A Health Barról
Egyesek szóvá tették a béta fórumon, hogy zavarja őket a Health Bar fent, és szerintük lent, az egységek és épületek alatt sokkal jobban mutatna, főleg úgy ha kisebb is lenne valamivel. Bashiok ismét nem volt rest válaszolni, köszöni szépen a visszajelzést és röviden meg is indokolta, miért ott vannak a Health Barok ahol vannak. A gyors és egyszerű olvashatóság végett találhatóak fent és nem lent, ugyanis a gyors játékmenet közben a különbözős tereptípusoknál előfordulhat, hogy a színük eléggé kivehetetlenné válna, de akiket ezek után is zavar a játékon belül be is állíthatja magának,hogy:
- Normál mód: Csak akkor látszik, ha az Alt-t nyomva tartod
- Selected: Csak a kijelölt egységeknél látszik
- Always: Az összes egység Health Bar-ját mutatja
Thanks for the feedback. The blocks created with the black bars and the placement above the units is simply for quick and easy readability. Your mockup definitely slims them down but in a fast paced environment it would probably be near impossible to quickly see the data they’re there to represent. Sometimes staring at these things in screenshots makes them stand out in weird ways that just doesn’t come across when you’re actually playing. You may even find that you appreciate the info you can glean from a split second look at easily readable bars in a stressful match.
Options available in-game for health bars:
Normal: Only show when holding Alt
Selected: Selected units only
Always: Show all unit status bars
Forrás:
Comments (13)
butcher
| #
Komolyan embereknek ez a legnagyobb bajuk hogy health bar édes istenem akkor ne jáccon vele.. vagy nemtom… szerezzen egy barátnőt az ilyen 😀
Reply
Liszkag
| #
Igen, ennél lehetett volna értelmesebb kérdést is feltenni. De egyébként tényleg rikítóak a healt bar-ok, de így legalább átlátható az egységek HP-ja.
Reply
SmoK_eY
| #
SORRY,de ezen szarrá röhögtem magam!
http://www.youtube.com/watch?v=n0gl0KFdYY8&feature=related
Reply
Kex)
| #
Válasz SmoK_eY #3 üzenetére:
SORRY de ez már lejárt, keress valami újat, hogy mi is nevethessünk 😉
Reply
SmoK_eY
| #
http://www.youtube.com/user/p00captain#p/u/0/Tzw75D4DSHc ezt se láttam még
Reply
Darc1n
| #
A megoldás egyszerű: Lehessen állítani a HP barok átlátszóságán.
Reply
Crafty_FOX
| #
Bashiok ? Ő mióta blue poster sc2 témában ?
Reply
HuNt3r15
| #
Én kifejezetten örülök hogy ott van, WC3 óta ott van szal fura lenne xD
Reply
Blint
| #
Engem jobban zavar az hogy nem lehet tavolabb zoomolni a kameraval. 1680*1050-as felbontasban is eleg sok helyet foglalnak az epuletet, egysegek, gondolom kisebb felbontas eseten meg nagyobnak tunnek.
Igazabol megszokhato, de remelem valtoztatnak rajta, vagy lesz egy zoomolasi korlat opcio a beallitasokban, mint ahogy ez WoW-ban is van 🙂
Reply
Mauser
| #
Válasz Blint #9 üzenetére: Szerintem az egységek, épületek felbontástól függetlenül ugyanakkorák. Azért, hogy ne származzon valakinek abból előnye, hogy nagyobb felbontáson tud játszani és így egyszerre többmindent lát a mapból, mint az ellenfele.
Reply
Darc1n
| #
Válasz Mauser #10 üzenetére:
Pontosan, bár még optimalizálják a képarányokat asszem, de a lényeg ez.
Reply
Worlon
| #
Nem igazán ide tartozik de…
http://www.hoc.hu/hir/19782-starcraft-ii-beta-cpu-sebessegmeres–kell-a-kraft-videoval.html
Reply
Darc1n
| #
Válasz Crafty_FOX #7 üzenetére:
Jaaaj most nézem én is :D. Nem ProfJ hibája, már 2 éve cikkez dio3hu-n és a diablos community managert hivják Bashioknak, megszokásból írta így, javítva lesz :).
Reply