsége az összes keltető megtalálásában rejlik, mivel sok van belőlük és szét vannak szórva a térképen.

Az utolsó keltető megsemmisítésével elmondható, hogy Raynor Fosztogatói egy újabb embertpróbáló küldetést éltek túl.

[Ebben a küldetésben látható először az az új játékmechanikai elem, amely új szintre emeli az egyjátékos hadjáratot valamint a saját készítésű küldetéseket: a dinamikus éj/nappal váltakozás. Az éj és nappal közötti átmenet csodásan sima, és bár éjjel lényegesen sötétebb minden , nem okoz nehézséget a tájékozódás Raynor bázisának kivilágított részein.]
(szerk: a bejegyzés utolsó bekezdése valamint a további része a leíró személyes ömlengése arról amit már így is tudunk, hogy a SC2 világrengető lesz, csodás stb stb. Elnézést  a cinizmusért, a megjelenési dátumot kérném. kösz)

Eredmények:
Doctor in the House (Orvos a házban): Teljesítsd az “Outbreak” küldetést
Still Time to Operate (Még mindig van idő a műtétre): Teljesítsd az “Outbreak” Összes küldetését
Quick Containment (Gyors Karantén):  Teljesítsd a küldetést mielőtt 3 szor beesteledne “Hard” nehézségi szinten
The Night Shift (Éjjeli műszak):  Pusztíts el 10 épületet éjjel

Forrás:


Comments (8)

  • Cho

    |

    Utólag belegondolva lehet h nem keltetőt hanem fészkeket kellett volna írnom, de nézzétek el nekem.
    Ha sokan elkezdenek lázongani, akkor átjavítom 🙂

    Reply

  • Wisle

    |

    Végülis a hatchery keltetőt jelent…
    Milyen érdekes, azt hittem, nem lesznek nappalok és éjszakák a játékban… minden esetre színessé teszi a játékot.
    Lehet, hogy majd játék közben meggondolom magam, de sztem 6 marinéval és egy gépágyúval a bunkeren nem nehéz megvédeni a bázist…

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Wisle #2 üzenetére:
    Most ez teljesen relatív, attól függ mi fog jönni. 6 zergling meg 2 hydra, vagy 30 hydra.
    Mert ha 30 hydra jön akkor ezt a védelmedet fél másodperc alatt lemossa 🙂

    De majd kiderül ha végre játszhatunk vele 🙂

    Reply

  • Cho

    |

    @ Wisle: igen, csak nem hatcheryt kell kifüstölni hanem azt írja h “nesting grounds”.

    a másik meg amennyi screenshotot láttam erről ott infested marineok jöttek.
    Azért is van fertőzésről szó ha jól láttam. Aztán lehet h nem 🙂
    Majd kiderül

    Reply

  • Cho

    |

    …ja és sry a floodért, de a többi fordítást majd csak éjfél után lesz időm feltenni. Mindenkinek szép napot.

    Reply

  • Aston

    |

    Először is hatalmas gratuláció és üdv újra a fedélzeten!

    Reply

  • zozo

    |

    Köszi a fordítást. jó lesz de kezdeti nehézség szerintem hogy a telepet úgy kell felhúzni.
    Csak így tovább, üdv zozo 😀

    Reply

  • depyangel

    |

    úúúúúú köszi a fordítást 🙂 ez a küldetés kib****tt jóó leeeeeeszzzzzzzzzzz :))))

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.