StarCraft2 grafikai beállítások összehasonlítása
Eddig ugye csak azt láthattátok hogy milyen szépen is néz ki a starcraft2 maximum grafikai beállítások mellett. De gondolom azért felmerül már bennetek a kérdés, hogy hogyan is nézhet ki a játék médium illetve a legminimálisabb grafikai beállítások mellett. Ezt fogom most nektek megmutatni.
Így néz ki a játék maximum grafikai beállítások mellett. Ezzel nem mutattam még semmi újat, hiszen így láthattuk a Battle Reportokban és a régebbi Screenshotokon.
Így fest a játék High grafikai beállítások mellett. A különbséget elenyésző, első ránézésre talán fel sem tűnik.
Így néz ki a játék medium grafikán, a különbség itt már eléggé szembetűnő.
És végül ilyen a játék ha mindent kapcsolót minimumra állítunk. Hát igazából ezt már nem is tudom kritizálni, inkább rátok bízom hogy véleményezzétek 🙂
Comments (35)
Kenobi_Hun
| #
egyértelmű ,hogy maxon kell játszani! 🙂
Reply
Encrypt
| #
CnC3 meg RA3 meg a DOW-ok rosszabbul festenek minimumon, persze ott kicsit más a perspektíva 🙂 Mediumon amúgy tök jó mediumon is ^.,^
Amúgy a v-sync et is kikapcsoltad amikor a screenshotok készültek? Bár igaz ami igaz, RTS ek re nem jellemző a túl nagy frame rate.
Én majd arra lennék kíváncsi, hogy a 12 playeres custom pályák, hogyan fognak hatni a dolgokra ^^ De maximum szegény proci idegeskedhet, főleg ha esetleg egykét helyen kiveszik a unitliimitet. Mint egy WorldWar cg az új editorral készítve <3
Reply
Boci
| #
Én úgy tudom max 8 playert támogat a game, szóval nem lesz 12 playeres custom game.
Reply
Encrypt
| #
Válasz Boci #3 üzenetére:
Tegnap olvastam egy blue postot, amiben azt írták, hogy ugyan az egész technikai dolgoktól függ, de mindenképpen megpróbálnak 12 playeres lehetőséget belepréselni a játékba 🙂
Reply
K4E
| #
Nekem valahol a High és az Ultra között van >.> de azért nem az igazi… kéne egy új gép 😀 FTW!
Amúgy maga a játék jó [Kívétel a Terran ZENE!!!!!! PFÚJ ] 100ból 100 😛
Reply
Encrypt
| #
„The final count is not yet decided. It will almost certainly be more than 8 so that a variety of popular custom game types (Tower Defenses, DoTA, etc.) can continue with what they are used to. The final decision will be based more on performance than anything else, but we will be shooting for at least 12.” by Cavez
Nah ki is bányásztam nektek 🙂
Reply
mark182
| #
aki egy kis bétázásra vágyik 🙂 http://inquistor.info/darkblizz/wiki/doku.php?id=tutorials
játszani még nem lehet, de hamarosan azt is megcsinálják 😛
Reply
horvathg1984
| #
Király vagy mark182! 🙂
Ezzel tudunk majd visszajátszásokat nézni géptesztelés céljából.
Azt írja a srác (Darkblizz), hogy később elméletileg lehetséges lesz AI-val is játszani.
Reply
RadeonDash
| #
hát nekem ettől el sem indul a game, de nemadjuk fel.. 🙂
UI: work 🙂
Reply
Ano
| #
A konfigot nem tudnád kiírni, amivel ezeket csináltad, pls?
Reply
JSaN
| #
Nekem mukodk faszan a replay.
jopar video megnezese utan, azt mondom van még mit optimalizalni.
E8500 3.16ghz ati 4870 2gb ddr2 1066mhz, 1680×1050, minden csutka ultran, shader extremen, 20-30fps!!!
Es allandoan be akadozik, remelem ezeket a beta alt még javitjak. amugy a shaderel lehet a legtobet ki hozni ha visza rakod higre tobbi marad ultran akkor nalam mar 60-70 fps. Na de nekem akkor is kell az extrem 🙂
Reply
Chob
| #
Hát én is beállítottam a játékot hogy legalább replayt tudjak nézni és azt kell mondjam, hogy ultrán a gépemen minden maxon meg se akadt eddig egyszer sem 🙂 . Amúgy ma voltam olyan szerencsés hogy ki is tudtam próbálnia játékot 4 meccs erejéig és azt kell hogy mondjam ez a játék nagyon jó. Viszont látszik hogy béta és
van mit balanszolni 😀 a reaper túl erős épületekre jelenleg szerintem, még a void ray-nél is erősebb épület pusztításban szerintem. persze sok más dolgot nem igazán tudtam megnézni csak azt tudtam meg igazán hogy a protoss warp in az egy cheat xD.
Srácok akiknek van kulcsuk inkább a replayeket mentsétek ezerrel és valahova töltsétek mint állat hogy azokat tudjuk nézegetni :P.
Reply
RadeonDash
| #
Úgyvan minden replay-t egy tárhelyre, onnan meg tudjuk nézni !
Reply
god
| #
#11
XP vagy WIN7? Előző hírben leírtam a configom, azzal simán viszi 1920x1200ban minden maxon tökéletesen stabil 60 fps vysncel.
Reply
aarchie
| #
Nekem tetszik minimum grafikán is 🙂
Reply
Balu5
| #
Válasz JSaN #11 üzenetére:
nekem is 4870 van és én 1920×1200-ban nézem a replayeket, minden maxon, nálam nem akadozik, bár nem tudom hány fps.
engem kicsit az zavar hogy nem lehet kizoomolni, vagy csak én nem jöttem rá.
Reply
horvathg1984
| #
Mire jó az a Cache mappa?
Reply
god
| #
#16
Hogy érted, hogy nem lehet „kizoomolni”? Görgővel lehet ki-be zoomolni, viszont nem lehet forgatni a terepet vagy legalábbis én nem tudom, pedig az nagyon jó lenne.
Reply
RadeonDash
| #
Válasz god #18 üzenetére:
zoomol is és forgatni is lehet..
Reply
DarkDevil
| #
Na olyan gépet kell összeállítanom majd júniusban aminek a maximum lesz az alap 😀
Reply
l.lantai0828
| #
Az a kérdésem, hogy ha nagyobb felbontáson játszunk, akkor nagyobb teret fogunk belátni? Mert a legszebb kép jobb oldalán még látszik a Medivac, míg a legrondábbon nem.
Reply
god
| #
#19
Akkor áruld már el, hogy miként lehet 360 fokban körbeforgatni a terepet, mert mikor próbálgattam akkor nem jöttem rá hirtelen, köszi.
Reply
JSaN
| #
Válasz god #14 üzenetére:
Vistam van, es valoszinu keves a 2gb geil ramom. Mert neztem kozben eszkozkezeloben es szinte maxon volt.
Reply
Balu5
| #
Válasz god #22 üzenetére:
én is csak kicsit tudtam fordítani insert-delete gombbal, 360 fokot szerintem nem lehet.
úgy értettem a zoomot, hogy én még kicsit távolítanám a kamerát, de nem lehet…
Reply
Chob
| #
Válasz JSaN #23 üzenetére:
A vista egy rakat g*né…. megeszi a géped ezerrel ramot zabál meg minden… azzal az op rendszerrel nem hozod ki a maxot a gépedből..
Reply
god
| #
#23
Jó kis memory leakes oprendszer, pfejj. 😀
#24
Insert, Delete max. 90 fok, az nem nálam nem meríti ki a „körbeforgatást”, de RadeonDash szerint lehet, kíváncsi vagyok mire gondolt.
Tudom mire gondolsz te, jobban átlátható lenne, ha a kamera teljesen vertikális nézőpontba állítható lenne, de a 3D hatás miatt is szükség van erre a kicsit döntött szögre.
Reply
RadeonDash
| #
Válasz god #26 üzenetére:
a kis „körbeforgatás”-ra gondoltam
Reply
Kenobi_Hun
| #
ősrégi p4 2.4ghz, 1gb ram, radeon x800gt, 60gb gépemmel minimumon elfut a replay, de akadozgat és így egy hányás a grafika… hiába, release-re kell az új gép 😀
Reply
lamaroid
| #
a gosu-k minimumon fogják tolni a gyorsaság miatt 🙂 bár én sztem High-on vagy Mediumon fogom tolni majd az sc2-t 😀
Reply
Kenobi_Hun
| #
sztem ha maxon is 60fpsük van akkor ők is maxot választják, esetleg a csillivilli effekteket nyomják ki
Reply
Mauser
| #
ASUS F3Sg laptop, Intel Dual Core (2GHz), 4Gb ram, GeFore 9300M G (256Mb). A játékokat nagyon nem bírja.
Itt stabil 40-50 fps így: shaders low, lighting medium (low shader mellett nem lehet fentebb), shadows low.
Érdemes játszani a shader/shadows-al hogy megtaláljuk a legjobb frameratet.
Ja: oprendszer Win7 64bit
Reply
god
| #
#29 – #30
Nem fogják külön módosítani az effekteket vagy minimumon tolni, régebben már volt szó róla, hogy olyannak akarják a multit a Blizzardnál, hogy abban a fix állapotában maximum grafikán is a legátláthatóbb legyen a körülményekhez képest. Az e-sport számára pedig még mindig a legtöbb szponzor a hardvergyártók közül kerül ki, akik meg érthető módon igénylik, hogy „szép” legyen egy játék és ne elcsúfított formájában fusson, hogy minél nagyobb eladásokat érjenek el az új termékeik. A CS 1.6-ot is nehezen akarják már szponzorálni a nagy cégek, mert nagyon elavult már a játék. A CS Source viszont szar a profi playerek szerint, de ha ők nem mennek át akkor a scene sem fog, így patthelyzet van fejlődés tekintetében.
Reply
darage
| #
Új replayek (bár van átfedés a régiekkel):
http://dox.abv.bg/files/dw?a=a27954b00c
Van ami nem működik, és az vszínű azért, mert a cache könyvtárban nincs meg hozzá benne minden fájl (map). Aki volt olyan szerencsés és van kulcsa, és már kipróbált minden pályát, akkor felrakhatná valahova az egész cache könyvtárát..
Reply
XMancs
| #
Nekem valahogy ügy tűnik, hogy mediumon jobban áttekinthető, mint a 2 magasabbikon, minimumon viszont olyan hatása van, mintha a levegőben lennének az egységek.
Reply
horvathg1984
| #
Nekem mediumon és attó lefelé a Zerg épületek egyáltalán nem tetszenek. Főleg a Hatchery. Az nagyon sötéten néz ki, mint egy nagy szürke paca.
Azt is észrevettem, hogy a Shadert high-ra, vagy annál nagyobbra kell rakni, hogy mondjuk a kristályok szépen csillogjanak és ne ilyen ronda műanyag színük legyen.
Nálam a beállítások:
– Natív felbontás
– Medium Graphics quality
– ezután Custom beállítások
– 3D Portraits
– High épület grafika
– High Shader
FPS egy 4 játékos videónál: átlagosan 60
Viszont tapasztaltam olyant is, hogy indokolatlan esetben visszaugrott az FPS 5 körülire pár másodpercre.
Reply