Küldetés: Outbreak (Meinhoff)
Mint diplomás közgazdász köszöntök mindenkit a kicsit hosszúra nyúlt kényszerpihenőm után.
Remélem linky nem haragszik meg, hogy belekontárkodtam az eddigi remek fordítói láncába, de most azért még postolnám a hátralevő 1-2 küldetés leírást.
A Zerg Q&A is várható lassan, ahogy időm engedi.
Küldetés Célja: Tisztítsd meg az összes fertőzött keltetőt.
Bónusz Küldetés: Szerezd meg a Chrysalis DNS-ét
Jutalom: $90,000
Új Technológia: Hellion
A tovább olvasás előtt szeretném felhívni a figyelmet a SPOILER veszélyre! Ugyanis előfordulhat, hogy a végleges játéknál változni fog ez a küldetés , de biztos-ami-biztos én szóltam előre.
Az Agria Evakuálása után elérhető „Outbreak” nevezetű küldetésben egy a más műfajú játékokból már megismert témát láthatunk új köntösben visszaköszönni: Fertőzött emberek áradatának megállítása és harc a túlélésért.
Raynort ebben a küldetésben a hely fertőződésének kezelésével bízzák meg. Ahhoz, hogy ez sikeres legyen, Raynor Fosztogatóinak a területen szétszórt összes keltetőt el kell pusztítania. A misszió elején a fertőzött zóna közepén kell egy bázist felhúzni a hozzá tartozó védelemmel, majd megkeresni a legközelebbi keltetőt, amelyik az éj leszálltával elkezdi ontani magából a fertőzött egyedeket.
A küldetés neheze fele-fele arányban oszlik meg a nappal és éj közt, így nappal az egyensúlyt kell megtalálni a bázis védelem kiépítése és a támadó csapat összeállítása közt, miközben a sereged segítségével igyekszel minél több keltetőt kifüstölni, hogy így csökkentsd a fertőzöttek számát.
Az éj beálltával egy vészjelzést kapsz, hogy hártrálj vissza a bázisod védelmi vonalai mögé, hiszen szinte végtelen mennyiségben kezdenek előáramlani a fertőzött egyedek minden irányból. Az ekkor folyó csaták nagyon mozgalmasnak ígérkeznek, hiszen igyekszel majd megerősíteni a védelmedet a bázisod minden bejárati pontjánál.
Az eddig a pontig megszerzett technológiák függvényében eltérő védelmi stratégiák várhatóak a játékosok részéről. Olyan fejlesztések vásárolhatóak a küldetés előtt mint például a bunker auto turretje (szerk: csak single playerben elérhető ágyú a bunker tetjén, mely akkor is tüzel ha a bunker üres) és/vagy a megnövelt befogadóképességű bunker (4 egység helyett 6). Azáltal, hogy jobban tudunk védekezni és több katona marad életben, könnyebben megvédhető a bázis, így több erőforrást költhetünk a nappali támadó seregünk kiépítésére és fejlesztésére.
A játék előrehaladtával az éjjeli rohamok hevessége egyre csökken, ahogy a nappalok során kifüstölt keltetők száma nő. A legtöbb keltető egy csoportban található, így nem nehéz elpusztítani őket, azonban a küldetés nehézsége az összes keltető megtalálásában rejlik, mivel sok van belőlük és szét vannak szórva a térképen.
Az utolsó keltető megsemmisítésével elmondható, hogy Raynor Fosztogatói egy újabb embertpróbáló küldetést éltek túl.
[Ebben a küldetésben látható először az az új játékmechanikai elem, amely új szintre emeli az egyjátékos hadjáratot valamint a saját készítésű küldetéseket: a dinamikus éj/nappal váltakozás. Az éj és nappal közötti átmenet csodásan sima, és bár éjjel lényegesen sötétebb minden , nem okoz nehézséget a tájékozódás Raynor bázisának kivilágított részein.]
(szerk: a bejegyzés utolsó bekezdése valamint a további része a leíró személyes ömlengése arról amit már így is tudunk, hogy a SC2 világrengető lesz, csodás stb stb. Elnézést a cinizmusért, a megjelenési dátumot kérném. kösz)
Eredmények:
Doctor in the House (Orvos a házban): Teljesítsd az „Outbreak” küldetést
Still Time to Operate (Még mindig van idő a műtétre): Teljesítsd az „Outbreak” Összes küldetését
Quick Containment (Gyors Karantén): Teljesítsd a küldetést mielőtt 3 szor beesteledne „Hard” nehézségi szinten
The Night Shift (Éjjeli műszak): Pusztíts el 10 épületet éjjel
Forrás:
Comments (8)
Cho
| #
Utólag belegondolva lehet h nem keltetőt hanem fészkeket kellett volna írnom, de nézzétek el nekem.
Ha sokan elkezdenek lázongani, akkor átjavítom 🙂
Reply
Wisle
| #
Végülis a hatchery keltetőt jelent…
Milyen érdekes, azt hittem, nem lesznek nappalok és éjszakák a játékban… minden esetre színessé teszi a játékot.
Lehet, hogy majd játék közben meggondolom magam, de sztem 6 marinéval és egy gépágyúval a bunkeren nem nehéz megvédeni a bázist…
Reply
sweeping
| #
Válasz Wisle #2 üzenetére:
Most ez teljesen relatív, attól függ mi fog jönni. 6 zergling meg 2 hydra, vagy 30 hydra.
Mert ha 30 hydra jön akkor ezt a védelmedet fél másodperc alatt lemossa 🙂
De majd kiderül ha végre játszhatunk vele 🙂
Reply
Cho
| #
@ Wisle: igen, csak nem hatcheryt kell kifüstölni hanem azt írja h „nesting grounds”.
a másik meg amennyi screenshotot láttam erről ott infested marineok jöttek.
Azért is van fertőzésről szó ha jól láttam. Aztán lehet h nem 🙂
Majd kiderül
Reply
Cho
| #
…ja és sry a floodért, de a többi fordítást majd csak éjfél után lesz időm feltenni. Mindenkinek szép napot.
Reply
Aston
| #
Először is hatalmas gratuláció és üdv újra a fedélzeten!
Reply
zozo
| #
Köszi a fordítást. jó lesz de kezdeti nehézség szerintem hogy a telepet úgy kell felhúzni.
Csak így tovább, üdv zozo 😀
Reply
depyangel
| #
úúúúúú köszi a fordítást 🙂 ez a küldetés kib****tt jóó leeeeeeszzzzzzzzzzz :))))
Reply