StarCraft II Beta – Patch 2 (version 0.4.0.14133)

Astonkacser . Patch 2168

Az SC2 fejlesztőcsapat lányos zavarában kiadott gyorsan még egy patchet, amiben drasztikusan erősítették a terrant, nerfelték egy kicsit a protosst és kapott egy kis buffot a zerg.

Balance Changes

Terran

Banshee

  • Cloak: This ability no longer requires Fusion Core to research.

Barracks

  • The build time for this building has decreased from 65 to 60.

Factory

  • The build time for this building has decreased from 65 to 60.

Reactor

  • The build time for this building has decreased from 40 to 25.

Reaper

  • The build time for this unit has increased from 30 to 40.
  • Nitro Boost: The build time for this upgrade has increased from 90 to 100.

Starport

  • The build time for this building has decreased from 55 to 50.

Tech Lab

  • The build time for this building has decreased from 30 to 25.

Protoss

Mothership

  • The build time for this unit has increased from 120 to 160.
  • The food cost of this unit has increased from 6 to 8.
  • The number of shots fired by this unit has decreased from 8 to 6.
  • The shield of this unit has decreased from 400 to 350.
  • The health of this unit has decreased from 400 to 350.
  • The acceleration of this unit has decreased from 1.3125 to 0.3125.
  • The deceleration of this unit has increased from 0 to 1.

Nexus

  • Chrono Boost: The duration of this ability has decreased from 30 to 20.

Zerg

Corruptor

  • The damage done by this unit has increased from 12 (+8 massive) to 12 (+10 massive).

Comments (66)

  • Westy

    |

    Magyar változat, bár túl nagy bonyodalmak nincsenek benne.
    TERRAN

    Banshes
    – Cloak: Nincs szükség a Fusion core-ra, a képesség kifejlesztéséhez

    Barracks
    – Azépítési idő 65 másodpercről 60-ra csökkent.

    Factory
    – Az építési idő 65 másodpercről 60-ra csökkent

    Reactor
    – Az építési idő 40 másodpercről 25-re csökkent.

    Reaper
    – Az építési idő 30 másodpercről 40 másodpercre nőtt.
    – Nitro boost: A fejlesztés ideje 90 másodpercről 100-ra nőtt.

    Starport
    – Az építési idő 55 másodpercről 50-re csökkent.

    Tech Lab
    – Az építési idő 30 másodpercről 25-re csökkent.

    PROTOSS
    Mothership
    – Az építési idő 120 másodpercről 160-ra nőtt.
    – 8 supply helyett, mostantól csak 6-ba kerül.
    – Eddig 8-at lőtt egyszerre, ezt most 6-ra csökkentették.
    – A pajzsa 400-ról 350-re csökkent.
    – A HP-ja 400-ról 350-re csökkent.
    – Az egység “gyorsulása” lecsökkent 1.3125ről 0.315-re.
    – Az egység “lassulása” megnövekedett: 0-ról 1-re.
    / Ezt a két tényezőt nem nagyon ismerem: acceleration, deceleration,
    de szerintem arról van szó, hogy mennyi idő alatt éri el a maximum sebességét talán.
    Furcsa, hogy vérbe nerfelték a unitot, úgy hogy nem csökkentették az árát. Mégis ilyen jól szuperált a recall? /

    Nexus
    – Chrono boost: 30 helyett már csak 20 másodpercig tart a hatása.

    ZERG
    Corruptor
    – Az egység sebzése megváltozott: 12 ( 8 massive) –> 12 ( 10 massive)

    Reply

  • Aston

    |

    #1: Köszi!

    Reply

  • Westy

    |

    Ja és a Zerget nem nerelték, 2 + sebzést kapott a corruptor. 🙂
    Nézd majd a leveleidet a ráérsz!

    Reply

  • Solarian

    |

    Ez annyira szar…

    Mi értelme a mothershipnek, ha lassan már semmi szuper nincs benne.

    Akkor legalább gyárthatnánk többet belőle.

    A terran most meg még hamarabb massolhatja a marine/marauder párost…

    De jó… Bleh

    Reply

  • Maverick

    |

    Mit jelent pontosan a nerfelés azon kívül hogy gyengítés?
    Illetve kedvenc vesszőparipám miatt is zargatnám a társaságot, legyenek youtube-os videok is ne csak replayek, mert sajnos nem rendelkezek jelenleg olyan masinával amivel meg tudnom nézni őket!

    Megértéseteket köszönöm 😀

    Reply

  • Westy

    |

    #5 Pontosan azt jelenti. 😀

    Reply

  • K4E

    |

    ezzel nagyon nem értek 1et mert már így is a tegnapi match alapján a zerg kicsit erős volt… főleg ha kettő van belőle. Protoss folyamatosan csak nerfet kap 🙁

    Reply

  • Penegal

    |

    #1 A mothership 6 helyett 8 supply nem 8 helyett 6.

    Reply

  • Westy

    |

    Ja, elnéztem, sry.

    Reply

  • HuNt3r15

    |

    Hát ez remek, végülis szüksége van még a Terrannak imbításra… a Mothershipen meg mit nerfelnek már eddig is simán le lehetett szedni, mostmár tényleg semmi értelme nincs lehozni.

    Reply

  • Westy

    |

    Azt olvastam, hogy a Blizzardnak van egy olyan szokása a béták alatt, hogy indirekt módon teszteli az egyensúlyt: elront valamit és megnézi mi a meccsekre gyakorolt hatása. Ez alapján meg tudnak okoskodni. De lehet csak simán benézték. 😀

    Reply

  • DarkTemplar

    |

    Aston, ti most éjjel-nappal Starcraftoztok? 🙂 Vagy még nincsen kulcsotok?

    Reply

  • Cpt.Collins

    |

    Kiváncsi vagyok a blizz mikor jön már rá hogy a Viking egy rakat f*s…

    Reply

  • Westy

    |

    #13 Viking előző patchben kapott egy kis buffot, nem tudom mit változtat rajta.

    Más: Volt régebben egy kérdés, hogy stackel-e a Sentryk pajzsa. Nem.

    Reply

  • Worlon

    |

    Végülis Roach-t nem is kell bántani, beásva és fejlesztve 4 zealot meg is öl 1-t 5 másodperc alatt…
    Protoss-t legyengítik a 3,14csába, Zerg meg Terran egyre erősebb. Nem nagyon tetszik a ahova tartanak.
    Arról nem beszélve, hogy zergnél 95%ban roach mass van. Lingek jelentőssége gyakorlatilag 0.
    Terránnál meg még mindig nem értem, minek van SG Tank meg Thor, mind2 baromi nagyot sebez földre, egymás konkurenciái.

    Reply

  • Westy

    |

    #15, meg mindenki akinek gondja van a patchekkel: Tetszik Nektek a játék? Igen? Akkor miért nincs annyi bizalmatok a készítőkben, hogy tudják mit csinálnak és a béta végére balancban lesznek a dolgok nagyjából? Tudják, hogy kell ezt csinálni, jobban is mint Ti (illetve mi), higyjétek el. 🙂

    Reply

  • Archon

    |

    elismerem a mothership gyengítése nekem se tetszik meg minek még jobban lassítani hamár amúgy is lassú volt

    Reply

  • Westy

    |

    #17: Nem a sebességét csökkentették, hanem azt a fél másodperces időt növelték, amíg felgyorsul a max sebességére. Legalábbis Nekem ez jön le a patch logból.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Azzal, hogy a Zerget nem változtatták jelentősen, én úgy érzem, mintha a zergekkel lennének nagyjából megelégedve, és ahhoz képest akarják belőni a másik két fajt, legyenek azok most akár erősebbek, akár gyengébbek az adott pillanatban

    Reply

  • Kenobi_Hun

    |

    crono boostot kilehetne venni teljesen és a mothership hpját is még megfelezni! 😀

    Reply

  • TavariS

    |

    #15
    Mass roach? Max ZvZ-ben, de oda is kell hydra ha az ellenfél mutára vált. ZvT-ben nem roachoznak, ZvP-ben elején lehet roachozni, aztán ha elkezd mecha tossozni akkor bukó a roach baneling kombó, marad a ling hydra és hive tech. Ling ugyanúgy alap mint sc1-ben, és hidd el thornak is megvan a maga helye, ha máshol nem akkor a medievac alatt és mennek hárman expet ölni:)

    Reply

  • Archon

    |

    tudom nem jön ide nagyon de valaki tudja hogy a carriernek hány interceptora lehet? 8?

    Reply

  • Balu5

    |

    Válasz Archon #22 üzenetére:
    igen, gyártáskor kap 4-et, aztán még tudsz 4et csinálni

    Reply

  • Blase

    |

    Ha van rá igény én lefordítom a blizzcastot és elküldöm valakinek. Van itt olyan aki esetleg szivesen elolvasná és nem tud angolul?

    Reply

  • Westy

    |

    #24: Ha van rá igény, csinálhatjuk ketten is. Egyedül azért kicsit nagy meló az szerintem.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Blase #24 üzenetére:
    Persze simán rá igény. Én se tudok angolul és engem is érdekelne 🙂

    Reply

  • Blase

    |

    #25: Hát úgy durván 10 oldal. Én már kettővel meg vagyok. Csak írd le nyugodtan hogy te honnan csinálod és akkor én majd addig fordítom. Köszi egyébként 😉

    Reply

  • dodzylla

    |

    Hello!

    Aston nem tudsz valamit a sc2.com on található Twilight archonról? mert az sokkal jobban néz ki mint a mostani archon. Bekerül később a játékba vagy nem? Ha látod amit írtam akkor majd válaszolj köszi bb.

    Reply

  • god

    |

    #13

    „Kiváncsi vagyok a blizz mikor jön már rá hogy a Viking egy rakat f*s…”

    Már ne haragudj, de ezt mire alapozod? Az egyik legerősebb egységük, megfogja az összes légit könnyedén (alapból nagyobb range van, mint bármi másnak), kurva jól mikrózható és ár/érték alapján is kiváló. Földi formája kevésbé jó, de aki földi egységek ellen veszi, az ne is csodálkozzon ha nem a leghatékonyabb, mert nem azok ellen való.

    #28

    Bár a kérdés nem nekem szól, de azért válaszolnék rá. Nyilvánvalóan az oldalon lévő verzió már ezer éves, a mostani játékbeli állapotok a jelenleg mérvadóak. Ettől függetlenül az is lehet még, hogy benne sem lesz a játékban hiszen még béta, bármi változhat …..

    Reply

  • lamaroid

    |

    Válasz god #29 üzenetére:

    Egyetértek god-dal. a Viking volt a fejlesztés alatt a kedvenc egységem, mert nagyon egyedi… Most képzeljétek el, amikor TvT-ben körbevan zárva egy bázis turretekkel, bemész mass földi vikinggel, szétkapod a turreteket , alakot váltasz és már mehet is a zúzás 😀

    Edit: Kicsit nagyon felpakolták a Terrant O.o
    Báár én még nem játszottam a bétával, és nem is tudom mennyire volt imba, de akkor ebből kiderül, hogy a terran gyenge volt.(?)

    Reply

  • Tcraft

    |

    Ha valaki ki már nem bírja tovább, hogy csak repeket nézeket, és ki is próbálná, de nincs kulcsa, az mostantól megteheti, igaz ellenfél nélkül 🙂
    http://darkblizz.org/lazylaunch.zip
    Indítod, kiválasztod a cache mappából a mapot, nyomsz egy return to game gombot és tolod, ellenfelek nélkül 🙂
    Patchelt gém kell hozzá.
    Fogyassza egészséggel.

    Reply

  • Shakuras

    |

    még annyit lehetne csinálni protossnak hogy a nexus magához tudja teleportálni a mothershippet pl 100-ból 80-90 energiával és mothership meg recalloz ha expet támadnak ez sztem fasza lenne chrono bootsnak is betenne mert nincs energy. Ez kb olyan lenne mint znél a nydus canal sc1ben csak protossos és kicsit több apmet igényel de nem kell elökészület mint a nydus canalhoz. És igy sem 100% tuti deff mert nem feltétlen van mothersipnek energiája recalozni föleg hogy csak 1 lehet belőlle vagy épp csata közben használta el vortexbe. Viszont jo menekülést is jelenthet ez ha látjuk bajban van a csapat, nexhuzhoz klikk aztán mothershipre aztán avval a csapatra recall. Sztem jol hangzik érdekes:D

    Reply

  • Westy

    |

    #32: Nem tudom, hogy jót tenne-e ez a játéknak. Nem kéne figyelned az ellenfél csapatok mozgását, mert bármikor hazaszállíthatnál bármit.

    A fordítást vissza kell szívnom, közbe jött valami. Bocs Blase!

    Reply

  • Blase

    |

    Válasz Westy #33 üzenetére:
    Semmi gond, legfeljebb később lesz kész. Kb hétfő reggel ha így haladok.

    Reply

  • Scarecrow

    |

    ON:
    #4 A Blizz valószínüleg azért nem akart több Mothershipet mert mostmár mass recallal össze-vissza teleportálgathanál a pályán ami azért mondjuk ki unfair lenne:D
    Off
    #14 thx a választ Westy:D

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Thor rotation speed-et nem kívánják lentebb venni? Engem nagyon zavar, főleg mert nem is így volt beígérve az első találkozáskor.

    Reply

  • Westy

    |

    Most így átgondolva az a bajom az Infestor infested terranjával, hogy nagyon hasonlít a Raven auto turret című képességére, ami kicsit zavaró.

    Reply

  • Szabolcs85

    |

    A Banshee-ket már előre nagyon szeretem, főleg így, hogy nem kell kifejleszteni hozzájuk az álcázómezőt, hanem eleve megvannak… Bárcsak visszaállítanák azt, hogy területre ható legyen a sebzésük.

    Reply

  • force

    |

    Válasz Tcraft #31 üzenetére:
    Unable to open map. ezt irja ki. mi lehet a gáz?

    Reply

  • Darc1n

    |

    Amúgy a Sentry animált portjéja még mindig a régi „farkas” verzió xD, észrevettétek?

    Reply

  • Sabika

    |

    akkor ez a crackes téma hogy müködik?

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz force #39 üzenetére:
    nálam is ue. a szitu

    Reply

  • butcher

    |

    Ez az új nadus network megoldás szerintem rohadt hatékony. Radásul lehet csak simplán tárolni benne egy sereget tök vicces :3

    Reply

  • csucsio

    |

    Válasz Sabika #42 üzenetére:
    Legfrissebb bétaverzió legyen telepítve és próbáld újra, előfordul hogy nem engedi, de olyankor próbáld újra. Van olyan map is ahol van előre elhelyezett ellenfél. Jobb mint a semmi.

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz butcher #43 üzenetére:

    Én még mindig túl szemétségnek tartom… Szerintem növelhetnék a kijárat felépülésének idejét, mert bekapsz egy ilyet és véged.

    Reply

  • Firebat

    |

    Válasz Maverick #45 üzenetére:
    ha nincs védve a bázis akkor biztos,meg ha nincs mobilis sereged,meg ha esetleg 1 pár egység nem tanyázik a bázisnál

    Reply

  • Maverick

    |

    Nincs az a bázis amit úgy körbe tudsz turretezni, hogy ne legyen egy kis pont amit megközelítve egy overlord már ne látna. Mert gyakorlatilag ami nem a fog of war-ban van hanem lát a zerg oda tud rakni ilyen worm-ot mégcsak creep sem kell alá. Ha meg mégis agyonra turretezed meg cannonozod magad akkor meg arra költötted el az összes ásványod, ergo egységed nincs amivel védekezz ha máshonnan jönnek neadj isten támadj…

    Reply

  • Depyangel

    |

    #31 #44

    Sziasztok!
    Honnan lehet leszedni a Beta verziót? lehet énvagyok a hülye, de ilyen infót még sehol nem olvastam :S

    Reply

  • Sabika

    |

    a legfrissebb van de egyiknél sem engedi!!

    Reply

  • Szabolcs85

    |

    Válasz Szabolcs85 #38 üzenetére:

    Hja, rosszul olvastam, nincs meg eleve… Pedig milyen jó lenne.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.