SC2 béta rendszerkövetelmények

Astonkacser . Hírek 2114

Igen, megérkezett az első igazán pozitív jel a bétát illetően. A Blizzard Support oldalára felkerültek az SC2 béta rendszerkövetelményei!!!!

sc2rendsyeruj

Nem tipp! Nézd meg a saját szemeddel is akár!!

Update:

Blizzard’s Bob Colayco sent us a mean email

These system requirements are not accurate – the page went up with some placeholder information. We will have more information about beta system requirements once the beta starts. We’d appreciate it if you could amend the story and/or pull the listed numbers.

Thanks, and please feel free to contact me in the future for fact checking before posting StarCraft II stories.

Az-az a rendszer követelmények nem pontosak, csak amolyan próbaként voltak fönt. 🙁

Update2:

Időközben az amerikai oldalra felkerült a béta kliens letöltési útmutatója.

Ez és a tegnapi a gépigény kirakása (még ha mostanra már meg is cáfolták) azért már jelenthet valamit.

(kösz Zedas!)


Comments (76)

  • aarchie

    |

    Hát Blizz játékoknak elég nagy volt a gépigényük mindig is. Pláne a grafikához viszonyítva.. Hiába a közhiedelem: „hát nem a legjobb a grafika, viszont bármilyen gépen elfut”. Nézzük a Warcraft3-at. 2002es játék, de azért egy P4-es, meg random videokártya, ami kb kellett a Half-life2-höz is muszáj volt, hogy 2v2-ben tudjál microzni is. Ott a WoW, ami legjobb gépeken 20 FPS-sel fut újabb részeken. Starcraft1-hez is kellett azért egy izmosabb Pentium2-es, Diablo2 is csodásan recézett pentium 3, giforce2 kombón (pl Harrogath stb.)
    Tehát fejem ráteszem, hogy kevesebb FPS-el fog menni az SC2 single player közepesnél jobb grafikán, mint a Left 4 Dead 1 fullon.
    Most azon túl, hogy megint kapom a megszokott oltást szokás szerint, szerintem lesz egy nagyobb gond is. Aki L4D, CS:S-hez „igazítva” vett mondjuk egy laptopot (ami tudott, nem bővíthető lényegesebben) 20 FPS-sel fog mininmum grafikán eltolni egy nagyobb 1v1 csatát a starcraft2-ben. Aki nem hiszi, fogadhatunk.

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz Aston #48 üzenetére:
    Szerintem meg éppen hogy nem túl sokat. Már ami a grafika „erősségét” illeti. Kicsivel több polinomból rakták össze az egységeket, meg sötétebb tónusú lett a játék, de körülbelül itt meg is állt a dolog.
    Najó egye fene, a Colossus lövését hetente módosítják…

    Reply

  • sweeping

    |

    Ja aston jól mondja eszméletlen nagy butaságot hordtál össze, rengeteget fejlődött grafikailag a játék.

    Egyébként pedig itt van pl a dirt 2.
    Max gépigényhez már 5xxx radeonok kellenek a directx 11 miatt. Ha a te elméleted szerint gondolkozunk lehetetlen hogy directx 11-es legyen. Hiszen még meg sem jelent a kártya amikor a játék már a végső stádiumában járt…
    Jóformán egyszerre debütált a kártya és a játék (1-2hónap különbség)

    Kit érdekel 2007…
    Simán lehetne directx11-es a játék, csak direkt nem akarták megcsinálni hogy ne legyen nagy a gépigénye.

    Mondok neked példát grafika fejlődésre:
    Pl zergeknél ott látod úszkálni a lárvát miközben készül az épület.
    De számtalan fejlődés volt nincs kedvem részletezni elég a képekre nézni hatalmas a különbség. Kb minden unitot átdolgoztak

    Reply

  • JaReL

    |

    Hát nemtom… Mi annak idején még p1-esekkel lanpartyztunk a suliban, és volt már h kiírta a játék h „Cannot create more units”, mégse szaggatott… A jobbik gépteremben war3azni is tudtunk min grafikán. Szerintem most sem veri majd az eget a gépigény.

    Az meg egy dolog, hogy a játék szebb lett, de a grafikai motort nem hiszem hogy kicserélték volna, mert azért akkora nagy különbségek nincsenek (lásd anno az SC alpha és beta közti különbséget)…

    Egyébként a nagy titok nyitja annyi, hogy meg kell nézni a régebbi postokat, mert emlékszem volt szó arról, hogy a különböző rendezvényeken, ahol játszható volt a SC2, ott milyen konfigot használtak. Max grafhoz azt lehet alapul venni… Ha valaki ráér, keresse már vissza ezt… Köszi előre is!…

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz JaReL #54 üzenetére:
    szvsz felesleges alapul venni mert foylamatosan optimalizálták/ják azóta a játékot.

    Reply

  • aarchie

    |

    Válasz JaReL #54 üzenetére:
    Igen, csak a min grafikán elfut, más mint stabil 30+ fps

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz inkwizitor #55 üzenetére:
    Válasz aarchie #56 üzenetére:

    Szerintem aki egy most készülő játékát próbálja népszerűsíteni/reklámozni, az nem a minimum grafikát bemutató gépeket fogja használni az említett rendezvényeken…

    Az optimalizálás meg nekünk segít! Meg kell nézni 2008 óta az összes rendezvény konfigját, ahol játszható volt a SC2, és így látjuk, hogy merrefelé tendál a gépigény, a grafikai változások fényében… A nagy fansiteok képviselői biztos kinn voltak minden ilyen rendezvényen, és vannak olyan alaposak, hogy a konfigot is megnézzék… Csak én éppen államvizsgára tanulok és nem nagyon érek rá ezt keresgélni… De a bétát én is nagyon várom! 🙂

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz JaReL #57 üzenetére:
    Én arra emlékszem hogy mindenhol csúcsgépek voltak.
    Pedig annyi biztos nem kell az sc2-nek.
    Blizzconon kívül volt több hely pl azt hiszem Németországban is ki lehetett próbálni, és ezeken a rendezvényeken mindig a legmodernebb gépek voltak. Csúcs proci csúcs vga-val. Hogy ez pontosan mit takar ne kérdezd, csak kemény gépek voltak

    Talán pont azért hogy ne lehessen megtippelni a gépigényét

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz JaReL #57 üzenetére:
    olyan gépet anélkül is össze lehet hozni amin maxon menne a játék, hogy megnéznénk azoknak a gépeknek a configját viszont pont azért mondtam hogy felsleges mert ha optimalizálják akkor nem csak a minimum megy lejjeb hanem az ajánlott is.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Nekem ez az elképzelésem:

    Minimum:
    CPU: 2000 mhz
    RAM: 1 giga
    HDD: 6 – 10 giga
    VGA: 128 MB-os 3d-és videokártya (directx 9.0c compatible)

    Ajánlott:
    CPU: DUAL CORE-os
    RAM: 2 giga (főleg vistásoknak ajánlott)
    HDD: –
    VGA: 512 MB-es (directx 10(.1) compatible)

    Reply

  • Maverick

    |

    No akkor félközkívánatra megkerestem a korábban elhangzott ilyen olyan megerősítést nyert meg cáfolt rendszer követelményeket:
    https://starcraft2.hu/2009/04/13/nyugalom-az-sc2-titka/

    https://starcraft2.hu/2009/01/12/esl-finals-2009-fejlemenyek/

    https://starcraft2.hu/2008/08/14/blizzard-amd-es-miert-kesik-az-sc2/

    https://starcraft2.hu/2008/05/21/kezdhetunk-sporolni/

    https://starcraft2.hu/2008/05/22/megsem-kell-sporolni/

    A linkek nem feltétlen időrendben vannak, de legalább nem kell keresgélni őket.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Maverick #61 üzenetére:
    https://starcraft2.hu/2009/01/12/esl-finals-2009-fejlemenyek/

    Ha ezen a „kakin” maxon ment akkor nem nagy a gépigénye 😀
    Proci nem rossz de ez a vga egyáltalán nem nagy cucc

    Most már rémlik is valami olyasmi hogy egy régebbi rendezvényen 9600GT-n ment max grafikán o.O
    Mondjuk akkoriban még viszonylag középkategóriás kártyának számított.

    Kíváncsi leszek a tényleges gépigényre, hogy mennyi is lesz majd 🙂

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz Maverick #61 üzenetére:

    Köszi!!! 😉

    Reply

  • Sydra

    |

    Azért érdekes, h mivel az engine gyakorlatilag 4 éve kész van, sztem elég jól tisztában vannak annak a gépigényével… szal nem hiszem, h ezek nem valós vagy nem pontos adatok lennének!

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Sydra #64 üzenetére:
    és mi bizonyítja azt, hogy ez pont az sc2-nek a gépigénye?

    Reply

  • Peter1984

    |

    aarchie? milyen nagy gépigény? A broodwart pendrivra instalálva játszom a benti gépen amin winxp van és 128 Mb SD ram…. Nembeszélve a WoW-ról, ami még ma sem számít csúnyának, és annak idején egy Ati 9250-es 256MB-os videókarival, meg egy egymagos egygigás Caleronnal röhögve játszottam vele Fullos AV- meccset.

    Egyébként meg ami fel volt rakva az tök reális (kivéve hogy a béta 15Gbot foglal)… most komolyan olyan nagy diferenciál nem nagyon van manapság a gépek között. Mindben van 1-2 Gb memória, már csak az op rendszer miatt is. A legtöbb gépben van egy közepes 3D kártya, néhányban jobb is. Szabad hely csak lesz annyi. Ha nincs töröld le a pornót 🙂 A kétmagos processzor is max javallot lesz, nem feltétel. Aki egy ilyen gépnél gyengébbel akar 2010-ben online vagy akár single játszani egy ilyen kaliberű játékot, az meg is érdemli hogy ne induljon el rajta, csak a Rayman 2…

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Sydra #64 üzenetére:
    egy dolog ha elkészül egy engine és egy másik amikor még finmítanak rajta. márpedig minden játékfejlesztő csiszolja az engine-t a fejlesztés alatt folyamatosan.

    Reply

  • sweeping

    |

    Most komolyan kell ennél több bizonyíték, hogy kiderül hogy ez a wow-nak is a gépigénye?
    Ne mondjátok már hogy sc2-nek és a wownak pont ugyan az lesz a gépigénye!

    Majd hamarosan megtudjuk az igazságot.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz sweeping #68 üzenetére:
    nvm.

    Reply

  • K4E

    |

    Kéne vmi új fejlemény ezzel kapcsolatban :$

    Reply

  • sweeping

    |

    szerintem február 10-ig várnunk kell, de ez már nincs olyan messze

    Reply

  • aarchie

    |

    128 megabyte ram 98-ban istenes lett volna… sőt.

    A fosgépen meg full AV háát, örülök, én pl nem ismerek olyan raider embert akinek ne 10-20 FPS-sel menne csomó terület, vagy csata, közben a crysist nevetve elfuttatják a vasaik.
    Figyu itt az én problémám az, hogy a kedvenc játékaim (League of Legends, CS:S, L4D) éppen pont elfutnak, hogy van multis élmény is. Erre hiába terjeng az interneten a GeForce2 és társai gépigények, félek, egy 25 fős csata a starcraftban már tök szarul fog futni. Persze oké, már a legszarabb proci is dupllamag meg 2 gigaherz, meg fillérért van 4 giga ramod, de azért videokártyát fejleszteni az más tészta, sőt laptopomnál nem is lehet. Szólva Ti várjátok meg a Blizz = kis gépigény kijelentéseket, mert egy laptopon UT3-at játszó ember gyorsan 15 FPS-es siege tank tűz alatt találja magát.
    ui: asztali gépeknél egy 30ezres videokari egy átlag körítéssel szerintem maxon fogja húzni a játékot azért 🙂

    Reply

  • bebitto

    |

    Minimum Requirements:
    Operating System
    Windows XP / XP64 (Service Pack 3)
    Windows Vista / Vista64 (service Pack 1)
    Windows 7 Home Premium
    Processor
    Intel Pentium IV 1.3GHz
    AMD XP 1500+
    Memory
    (Windows XP) 512mb
    (Windows Vista) 1024mb
    (Windows 7) 1024mb
    Graphics
    3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM
    such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better
    Hard Drive
    15Gb (of free space) –
    DirectX
    DirectX9.0c

    Recommended Requirements:
    Processor
    Intel Pentium D
    AMD 64 X2
    Memory
    (Windows XP) 1024mb
    (Windows Vista) 2048mb
    (Windows 7) 2048mb
    Graphics
    3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM
    such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better
    Most néztem utána minden fele hogy letöltsem de ennél többet még nem találtam:S

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz bebitto #73 üzenetére:
    ?

    Reply

  • K4E

    |

    nem bírom ki Február 10ig!!!! Kell vmi info 🙁

    Reply

  • Peter1984

    |

    aarchie: 98 ban 16 megával nyomtam az SC-t. Akkora volt a gépigénye mint a Theme Hospital-nak. A 128 azért kevés, mert XP-t is kell futtatnia 😛 A Win 95-nek tök elég volt 16MB SD ram is.

    Az előző gépemmel amivel AV-t toltam lag és a szaggatás nélkül, a Crysisre, vagy pl az Oblivionra indítás után olyan üzit kaptam, hogy az inkább volt kárörvendő, mint építő jellegű kritika 😀 Tehát nem indult el…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.